Was ze lekker?quote:Op donderdag 9 juli 2009 01:06 schreef F04 het volgende:
Zonet even de uitzending van Geen cent te makken bekeken, en ik verbaas me echt over dat meisje die maarliefst 500 euro per maand besteed aan haar mobiel.Het gekste is nog dat ze dit allemaal doet van een uitkering van 1000 euro per maand.
Met bepaalde recreatieve pharmaceutica hoef je nooit meer te etenquote:Op donderdag 9 juli 2009 01:08 schreef prima het volgende:
hoeft ze geen eten? Dat staat er niet bij. Of eet ze alleen maar tijdens het uitgaan? Dat zou wel die 400 euries verklaren..
Zorgtoeslag iemand? Verder heb ik hier weinig over te zeggen behalve dat het een achterlijke muts is.quote:Op donderdag 9 juli 2009 01:08 schreef psv het volgende:
huur incl.is wel erg weinig, damn 42 euro voor ziekenfonds. Is da in marroko ofzo....
Dit dus, alleen totale idioten geven zoveel uit aan zowel roken als telefoonkostenquote:Op donderdag 9 juli 2009 01:12 schreef Frikadel_Speciaal het volgende:
Die mensen verdienen het ook gewoon niet om geholpen te worden
De tering zeg , denk dat ik me baan ook maar op ga zeggen en de uitkering in . Mokkel betaald de helft aan huur en een derde van het bedrag dat ik maandelijks aan het Zilveren Kruis moet overmakenquote:Op donderdag 9 juli 2009 01:14 schreef thedude0 het volgende:
[..]
Zorgtoeslag iemand? Verder heb ik hier weinig over te zeggen behalve dat het een achterlijke muts is.
2003 en ze is nog steeds aan het zoeken?quote:
quote:
Tering, wat een stukje tekstquote:Op donderdag 9 juli 2009 01:21 schreef F04 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
http://www.q-dance.nl/main.php?pid=10&SECTION=user%3BACTION=single%3BUSERID=19067
Als ik zo naar dat truitje kijk welquote:
Haha, ik dacht dit echt meteen toen ik de OP lasquote:Op donderdag 9 juli 2009 01:19 schreef prima het volgende:
Zulk soort mensen mogen eigenlijk gewoon niet meer mee doen.
Maar die werkt tenminste voor haar centen.quote:Op donderdag 9 juli 2009 01:27 schreef Pacmaniac het volgende:
Ze lijkt wel een beetje op die chick die destijds bij Pauw en Witteman zat te huilen over dat rookverbod. Met dat tokkie-accent:P
Ik vraag me dan wel af of werkgevers haar dan nog willen.quote:
Omdat belachelijk is dat zulke mensen een uitkering krijgen en gewoon omdat het kan natuurlijk.quote:Op donderdag 9 juli 2009 01:35 schreef Dartanion het volgende:
waarom zou het morgen @ GS zijn?
Mwah, anderhalf pakje Marlboro Light (want dat roken zulke wijven nou eenmaal) per dag.quote:Op donderdag 9 juli 2009 01:36 schreef tong80 het volgende:
Niemand anders die zich verbaast over de 223 euro aan roken ?
quote:Op donderdag 9 juli 2009 01:35 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Maar die werkt tenminste voor haar centen.
7.30 per dag, zolang ze geen shag rookt zou ik dat ook kunnen halen zonder baanquote:Op donderdag 9 juli 2009 01:36 schreef tong80 het volgende:
Niemand anders die zich verbaast over de 223 euro aan roken ?
Daar is misschien nog wel een markt voor. Een Word-wizard maken die automatisch sollicitatiebrieven kan genereren. Alleen degene wie je aanschrijft veranderd, aan de hand van de ingevoerde gegevens.quote:Op donderdag 9 juli 2009 01:41 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Mwah, anderhalf pakje Marlboro Light (want dat roken zulke wijven nou eenmaal) per dag.
Je moet toch wat als je de hele dag achter de computer bezig bent met sollicitatiebrieven rond te spammen...
Ik denk dat ze meer rookt dan alleen sigaretten.quote:Op donderdag 9 juli 2009 01:43 schreef jogy het volgende:
[..]
7.30 per dag, zolang ze geen shag rookt zou ik dat ook kunnen halen zonder baan.
Ja meisje, jij hebt wel een hele goede babbel! kost maar 500 euro permaand.quote:quote:
Ik ben erg leergierig en leer erg snel. Ook heb ik een lekkere babbel en ben gezellig en goed in omgang met mensen.
De uitzending komt ook uit het oude archief van RTL, 2004 volgens mij. Pre RTLgemist dus.quote:Op donderdag 9 juli 2009 02:03 schreef Rapaille het volgende:
Is dit trouwens niet oud? In het filmpje is ze 20, volgens de internetsites +- 25. Ook 'ziekenfonds' is niet echt van deze tijd.
Ben ik wel benieuwd hoe het nu met d'r gaatquote:Op donderdag 9 juli 2009 02:22 schreef F04 het volgende:
De uitzending komt ook uit het oude archief van RTL, 2004 volgens mij. Pre RTLgemist dus.
quote:Op donderdag 9 juli 2009 02:36 schreef Prixie het volgende:
1000 euro voor het niks doen,, zo standaard elke maand op je rek.
en dan nog klagen ook ...aan het werk schoppen zulke gasten
1000 euro krijgen, niet uitkomen in de maand en dan dat als kostenlijst presenteren met een serieus gezicht.quote:Op donderdag 9 juli 2009 02:36 schreef Prixie het volgende:
1000 euro voor het niks doen,, zo standaard elke maand op je rek.
en dan nog klagen ook ...aan het werk schoppen zulke gasten
Vergeet de 350 euro niet voor alle chat/ringtone/achtergrond/spelletjes diensten van Jamba en consorten.quote:Op donderdag 9 juli 2009 01:08 schreef Gamesua het volgende:
Wtf.
Neem een abbo van 1000 minuten + 1000 sms + goedkoper internationaal bellen + onbeperkt internet plus plus plus en je betaalt nog geen 150 euro.
, .. iets met een blonde doos misschien.quote:Op donderdag 9 juli 2009 07:28 schreef sig000 het volgende:
Die muts heeft vast nog ergens wat zwarte bijverdiensten.
Ja, 1612 uitgeven maandelijks terwijl je maar 1000 ontvangt. Dat is zo'n 7000 euro per jaar wat je aan schuld opbouwt. Hoe doe je dat als je een uitkering hebt... zelfs de DSB wil dat risico niet lopen.quote:
Tegenwoordig zit je aardig snel in uitkering waar ze alles gaan natrekken of je er wel recht op hebt.quote:Op donderdag 9 juli 2009 08:07 schreef Sempiterna het volgende:
[..]
Ja, 1612 uitgeven maandelijks terwijl je maar 1000 ontvangt. Dat is zo'n 7000 euro per jaar wat je aan schuld opbouwt. Hoe doe je dat als je een uitkering hebt... zelfs de DSB wil dat risico niet lopen.
Niet zeuren, jij krijgt alles van je pappie.quote:Op donderdag 9 juli 2009 02:44 schreef Krentenbol. het volgende:
1000 euro per maand? Ze heeft het wel zwaar zeg, gelukkig komt er nu hulp op een plek waar het echt nodig is arme meid.
Stel je voor dat ze zou moet fietsen naar haar werk opleiding sigarettenautomaat!
[..]
1000 euro krijgen, niet uitkomen in de maand en dan dat als kostenlijst presenteren met een serieus gezicht.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |