SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 9 juli 2009 23:00 schreef Lantashh het volgende:
Verkapt 'kijk mij eens veel vrienden hebben' topicMag ik je aanraken?!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op vrijdag 11 september 2009 18:32 schreef jogy het volgende:
Ik ben zo trots op je dat ik je in brons wil gieten, in de achtertuin wil zetten met een tuinslang door je mond als appelsjapfontein.
quote:Op donderdag 9 juli 2009 23:00 schreef Lantashh het volgende:
Verkapt 'kijk mij eens veel vrienden hebben' topicSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[img=12,12]http://i.fokzine.net/templates/new/i/p/1.gif[/img] Op dinsdag 6 oktober 2009 21:14 schreef Penisbaard het volgende:
Wat is daar mis mee? Dat is pas episch de oven inrollen man
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar wat is je relatie met de meeste? Als je het als netwerken bedoelt neem ik aan dat je de meeste wel eens in het echt hebt gezien of via via kent?quote:Op donderdag 9 juli 2009 23:03 schreef Silven het volgende:
775, en ik gebruik het alleen om te netwerken en voor vrienden familie en bekenden. Ik zit er niet echt op te wachten om er 'nieuwe vrienden' te ontmoeten ofzo. das een beetje wanhopig.![]()
De meeste kom ik tegen met uitgaan, sta ik welleens mee aan de bar te praten, ken ik van een sportvereniging of waarik ooit gezeten heb. Ook mensen van de basisschool zijn wel leuk om weer eens te spreken. Daarnaast mensen die ik op feestjes tegenkom en wat mee ouwehoer die dan uiteindelijk vaker contact willen, die krijgen ook wel mijn hyves.quote:Op donderdag 9 juli 2009 23:08 schreef muay-toy het volgende:
[..]
Maar wat is je relatie met de meeste? Als je het als netwerken bedoelt neem ik aan dat je de meeste wel eens in het echt hebt gezien of via via kent?
Je inspiratieloze LP (welkom in 2009quote:Op donderdag 9 juli 2009 23:01 schreef Ritmo het volgende:
Alsof FOK'ers vrienden hebben.En om dat te verbloemen, kotsen ze maar massaal op hyves.
iedereen die je tegenkomt uitnodigenquote:Op vrijdag 10 juli 2009 16:37 schreef NoFidea het volgende:
Hoe kom ik aan meer vriendjes dan?
neem een lekker wijf als profiel foto.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |