Ik denk dat ze geen Aziaten toelaten in zulke shows, tenzij het in chinatown oid is.quote:Op vrijdag 10 juli 2009 13:51 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Waarom heb ik dan geen vagas show?
Of is die show meer een freakshow?
Goed punt.quote:Op vrijdag 10 juli 2009 13:53 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik denk dat ze geen Aziaten toelaten in zulke shows, tenzij het in chinatown oid is.
Omdat jij geen neptieten hebt.quote:Op vrijdag 10 juli 2009 13:51 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Waarom heb ik dan geen vegas show?
Of is die show meer een freakshow?
Omdat je er te cute voor bent natuurlijk! Duh!quote:Op vrijdag 10 juli 2009 13:53 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Goed punt.
Dus ik heb geen show omdat?
2 zelfsquote:
trekken?quote:Op vrijdag 10 juli 2009 14:43 schreef Marurk het volgende:
Ik verveel me dus nu al he
WTF moet ik in godsnaam gaan doen.
Op FOK! ben ik ook wel uitgekeken nu. Vanavond ga ik pas wat leuks doen waarschijnlijk, of anders morgen. Maar wat ik nu moet doen tot die tijd.
Je bent gehandicapt?quote:Op vrijdag 10 juli 2009 15:11 schreef Marurk het volgende:
Ik kan niet niets doen (zoals slapen of op de bank hangen).
En trekken heb ik al gedaan.
nog een keerquote:Op vrijdag 10 juli 2009 15:11 schreef Marurk het volgende:
Ik kan niet niets doen (zoals slapen of op de bank hangen).
En trekken heb ik al gedaan.
Blijkbaar.quote:
quote:Op vrijdag 10 juli 2009 15:12 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
nog een keer
en daarna gaan slapen, das wel lekker
maar goed, mijn advies wordt niet gewaardeerd
quote:Op vrijdag 10 juli 2009 15:14 schreef Acinonyx het volgende:
Buhhh wat is de vakantie toch altijd saai... echt zo'n sleur,, blegh kga liever naar school, of werken als ik werk had
Vriendloos ding.quote:Op vrijdag 10 juli 2009 15:14 schreef Acinonyx het volgende:
Buhhh wat is de vakantie toch altijd saai... echt zo'n sleur,, blegh kga liever naar school, of werken als ik werk had
Dat is wel vet gemaakt.quote:Op vrijdag 10 juli 2009 15:27 schreef IQM het volgende:
http://www.lehtikuva.fi/hehkuva/
Boh, gek, inzoomen als een malle.
tubgirlquote:
als je moeder..quote:Op vrijdag 10 juli 2009 15:39 schreef Juicyhil het volgende:
hoe ziet zo`n tubgirl eigenlijk eruit?
nog nooit gezien
kan iemand het laten zien?
remlof haat me, dus bij mij zou het in die trant zijn geweestquote:Op vrijdag 10 juli 2009 15:40 schreef Devvie het volgende:
[..]
moet kunnen toch
en maar 2dagenik zou 3maanden hebben gekregen
Haar naam en/of hyves ?quote:Op vrijdag 10 juli 2009 15:42 schreef Devvie het volgende:
Maar gister heb ik dus die meid die zichzelf snijdt ontmoet
ze liep te klagen dat ze maar niet dood wou gaan, ik heb dr even uitgelegd hoe het WEL moet
[ afbeelding ]
![]()
Stoer, man.quote:Op vrijdag 10 juli 2009 15:42 schreef Devvie het volgende:
Maar gister heb ik dus die meid die zichzelf snijdt ontmoet
ze liep te klagen dat ze maar niet dood wou gaan, ik heb dr even uitgelegd hoe het WEL moet
[ afbeelding ]
![]()
Heb ik dus al gezocht, maar heeft ze nietquote:
quote:Op vrijdag 10 juli 2009 15:39 schreef Juicyhil het volgende:
hoe ziet zo`n tubgirl eigenlijk eruit?
nog nooit gezien
kan iemand het laten zien?
Hij vroeg vanochtend of ik een poll aan wilde maken, dus nog even stemmen voor wie dat nog niet had gedaan.quote:
ik heb de verkeerde geklikt..quote:Op vrijdag 10 juli 2009 15:57 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Hij vroeg vanochtend of ik een poll aan wilde maken, dus nog even stemmen voor wie dat nog niet had gedaan.
Poll: dagdag moet een unban aanvragenJa Nee Pannenkoek
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |