Het gaat vanzelf over. Ooit.quote:Op vrijdag 10 juli 2009 01:21 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Tandjes zeg![]()
Kom jij ooit nog van die wc-humor af?
Trustenquote:
Als je later groot bent?quote:
quote:Op vrijdag 10 juli 2009 01:21 schreef wolvendagen het volgende:
Het zijn trouwens van die types die later I <3 my mom op hun lichaam hebben getatoeëerd.
NOESSSSS...quote:Op vrijdag 10 juli 2009 01:23 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Jij en ik, worden niet meer groot.
Je illusie? HOP! Down the toilet!quote:Op vrijdag 10 juli 2009 01:24 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
NOESSSSS...
Mijn optische illusie... wat doe je?
quote:Op vrijdag 10 juli 2009 01:24 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Je illusie? HOP! Down the toilet!![]()
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 10 juli 2009 01:25 schreef wolvendagen het volgende:
Ik kijk naar buiten door een van mijn ramen waar nog geen gordijn voor zit, dus ik kijk zo naar een boom die zo'n meter of 100 van mijn kamer staat... met de oranje-grijze lucht erachter, het lijkt alsof die boom groter wordt
Toch niet HET wolvenshirt?quote:Op vrijdag 10 juli 2009 01:25 schreef Paaskonijn het volgende:
Naast zijn drakenshirt van net heeft 'ie nu een weerwolvenshirt aan.
Die waarvan een tijd geleden een foto op fok was verschenen?quote:Op vrijdag 10 juli 2009 01:26 schreef Krentenbol. het volgende:
Deze lijkt eigenlijk wel op een fokker, ik weet alleen niet meer hoe hij heet.
Hij wordt niet groter, het lijkt alsof die boom groter wordt omdat hij naar je raam toe sluipt, het is malcolm verkleed als boomquote:Op vrijdag 10 juli 2009 01:25 schreef wolvendagen het volgende:
Ik kijk naar buiten door een van mijn ramen waar nog geen gordijn voor zit, dus ik kijk zo naar een boom die zo'n meter of 100 van mijn kamer staat... met de oranje-grijze lucht erachter, het lijkt alsof die boom groter wordt
nee het waren er geen 3quote:
quote:Op vrijdag 10 juli 2009 01:27 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
Hij wordt niet groter, het lijkt alsof die boom groter wordt omdat hij naar je raam toe sluipt, het is malcolm verkleed als boom
Die belachelijk gemaakt werd.quote:Op vrijdag 10 juli 2009 01:27 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Die waarvan een tijd geleden een foto op fok was verschenen?
Juist, maar dat zijn twee fokkers.quote:
Hij is dus naar engeland gevlucht !quote:
Niet emimich, het was al een tijd terug.quote:Op vrijdag 10 juli 2009 01:29 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Juist, maar dat zijn twee fokkers.
Welke bedoel je
?
Spoiler bitte.quote:Op vrijdag 10 juli 2009 01:31 schreef kurk_droog het volgende:
[ afbeelding ] dit had ik in mijn oor
Arts lekker met naald erin prikken en alles.. deed kk veel pijn
quote:
Ik weet het al: Crane.quote:Op vrijdag 10 juli 2009 01:30 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Niet emimich, het was al een tijd terug.
quote:Op vrijdag 10 juli 2009 01:31 schreef kurk_droog het volgende:
[ afbeelding ] dit had ik in mijn oor
Arts lekker met naald erin prikken en alles.. deed kk veel pijn
Ik doelde op de shirts.quote:Op vrijdag 10 juli 2009 01:32 schreef Siniti het volgende:
[..]
Ik moet toegeven, ik ben geen homo ofzo maar ik zou die 4e wel doen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |