ik heb zelf ook jack and jones. daar staat ook overal van die JJ tekens subliem weg gewerkt. niet dat het mij wat uitmaakt.quote:Op donderdag 9 juli 2009 12:33 schreef FLuris het volgende:
Eens.. voor jeans perfect maar shirts en sweaters nooit!
Lekker jack and jones
quote:Op donderdag 9 juli 2009 12:34 schreef deroo het volgende:
Beter PME of Sutherland. Zijn tenminste baas-merken.
nudie is voor die sherpa-muts dragende mongolen.quote:Op donderdag 9 juli 2009 12:47 schreef Sapstengel het volgende:
Replay en Chasin zijn echt voor 16 jarige Jack & Jones mooiboys. Echte bazen dragen Diesel of Nudie.
sutherland is dat pauperhuismerk van de sting en pme is voor dikke mensenquote:
Ik draag het liefst mijn zwarte wolvenshirt met drie wolven die tegen de maan huilen.quote:Op donderdag 9 juli 2009 12:53 schreef hydrah het volgende:
Ik draag het liefst mijn zwarte wolven t-shirt, glow-in-the-dark that is. Een echte chick-magnet !
haha ja hahaha.. jaaa.....quote:Op donderdag 9 juli 2009 12:54 schreef TheSwooshdockSaints het volgende:
[..]
sutherland is dat pauperhuismerk van de sting en pme is voor dikke mensen
Ga jij lekker in je ACDC shirt lopen, dan bepalen wij zelf wel wat we dragen.quote:Op donderdag 9 juli 2009 12:36 schreef TheSwooshdockSaints het volgende:
je kan inderdaad beter een shirt het heel groot ACDC erop kopen
Eigenlijk wel ja. Zoiets stuen je tenminste nog.quote:Op donderdag 9 juli 2009 12:36 schreef TheSwooshdockSaints het volgende:
Ja of al die kampers met hun Turkse Armani waar het van boven tot onder op staatquote:Op donderdag 9 juli 2009 12:53 schreef wikwakka2 het volgende:
Hoe goedkoper hoe groter het merk gaat blijkbaar op bij dat soort merken. Bij de écht dure merken staat meestal hooguit het merk aan de binnenkant, of een logo op de knopen of zo.
Maar paupers willen altijd graag hun merkjes laten zien aan anderen, kijk maar eens naar die Bjorn borg boxershort rage.
pauper kleding.quote:Op donderdag 9 juli 2009 12:33 schreef FLuris het volgende:
Eens.. voor jeans perfect maar shirts en sweaters nooit!
Lekker jack and jones
Dat valt mij ook altijd opquote:Op donderdag 9 juli 2009 13:02 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ja of al die kampers met hun Turkse Armani waar het van boven tot onder op staat. Afgezien van het feit dat het namaak schreeuwt is het ook enorm pauper.
Ik bedoel dan dit soort shirtjes:
[ afbeelding ]
Omdat ze natuurlijk wel aan iedereen willen laten zien Armani te dragen. Bazen kopen gewoon de dure lijn met idd een klein logootje ergens omdat die niet zonodig zichzelf hoeven te bewijzen.
En je sarcasme-meter ging niet af? Die van mij wel.quote:Op donderdag 9 juli 2009 12:58 schreef deroo het volgende:
[..]
haha ja hahaha.. jaaa.....
nee DAN DIT
[..]
Ga jij lekker in je ACDC shirt lopen, dan bepalen wij zelf wel wat we dragen.
Dat zal het ongetwijfeld zijn geweestquote:Op donderdag 9 juli 2009 13:08 schreef H.Moody het volgende:
[..]
En je sarcasme-meter ging niet af? Die van mij wel.
Tenminste... Ik mag hopen dat hij sarcastisch was.
Anders,x 1000.
Mjah het is wel duidelijk dat namaak voor merkgeile paupers is. Sowieso snap ik niet dat je liever een namaak merkartikel hebt dan een kwalitatief beter product van een onbekend merk voor hetzelfde geld. Dan gaat het je dus echt puur om het logo dat erop staat.quote:Op donderdag 9 juli 2009 13:07 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Dat valt mij ook altijd op, bij namaak staat het er altijd abnormaal groot op. Vet stoer joh, kijk mij eens 'merk'kleding dragen
.
Sutherlandquote:Op donderdag 9 juli 2009 12:34 schreef deroo het volgende:
Beter PME of Sutherland. Zijn tenminste baas-merken.
When I wore this Long Sleeve Shirt, I won the 20 million jackpot, met Chuck Norris en God cured my familiy of aids.quote:
Aldus het stijlicoon die de hele dag piratenmuziek luistert.quote:
quote:Op donderdag 9 juli 2009 15:14 schreef TC03 het volgende:
[..]
Aldus het stijlicoon die de hele dag piratenmuziek luistert.
Kleuren=Kleren?quote:Op donderdag 9 juli 2009 12:51 schreef Mirel het volgende:
Echte mensen dragen kleuren waarvoor ze een geldige reden hebben dat ze die mooi vinden. De merknaam er groot op is geen reden.
Kanker op met je pauper dingen, zie je het al voor je, op mijn bedrijf met drakenshirts.quote:Op donderdag 9 juli 2009 16:40 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij bandshirts droeg?
Draag dit dan:quote:Op donderdag 9 juli 2009 16:41 schreef Mr.Cooper het volgende:
[..]
Kanker op met je pauper dingen, zie je het al voor je, op mijn bedrijf met drakenshirts.![]()
Zum kotzen!quote:Op donderdag 9 juli 2009 15:28 schreef CasB het volgende:
Of die nepgooische wijven die een Dolce en Gabana bril hebben met heel groot DG erop.
Bandshirts zijn 99 v/d 100 keer kankerlelijk. Ik heb er zelf maar eentje van Alice met alleen een logo.quote:Op donderdag 9 juli 2009 16:42 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Draag dit dan:
[ afbeelding ]
Dan houdt iedereen van je en zul je de rest van je leven alleen maar voorspoed kennen.
Alle Lacoste polo's zijn praktisch hetzelfde, dus je hebt allemaal mensen die precies hetzelfde dragen, in het meest gunstige geval nog een paar verschillende kleurstellingen maar that's it.quote:Op donderdag 9 juli 2009 16:25 schreef Jeff89 het volgende:
Wat maakt 'n Lacoste polo kanslozer dan een G-star shirtje?
Draag gewoon Diesel, armoedzaaier.quote:Op donderdag 9 juli 2009 16:50 schreef muay-toy het volgende:
allemaal kk kleren. g star en chasin en replay zjn gewoon dah bomb. stomme losers met merkloze klerenarme studenten/gierige wow nerds
![]()
![]()
quote:Op donderdag 9 juli 2009 17:13 schreef afcajos het volgende:
Terechte klacht, maar mensen met bandshirts morgen hier niet over klagen.
Ja in die zin klopt 't wel.. Maar de mode dwingt bepaalde groepen mensen er altijd toe hetzelfde te dragen, of het nou om Lacoste of G-star gaat..quote:Op donderdag 9 juli 2009 16:49 schreef El_Liberaliste het volgende:
[..]
Alle Lacoste polo's zijn praktisch hetzelfde, dus je hebt allemaal mensen die precies hetzelfde dragen, in het meest gunstige geval nog een paar verschillende kleurstellingen maar that's it.
Nee, mensen die Armani, Boss en D&G dragen, DAT zijn de stijliconen en sexsymbolenquote:Op donderdag 9 juli 2009 17:43 schreef AryaMehr het volgende:
Mensen die merken als G-Star en Chasin dragen zijn het over het algemeen van die kneusjes die o zo graag willen pronken met hun kleding, maar te arm zijn om echte merken als Armani, Boss, D&G, etc te dragen. Het zijn over het algemeen mensen die er als een stijve hark bij lopen zonder enig smaak.![]()
Ik denk dat een Lacoste kwalitatief gezien wel iets beter is, net zoals een duur (merk)vest over het algemeen beter om je lichaam zit dan een goedkoop ding.quote:Op donderdag 9 juli 2009 17:21 schreef Jeff89 het volgende:
[..]
Ja in die zin klopt 't wel.. Maar de mode dwingt bepaalde groepen mensen er altijd toe hetzelfde te dragen, of het nou om Lacoste of G-star gaat..
Eerlijkheid gebied me wel te zeggen dat ik niets kan bedenken wat een Lacoste polo 'beter' maakt dan 'n merkloze..
Over het algemeen hebben de mensen die merken als Armani, Boss en D&G dragen meer stijl. En dan heb ik het niet over klaas die zijn Armani shirt in Beverwijk heeft gekocht.quote:Op donderdag 9 juli 2009 17:50 schreef Jeff89 het volgende:
[..]
Nee, mensen die Armani, Boss en D&G dragen, DAT zijn de stijliconen en sexsymbolen
Hmm.. Net even gegoogled.. Ze hebben gestreepte polo's in allerlei variaties..quote:Op donderdag 9 juli 2009 17:53 schreef El_Liberaliste het volgende:
[..]
Ik denk dat een Lacoste kwalitatief gezien wel iets beter is, net zoals een duur (merk)vest over het algemeen beter om je lichaam zit dan een goedkoop ding.
*knippert* Niet dat ik die polo's lelijk vind (integendeel), trouwens.
Ze doen er goed aan om eens wat meer variatie op de markt te brengen.
Oh, snap.quote:
Als je 16 bent kun je niet veel anders betalen natuurlijk.quote:Op donderdag 9 juli 2009 17:43 schreef AryaMehr het volgende:
Mensen die merken als G-Star en Chasin dragen zijn het over het algemeen van die kneusjes die o zo graag willen pronken met hun kleding, maar te arm zijn om echte merken als Armani, Boss, D&G, etc te dragen. Het zijn over het algemeen mensen die er als een stijve hark bij lopen zonder enig smaak.![]()
Daar is geen speld tussen te krijgen.quote:Op donderdag 9 juli 2009 12:54 schreef TheSwooshdockSaints het volgende:
[..]
sutherland is dat pauperhuismerk van de sting en pme is voor dikke mensen
Iets over kwaliteit en pasvorm en modelquote:Op donderdag 9 juli 2009 19:27 schreef Forcefuzz het volgende:
Nee hele tijd met een logo-loos shirt aanlopen is tof... Ja, je hebt een paar kleine details weggewerkt maar in principe is het dus gewoon een zwart (of elke andere kleur) shirt en kun je net zo goed 1 halen bij de Wibra. Heb ik liever een G-star shirt waar nog een mooi uitgewerkt logo opstaat.
Bereid je maar voorquote:Op donderdag 9 juli 2009 19:46 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
ik draag helemaal geen merkenAlleen standaard H&M en C&A merk.
quote:Op donderdag 9 juli 2009 19:46 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
H&M: oké.quote:Op donderdag 9 juli 2009 19:46 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Ik vind G-star en Chasin anders ook niet bepaald goedkoop. ¤60 voor een trui?quote:Op donderdag 9 juli 2009 19:18 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Als je 16 bent kun je niet veel anders betalen natuurlijk.
Onzin. Je moet gewoon in de winkel een beetje aanvoelen wat goed is en wat niet, maar sommige H&M-kleding ziet er na een jaar nog veel mooier uit dan duurdere kleding.quote:Op donderdag 9 juli 2009 20:11 schreef fathank het volgende:
H&M
Leuk als je 13 bent en geen echte merkkleding kan betalen. 5 keer wassen en de pasvorm is verneukt. Kleren gaan pluizen etc. Ziet er niet meer uit.
Spijkerbroeken moet je in de uitverkoop scoren. Kosten ze je maximaal de helft.quote:Op donderdag 9 juli 2009 20:13 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Ok, ik heb geen geld voor een broek van 100+ euro van G-star, ben ik nu gay
Duurder is niet altijd beter. Heb 2 broeken van Replay gehad, waren allebei binnen 3 maanden gescheurd. Nooit geen replay broeken meer.quote:Op donderdag 9 juli 2009 20:13 schreef TC03 het volgende:
[..]
Onzin. Je moet gewoon in de winkel een beetje aanvoelen wat goed is en wat niet, maar sommige H&M-kleding ziet er na een jaar nog veel mooier uit dan duurdere kleding.
Oke, wie zegt dat ik een g-star broek wil, ik refereer dat merk met zoals in de OP besproken paupers/kampers/mocro's die als billboard van het merk dienen.quote:Op donderdag 9 juli 2009 20:14 schreef fathank het volgende:
[..]
Spijkerbroeken moet je in de uitverkoop scoren. Kosten ze je maximaal de helft.
Je wilt er geen omdat je weet dat je er geen geld voor hebt. Sneu figuurquote:Op donderdag 9 juli 2009 20:19 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Oke, wie zegt dat ik een g-star broek wil, ik refereer dat merk met zoals in de OP besproken paupers/kampers/mocro's die als billboard van het merk dienen.
iceberg is dan wel het het kutste stukje spijkerstof dat je kan krijgen.quote:Op donderdag 9 juli 2009 20:35 schreef cultheld het volgende:
Voor t-shirts zou ik Paul Smith, Moschino, Perfect Persuasion en Antonio Marras aan willen raden. Ideaal spijkergoed is Iceberg, Jean Paul Gaultier en Kenzo.
En nee, zulke kleding is echt niet extreem duur. Als je slim koopt, heb je voor 170/180 euro een zeer exclusieve spijkerbroek die jaren meegaat en bovendien niet snel verveelt, waardoor je er uiteindelijk vrij weinig voor betaalt.
Hoe kom je erbij? Ik heb o.a. een model uit 2006!!! dat ik nog steeds af en toe aantrek. Ziet er nog uit als nieuw en wordt toch echt na 2 dagen gebruik gewassen. Ik moet toegeven dat een andere spijkerbroek van Iceberg enigszins gehavend is (bij de pijpen), maar dat komt doordat de semi-legale kleermaker die mijn broek in moest korten, broddelwerk afleverde.quote:Op donderdag 9 juli 2009 21:03 schreef minutenman het volgende:
[..]
iceberg is dan wel het het kutste stukje spijkerstof dat je kan krijgen.
voor hetzelfde geld koop ik 2 duurzame, mooie broeken voor 100 pleuro per stuk.
quote:Op donderdag 9 juli 2009 19:46 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Jaaaa, ik heb een pet met groot AC/DC-logo, een dito shirt en zelfs een vest. Maar ja, AC/DC is dan ook baasquote:Op donderdag 9 juli 2009 12:36 schreef TheSwooshdockSaints het volgende:
Sarcasme?quote:Op donderdag 9 juli 2009 21:10 schreef mafkees01 het volgende:
[ afbeelding ]
Das tenminste een bazenmerk...
quote:
Oh, gaan we nu ook zo beginnenquote:Op donderdag 9 juli 2009 22:55 schreef electronique het volgende:
ik had een ding van gstar die eigenlijk wel heel mooi was, en toen heb ik het merkje eraf gesloopt
C&A, Download...De lijn voor stoere skeeters!!quote:Op donderdag 9 juli 2009 19:46 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Jij bent nu net zo sneu dat je dingen gaat dragen om een bepaald merk en niet wat je relax/mooi vind maar alleen omdat je je dan kan onderscheidenquote:Op donderdag 9 juli 2009 21:10 schreef mafkees01 het volgende:
[ afbeelding ]
G-star? Hoezo jezelf niet onderscheiden van de restBen blij dat al die paupers niet met pall mall lopen.
G-star!!
Maar hoe verklaar je die Chasin' trui nou, Dribbelquote:Op vrijdag 10 juli 2009 02:38 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Jij bent nu net zo sneu dat je dingen gaat dragen om een bepaald merk en niet wat je relax/mooi vind maar alleen omdat je je dan kan onderscheiden
Pall Mall wordt alleen gedragen door sjonnies die 2x per jaar naar de Makro gaan om kleren te kopenquote:Op donderdag 9 juli 2009 21:10 schreef mafkees01 het volgende:
[ afbeelding ]
G-star? Hoezo jezelf niet onderscheiden van de restBen blij dat al die paupers niet met pall mall lopen.
G-star!!
Timberland schoenen.quote:Op vrijdag 10 juli 2009 00:43 schreef FixYou het volgende:
Levi Strauss 501 broek met leren riem, een wit t-shirt (crewneck) met korte mouwen en mooie Timberlands schoenen, kan je nooit verkeerd gaan.
We zijn niet allemaal vuilnisman ehquote:Op vrijdag 10 juli 2009 09:53 schreef Zith het volgende:
Mensen die (merk)jeans dragen![]()
Doe toch eens een normaal beroep waar je gewoon in pak moet komen
In pak naar je werk moetenquote:Op vrijdag 10 juli 2009 09:53 schreef Zith het volgende:
Mensen die (merk)jeans dragen![]()
Doe toch eens een normaal beroep waar je gewoon in pak moet komen
Ja precies, straten leggen is meer jouw ding he. Lekker met je handen werkenquote:Op vrijdag 10 juli 2009 10:07 schreef fathank het volgende:
[..]
In pak naar je werk moeten.
Lekker de hele dag op kantoor zitten.
Nee, ik ben hydrograaf. Doe voornamelijk metingen op het water en bij reconstructiewerkzaamheden van natuurgebieden etc. Kom ook veel op baggerschepen enzo. Daar wil je echt niet in je pak rondlopen..quote:Op vrijdag 10 juli 2009 10:11 schreef Androoit het volgende:
[..]
Ja precies, straten leggen is meer jouw ding he. Lekker met je handen werken
Inderdaad. Als putjesschepper doe je tenminste nog écht, levensveranderend werk.quote:Op vrijdag 10 juli 2009 11:01 schreef Acinonyx het volgende:
Mensen die op kantoor werken... de hele dag een beetje zitten en papiertjes doorkijken, grow some balls en ga eens echt werk doen
Nou, drie nijlpaarden en een volle maanquote:Op donderdag 9 juli 2009 15:29 schreef wikwakka2 het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
![]()
![]()
Drie wolven en een volle maan, wat is er nou aantrekkelijker en stoerder dan dat?
quote:Op vrijdag 10 juli 2009 11:03 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Inderdaad. Als putjesschepper doe je tenminste nog écht, levensveranderend werk.
telkens een andere put?quote:Op vrijdag 10 juli 2009 11:05 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
Het is tenminste varierend, je ziet niet altijd dezelfde hoofden en/of omgevingen, je kan na afloop zeggen dat je je handen uit je mouwen hebt gestoken
Tegenwoordig gaat alles digitaal, althans ik heb nooit meer papier op mijn bureau liggen.quote:Op vrijdag 10 juli 2009 11:01 schreef Acinonyx het volgende:
Mensen die op kantoor werken... de hele dag een beetje zitten en papiertjes doorkijken, grow some balls en ga eens echt werk doen
die is dan wel weer leukquote:Op vrijdag 10 juli 2009 11:03 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
Nou, drie nijlpaarden en een volle maan![]()
![]()
[ afbeelding ]
Iceberg heeft inderdaad wel goede spijkerbroeken.quote:Op donderdag 9 juli 2009 20:35 schreef cultheld het volgende:
Voor t-shirts zou ik Paul Smith, Moschino, Perfect Persuasion en Antonio Marras aan willen raden. Ideaal spijkergoed is Iceberg, Jean Paul Gaultier en Kenzo.
En nee, zulke kleding is echt niet extreem duur. Als je slim koopt, heb je voor 170/180 euro een zeer exclusieve spijkerbroek die jaren meegaat en bovendien niet snel verveelt, waardoor je er uiteindelijk vrij weinig voor betaalt.
Leuk man, 40 uur per week naar je beeldscherm koekeloerenquote:Op vrijdag 10 juli 2009 11:08 schreef hydrah het volgende:
[..]
Tegenwoordig gaat alles digitaal, althans ik heb nooit meer papier op mijn bureau liggen.
Behalve gele post-its een musthave voor iedere programmeur.
Heerlijk die zon je in Nederland elke dag hebt, he?quote:Op vrijdag 10 juli 2009 11:22 schreef fathank het volgende:
[..]
Leuk man, 40 uur per week naar je beeldscherm koekeloeren. Lekker de hele dag binnen zitten terwijl het buiten lekker weer is.
quote:
quote:Op vrijdag 10 juli 2009 11:57 schreef Mr.Cooper het volgende:
Kijk die pak dragende nerds eens reageren.
Daar valt weinig aan te verklarenquote:Op vrijdag 10 juli 2009 09:28 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Maar hoe verklaar je die Chasin' trui nou, Dribbel?
Alsof het alleen lekker buiten werken is als het zonnetje volop schijntquote:Op vrijdag 10 juli 2009 11:32 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Heerlijk die zon je in Nederland elke dag hebt, he?
Dat laatste gaat misschien op als je direct vanuit je werk je zolderkamer in vlucht.quote:Op vrijdag 10 juli 2009 12:20 schreef fathank het volgende:
[..]
Alsof het alleen lekker buiten werken is als het zonnetje volop schijnt. Bovendien kan ik als het slecht weer is binnen in de stuurhut gaan zitten. Kacheltje aan, koffiezetapparaat erbij en varen maar.
Zodra het zonnetje ook maar even schijnt in Nederland ben ik al bruin terwijl de rest van Nederland nog met z'n winterbleke huidje zit opgescheept.
Ik werk geen 40uur nergens voor nodig, daarnaast werk ik grotendeels thuis. En het pak gaat alleen aan bij een presentatie.quote:Op vrijdag 10 juli 2009 12:20 schreef fathank het volgende:
[..]
Alsof het alleen lekker buiten werken is als het zonnetje volop schijnt. Bovendien kan ik als het slecht weer is binnen in de stuurhut gaan zitten. Kacheltje aan, koffiezetapparaat erbij en varen maar.
Zodra het zonnetje ook maar even schijnt in Nederland ben ik al bruin terwijl de rest van Nederland nog met z'n winterbleke huidje zit opgescheept.
"Jullie" kopen een zonnehemel? Daarom zie ik ook altijd van die witte melkflessen op het strandquote:Op vrijdag 10 juli 2009 12:54 schreef hydrah het volgende:
[..]
Ik werk geen 40uur nergens voor nodig, daarnaast werk ik grotendeels thuis. En het pak gaat alleen aan bij een presentatie.
En, noeste arbeider, voor dat kleurtje kopen wij gewoon een zonnenhemel of gaan 3x per jaar op vakantie.
Ja direct vanuit je werk om 17:00 in maart. Dan schijnt er nog zo lekker veel zon waar je bruin van wordt of niet?quote:Op vrijdag 10 juli 2009 12:25 schreef Androoit het volgende:
[..]
Dat laatste gaat misschien op als je direct vanuit je werk je zolderkamer in vlucht.
Wie heeft het over maart? Alsof blanke mensen dan uberhaupt een bruin kleurtje hebbenquote:Op vrijdag 10 juli 2009 13:22 schreef fathank het volgende:
[..]
Ja direct vanuit je werk om 17:00 in maart. Dan schijnt er nog zo lekker veel zon waar je bruin van wordt of niet?
Chasin rockt en G-star niet?quote:Op vrijdag 10 juli 2009 14:26 schreef Gitaarmat het volgende:
Chasin'![]()
G-star.tegenwoordig bijna een schooluniform. Al die kids van 13 14 jaar die denken dat ze er dan bij horen met hun G-star Shirtje.
Ik zeg toch letterlijk "Zodra het zonnetje even schijnt". En vaak heb je in Maart al wel een aantal heerlijke dagen.quote:Op vrijdag 10 juli 2009 14:31 schreef Androoit het volgende:
[..]
Wie heeft het over maart? Alsof blanke mensen dan uberhaupt een bruin kleurtje hebben
Wel leuk dat ik het zo voor elkaar heb gekregen dat je jouw eigen punt onderuit haalt.
quote:Op vrijdag 10 juli 2009 14:45 schreef fathank het volgende:
[..]
Ik zeg toch letterlijk "Zodra het zonnetje even schijnt". En vaak heb je in Maart al wel een aantal heerlijke dagen.
En terwijl jij dan lekker op kantoor zit, zit ik op een boot in het zonnetje.
En ja, blanke mensen krijgen dan ook een lekker kleurtje. Als je denkt van niet moet je misschien eens buiten komen.
Vroegah rood haar gehad hebben helpt ook niet echt kan ik je vertellenquote:
werk je bij boskalis ofzo?quote:Op vrijdag 10 juli 2009 14:45 schreef fathank het volgende:
[..]
Ik zeg toch letterlijk "Zodra het zonnetje even schijnt". En vaak heb je in Maart al wel een aantal heerlijke dagen.
En ja, blanke mensen krijgen dan ook een lekker kleurtje. Als je denkt van niet moet je misschien eens buiten komen.
QFTquote:Op vrijdag 10 juli 2009 11:05 schreef BigKahuna het volgende:
Ik moest lachen om het feit dat TS in het filmpje in zijn sig een trui aan heeft waar heel groot CHASIN op staat.
Dus eigenlijk buig je de definities om in jouw voordeel om jouw punt te bewijzen? Want over het algemeen heb je in Maart helemaal geen heerlijke dagen, dit komt meestal pas in April/Mei. Maar omdat dat jou niet goed uitkomt ga je daar aan voorbij.quote:Op vrijdag 10 juli 2009 14:45 schreef fathank het volgende:
[..]
In die branche zit ik wel ja.quote:
Ow mijn excuses dat ik opgezocht heb wanneer het precies lekker weer is in Nederland. Maar hee speciaal voor jou: Zelf 2 dagen in een winterzonnetje in februari krijg je al een lekker kleurtje. Ook al is het maar een graad of 5 als je in de buitenlucht bent krijg je al een lekkere blos op je wangen.quote:Op vrijdag 10 juli 2009 15:47 schreef Androoit het volgende:
[..]
Dus eigenlijk buig je de definities om in jouw voordeel om jouw punt te bewijzen? Want over het algemeen heb je in Maart helemaal geen heerlijke dagen, dit komt meestal pas in April/Mei. Maar omdat dat jou niet goed uitkomt ga je daar aan voorbij.
Blijkbaar weet jij niet hoeveel er gesnoven wordt door mensen waar je het totaal niet van verwacht. Niet iedereen die wel eens snuift is een doorgedraaide sjonnie. En dan noem je mij bekrompenquote:http://www.weerzoetermeer(...)icht-maart-2009-knmi
Daarnaast kom ik, ondanks ik op kantoor werk genoeg buiten. Aangezien je niet meer binnen mag roken, gaan wij vaak onder het genot van een sigaret in de zon een werkbespreking houden. Regent het, doen we dat gewoon binnen.
Misschien moet jij wat vaker buiten komen want je hebt nogal een vertekend beeld van mensen die op kantoor werken. Maar aan de andere kant past dat ook wel bij dat bekrompen wereldbeeld (blowen voor scholieren bijvoorbeeld, maar snuiven is niet voor doorgedraaide sjonnies, want er zitten normale personen bij)
Ja hoor, en heb je ook gezien hoe weinig het is relatief gezien met April/Mei? Iets wat ik dus beweerde?quote:Op vrijdag 10 juli 2009 16:00 schreef fathank het volgende:
Ow mijn excuses dat ik opgezocht heb wanneer het precies lekker weer is in Nederland. Maar hee speciaal voor jou: Zelf 2 dagen in een winterzonnetje in februari krijg je al een lekker kleurtje. Ook al is het maar een graad of 5 als je in de buitenlucht bent krijg je al een lekkere blos op je wangen.
[quote]
Ja joh, alleen zijn de zonuren relatief weinig, vandaar dat ik het over April/Mei had.
[quote]
Edit: Ik heb trouwens even je linkje bekeken, en heb je wel gelezen hoeveel zonuren er waren in Maart en hoe weinig neerslag er gevallen is?
Niet iedereen die blowed is scholier, right back at cha. Je bent voorspelbaar Fathankquote:Blijkbaar weet jij niet hoeveel er gesnoven wordt door mensen waar je het totaal niet van verwacht. Niet iedereen die wel eens snuift is een doorgedraaide sjonnie. En dan noem je mij bekrompen.
Hoe weinig het relatief gezien is niet belangrijk. 2 dagen zon in Maart en ik krijg al een lekker kleurtje. En dat het dan in April veel vaker lekker weer is prima, maar dat doet niks af aan het feit dat ik in Maart al een gezonde blos op m'n wangen heb.quote:Op vrijdag 10 juli 2009 16:20 schreef Androoit het volgende:
[..]
Ja hoor, en heb je ook gezien hoe weinig het is relatief gezien met April/Mei? Iets wat ik dus beweerde?
Dat zeg ik ook niet. Maar ik vind blowen gewoon iets middelbare scholieren. Stiekem een jointje roken in de pauze etc. Heb het zelf regelmatig gedaan, maar zie er de lol echt niet meer van in om 's avonds op de bank voor de tv nog een jointje te roken. Die tijd heb ik wel gehad, ben dr overheen gegroeid. Prima als je als 25-jarige lekker op de bank een jointje kan roken, ik zie er de lol niet meer van in. Dat betekend niet dat ik mensen die blowen als minderwaardig zie ofzo (al wil ik nog wel eens lekker chargeren hier in KLB).quote:[..]
Niet iedereen die blowed is scholier, right back at cha. Je bent voorspelbaar Fathank![]()
Waarom zou je een metafoor gebruiken om aan proberen te tonen dat ik raaskal? Het enige wat je doet is generaliseren.quote:De reden dat ik snatsers gelijk stel aan doorgedraaide sjonnies is een metafoor om aan te tonen hoe jij raaskalt.
Goeie zaakquote:Ik weet dat mensen die snuiven over het algemeen normaal zijn. Kom teveel op hardcorefeesten, dus vandaar. Wie noemt wie nu bekrompen?
Chasin´dragen lang niet zoveel mensen als G-star dat is een voordeel.quote:Op vrijdag 10 juli 2009 14:37 schreef Renesite het volgende:
[..]
Chasin rockt en G-star niet?!!! Kijk, en daar ga je de mist in.
Chasin is een rip-off. Koop dan geen van beiden.
En wat is Replay dan ? Een rip-off van BOSS ? , en wat is BOSS dan ?quote:Op vrijdag 10 juli 2009 16:33 schreef Gitaarmat het volgende:
Nou ik er zo over na denk. Het is wel veel goedkoper ja. En wat is G-star dan? Een rip-off van Replay?
Ja dat geloof ik wel, maar dat ligt wel iets genuanceerder als dat je eerst beweerde, maar prima zoquote:Op vrijdag 10 juli 2009 16:28 schreef fathank het volgende:
Hoe weinig het relatief gezien is niet belangrijk. 2 dagen zon in Maart en ik krijg al een lekker kleurtje. En dat het dan in April veel vaker lekker weer is prima, maar dat doet niks af aan het feit dat ik in Maart al een gezonde blos op m'n wangen heb.
Ok, kan me er zo ook in vindenquote:Dat zeg ik ook niet. Maar ik vind blowen gewoon iets middelbare scholieren. Stiekem een jointje roken in de pauze etc. Heb het zelf regelmatig gedaan, maar zie er de lol echt niet meer van in om 's avonds op de bank voor de tv nog een jointje te roken. Die tijd heb ik wel gehad, ben dr overheen gegroeid. Prima als je als 25-jarige lekker op de bank een jointje kan roken, ik zie er de lol niet meer van in. Dat betekend niet dat ik mensen die blowen als minderwaardig zie ofzo (al wil ik nog wel eens lekker chargeren hier in KLB).
Een metafoor gebruik je zodra je iets niet met woorden kan uitleggen en daar een situatieschets voor gebruikt. Vandaar dat ik ook generaliseerde in mijn voorbeeld.quote:Waarom zou je een metafoor gebruiken om aan proberen te tonen dat ik raaskal? Het enige wat je doet is generaliseren.
Nice, mss zie ik je ooit welquote:Goeie zaak. Ik ook
.
Sommige merken hebben wel een, voordat er ripoffs waren, unieke(re) kledinglijn. Deze hoeven dan niet per definitie een ripoff te zijn.quote:Op vrijdag 10 juli 2009 16:33 schreef Gitaarmat het volgende:
Nou ik er zo over na denk. Het is wel veel goedkoper ja. En wat is G-star dan? Een rip-off van Replay?
Mijn God, geweldig!quote:Op vrijdag 10 juli 2009 11:03 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
![]()
[ afbeelding ]
7 veranderingen?quote:Op vrijdag 10 juli 2009 17:32 schreef -sabine- het volgende:
De "merken" hebben een grotere maatranche zowel in lengtes als in breedtes.
Gaat veel geld zitten in ontwikkeling van model en stof.
Neppers hoeven alleen maar een item te kopen, ff 7 veranderingen en klaarisKeessie.
Als je aan een merk gewend bent, geldt zeker voor mij, zie ik net nut van wisselen niet.
Ik loop al jaren met ongeveer hetzelfde model broek, steeds een andere wassing.
Bovenkleding is van de Hennes (is idd kwestie van stofjes kennen) of van een merk.
Als het goed zit en er staat geen gigamerk op, is het wat voor mij.
Het kleinste van het kleinste labeltje haal ik eraf.
Een borduur maak ik met een watervaste stift zwart (kdraag alleen zwart).
Maakt ze sowieso tijdlozer.
Voordeel van "merk" vind ik de kwaliteit, of als die te wensen overlaat, de garantie en service.
Kga mezelf nog wel eens dwingen tot een verantwoorde jeans...........alleen al dat passen. Bleh!
Ja, 7 volgens mij, anders krijgen ze een proces.quote:
quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 15:20 schreef nuldertien.net het volgende:
Ten eerste D&G en style worden hier bij elkaar in een zin genoemd. Nou volgens mij dragen alleen Turken en Marokkanen die shirt en volgens mij zijn ook 9 van de 10 shirts nep daarvan.
In jouw username staat anders bijna Merkquote:Op zaterdag 1 augustus 2009 15:49 schreef TimMer1981 het volgende:
Mensen die merken boeiend vinden...
quote:Op vrijdag 10 juli 2009 11:03 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
![]()
[ afbeelding ]
Tja de één loopt er liever als een zwerver bij en de ander liever verzorgt.quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 15:49 schreef TimMer1981 het volgende:
Mensen die merken boeiend vinden...
Ze hebben meerderen modellenquote:
Dan vind ik jouw voorbeeld nog meevallen. Alleen die kerel aan de linkerkant is er ernstig aan toequote:Op zaterdag 1 augustus 2009 17:49 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
Tja de één loopt er liever als een zwerver bij en de ander liever verzorgt.
[ afbeelding ]
toegevoegd aan klacht: baggeraars en putjesscheppen die graag bruin willen wordenquote:Op vrijdag 10 juli 2009 13:22 schreef fathank het volgende:
[..]
Ja direct vanuit je werk om 17:00 in maart. Dan schijnt er nog zo lekker veel zon waar je bruin van wordt of niet?
Dag A het bootje naar Y, en dag B het bootje naar Z? Denk je dat? Transporten via de weg begeleiden, complete zuigers die in een week in en uit elkaar kunnen en via vrachtwagens vervoerd kunnen worden (met ladingen tot ongeveer 87 ton). Geavanceerde computersystemen aan boord, RTK-GPS met realtime getijdeberekening etc. Geinstalleerde pompvermogens van zo'n 2.500 KW, hydraulische aandrijfsystemen etc.quote:Op zondag 2 augustus 2009 16:36 schreef Zith het volgende:
[..]
toegevoegd aan klacht: baggeraars en putjesscheppen die graag bruin willen worden
Verder klinkt het makkelijk, het lullen op mensen die in kantoren werken, maar ik werk bijv bij de corporate van een van nederland's grootste multinational, en ik kan je wel vertellen dat de mensen hier meer afwisselend werk hebben en waarschijnlijk net zo veel reizen als jij, de ene week een bootje naar Y, en de andere week een bootje naar Z varen is redelijk eentonig, niet? Al moet ik je wel gelijk geven dat er, lager op de schaal, wel enorm veel mensen (in pak) eentonig de hele dag cijfertjes zitten te lezen.
Mja, is niet per se de prijs hoor. Je hebt ook goedkope kleding zonder zooi erop.quote:Op donderdag 9 juli 2009 12:53 schreef wikwakka2 het volgende:
Hoe goedkoper hoe groter het merk gaat blijkbaar op bij dat soort merken. Bij de écht dure merken staat meestal hooguit het merk aan de binnenkant, of een logo op de knopen of zo.
Maar paupers willen altijd graag hun merkjes laten zien aan anderen, kijk maar eens naar die Bjorn borg boxershort rage.
Iceberg? Dat kan je al een jaar of 5 bij de betere winkels kopen.quote:Op maandag 3 augustus 2009 00:03 schreef RijstNatie het volgende:
Die merken zijn al lang uit.
Iceberg wordt binnen 1 jaar heel populair, let maar op.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 10 juli 2009 11:03 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
![]()
[ afbeelding ]
Het wolvenshirt? Ik wist wel dat het een chick magnet was!quote:Op maandag 3 augustus 2009 01:08 schreef Tamashii het volgende:
Onderste shirt vind ik toch wel mooi.
Zou beter zijn dan al die merkshirts
quote:Op maandag 3 augustus 2009 01:23 schreef falco18 het volgende:
Jongens toch,,, Iedereen weet dat La Coste ´´het´´ gewoon is tegenwoordig
boh kutdingen doe mij maar ralph lauren, camel active.quote:Op donderdag 9 juli 2009 14:18 schreef Biogarde het volgende:
Broeken van G-Star zitten wel nice, maar dat is ook het enige.
You would not believe the pussy I pull in this thing.quote:
Dat is ook verschrikkelijk ja.quote:Op donderdag 9 juli 2009 15:28 schreef CasB het volgende:
Of die nepgooische wijven die een Dolce en Gabana bril hebben met heel groot DG erop.
Whehe Boa Vista.quote:Op maandag 3 augustus 2009 00:03 schreef RijstNatie het volgende:
Die merken zijn al lang uit.
Iceberg wordt binnen 1 jaar heel populair, let maar op.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Tsja, 90% van zulke zooi is dan ook voor een duppie of in Turkije of op de markt gekochtquote:Op woensdag 24 maart 2010 20:58 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Dat is ook verschrikkelijk ja.D&G associeer ik sowieso vaak met paupers.
Niet haten omdat het tof is.quote:Op woensdag 24 maart 2010 21:30 schreef BroccoliBeer het volgende:
Abercrombie en Fitch. Ook zoiets belachelijks. Gewoon een effen shirt met wat letters erop. Alleen staat er de ene keer Abercrombie en de andere keer Fitch en de andere keer A&F
Dat kan in Nederland.quote:Op woensdag 24 maart 2010 21:50 schreef Trekfiets het volgende:
Ik draag helemaal niets, gewoon lekker nakend. Dat kan toch gewoon!?!??
Lekker alto hoor, kijk mijn is lekker alles dragen wat er maar is, ik heb er gewoon skit aan.quote:Op donderdag 25 maart 2010 12:05 schreef Maikuuul het volgende:
Alles door elkaar dragen FTW !
Mensen die zich hier druk maken om de merken maar er dan als stumpers bijlopen omdat de enige die iets voor ze koopt hun moeder is.
Royaal
quote:Op donderdag 25 maart 2010 14:22 schreef RichCalibier het volgende:
Want iedereen op Fok! Woont in een rijk huis, hebben een dik salaris met BMW op de zaak en kopen hun broeken op de PC Hoofdstraat!
die is trouwens wel heel nicequote:Op donderdag 25 maart 2010 15:58 schreef Sala-adin het volgende:
[ afbeelding ]
Deze zitten wel fuckin fijn en zijn echt
quote:Op donderdag 25 maart 2010 18:11 schreef OMGWTFBBQSAUCE het volgende:
jezus wat een gezeik hier G-star is prima merk. "ik ben apart omdat ik tegen grote merken ben op kleding" eigenlijk ben je gewoon jaloers ofzo.
ik draag zelf G-star Jack and Jones maar ook overhemden van bv: cavallaro Napoli en polo's van andere merken.
kankerkloonquote:Op donderdag 25 maart 2010 18:13 schreef OMGWTFBBQSAUCE het volgende:
[..]
die is trouwens wel heel nice
Mooiboyquote:Op donderdag 25 maart 2010 18:11 schreef OMGWTFBBQSAUCE het volgende:
jezus wat een gezeik hier G-star is prima merk. "ik ben apart omdat ik tegen grote merken ben op kleding" eigenlijk ben je gewoon jaloers ofzo.
ik draag zelf G-star Jack and Jones maar ook overhemden van bv: cavallaro Napoli en polo's van andere merken.
Zara komen alleen maar Marokkanenquote:Op donderdag 25 maart 2010 15:46 schreef i_am_god het volgende:
Zara![]()
Non Grada![]()
jack & jones spijkerbroeken![]()
cavallaro overhemden![]()
g-star jassen![]()
rest is poep
Nou hendig alto.quote:Op donderdag 25 maart 2010 13:26 schreef Mr.Cooper het volgende:
[..]
Lekker alto hoor, kijk mijn is lekker alles dragen wat er maar is, ik heb er gewoon skit aan.
still dont get itquote:Op donderdag 25 maart 2010 18:20 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Mooiboy
Nee je krijgt geen eten trol
Alsof jij alto benquote:Op donderdag 25 maart 2010 18:31 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Nou hendig alto.
Mensen die alles van 1 merk hebben
Eempies naar Joy geweest?quote:Op donderdag 25 maart 2010 19:20 schreef RickoKun het volgende:
ik heb net een kankerstrakke G-stars broek gekocht, wat ben ik ook een boas
bijenkorfquote:Op woensdag 20 april 2011 17:16 schreef vanBinsberge het volgende:
kutkick+g star is wel mooi, sommige artikelen dan... die bij de Bijenkorf zijn meestal wel mooi![]()
de shit die bij score ( mooiboywinkel) ligt is meestal de shit waar heel lelijk G-star op staat
amenth jij bent de beste troll ooitquote:Op woensdag 20 april 2011 17:21 schreef amenth het volgende:
[..]
heb daar keer bewaker geslagen uit zelfverdediging
huh :Squote:Op woensdag 20 april 2011 17:22 schreef 9611Niels het volgende:
Waarom zoveel posts?
Edit: zonet telde dit topic 335 posts [ afbeelding ]
Daar zou ik m'n hond nog niet mee rond laten lopen.quote:Op woensdag 20 april 2011 17:37 schreef ecktebaas het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]![]()
Maar je hebt dan ook geen hond.quote:Op woensdag 20 april 2011 17:38 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Daar zou ik m'n hond nog niet mee rond laten lopen.
Kanker man, Marc Ecko met z'n played out 13-in-een-dozijn gejatte graff vibes.. Koop dan iets wat echt een beetje straat is, ipv iets wat er alleen munt uit probeert te slaan.quote:Op woensdag 20 april 2011 17:37 schreef ecktebaas het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]![]()
Zoals?quote:Op woensdag 20 april 2011 18:27 schreef Jeff89 het volgende:
[..]
Kanker man, Marc Ecko met z'n played out 13-in-een-dozijn gejatte graff vibes.. Koop dan iets wat echt een beetje straat is, ipv iets wat er alleen munt uit probeert te slaan.
Thanks for sharing, ik ga op zoek naar dezequote:Op woensdag 20 april 2011 17:37 schreef ecktebaas het volgende:
Die kun je in de britain vinden. 25 eusquote:Op woensdag 20 april 2011 19:44 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Thanks for sharing, ik ga op zoek naar deze. Swag to the max
.
Vooral deze:
[ afbeelding ]
Nice, goede zaak.quote:Op woensdag 20 april 2011 19:58 schreef ecktebaas het volgende:
[..]
Die kun je in de britain vinden. 25 eus
Enige goede in die winkel trouwens.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |