ik heb zelf ook jack and jones. daar staat ook overal van die JJ tekens subliem weg gewerkt. niet dat het mij wat uitmaakt.quote:Op donderdag 9 juli 2009 12:33 schreef FLuris het volgende:
Eens.. voor jeans perfect maar shirts en sweaters nooit!
Lekker jack and jones
quote:Op donderdag 9 juli 2009 12:34 schreef deroo het volgende:
Beter PME of Sutherland. Zijn tenminste baas-merken.
nudie is voor die sherpa-muts dragende mongolen.quote:Op donderdag 9 juli 2009 12:47 schreef Sapstengel het volgende:
Replay en Chasin zijn echt voor 16 jarige Jack & Jones mooiboys. Echte bazen dragen Diesel of Nudie.
sutherland is dat pauperhuismerk van de sting en pme is voor dikke mensenquote:
Ik draag het liefst mijn zwarte wolvenshirt met drie wolven die tegen de maan huilen.quote:Op donderdag 9 juli 2009 12:53 schreef hydrah het volgende:
Ik draag het liefst mijn zwarte wolven t-shirt, glow-in-the-dark that is. Een echte chick-magnet !
haha ja hahaha.. jaaa.....quote:Op donderdag 9 juli 2009 12:54 schreef TheSwooshdockSaints het volgende:
[..]
sutherland is dat pauperhuismerk van de sting en pme is voor dikke mensen
Ga jij lekker in je ACDC shirt lopen, dan bepalen wij zelf wel wat we dragen.quote:Op donderdag 9 juli 2009 12:36 schreef TheSwooshdockSaints het volgende:
je kan inderdaad beter een shirt het heel groot ACDC erop kopen
Eigenlijk wel ja. Zoiets stuen je tenminste nog.quote:Op donderdag 9 juli 2009 12:36 schreef TheSwooshdockSaints het volgende:
je kan inderdaad beter een shirt het heel groot ACDC erop kopen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |