Chickies hossel je zonder verdoving gozah.quote:
Omdat jij me gister zo heb zitten pesten heb ik over je gedroomd dat je me ging vermoorden.quote:
quote:Op vrijdag 10 juli 2009 12:15 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Omdat jij me gister zo heb zitten pesten heb ik over je gedroomd dat je me ging vermoorden._!
quote:Op vrijdag 10 juli 2009 12:09 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Chickies hossel je zonder verdoving gozah.
Ja serieus.quote:
Issie gay?quote:
Fatale SM.quote:Op vrijdag 10 juli 2009 12:20 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ja serieus.Je was heel erg gemeen
![]()
Echt vaag.
Tandartsen...quote:
Mwoaahhh, dat kan veeel erger...quote:Op vrijdag 10 juli 2009 12:49 schreef Fascination het volgende:
Ja hoor, kom ik vanochtend om 8 uur op m'n werk aankakken, bleek dat ik pas om 8.30 had hoeven te beginnen.
Maar nu gelukkig al vrij.
Ja kan ook veel erger, I know.quote:Op vrijdag 10 juli 2009 12:51 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Mwoaahhh, dat kan veeel erger...![]()
Neemt niet weg dat het minder is...
4EBE zat opgesloten op de wc zeker?quote:Op vrijdag 10 juli 2009 12:52 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ja kan ook veel erger, I know.Heb jij dat soms meegemaakt?
4EBE faalt nooit zo erg.quote:Op vrijdag 10 juli 2009 12:57 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
4EBE zat opgesloten op de wc zeker?
Nee, ik haat ochtenden dus dat plan ik zorgvuldig, maar van andere mensen hoor ik:quote:Op vrijdag 10 juli 2009 12:52 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ja kan ook veel erger, I know.Heb jij dat soms meegemaakt?
Zonder stroom!quote:Op vrijdag 10 juli 2009 13:00 schreef Fascination het volgende:
[..]
4EBE faalt nooit zo erg.
Hoe gaat het met je studie trouwens Krentenbol.?
Dat zou een nachtmerrie zijn.quote:Op vrijdag 10 juli 2009 12:57 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
4EBE zat opgesloten op de wc zeker?
Whehehe.quote:Op vrijdag 10 juli 2009 13:03 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nee, ik haat ochtenden dus dat plan ik zorgvuldig, maar van andere mensen hoor ik:
- opstaan om 5 uur, terwijl het weekend is.
- opstaan en douchen, om er achter te komen dat het veeeeeel te vroeg is om op te staan.
Oh zo.quote:Op vrijdag 10 juli 2009 13:03 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Zonder stroom!Grote stroomstoring treft regio Den Haag
Goed, nu vakantie dus kan niet beter.Bij jou dan?
Ik heb gewoon stroom, ZH niet.quote:Op vrijdag 10 juli 2009 13:03 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Zonder stroom!Grote stroomstoring treft regio Den Haag
Goed, nu vakantie dus kan niet beter.Bij jou dan?
Sadist.quote:Op vrijdag 10 juli 2009 13:05 schreef Fascination het volgende:
Whehehe.Daar moet ik altijd hartelijk om lachen.
![]()
Ik dacht ooit eens toen ik klein was, dat ik vast op de wc zat. Ik moord en brand schreeuwen, bleek ik het slot de verkeerde kant te hebben opgedraaid.quote:
Jeugdtrauma's zijn niet tof.quote:Op vrijdag 10 juli 2009 13:07 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik dacht ooit eens toen ik klein was, dat ik vast op de wc zat. Ik moord en brand schreeuwen, bleek ik het slot de verkeerde kant te hebben opgedraaid. [ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 10 juli 2009 12:33 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Issie gay?
Ik heb nl een sexy dame als tandarts, in zo`n strak pakje, met van die jarretels eronder.
Ja P is binnen, alles gehaald.quote:Op vrijdag 10 juli 2009 13:05 schreef Fascination het volgende:
Je was toch eerstejaars? Heb je je P binnen?Bij mij niet zo, veel herkansingen.
Een motor?quote:Op vrijdag 10 juli 2009 13:11 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Jeugdtrauma's zijn niet tof.
Ik dacht altijd dat er links in de kast een monster zou zitten en rechts een motor door het raam zou springen...
Minder tv kijen ....
Ohh goed man, veel mensen halen hun P niet in een jaar.quote:Op vrijdag 10 juli 2009 13:11 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Ja P is binnen, alles gehaald.
Maar heb je het nu wel gehaald?
Lach nietquote:
Ik was bang ontvoerd te worden. Dat was ten tijde van Dutroux en zo.quote:Op vrijdag 10 juli 2009 13:14 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Lach niet![]()
Waarschijnlijk of een actiefilm gekeken of een herinnering van het ongeluk wat wij gehad hadden met een motor ...
Tv is bad...!quote:Op vrijdag 10 juli 2009 13:16 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik was bang ontvoerd te worden. Dat was ten tijde van Dutroux en zo.Die film "the witches" vond ik ook doodeng trouwens.
Why is that?quote:Op vrijdag 10 juli 2009 13:17 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Tv is bad...!
Owja ik ga even falen in het ov .
quote:Op vrijdag 10 juli 2009 02:42 schreef MiVer het volgende:
het nihilisme van je macroview
hoeft je eigen intimiteit
echt niet in de weg te staan
het prikken raakt altijd wel
Zelfs cum laude.quote:Op vrijdag 10 juli 2009 13:13 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ohh goed man, veel mensen halen hun P niet in een jaar.![]()
Nee moet het nog herkansen.
Het had weinig met SM te maken.quote:
Zomg, smart girl.quote:Op vrijdag 10 juli 2009 13:20 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Zelfs cum laude.Als dat zou gelden in het 1e jaar dan.
Ah de laatste in augustus ofzo? Kun je de vakken ook nog meenemen naar het 2e jaar?
Oh ja je bent een stukje ouder dan ik.quote:Op vrijdag 10 juli 2009 13:22 schreef Fascination het volgende:
[..]
Zomg, smart girl.![]()
Nee, zit in het derde jaar, moet even zien hoe het gaat.
quote:
Mooier zijn dan Carmen Electra is niet zo moeilijk. Zelfs jij bent knapper dan Carmen Electra.quote:Op vrijdag 10 juli 2009 13:45 schreef Krentenbol. het volgende:
Carmen Electra doet stripteaseshow in Las Vegas
Nou ik vind die danseressen of wat het ook zijn toch 100 keer mooier.
Waarom heb ik dan geen vagas show?quote:Op vrijdag 10 juli 2009 13:45 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Mooier zijn dan Carmen Electra is niet zo moeilijk. Zelfs jij bent knapper dan Carmen Electra. [ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |