Chickies hossel je zonder verdoving gozah.quote:
Omdat jij me gister zo heb zitten pesten heb ik over je gedroomd dat je me ging vermoorden.quote:
quote:Op vrijdag 10 juli 2009 12:15 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Omdat jij me gister zo heb zitten pesten heb ik over je gedroomd dat je me ging vermoorden._!
quote:Op vrijdag 10 juli 2009 12:09 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Chickies hossel je zonder verdoving gozah.
Ja serieus.quote:
Issie gay?quote:
Fatale SM.quote:Op vrijdag 10 juli 2009 12:20 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ja serieus.Je was heel erg gemeen
![]()
Echt vaag.
Tandartsen...quote:
Mwoaahhh, dat kan veeel erger...quote:Op vrijdag 10 juli 2009 12:49 schreef Fascination het volgende:
Ja hoor, kom ik vanochtend om 8 uur op m'n werk aankakken, bleek dat ik pas om 8.30 had hoeven te beginnen.
Maar nu gelukkig al vrij.
Ja kan ook veel erger, I know.quote:Op vrijdag 10 juli 2009 12:51 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Mwoaahhh, dat kan veeel erger...![]()
Neemt niet weg dat het minder is...
4EBE zat opgesloten op de wc zeker?quote:Op vrijdag 10 juli 2009 12:52 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ja kan ook veel erger, I know.Heb jij dat soms meegemaakt?
4EBE faalt nooit zo erg.quote:Op vrijdag 10 juli 2009 12:57 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
4EBE zat opgesloten op de wc zeker?
Nee, ik haat ochtenden dus dat plan ik zorgvuldig, maar van andere mensen hoor ik:quote:Op vrijdag 10 juli 2009 12:52 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ja kan ook veel erger, I know.Heb jij dat soms meegemaakt?
Zonder stroom!quote:Op vrijdag 10 juli 2009 13:00 schreef Fascination het volgende:
[..]
4EBE faalt nooit zo erg.
Hoe gaat het met je studie trouwens Krentenbol.?
Dat zou een nachtmerrie zijn.quote:Op vrijdag 10 juli 2009 12:57 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
4EBE zat opgesloten op de wc zeker?
Whehehe.quote:Op vrijdag 10 juli 2009 13:03 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nee, ik haat ochtenden dus dat plan ik zorgvuldig, maar van andere mensen hoor ik:
- opstaan om 5 uur, terwijl het weekend is.
- opstaan en douchen, om er achter te komen dat het veeeeeel te vroeg is om op te staan.
Oh zo.quote:Op vrijdag 10 juli 2009 13:03 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Zonder stroom!Grote stroomstoring treft regio Den Haag
Goed, nu vakantie dus kan niet beter.Bij jou dan?
Ik heb gewoon stroom, ZH niet.quote:Op vrijdag 10 juli 2009 13:03 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Zonder stroom!Grote stroomstoring treft regio Den Haag
Goed, nu vakantie dus kan niet beter.Bij jou dan?
Sadist.quote:Op vrijdag 10 juli 2009 13:05 schreef Fascination het volgende:
Whehehe.Daar moet ik altijd hartelijk om lachen.
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |