quote:
Baaaaas.quote:Op woensdag 8 juli 2009 23:46 schreef Saaaaab het volgende:
Ik ben een keer aangehouden omdat een vriendin niet had gestempeld (in het strippenkaarttijdperk)
quote:
quote:
Etsu voelt zich stoer omdat hij de OP verkeerd leest, paupernerd.quote:Op woensdag 8 juli 2009 23:48 schreef Etsu het volgende:
TS voelt zich stoer dat hij terecht is aangehouden én een dief is. Dus hij vond het nodig om het te melden op FOK!.
Hij steelt een gratis ritje met de metro.quote:Op woensdag 8 juli 2009 23:47 schreef Viyana het volgende:
[..]
TS is geen dief, een dief steelt. TS betaalt simpelweg niet. Da's wat anders.
TS voelt zich stoer om anderen 'paupernerd' te noemen terwijl hij met zo'n topic aankomt.quote:Op woensdag 8 juli 2009 23:49 schreef o.us het volgende:
[..]
Etsu voelt zich stoer omdat hij de OP verkeerd leest, paupernerd.
Mensen die TS zsm willen beledigen.
Dat is toch gewoon stelen (van de ov maatschappij)quote:Op woensdag 8 juli 2009 23:47 schreef Viyana het volgende:
[..]
TS is geen dief, een dief steelt. TS betaalt simpelweg niet. Da's wat anders.
Etsu voelt zich stoer omdat hij op internet een held kan zijn terwijl hij in real-life zelfs door zijn moeder wordt weggehouden uit alle belangrijke sociale dingen wat dus als gevolg Etsu in een sociaal isolement terecht komt en stoer doet op FOK!.quote:Op woensdag 8 juli 2009 23:50 schreef Etsu het volgende:
[..]
TS voelt zich stoer om anderen 'paupernerd' te noemen terwijl hij met zo'n topic aankomt.
ben je nou blij met jezelf?quote:
Dat heeft Den Haag nog steedsquote:Op woensdag 8 juli 2009 23:46 schreef Saaaaab het volgende:
Ik ben een keer aangehouden omdat een vriendin niet had gestempeld (in het strippenkaarttijdperk)
Een lange zinquote:Op woensdag 8 juli 2009 23:53 schreef o.us het volgende:
[..]
Etsu voelt zich stoer omdat hij op internet een held kan zijn terwijl hij in real-life zelfs door zijn moeder wordt weggehouden uit alle belangrijke sociale dingen wat dus als gevolg Etsu in een sociaal isolement terecht komt en stoer doet op FOK!.
nee, jij bent een held in het dagelijkse leven door hard weg te rennen...quote:Op woensdag 8 juli 2009 23:53 schreef o.us het volgende:
[..]
Etsu voelt zich stoer omdat hij op internet een held kan zijn terwijl hij in real-life zelfs door zijn moeder wordt weggehouden uit alle belangrijke sociale dingen wat dus als gevolg Etsu in een sociaal isolement terecht komt en stoer doet op FOK!.
dan is het goed...quote:
Held voor mijn portemonnee, ja.quote:Op woensdag 8 juli 2009 23:54 schreef bas-beest het volgende:
[..]
nee, jij bent een held in het dagelijkse leven door hard weg te rennen...
Nee, dat is niet gewoon stelen. Het zou stelen zijn als de TS een trein van de NS mee naar huis zou nemen.quote:Op woensdag 8 juli 2009 23:51 schreef Nailpolish het volgende:
[..]
Dat is toch gewoon stelen (van de ov maatschappij)
Is hetzelfde als wanneer iemand zegt 'ik heb niet gelogen, heb het alleen verzwegen'
Als je zwart rijdt in de trein ben je (indirect) ook aan het stelen van de NS.quote:Op donderdag 9 juli 2009 00:00 schreef. het volgende:
[..]
Nee, dat is niet gewoon stelen. Het zou stelen zijn als de TS een trein van de NS mee naar huis zou nemen.
En nee, het is niet hetzelfde als 'ik heb niet gelogen, heb het alleen verzwegen'. Er is een verschil tussen liegen en de waarheid verzwijgen.
Kijk daar ging het fout.quote:Op woensdag 8 juli 2009 23:44 schreef o.us het volgende:
Echt ZO hatelijk he, in de metro check ik eens heel lief en eerlijk in, is er geen enkele conducteur die mij controleert. Rij ik eens een keer zwart omdat een poortje toevallig openbleef,
Sorry hoor maar ik blijf erbij, je bent een dief.quote:Op donderdag 9 juli 2009 00:07 schreef o.us het volgende:
GODVERDOMME
IK HEB NIET ZWART GEREDEN DUS JULLIE LIEGEN ALLEMAAL, STUK VOOR STUK
klaar, wie dit niet kan lezen moet echt naar naar het vmbo-bbl brugklas.
Maar je hebt dus wel een bontkraag op je jas en een 'straat'-accent?quote:Op donderdag 9 juli 2009 00:07 schreef o.us het volgende:
GODVERDOMME
quote:Op woensdag 8 juli 2009 23:53 schreef o.us het volgende:
[..]
o.us voelt zich stoer omdat hij op internet een held kan zijn terwijl hij in real-life zelfs door zijn moeder wordt weggehouden uit alle belangrijke sociale dingen wat dus als gevolg o.us in een sociaal isolement terecht komt en stoer doet op FOK!.
Volgens mij zit jij gewoon fout, je verricht gewoon een onvolledige transactie door jezelf niet aan en/of uit te melden.quote:Op donderdag 9 juli 2009 00:07 schreef o.us het volgende:
GODVERDOMME
quote:Op donderdag 9 juli 2009 00:08 schreef Druktemaker het volgende:
[..]
Sorry hoor maar ik blijf erbij, je bent een dief.
neequote:Op donderdag 9 juli 2009 00:10 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Maar je hebt dus wel een bontkraag op je jas en een 'straat'-accent?
quote:Op woensdag 8 juli 2009 23:44 schreef o.us het volgende:
Rij ik eens een keer zwart omdat een poortje toevallig openbleef,
Euh?quote:Op donderdag 9 juli 2009 00:07 schreef o.us het volgende:
GODVERDOMME
Wat steel je dan? Het heet niet voor niets zwartrijden. Zwartrijden staat niet gelijk aan diefstal.quote:Op donderdag 9 juli 2009 00:05 schreef Nailpolish het volgende:
[..]
Als je zwart rijdt in de trein ben je (indirect) ook aan het stelen van de NS.
Dat mag dan wel zo zijn, maar iets niet vertellen en iets vertellen dat niet de waarheid is zijn twee verschillende dingen.quote:Liegen en de waarheid verzwijgen liggen anders heel erg dicht bij elkaar...
Ben ik de metro ingestapt?quote:
"Rij" impliceert van wel jaquote:Op donderdag 9 juli 2009 00:13 schreef o.us het volgende:
[..]
Ben ik de metro ingestapt?Lees de OP voortaan uit, wil je.
Maar het is wel flessentrekkerij.quote:Op donderdag 9 juli 2009 00:13 schreef Saraybosna het volgende:
[..]
Wat steel je dan? Het heet niet voor niets zwartrijden. Zwartrijden staat niet gelijk aan diefstal.
Maar dat betekent automatisch niet dat je dan mag smokkelen.quote:Op donderdag 9 juli 2009 00:13 schreef pc-fr34k het volgende:
Lift bij slinge, zuidplein of maashaven en centraal. Hoef je niet door portjes, er is alleen zo'n ding waar je je chip langs kan halen.
Wel kut als ze op de perrons staan en naar binnen komen. Maar dat is meestal alleen op uitgaansavonden/de vroege ochtend erna.
Duh ja, want als ik normaal zou hebben ingecheckt staat er op mijn OV dat ik ondertussen aan het reizen ben.quote:Op donderdag 9 juli 2009 00:17 schreef wallofdolls het volgende:
Of "rij" jij al als je door het poortje bent?
Ik gaf TS dan ook alleen tips behulpzaam als ik ben.quote:Op donderdag 9 juli 2009 00:19 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Maar dat betekent automatisch niet dat je dan mag smokkelen.
Wij kunnen het weten, stadgenoot.quote:Op donderdag 9 juli 2009 00:23 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Ik gaf TS dan ook alleen tips behulpzaam als ik ben.Je weet dat je moet betalen en als je een boete krijgt accepteer je die. Alleen als je geen/weinig geld hebt/geen ov kaart of wat je reden ook is is snel de metro zo pakken toch wel handig. Zelfde voor trein/tram. Tram stempelen mensen ook pas vaak de strippenkaart als de conducteur toevallig eens dichtbij komt
Helemaal niet!quote:*
Metro in Rotterdam?
Let op: in de metro in Rotterdam heeft u een OV-chipkaart nodig!
www.ov-chipkaart.nl
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |