ik kan het makkelijk betalen, ik WIL er alleen nog niet dood in worden gevonden. vind het echt zo'n merk voor "hippe" boeren.quote:Op zaterdag 23 april 2011 19:27 schreef Witbaard het volgende:
Haten op <op titel>
Hoe armoedig ben je als je geen g-star e.d. kunt betalen.
jezus gast als je ze los vind zitten ben je echt nog dunner dan die bagger kwaliteit stof waar die shirts van zijn gemaakt. al die gstar kleding is slim fit.quote:Op donderdag 21 april 2011 09:01 schreef Jahr00n het volgende:
Mensen die met G-star en Chasin' lopen.Ik draag zelf gewoon sicke vshirts die chill zitten. Die G-star shit heeft ook de pasvorm van een obesitas patient.
dan heeft in de stad zeker iedereen een waterhoofd want daar doen ze het nietquote:Op zaterdag 23 april 2011 21:03 schreef Hans_van_Baalen het volgende:
Misschien kijken ze je gewoon vreemd aan vanwege je waterhoofd.
Ik zeg maar wat.
Welke vestiging?!quote:Op zaterdag 23 april 2011 20:25 schreef Mirel het volgende:
Net in de V&D vond ik voor m'n broer 2 korte broeken die samen 13.75 waren. Dat is toch prima?
Was dat een filiaalactie denk je?quote:Op zondag 24 april 2011 11:37 schreef Mirel het volgende:
Utrecht HC! Waren slechts twee kleine rekken. Eentje 70% en de andere 50.
Stop jij je overhemd in je broek?quote:Op zaterdag 23 april 2011 21:01 schreef Agentperry het volgende:
dan ben je echt de shit als je de gemiddelde mbo'er ziet lopen.
en dan durven ze mij raar aan te kijken als ik loop met mijn hugo boss overhemd in mijn broek.
diplomaquote:Op zondag 24 april 2011 23:57 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
[..]
Stop jij je overhemd in je broek?![]()
![]()
ja.quote:Op zondag 24 april 2011 23:57 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
[..]
Stop jij je overhemd in je broek?![]()
![]()
ik doe hem meestal nog wat hoger dichtquote:Op maandag 25 april 2011 12:03 schreef Agentperry het volgende:
[..]
ja.
jij draagt ze zeker zo?
[ afbeelding ]
ik ga er van uit dat dit een grap is...quote:Op maandag 25 april 2011 12:06 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
ik doe hem meestal nog wat hoger dicht
o, maar vind polo's, overhemden en schoenen van lacoste gewoon mooi, heb nooit broeken van lacoste gezien..quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |