quote:Op woensdag 20 april 2011 17:37 schreef ecktebaas het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]![]()
Dat. Alleen heb ik wel erg mazzel met de broeken schijnbaar. Zolang er maar geen big phat mtfckng merk op staat.quote:Op woensdag 20 april 2011 21:00 schreef Adelante het volgende:
G-star is lelijk en Chasin is voor mensen die G-star niet kunnen betalen.
quote:
God jij bent origineel!quote:Op woensdag 20 april 2011 21:03 schreef Wumb0 het volgende:
[..]
Je weet toch waar die G voor staat! =)
Gay star ik lust je rauw HOHOHOHOHIHIHIHIHAHAHAHAHAHAquote:Op woensdag 20 april 2011 21:03 schreef Wumb0 het volgende:
[..]
Je weet toch waar die G voor staat! =)
Chasin' is niet eens goedkoper dan G-star vaak. Tevens zitten broeken van allebei die merken erg fijn.quote:Op woensdag 20 april 2011 21:00 schreef Adelante het volgende:
G-star is lelijk en Chasin is voor mensen die G-star niet kunnen betalen.
quote:Op woensdag 20 april 2011 21:36 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[ afbeelding ]evisu is pas nice
Echt niet man; jij hebt alleen maar HDMI-kleding. Anders haal je geen echte 1080P.quote:Op woensdag 20 april 2011 21:16 schreef vanBinsberge het volgende:
ik heb serieus bijna alleen maar g star en replay![]()
maar dan wel de mooiere exemplaren
150 euro voor een kapotte smerige broekquote:Op woensdag 20 april 2011 22:04 schreef Tigerr het volgende:
http://score.nl/nieuw/rep(...)-1112520043-070.html
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Die shit is echt overrated idd, ¤150 voor een broek van de rommelmarktquote:Op woensdag 20 april 2011 22:14 schreef Adelante het volgende:
[..]
150 euro voor een kapotte smerige broek
Iddquote:Op woensdag 20 april 2011 22:14 schreef Adelante het volgende:
[..]
150 euro voor een kapotte smerige broek
Ik zeg doen.quote:Op woensdag 20 april 2011 22:15 schreef Tigerr het volgende:
btw: http://score.nl/shorts/ch(...)-2312108004-dkh.html
![]()
![]()
ik heb idd een Monster® lijn collectie ook ja, voor de kids.quote:Op woensdag 20 april 2011 22:11 schreef Phreakingout het volgende:
[..]
Echt niet man; jij hebt alleen maar HDMI-kleding. Anders haal je geen echte 1080P.
die heb ik, vette shitquote:Op woensdag 20 april 2011 22:15 schreef Tigerr het volgende:
![]()
![]()
Die's toch van vorig jaar? Was toen in mijn maat al overal uitverkocht.quote:Op woensdag 20 april 2011 22:15 schreef Tigerr het volgende:
![]()
![]()
quote:Op woensdag 20 april 2011 22:35 schreef vanBinsberge het volgende:
[..]
ik heb idd een Monster® lijn collectie ook ja, voor de kids.
wat nou!! met Monster® M2000 HDTV HDMI Cable als ceintuur!! wat is daar mis mee!!?!quote:
Ook is deze jeans destroyed & repaired, wat helemaal hot is op dit moment.quote:Op woensdag 20 april 2011 22:15 schreef Tigerr het volgende:
![]()
![]()
In de sociale werkplaats zijn ze gelukkig gauw tevreden.quote:Op woensdag 20 april 2011 23:28 schreef de_boswachter het volgende:
Ik heb me vanmorgen op de markt een shirt van 2-Pac Shakur gekocht.
Voor naar het werk, om er netjes uit te zien
quote fail, je quote mijn korte broek niet die van replayquote:Op woensdag 20 april 2011 23:58 schreef luckass het volgende:
[..]
Ook is deze jeans destroyed & repaired, wat helemaal hot is op dit moment.
[..]
In de sociale werkplaats zijn ze gelukkig gauw tevreden.
Sorry het was te ver scrollen.quote:Op donderdag 21 april 2011 00:00 schreef Tigerr het volgende:
[..]
quote fail, je quote mijn korte broek niet die van replay
Juistquote:Op donderdag 21 april 2011 09:01 schreef Jahr00n het volgende:
Mensen die met G-star en Chasin' lopen.Ik draag zelf gewoon sicke vshirts die chill zitten. Die G-star shit heeft ook de pasvorm van een obesitas patient.
70 euro voor een korte broekquote:Op woensdag 20 april 2011 22:15 schreef Tigerr het volgende:
![]()
![]()
ja die broeken zijn tenminste kwaliteit jaquote:Op donderdag 21 april 2011 11:43 schreef 2NutZ het volgende:
Ze hebben best leuk spul janiet veel, maar heb wel chasin' en g-star shizzle.
Verder ben ik meer fan van Pall Mall broeken
Uit vorige topic, in relatie tot die Ecko shit..quote:
Waarom?quote:Op donderdag 21 april 2011 20:07 schreef RoW_0 het volgende:
[..]
GodverdommeMensen met zo'n shirt moeten echt serieus dood. Walgelijk dit.
1) Cradle of Filthquote:
Je hebt me overtuigd. Ik ga hem kopen!quote:Op donderdag 21 april 2011 20:13 schreef RoW_0 het volgende:
[..]
1) Cradle of Filth
2) Achterkant is gewoon zielig, als je antichristelijk bent. uit het dan anders.
3) Afgrijselijk shirt ook.
Ben je Marokkaan ofzo?quote:Op donderdag 21 april 2011 21:29 schreef robin007bond het volgende:
Doe mij maar Ralph Lauren, Lacoste, Armani![]()
En Louis Vuitton voor riemen en accessoires
Jaloezie is een bitchquote:Op donderdag 21 april 2011 21:51 schreef Shispeed het volgende:
[..]
Jup en hij koopt ze voor 5 euro van een neger
Zoo York kan ik nooit goede vinden, alleen met hun eigen merknaam er kkgroot op.quote:Op donderdag 21 april 2011 18:02 schreef Jeff89 het volgende:
[..]
Uit vorige topic, in relatie tot die Ecko shit..
Merken als Zoo York, Billabong, Vision streetwear.. Allemaal OOK grote bedrijven geworden, maar die hebben hun roots teminste nog op straat.
Als ik Ecko shit zie kan ik alleen maar aan die bitch van een Marc Ecko denken
Beter zoeken G..quote:Op donderdag 21 april 2011 22:05 schreef ecktebaas het volgende:
[..]
Zoo York kan ik nooit goede vinden, alleen met hun eigen merknaam er kkgroot op.
110% mee eensquote:Op donderdag 21 april 2011 20:13 schreef RoW_0 het volgende:
[..]
1) Cradle of Filth
2) Achterkant is gewoon zielig, als je antichristelijk bent. uit het dan anders.
3) Afgrijselijk shirt ook.
Ik zie wel eens mensen met dat soort shirts lopen, moet er altijd hard om lachenquote:Op vrijdag 22 april 2011 10:45 schreef solyaris het volgende:
[..]
Deze heb ik ook nog:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Cannibal Corpse! [ afbeelding ]
![]()
Ach ik voel mij superieur aan aan personen die in dit soort inspiratieloze kledij lopen:quote:Op vrijdag 22 april 2011 10:54 schreef Wootism het volgende:
[..]
Ik zie wel eens mensen met dat soort shirts lopen, moet er altijd hard om lachenHet ergste is nog dat ze niet weten waarom je om ze lacht...
In vergelijking met hun voel ik mezelf altijd superieur, en dat is fijn
Niet zo erg, maar nog steeds verschrikkelijk.quote:Op vrijdag 22 april 2011 11:06 schreef solyaris het volgende:
[..]
Ach ik voel mij superieur aan aan personen die in dit soort inspiratieloze kledij lopen:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Aaawwww, een opsomming van de dingetjes die je niet leuk vindt!quote:Op vrijdag 22 april 2011 11:09 schreef zeefkreeft het volgende:
Je superieur voelen
G-Star
Chasin'
Replay
Alle merken die met DENIM eindigen
Deicide
Canibal Corpse
Maar de enige reden om G-Star e.d. te dragen is toch zodat mensen kunnen zien dát je G-Star e.d. draagt? Want om de kwaliteit is het niet te doen. Het gaat enkel om het gezien worden in een bepaald merk. Beetje jammer dat die figuren niet doorhebben dat iedereen in een G-Star broek loopt. Het eenheidsgevoel in Nederland is blijkbaar nog nooit zo groot geweest. Toch vreemd als je de huidige politieke tendens bekijkt...quote:Op vrijdag 22 april 2011 11:41 schreef Wootism het volgende:
[..]
Niet zo erg, maar nog steeds verschrikkelijk.
Het ergste is nog dat je tegenwoordig moeite moet doen om iets te vinden waar geen grote print op staat.
ik loop extra in dat soort shirts terwijl ik heul niet die muziek luister maar puur om kneusje als jou te laten denken dat daar weer zo'n deathmetal sukkel loopt om vervolgens te shinen met mijn jawdropping sma en jou mindfucked achter te laten.quote:Op vrijdag 22 april 2011 10:54 schreef Wootism het volgende:
[..]
Ik zie wel eens mensen met dat soort shirts lopen, moet er altijd hard om lachenHet ergste is nog dat ze niet weten waarom je om ze lacht...
In vergelijking met hun voel ik mezelf altijd superieur, en dat is fijn
Beter dat je zo een baas als vinny bent dan.quote:Op vrijdag 22 april 2011 12:35 schreef Golden_Pauper het volgende:
[..]
ik loop extra in dat soort shirts terwijl ik heul niet die muziek luister maar puur om kneusje als jou te laten denken dat daar weer zo'n deathmetal sukkel loopt om vervolgens te shinen met mijn jawdropping sma en jou mindfucked achter te laten.
Niks mis met Denim.quote:Op vrijdag 22 april 2011 12:33 schreef Golden_Pauper het volgende:
Tjeesin' Dennim, als broeken aids zouden zijn. En dan vooral die steengewassen bleekbevlekte crap.
Of die shirtjes, stuk katoen met vaak kk lelijk yet another vernakte versie van het logo. Of extra stoer gemaakt met teksten als SURF, SKATE, URBAN, DENIM, SINCE, AIDS.
NEE IK WEET NIET WAT DEMIN IS ZEG HET ME LEG HET MEUITquote:Op vrijdag 22 april 2011 12:41 schreef Wootism het volgende:
[..]
Niks mis met Denim.
(je weet volgens mij niet eens wat het is
dankjequote:Op vrijdag 22 april 2011 12:39 schreef ecktebaas het volgende:
[..]
Beter dat je zo een baas als vinny bent dan.
Ik haal meestal mijn shirts bij de Wearhouse in Leiden (niet die nieuwste aan de beestenmarkt, die verkoopt alleen maar gaye Vans!), maar ik kan me zo voorstellen dat er in bijna elke stad wel een skatezaak zit die het heeftquote:
Ik zal zien.quote:Op vrijdag 22 april 2011 12:47 schreef Jeff89 het volgende:
[..]
Ik haal meestal mijn shirts bij de Wearhouse in Leiden (niet die nieuwste aan de beestenmarkt, die verkoopt alleen maar gaye Vans!), maar ik kan me zo voorstellen dat er in bijna elke stad wel een skatezaak zit die het heeft
Oké!quote:Op vrijdag 22 april 2011 12:43 schreef Golden_Pauper het volgende:
[..]
NEE IK WEET NIET WAT DEMIN IS ZEG HET ME LEG HET MEUIT
hoe is de stretch van dat ding?quote:Op vrijdag 22 april 2011 13:04 schreef Wootism het volgende:
[..]
Oké!
[ afbeelding ]
Dit is een Denim, is lief en niet mee fokken.
Je bedoeld een anorexia patiënt?quote:Op donderdag 21 april 2011 09:01 schreef Jahr00n het volgende:
Mensen die met G-star en Chasin' lopen.Ik draag zelf gewoon sicke vshirts die chill zitten. Die G-star shit heeft ook de pasvorm van een obesitas patient.
Met bandshirts hossel je veel meer chicks, snap dat dan.quote:Op zaterdag 23 april 2011 19:27 schreef Witbaard het volgende:
Haten op <op titel>
Hoe armoedig ben je als je geen g-star e.d. kunt betalen.
Nee ik ben gewoon slank gespierd en dan past het voor geen meter. Dat spul is meer gemaakt voor bouwvakkers.quote:
ik kan het makkelijk betalen, ik WIL er alleen nog niet dood in worden gevonden. vind het echt zo'n merk voor "hippe" boeren.quote:Op zaterdag 23 april 2011 19:27 schreef Witbaard het volgende:
Haten op <op titel>
Hoe armoedig ben je als je geen g-star e.d. kunt betalen.
jezus gast als je ze los vind zitten ben je echt nog dunner dan die bagger kwaliteit stof waar die shirts van zijn gemaakt. al die gstar kleding is slim fit.quote:Op donderdag 21 april 2011 09:01 schreef Jahr00n het volgende:
dan heeft in de stad zeker iedereen een waterhoofd want daar doen ze het nietquote:Op zaterdag 23 april 2011 21:03 schreef Hans_van_Baalen het volgende:
Misschien kijken ze je gewoon vreemd aan vanwege je waterhoofd.
Ik zeg maar wat.
Welke vestiging?!quote:Op zaterdag 23 april 2011 20:25 schreef Mirel het volgende:
Net in de V&D vond ik voor m'n broer 2 korte broeken die samen 13.75 waren. Dat is toch prima?
Was dat een filiaalactie denk je?quote:Op zondag 24 april 2011 11:37 schreef Mirel het volgende:
Utrecht HC! Waren slechts twee kleine rekken. Eentje 70% en de andere 50.
Stop jij je overhemd in je broek?quote:Op zaterdag 23 april 2011 21:01 schreef Agentperry het volgende:
dan ben je echt de shit als je de gemiddelde mbo'er ziet lopen.
en dan durven ze mij raar aan te kijken als ik loop met mijn hugo boss overhemd in mijn broek.
diplomaquote:Op zondag 24 april 2011 23:57 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
[..]
Stop jij je overhemd in je broek?![]()
![]()
ja.quote:Op zondag 24 april 2011 23:57 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
[..]
Stop jij je overhemd in je broek?![]()
![]()
ik doe hem meestal nog wat hoger dichtquote:Op maandag 25 april 2011 12:03 schreef Agentperry het volgende:
[..]
ja.
jij draagt ze zeker zo?
[ afbeelding ]
ik ga er van uit dat dit een grap is...quote:Op maandag 25 april 2011 12:06 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
ik doe hem meestal nog wat hoger dicht
o, maar vind polo's, overhemden en schoenen van lacoste gewoon mooi, heb nooit broeken van lacoste gezien..quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |