SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 9 juli 2009 23:00 schreef Lantashh het volgende:
Verkapt 'kijk mij eens veel vrienden hebben' topicMag ik je aanraken?!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op vrijdag 11 september 2009 18:32 schreef jogy het volgende:
Ik ben zo trots op je dat ik je in brons wil gieten, in de achtertuin wil zetten met een tuinslang door je mond als appelsjapfontein.
quote:Op donderdag 9 juli 2009 23:00 schreef Lantashh het volgende:
Verkapt 'kijk mij eens veel vrienden hebben' topicSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[img=12,12]http://i.fokzine.net/templates/new/i/p/1.gif[/img] Op dinsdag 6 oktober 2009 21:14 schreef Penisbaard het volgende:
Wat is daar mis mee? Dat is pas episch de oven inrollen man
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar wat is je relatie met de meeste? Als je het als netwerken bedoelt neem ik aan dat je de meeste wel eens in het echt hebt gezien of via via kent?quote:Op donderdag 9 juli 2009 23:03 schreef Silven het volgende:
775, en ik gebruik het alleen om te netwerken en voor vrienden familie en bekenden. Ik zit er niet echt op te wachten om er 'nieuwe vrienden' te ontmoeten ofzo. das een beetje wanhopig.![]()
De meeste kom ik tegen met uitgaan, sta ik welleens mee aan de bar te praten, ken ik van een sportvereniging of waarik ooit gezeten heb. Ook mensen van de basisschool zijn wel leuk om weer eens te spreken. Daarnaast mensen die ik op feestjes tegenkom en wat mee ouwehoer die dan uiteindelijk vaker contact willen, die krijgen ook wel mijn hyves.quote:Op donderdag 9 juli 2009 23:08 schreef muay-toy het volgende:
[..]
Maar wat is je relatie met de meeste? Als je het als netwerken bedoelt neem ik aan dat je de meeste wel eens in het echt hebt gezien of via via kent?
Je inspiratieloze LP (welkom in 2009quote:Op donderdag 9 juli 2009 23:01 schreef Ritmo het volgende:
Alsof FOK'ers vrienden hebben.En om dat te verbloemen, kotsen ze maar massaal op hyves.
iedereen die je tegenkomt uitnodigenquote:Op vrijdag 10 juli 2009 16:37 schreef NoFidea het volgende:
Hoe kom ik aan meer vriendjes dan?
neem een lekker wijf als profiel foto.quote:
Ik doe er ook geen flikker mee. Vind het alleen handig als ik melding krijg als er iemand jarig isquote:Op zaterdag 11 juli 2009 00:30 schreef Fredo55 het volgende:
283, zit te denken om me af te gaan melden.
Vind er geen fuck meer aan, en ik denk dat het net zoals cu2 etc dood zal gaan.
Dat is echt waardeloos, zulke mensen voeg ik dus ook niet toe.quote:Op donderdag 9 juli 2009 23:27 schreef LeT0W het volgende:
In de tijd dat ik nog hyves had werd ik soms toegevoegd door mensen uit de buurt die in het normale leven nog maar amper hallo tegen je willen zeggen. of je raar aankijkt als je ze groet.
Waardeloos noem ik het.
NO SHIT KANKER SHERLOCKquote:Op vrijdag 10 juli 2009 21:41 schreef hermanberghuis het volgende:
[..]
Dat zijn geen vrienden, maar leden.
Mag ik jou vriendje worden dan?quote:Op zaterdag 11 juli 2009 14:04 schreef Mr-Coffee het volgende:
47.
Er is maar een select elite gezelschap wat zich mijn hyve vriendje mag noemen.
wat is haar hyves!!!!quote:Op zaterdag 11 juli 2009 10:37 schreef Tommeke het volgende:
[..]
Dat is echt waardeloos, zulke mensen voeg ik dus ook niet toe.
Ik heb zo'n 400 vrienden op hyves.
Laat ik zeggen dat ik 60% daadwerkelijk ken en de overigen zijn inderdaad mensen van uitgaan enzo...
Onbekenden die mij toevoegen negeer ik meestal, behalve als het een vrouw is
Dan mail ik diegene waar ze me van kent, op zo'n manier heb ik ooit 9 maanden verkering met een meisje gehad
Ze vond me er wel leuk uit zien, en wist dat ze wanhopig overkwam. Maar ze was het niet zei ze. Door dat antwoord vond ik haar meteen grappig en van het een kwam het ander!
Geef me een goede reden.quote:Op zaterdag 11 juli 2009 14:13 schreef Maurice0 het volgende:
174 :$
[..]
Mag ik jou vriendje worden dan?
Zeg ik lekker nietquote:
Jij bent dan ook een blonde breezer die door allerhande kerels toegevoegd wordt in de hoop dat ze smerige dingen met je kunnen doen.quote:Op woensdag 22 juli 2009 19:22 schreef Deniseeee het volgende:
Hyves..
Eerst zat ik er echt heel veel op, en laatste tijd niet meer.
Ik heb op dit moment 740 vrienden.
Ik ken ze allemaal. Van uitgaan enzo..
Zelf nodig ik nooit iemand uit, ik accepteer gewoon de mensen die ik ken.![]()
Kom kijkje nemen zou ik zeggenwww.d-fashion.hyves.nl
Hahahaha!
Hoeveel kanslozen hebben je ondertussen al toegevoegd?quote:Op woensdag 22 juli 2009 19:22 schreef Deniseeee het volgende:
Hyves..
Hahahaha!
Of zij jou.quote:Op woensdag 22 juli 2009 21:56 schreef hondjes het volgende:
Heb er nu zes, maar als ze me niet bevallen, donder ik ze er zo weer af...
Als je op 3 fotos alleen een foto maakt om je "tits"(onbewust?) te showen, dan lok je dat ook uit inerdaadquote:Op woensdag 22 juli 2009 21:36 schreef Skv het volgende:
[..]
Jij bent dan ook een blonde breezer die door allerhande kerels toegevoegd wordt in de hoop dat ze smerige dingen met je kunnen doen.
Correctie: het zijn er 81.quote:Op woensdag 22 juli 2009 21:54 schreef Ratelslangetje het volgende:
80.
Je praat gemiddeld 3 seconde met iemand en daarna ken je ze?quote:Op woensdag 22 juli 2009 19:22 schreef Deniseeee het volgende:
Ik zou haar doen.quote:Op woensdag 22 juli 2009 21:36 schreef Skv het volgende:
[..]
Jij bent dan ook een blonde breezer die door allerhande kerels toegevoegd wordt in de hoop dat ze smerige dingen met je kunnen doen.
quote:Op woensdag 22 juli 2009 22:54 schreef Lamon het volgende:
[..]
Je praat gemiddeld 3 seconde met iemand en daarna ken je ze?
quote:Op woensdag 22 juli 2009 21:36 schreef Skv het volgende:
[..]
Ach gossiequote:Op donderdag 23 juli 2009 03:41 schreef Schuifpui het volgende:
0 en ik heb wel hyves al een paar jaar, ben niet zo populair.
Wat doet mijn Marcel kloon hierquote:Op maandag 20 juli 2009 03:22 schreef Druktemaker het volgende:
http://fkmeja.hyves.nl dit is mijn hyves
Jezelf tegenspreken is ook een vakquote:Op vrijdag 10 juli 2009 00:40 schreef Seven.of.Nine het volgende:
Ik had er iets van 150. Toen besloot ik dat Facebook veel beter is en heb ik Hyves eruit geflikkerd. Op Facebook heb ik nu iets van 250 vrienden en elk jaar flikker ik er weer een stuk of 50 eruit. Van die mensen waar ik jaren geen contact mee heb:. Dat hele vriendenaantal boeit me geen reet, maar het is wel leuker als je meer dan 50 vrienden hebt.
Je hebt stiekem wel een artiestenhyves met meer dan 1000 vriendjesquote:Op zaterdag 25 juli 2009 04:08 schreef Ofyles2 het volgende:
TS, ga lekker op vakantie, maak je niet druk over je fanmail en SMSjes en bedenk in die periode welke kwaliteitstopics je gaat openen.
Je hebt het echt nodig.
Tip: koop een gsm!quote:Op zaterdag 25 juli 2009 08:30 schreef Boca_Raton het volgende:
En hoe doe jij dat dan, al die contacten onderhouden met je vrienden?
Leg mij dat nou eens uit. Ik begrijp dit niet namelijk.
Denk dat ik er van de 109 een stuk of 20 feliciteer.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 23:10 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Hoe doe je dat nou met al die 109 verjaardagen en zo...?
Ze meent het nog ook.quote:Op woensdag 22 juli 2009 19:22 schreef Deniseeee het volgende:
Hyves..
Hahahaha!
Oooh nice tetten.quote:Op woensdag 22 juli 2009 19:22 schreef Deniseeee het volgende:
Hyves..
Hahahaha!
740 Verjaardagen per jaar.quote:Op donderdag 23 juli 2009 10:47 schreef Deniseeee het volgende:
[..]
Nee, die leer ik kennen. En daarna spreek ik daar iets mee af enzo. Vaker mee chillen. En dan worden het vanzelf vrienden
Kus!!
Oké, ik koop een GSM. En hoe vaak moet ik al die tientallen mensen dan bellen en hoe vaak word ik dan gebeld? En moet ik ze dan ook allemaal SMS'en? En emailen? En opzoeken? En vragen hoe het met ze gaat, met hun familie, hun zorgen en zo? Naar verjaardagen gaan, geboortekaartjes sturen, naar bruiloften en begrafenissen? Want dat doe je toch met je vrienden?quote:
En waarschijnlijk ook nog iedereen feliciteren met een krabbel met ballonnetjes enzo, wanneer heb je dan nog tijd om uit te gaan, vraag ik me dan af.quote:
Je kan ook kwebbelenquote:Op zaterdag 25 juli 2009 12:33 schreef yvonne het volgende:
Ik heb geen hyves
Krabbels
Dat is toch by far het lelijkste "woord" ever.
Laat je een krabbel achter?
Puke
Het is ook geen feit, maar als die Raymond wil cashen, en dat willen ze allemaal, gaat hij het doorverkopen. Als de waardevermindering aanhoudt, zou de meest logische verkoopstap zijn, om de gebruikers onder te brengen op een succesvollere site, dus het zou helemaal niet zo vreemd zijn, als hyves over een paar jaar opgaat in Facebook, omdat zij dan de meest voor de hand liggende koper zijn.quote:
Ik dacht krabbelen of zoiets.quote:Op zaterdag 25 juli 2009 23:04 schreef purno.de.purno het volgende:
[..]
dat heet toch kwekken op hyves
krabbelen is een berichtje achter laten bij het profiel en kwebbelen is een soort van msn/chatten.(je kan zelfs iets downloaden wat op msn lijkt,..om te kwekken).quote:
Je wilt het toch allemaal niet weten...quote:
Serieus? Msn/Krabbelen/Twitteren e.d. is nog niet genoeg?quote:Op zaterdag 25 juli 2009 23:23 schreef purno.de.purno het volgende:
[..]
krabbelen is een berichtje achter laten bij het profiel en kwebbelen is een soort van msn/chatten.(je kan zelfs iets downloaden wat op msn lijkt,..om te kwekken).
Weet ik veelquote:Op zaterdag 25 juli 2009 23:37 schreef cerror het volgende:
[..]
Serieus? Msn/Krabbelen/Twitteren e.d. is nog niet genoeg?
Ik heb al een hekel aan msn. En aan hyves. Maar ik heb er één zodat ik niet helemaal als een digitale xenofoob overkom.quote:Op zaterdag 25 juli 2009 23:42 schreef purno.de.purno het volgende:
[..]
Weet ik veel![]()
af en toe kijk ik eens op hyves(84 vriendjes om ontopic te blijven).
verder gewoom msn met wat vrienden/familie en niet meer. wft gaat de rest aan wat ik doe![]()
alsof ik de behoefte heb om iedere scheet op internet te zetten
dat klinkt als de ideale wereld,..vertelquote:Op zaterdag 25 juli 2009 23:44 schreef cerror het volgende:
[..]
Ik heb al een hekel aan msn. En aan hyves. Maar ik heb er één zodat ik niet helemaal als een digitale xenofoob overkom.
Nou heel simpel. Zet er een boel bullshit in en wat foto's van jezelf. Tadaaa.quote:Op zaterdag 25 juli 2009 23:47 schreef purno.de.purno het volgende:
[..]
dat klinkt als de ideale wereld,..vertel
eeehquote:Op zaterdag 25 juli 2009 23:48 schreef cerror het volgende:
[..]
Nou heel simpel. Zet er een boel bullshit in en wat foto's van jezelf. Tadaaa.
Que?quote:
Hahahhaahahhaahahahahaquote:Op zaterdag 25 juli 2009 23:34 schreef Lamon het volgende:
[..]
Je wilt het toch allemaal niet weten...
"HeE, MoRgeN?"
"jA, OnWIJS cOol feEsT MeT Dj FuCkifuCk, DiE dRaAit!! JeWeEtz.!!![]()
![]()
"HeB Je GisTeRen GemiSt, BeN SneL WeGgegaAn, WaS BoriNg, eNzO!"
"BeN OoK niEt GwEeSt, gEdOe eNzO, Je wEet wEl.."
"Ik wEetz.!![]()
"
"KusSie, KuSsie!@ BFF! "
"BFF!"
En dan maal 100 op 1 profiel...
Dat zou ik ook nooit doen.quote:Op zaterdag 25 juli 2009 04:50 schreef TheSorrow het volgende:
[..]
Je hebt stiekem wel een artiestenhyves met meer dan 1000 vriendjes
Everyday I love you more and more...quote:Op zaterdag 25 juli 2009 12:33 schreef yvonne het volgende:
Ik heb geen hyves
Krabbels
Dat is toch by far het lelijkste "woord" ever.
Laat je een krabbel achter?
Puke
Beter vandaag dan morgen, weg ermee.quote:Op zaterdag 25 juli 2009 12:47 schreef Lamon het volgende:
[..]
Dat heet een teken aan de wand, dat ze over een paar jaar niet meer bestaan, nerd.
Met alle respect, cerror: Ik vind jou helemaal geen digitale xenofoob.quote:Op zaterdag 25 juli 2009 23:44 schreef cerror het volgende:
[..]
Ik heb al een hekel aan msn. En aan hyves. Maar ik heb er één zodat ik niet helemaal als een digitale xenofoob overkom.
1. 740 vriendenquote:Op woensdag 22 juli 2009 19:22 schreef Deniseeee het volgende:
Hyves..
Hahahaha!
Maar ze is wel een lekker dingquote:Op woensdag 29 juli 2009 16:10 schreef shayolo het volgende:
[..]
Jij bent er zeker zo een die iedereen op msn notificeert dat je een nieuw plaatje hebt op hyves en of ze even willen reageren
Neequote:Op woensdag 29 juli 2009 16:10 schreef shayolo het volgende:
[..]
1. 740 vrienden
2. schrijfstijl.
3. naam
4. je hyves posten
![]()
![]()
![]()
Jij bent er zeker zo een die iedereen op msn notificeert dat je een nieuw plaatje hebt op hyves en of ze even willen reageren
Je maakt er wel je dagtaak van hè, kijken wie er wel een linkermuisklik verdient en wie nietquote:Op donderdag 30 juli 2009 09:17 schreef Deniseeee het volgende:
[..]
Neerespect en reacties daar vraag ik niet om, die moet je verdienen. Als mensen aan mij vragen willen je reageren en ik vind die foto lelijk. dan heb ik daar géén respect voor
quote:Op donderdag 30 juli 2009 09:17 schreef Deniseeee het volgende:
[..]
Neerespect en reacties daar vraag ik niet om, die moet je verdienen. Als mensen aan mij vragen willen je reageren en ik vind die foto lelijk. dan heb ik daar géén respect voor
Ik ben in het algemeen niet iemand die mensen complimentjes geeftquote:Op donderdag 30 juli 2009 09:26 schreef shayolo het volgende:
[..]
Je maakt er wel je dagtaak van hè, kijken wie er wel een linkermuisklik verdient en wie niet
oke, in dat gevalquote:Op donderdag 30 juli 2009 09:34 schreef Deniseeee het volgende:
[..]
Ik ben in het algemeen niet iemand die mensen complimentjes geeft![]()
Alleen als ze heel lief en knap zijn
quote:Op donderdag 30 juli 2009 09:45 schreef Deniseeee het volgende:
[..]
In dat geval..?
Volgens mij heb je het niet goed gelezen..
Je doet je haarkleur eer aan in ieder geval.quote:Op donderdag 30 juli 2009 09:17 schreef Deniseeee het volgende:
[..]
quote:
Je bedrading heeft een algehele overhaul nodig.quote:Op donderdag 30 juli 2009 09:17 schreef Deniseeee het volgende:
[..]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |