Marina Bosmanquote:
Omdat de mensen van GS luie, a-creatieve losers zijn. That's why.quote:
Precies. Tijd dat uitkeringen naar 400 euro gaan, laat nietsnutten maar op een klein studentenkamertje gaan zitten, blijft er nog genoeg over om te eten! En willen ze meer? Ga toch werken met je luie reet!quote:Op donderdag 9 juli 2009 02:36 schreef Prixie het volgende:
1000 euro voor het niks doen,, zo standaard elke maand op je rek.
en dan nog klagen ook ...aan het werk schoppen zulke gasten
"Stel gewoon Google in als startpagina. En typ daar in 'gratis' en je komt zoveel sites tegen!".quote:Op donderdag 9 juli 2009 02:32 schreef Pacmaniac het volgende:
ROFL ik weet het weer !
MAAR MET EEN STRAATFOBIE HEB JE NATUURLIJK GEEN ANDERE KEUZE . ......... FUCKING HALVE TAMME!!!
Ik stel voor: uitzetten! Marokko lijkt me een mooie bestemming, weten ze daar ook eens hoe fijn buitenlandse Tokkies zijn...quote:Op donderdag 9 juli 2009 09:44 schreef LuxAeterna het volgende:
Dit soort mensen voegt toch niets toe aan de samenleving? Uitkering stopzetten of drastisch verminderen, ze zoekt het maar uit.
mijn meest popi youtube filmpjequote:Op donderdag 9 juli 2009 02:32 schreef Pacmaniac het volgende:
ROFL ik weet het weer !
MAAR MET EEN STRAATFOBIE HEB JE NATUURLIJK GEEN ANDERE KEUZE . ......... FUCKING HALVE TAMME!!!
ja, zodra ik weer werk heb sluit ik gewoon een lening af om de rekeningen te betalen... wtfquote:Op donderdag 9 juli 2009 09:54 schreef Slappy het volgende:
Roken 250Bellen 500 Euro
En lopend krediet
Ze heeft een lening genomenquote:Op donderdag 9 juli 2009 08:00 schreef Sempiterna het volgende:
Ben ik hier de enige die het opvalt dat die kosten, op dat plaatje, samen uitkomen op 1612 euro? Hoe betaal je dat als je per maand 1000 euro ontvangt?
En is de uitkering tegenwoordig 1000 euro? is dat netto?
Ja echt he, dat was nog het meeste waar ik me over verbaasde..quote:Op donderdag 9 juli 2009 09:57 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
ja, zodra ik weer werk heb sluit ik gewoone en lening af om de rekeningen te belaten... wtf
Helemaal mee eens.quote:Op donderdag 9 juli 2009 10:12 schreef Sapstengel het volgende:
Ze moeten eigenlijk gewoon de uitkering van dit soort figuren stopzetten. Ga eerst maar een cursus omgaan met geld volgen, voordat je het geld van hardwerkende burgers gaat verspillen aan onzin als 500 euro bellen per maand.
quote:Op donderdag 9 juli 2009 01:19 schreef prima het volgende:
Zulk soort mensen mogen eigenlijk gewoon niet meer mee doen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |