ik heb zelf ook jack and jones. daar staat ook overal van die JJ tekens subliem weg gewerkt. niet dat het mij wat uitmaakt.quote:Op donderdag 9 juli 2009 12:33 schreef FLuris het volgende:
Eens.. voor jeans perfect maar shirts en sweaters nooit!
Lekker jack and jones
quote:Op donderdag 9 juli 2009 12:34 schreef deroo het volgende:
Beter PME of Sutherland. Zijn tenminste baas-merken.
nudie is voor die sherpa-muts dragende mongolen.quote:Op donderdag 9 juli 2009 12:47 schreef Sapstengel het volgende:
Replay en Chasin zijn echt voor 16 jarige Jack & Jones mooiboys. Echte bazen dragen Diesel of Nudie.
sutherland is dat pauperhuismerk van de sting en pme is voor dikke mensenquote:
Ik draag het liefst mijn zwarte wolvenshirt met drie wolven die tegen de maan huilen.quote:Op donderdag 9 juli 2009 12:53 schreef hydrah het volgende:
Ik draag het liefst mijn zwarte wolven t-shirt, glow-in-the-dark that is. Een echte chick-magnet !
haha ja hahaha.. jaaa.....quote:Op donderdag 9 juli 2009 12:54 schreef TheSwooshdockSaints het volgende:
[..]
sutherland is dat pauperhuismerk van de sting en pme is voor dikke mensen
Ga jij lekker in je ACDC shirt lopen, dan bepalen wij zelf wel wat we dragen.quote:Op donderdag 9 juli 2009 12:36 schreef TheSwooshdockSaints het volgende:
je kan inderdaad beter een shirt het heel groot ACDC erop kopen
Eigenlijk wel ja. Zoiets stuen je tenminste nog.quote:Op donderdag 9 juli 2009 12:36 schreef TheSwooshdockSaints het volgende:
je kan inderdaad beter een shirt het heel groot ACDC erop kopen
Ja of al die kampers met hun Turkse Armani waar het van boven tot onder op staatquote:Op donderdag 9 juli 2009 12:53 schreef wikwakka2 het volgende:
Hoe goedkoper hoe groter het merk gaat blijkbaar op bij dat soort merken. Bij de écht dure merken staat meestal hooguit het merk aan de binnenkant, of een logo op de knopen of zo.
Maar paupers willen altijd graag hun merkjes laten zien aan anderen, kijk maar eens naar die Bjorn borg boxershort rage.
pauper kleding.quote:Op donderdag 9 juli 2009 12:33 schreef FLuris het volgende:
Eens.. voor jeans perfect maar shirts en sweaters nooit!
Lekker jack and jones
Dat valt mij ook altijd opquote:Op donderdag 9 juli 2009 13:02 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ja of al die kampers met hun Turkse Armani waar het van boven tot onder op staat. Afgezien van het feit dat het namaak schreeuwt is het ook enorm pauper.
Ik bedoel dan dit soort shirtjes:
[ afbeelding ]
Omdat ze natuurlijk wel aan iedereen willen laten zien Armani te dragen. Bazen kopen gewoon de dure lijn met idd een klein logootje ergens omdat die niet zonodig zichzelf hoeven te bewijzen.
En je sarcasme-meter ging niet af? Die van mij wel.quote:Op donderdag 9 juli 2009 12:58 schreef deroo het volgende:
[..]
haha ja hahaha.. jaaa.....
nee DAN DIT
[..]
Ga jij lekker in je ACDC shirt lopen, dan bepalen wij zelf wel wat we dragen.
Dat zal het ongetwijfeld zijn geweestquote:Op donderdag 9 juli 2009 13:08 schreef H.Moody het volgende:
[..]
En je sarcasme-meter ging niet af? Die van mij wel.
Tenminste... Ik mag hopen dat hij sarcastisch was.
Anders,x 1000.
Mjah het is wel duidelijk dat namaak voor merkgeile paupers is. Sowieso snap ik niet dat je liever een namaak merkartikel hebt dan een kwalitatief beter product van een onbekend merk voor hetzelfde geld. Dan gaat het je dus echt puur om het logo dat erop staat.quote:Op donderdag 9 juli 2009 13:07 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Dat valt mij ook altijd op, bij namaak staat het er altijd abnormaal groot op. Vet stoer joh, kijk mij eens 'merk'kleding dragen
.
Sutherlandquote:Op donderdag 9 juli 2009 12:34 schreef deroo het volgende:
Beter PME of Sutherland. Zijn tenminste baas-merken.
When I wore this Long Sleeve Shirt, I won the 20 million jackpot, met Chuck Norris en God cured my familiy of aids.quote:
Aldus het stijlicoon die de hele dag piratenmuziek luistert.quote:
quote:Op donderdag 9 juli 2009 15:14 schreef TC03 het volgende:
[..]
Aldus het stijlicoon die de hele dag piratenmuziek luistert.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |