quote:Op donderdag 9 juli 2009 02:36 schreef Prixie het volgende:
1000 euro voor het niks doen,, zo standaard elke maand op je rek.
en dan nog klagen ook ...aan het werk schoppen zulke gasten
1000 euro krijgen, niet uitkomen in de maand en dan dat als kostenlijst presenteren met een serieus gezicht.quote:Op donderdag 9 juli 2009 02:36 schreef Prixie het volgende:
Vergeet de 350 euro niet voor alle chat/ringtone/achtergrond/spelletjes diensten van Jamba en consorten.quote:Op donderdag 9 juli 2009 01:08 schreef Gamesua het volgende:
Wtf.
Neem een abbo van 1000 minuten + 1000 sms + goedkoper internationaal bellen + onbeperkt internet plus plus plus en je betaalt nog geen 150 euro.
, .. iets met een blonde doos misschien.quote:Op donderdag 9 juli 2009 07:28 schreef sig000 het volgende:
Die muts heeft vast nog ergens wat zwarte bijverdiensten.
Ja, 1612 uitgeven maandelijks terwijl je maar 1000 ontvangt. Dat is zo'n 7000 euro per jaar wat je aan schuld opbouwt. Hoe doe je dat als je een uitkering hebt... zelfs de DSB wil dat risico niet lopen.quote:
Tegenwoordig zit je aardig snel in uitkering waar ze alles gaan natrekken of je er wel recht op hebt.quote:Op donderdag 9 juli 2009 08:07 schreef Sempiterna het volgende:
[..]
Ja, 1612 uitgeven maandelijks terwijl je maar 1000 ontvangt. Dat is zo'n 7000 euro per jaar wat je aan schuld opbouwt. Hoe doe je dat als je een uitkering hebt... zelfs de DSB wil dat risico niet lopen.
Niet zeuren, jij krijgt alles van je pappie.quote:Op donderdag 9 juli 2009 02:44 schreef Krentenbol. het volgende:
1000 euro per maand? Ze heeft het wel zwaar zeg, gelukkig komt er nu hulp op een plek waar het echt nodig is arme meid.
Stel je voor dat ze zou moet fietsen naar haar werk opleiding sigarettenautomaat!
[..]
1000 euro krijgen, niet uitkomen in de maand en dan dat als kostenlijst presenteren met een serieus gezicht.![]()
Marina Bosmanquote:
Omdat de mensen van GS luie, a-creatieve losers zijn. That's why.quote:
Precies. Tijd dat uitkeringen naar 400 euro gaan, laat nietsnutten maar op een klein studentenkamertje gaan zitten, blijft er nog genoeg over om te eten! En willen ze meer? Ga toch werken met je luie reet!quote:Op donderdag 9 juli 2009 02:36 schreef Prixie het volgende:
"Stel gewoon Google in als startpagina. En typ daar in 'gratis' en je komt zoveel sites tegen!".quote:Op donderdag 9 juli 2009 02:32 schreef Pacmaniac het volgende:
ROFL ik weet het weer !
MAAR MET EEN STRAATFOBIE HEB JE NATUURLIJK GEEN ANDERE KEUZE . ......... FUCKING HALVE TAMME!!!
Ik stel voor: uitzetten! Marokko lijkt me een mooie bestemming, weten ze daar ook eens hoe fijn buitenlandse Tokkies zijn...quote:Op donderdag 9 juli 2009 09:44 schreef LuxAeterna het volgende:
Dit soort mensen voegt toch niets toe aan de samenleving? Uitkering stopzetten of drastisch verminderen, ze zoekt het maar uit.
mijn meest popi youtube filmpjequote:Op donderdag 9 juli 2009 02:32 schreef Pacmaniac het volgende:
ROFL ik weet het weer !
MAAR MET EEN STRAATFOBIE HEB JE NATUURLIJK GEEN ANDERE KEUZE . ......... FUCKING HALVE TAMME!!!
ja, zodra ik weer werk heb sluit ik gewoon een lening af om de rekeningen te betalen... wtfquote:Op donderdag 9 juli 2009 09:54 schreef Slappy het volgende:
Roken 250Bellen 500 Euro
En lopend krediet
Ze heeft een lening genomenquote:Op donderdag 9 juli 2009 08:00 schreef Sempiterna het volgende:
Ben ik hier de enige die het opvalt dat die kosten, op dat plaatje, samen uitkomen op 1612 euro? Hoe betaal je dat als je per maand 1000 euro ontvangt?
En is de uitkering tegenwoordig 1000 euro? is dat netto?
Ja echt he, dat was nog het meeste waar ik me over verbaasde..quote:Op donderdag 9 juli 2009 09:57 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
ja, zodra ik weer werk heb sluit ik gewoone en lening af om de rekeningen te belaten... wtf
Helemaal mee eens.quote:Op donderdag 9 juli 2009 10:12 schreef Sapstengel het volgende:
Ze moeten eigenlijk gewoon de uitkering van dit soort figuren stopzetten. Ga eerst maar een cursus omgaan met geld volgen, voordat je het geld van hardwerkende burgers gaat verspillen aan onzin als 500 euro bellen per maand.
quote:Op donderdag 9 juli 2009 01:19 schreef prima het volgende:
Zulk soort mensen mogen eigenlijk gewoon niet meer mee doen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |