Schattig!quote:Op woensdag 8 juli 2009 20:54 schreef rena het volgende:
Nahla en Halle Berry
[ afbeelding ]
En met d'r pa, wat een vertederende foto
[ afbeelding ]
Ah gos, wat een liefie in dat badpakjequote:Op woensdag 8 juli 2009 20:54 schreef rena het volgende:
Nahla en Halle Berry
[ afbeelding ]
En met d'r pa, wat een vertederende foto
[ afbeelding ]
Is dat zoontje van MJ nu van spierwit naar donker haar gegaan??quote:Op woensdag 8 juli 2009 20:50 schreef rena het volgende:
http://community.livejour(...)36969096.html#cutid1
Foto's van de kinderen van MJ, zijn een beetje te groot om hier te plaatsen. Lieve foto's zijn het wel
Als ik niet dat piepjonge kindje zou zien, zou ik op beide foto's zeggen dat ze 9 maanden zwanger isquote:Op donderdag 9 juli 2009 09:41 schreef kvd het volgende:
Kelly Rutherford met Hermes en Helena
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Jaquote:Op donderdag 9 juli 2009 09:46 schreef Greys het volgende:
[..]
Zag jij ook pas na drie keer kijken en scrollen het kindje?
Waar is zij van?quote:Op donderdag 9 juli 2009 @ 09:41 schreef kvd het volgende:
Kelly Rutherford met Hermes en Helena
[afbeelding]
[afbeelding]
Melrose Place.quote:
ik las likable, dacht alquote:Op donderdag 9 juli 2009 17:45 schreef Greys het volgende:
[..]
Melrose Place.
Ik vind dat zij altijd zo'n enorm likeable gezicht heeft
Ze speelt ook Lily Vanderwoodsen in Gossip Girl, waar ze veel oudere kinderen heeftquote:Op donderdag 9 juli 2009 17:45 schreef Greys het volgende:
[..]
Melrose Place.
Ik vind dat zij altijd zo'n enorm likeable gezicht heeft
welk kindjequote:Op donderdag 9 juli 2009 09:46 schreef Greys het volgende:
[..]
Zag jij ook pas na drie keer kijken en scrollen het kindje?
Wat een lekker bonkje Bronxquote:Op vrijdag 10 juli 2009 18:32 schreef Spees_Eend het volgende:
Nog een foto van Bronx Mowgli
[ afbeelding ]
Ik vind dat zo'n mooie vrouw he, had ook niet anders gekund dan dat daar een mooi kind uit zou komenquote:Op zaterdag 11 juli 2009 12:35 schreef kvd het volgende:
Mariska Hargitay en August Miklos Friedrich op de set van mama
[ afbeelding ]
Volgens mij hebben (de meeste/veel) moeders dat, als je zo je kind vasthoudt... Je gooit je buik helemaal naar vorenquote:
Oh dat zou wel leuk zijn, weer zo'n prachtig kindje met mooie ogenquote:Op zondag 12 juli 2009 21:56 schreef kvd het volgende:
vraag me niet meer waar ik het heb gelezen, maar er wordt naar aanleiding van die foto's/vakantie beweerd dat ze idd weer zwanger is...ze was wat aangekomen en legde haar hand steeds op haar buik...dus wie weet
quote:
Die rechter is haar zoonquote:Op vrijdag 10 juli 2009 16:29 schreef Takkembah het volgende:
Aaah Lourdes is ook aan het epileren geslagen![]()
Garcelle Beauvais met twins Jax Joseph &Jaid Thomas, en zoon Oliver
wel cool dat die ene blond is en die andere niet
[ afbeelding ]
Ah gos wat een wurmpie met dat haarbandjequote:Op dinsdag 14 juli 2009 08:58 schreef rena het volgende:
Dochtertje van Cam Gigandet (The O.C. & Twilight)
[ afbeelding ]
Schattig
Wat een hockeyhoofden zeg!quote:Op woensdag 15 juli 2009 13:08 schreef Vlindur het volgende:
[ afbeelding ]
De kinderen van Reinout en Danielle Oerlemans.
Volgens mij lees je in dit topic bij nádat je gepost hebtquote:Op woensdag 15 juli 2009 09:42 schreef Skaai het volgende:
Rebecca Romijn en Jerry O'Connel met tweeling schatjes Dolly en Charlie
[ afbeelding ]
Tori Spelling en Stella
[ afbeelding ]
Tori & Liam
[ afbeelding ]
Isla Fisher en dochter Olive
[ afbeelding ]
quote:
quote:Op woensdag 15 juli 2009 17:18 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Volgens mij lees je in dit topic bij nádat je gepost hebt
aahquote:Op donderdag 16 juli 2009 08:58 schreef rena het volgende:
Nieuwe kind van Tobey Maguire:
[ afbeelding ]
"Doe normaal man, Linda" Ghughughuuuu!quote:Op woensdag 15 juli 2009 13:08 schreef Vlindur het volgende: De kinderen van Reinout en Danielle Oerlemans.
Dat shirtje, das gaaf!quote:Op dinsdag 14 juli 2009 16:55 schreef Butterfly91 het volgende:
Beyonce met haar zus' zoon Daniel
[ afbeelding ]
Heel gaaf. Jammer dat mijn neefjes al wat ouder zijn ...quote:
quote:Op woensdag 15 juli 2009 13:08 schreef Vlindur het volgende:
[ afbeelding ]
dat vind ik nou echt een prachtig mooie foto, om jaloers van te wordenquote:Op woensdag 15 juli 2009 13:08 schreef Vlindur het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 16 juli 2009 23:18 schreef Liejannuh het volgende:
Carnie Wilson is/was van Wilson Philips.
Wat een onwijs leuke, mooie en vooral spontane familiefotoquote:Op vrijdag 17 juli 2009 09:28 schreef kvd het volgende:
Tayler Hanson met vrouw Nathalie en van links naar rechts Penelope Anne, 4, Viggo, 7 months, River Samuel, 2 ½, and Jordan Ezra, 6 ½)
[ afbeelding ]
Hele leuke foto idd.quote:Op vrijdag 17 juli 2009 09:28 schreef kvd het volgende:
Tayler Hanson met vrouw Nathalie en van links naar rechts Penelope Anne, 4, Viggo, 7 months, River Samuel, 2 ½, and Jordan Ezra, 6 ½)
[ afbeelding ]
Ja, dat is die van MMMBop (degene achter het keyboard). Hij heeft er sinds begin dit jaar een band bij: Tinted Windows. http://www.myspace.com/tintedwindowsquote:Op vrijdag 17 juli 2009 10:32 schreef Greys het volgende:
Echt een enige foto ja! Dus dat is Taylor 'Mmmmbop' Hanson? Die is best aardig opgedroogd!![]()
Wat een enorm kind!quote:Op vrijdag 17 juli 2009 12:35 schreef Pisces29 het volgende:
Ashlee en Bronx maar weer een keertje
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik vind het zo'n heerlijk bol en gezond manneke
Z'n hoofd is bijna net zo groot als die van moedersquote:
Hij is 8 maanden. Ik zie ze wel eens bij het consultatiebureau van 4 maanden die het al evenaren (qua bolheid)quote:
Wat leuk om ze te zien!quote:Op vrijdag 17 juli 2009 13:47 schreef Felixa het volgende:
De tweeling van JLo en Marc Anthony:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Viggo, schattigquote:Op vrijdag 17 juli 2009 09:28 schreef kvd het volgende:
[ afbeelding ]
Maar dan andersom? Als in mini-Jen met Marc Anthony-haar? De kapseltjes hebben ze imho verruild.quote:
Ik zie niet echt wie nou op wie lijktquote:Op zaterdag 18 juli 2009 23:34 schreef Smirre het volgende:
[..]
Maar dan andersom? Als in mini-Jen met Marc Anthony-haar? De kapseltjes hebben ze imho verruild.
Nouja, is er in ieder geen onzekerheid meer over de vader.
Leuke fotoquote:Op vrijdag 17 juli 2009 09:28 schreef kvd het volgende:
[ afbeelding ]
Trailertrashblond voor Jessica (net als haar moeder)quote:Op maandag 20 juli 2009 22:24 schreef PeRi het volgende:
[ afbeelding ]
Jessica Alba, Honor Marie en oma
Ze zitten weer in zo'n box bij de LA Galaxy, dus ik gok all eyes on Becksquote:Op dinsdag 21 juli 2009 20:38 schreef Dandilion het volgende:
waar kijken ze eigenlijk naar?
In Sex and the City was hij een van de liefdes van Charlotte, met die bemoeizuchtige moeder.quote:
Je bent me voorquote:Op dinsdag 21 juli 2009 21:44 schreef Felixa het volgende:
[..]
In Sex and the City was hij een van de liefdes van Charlotte, met die bemoeizuchtige moeder.
En ook speelde hij in Twin Peaks en div. films, oa. the Doors.
Daar dacht ik ook al aan, die kindjes zijn idd echt leukquote:Op dinsdag 21 juli 2009 22:06 schreef Malahide het volgende:
Je kunt zeggen van Tori Spelling wat je wil, maar die twee van haar zijn hartstikke geinige, altijd vrolijke kids. Die Liam met dat hoedje. Dit i.t.t. die twee pruilkoppen van Denise Richards...
je mist een paar celebkids!quote:Op dinsdag 21 juli 2009 20:03 schreef Pisces29 het volgende:
[ afbeelding ]
En Posh en Cruise hebben het gezellig![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
De Beckhams-jongens had ik er bewust niet bijgezet, omdat het accent op Cruise en Posh ligt en ach de jongens herkent iedereen welquote:Op dinsdag 21 juli 2009 22:29 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
je mist een paar celebkids!
behalve cruz bespeur ik iig ook nog romeo beckham en de 2 oudste kids van tom cruise
Maarre....Alessandra en Anja? Moet ik die kennen?quote:Op donderdag 9 juli 2009 21:22 schreef Pisces29 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Alessandra & Anja in the park
Britney komt ook nooit meer van dat trailertrash-imago af hè...quote:
Hey, je bent het of je bent het niet he!quote:Op donderdag 23 juli 2009 21:02 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Britney komt ook nooit meer van dat trailertrash-imago af hè...
Die lijkt psies op dr mama!quote:
Ow god, nu zullen al mijn N. Cage dromen vervuld zijn met dit hoofd.... wat een anti-climax....quote:Op dinsdag 21 juli 2009 21:06 schreef Pisces29 het volgende:
[ afbeelding ]
Wat lijkt Nicolas Cage ineens weer oud op deze foto![]()
Nou de ogen van de dochter van Depp zijn toch echt van papaquote:Op vrijdag 24 juli 2009 08:50 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Die lijkt psies op dr mama!
Net als de dochter van Depp
Jawel, maar om dan zo te gaan winkelen? En ze ligt meer op de kant dan op haar buikje... Nou het zal wel weer net een 1 minuut-momentje geweest zijn waar de fotograaf dan graag gebruik van maaktquote:Op zondag 26 juli 2009 13:12 schreef rena het volgende:
Dat is geloof ik een houding die gebruikt wordt als een baby veel last van krampjes heeft.
En zij is van Brothers & Sisters en Muriel's Wedding
quote:Rugprobleem dochter Madonna
van onze redactie
AMSTERDAM - Lourdes, de 12-jarige dochter van Madonna, moet met een corrigerende rugbeugel door het leven. Haar ruggenwervel blijkt niet helemaal recht te groeien.
Dr. Ron Marinaro, een Amerikaanse expert op dit gebied, vertelt: „De beugel wordt vaak meegegeven aan jongeren met een kromme rugwervel. Miljoenen kinderen hebben dit probleem. Maar Lourdes hoeft zich geen zorgen te maken. Ze zal de beugel maar twee jaar dragen.” Of de puberende Lourdes, die net als haar moeder een carrière op het podium nastreeft, hier zo blij mee is, valt te betwijfelen.
Als celeb krijg je zoveel over je heen, dat je er ws snel maling aan hebtquote:Op zondag 26 juli 2009 21:55 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
Als ik haar was zou ik furieus zijn als iemand mij "liefdeloos" zou noemen als ik mijn kind zo vasthield!
Hoho, je vergeet Six feet under!quote:Op zondag 26 juli 2009 13:12 schreef rena het volgende:
Dat is geloof ik een houding die gebruikt wordt als een baby veel last van krampjes heeft.
En zij is van Brothers & Sisters en Muriel's Wedding
Daar ken ik haar niet van, sterker nog; ik heb het nog nooit gezienquote:
Onpraktisch? Wat denk je van gevaarlijk?quote:Op maandag 27 juli 2009 09:07 schreef oh-oh het volgende:
Het doet niet liefdeloos aan hoor, maar wel onwijs onpraktisch, met die tassen en zo dr bij.
Handig is anders ieg!
De mond en kaken volgens mij ook, het iig mooie kruisingen tussen pa en ma!quote:Op vrijdag 24 juli 2009 17:56 schreef Poison-Ivy het volgende:
[..]
Nou de ogen van de dochter van Depp zijn toch echt van papa
quote:
Die schoentjesquote:Op maandag 27 juli 2009 22:58 schreef kvd het volgende:
De zoon van Lance Amstrong, Maxwell Edward met zn mama
[ afbeelding ]
en gewone regenlaarsjes...je zou bijna gaan denken dat een een normaal kindje is....bijna dan he...quote:Op dinsdag 28 juli 2009 21:09 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
Wacht... hou me vast... het kind draagt een BROEK!
Cute!
Dit is voor het eerst dat ik lichtelijk begin te watertanden van papa Beckham... kolere.. hijs hier wel erg lekker!quote:Op dinsdag 28 juli 2009 11:48 schreef Estelle_ het volgende:
De Beckhams
[ afbeelding ]
De hanekam bij kids is populair bij de sterren.
En ze LACHTquote:Op dinsdag 28 juli 2009 21:09 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
Cute!
quote:
Aan Katie's jas te zien zal het wel fris geweest zijn, er kán geen andere reden zijn voor die broekquote:Op dinsdag 28 juli 2009 21:09 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
Cute!
Nou, zeg nou zelf, dat ronde bolle koppie past toch aardig bij die megakuitjesquote:Op dinsdag 28 juli 2009 11:48 schreef Estelle_ het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Bronx vind ik echt een vreemd kind, zijn hoofd past imo niet op zo'n babylijfje![]()
Ja hoor, maar ik vind dat zijn gezicht er ouder uitziet dan hij werkelijk is, geen echte 'babyface', moeilijk uit te leggenquote:Op woensdag 29 juli 2009 09:50 schreef Pisces29 het volgende:
Nou, zeg nou zelf, dat ronde bolle koppie past toch aardig bij die megakuitjes
en niet helemaal veilig denk ik.quote:Op maandag 27 juli 2009 09:07 schreef oh-oh het volgende:
Het doet niet liefdeloos aan hoor, maar wel onwijs onpraktisch, met die tassen en zo dr bij.
Handig is anders ieg!
Misschien om ze dichter bij zich te houden ivm belagende paparazzi? En voor sommige celebs zal wel meetellen dat het 'mooiere' plaatjes zijn als je je kind vasthoudt.quote:Op woensdag 29 juli 2009 11:12 schreef DarkElf het volgende:
[..]
en niet helemaal veilig denk ik.
sowieso waarom lopen al die celebs toch altijd met hun kinderen te sjouwen? je ziet ze zelden in een wagen zitten..
Oh bedoel je dát, ja dan snap ik je hoorquote:Op woensdag 29 juli 2009 10:57 schreef Estelle_ het volgende:
[..]
Ja hoor, maar ik vind dat zijn gezicht er ouder uitziet dan hij werkelijk is, geen echte 'babyface', moeilijk uit te leggen
quote:Op woensdag 29 juli 2009 10:57 schreef Estelle_ het volgende:
[..]
Ja hoor, maar ik vind dat zijn gezicht er ouder uitziet dan hij werkelijk is, geen echte 'babyface', moeilijk uit te leggen
Vind je het gek? Ze zit op een ander continent dan die gestoorde gek van d'r.quote:Op woensdag 29 juli 2009 18:25 schreef Greys het volgende:
[..]
Katie zelf ziet er ook zo goed/leuk/gezond uit daar!
Nou nou zo erg is het op deze foto toch niet? Mijn armen zien er op foto's vaak ook niet dikker uit, je spant ook je arm op zo'n moment... Heb al eens meer magere armpjes van Angie gezienquote:Op woensdag 29 juli 2009 20:46 schreef PaarsBeestje het volgende:
3. Moeders heeft even 'dikke' armen als haar dochters..
Ah wat een leuk mannetjequote:
quote:Op donderdag 30 juli 2009 00:13 schreef kvd het volgende:
De eerste foto van Tim Akkerman en Denne
[ afbeelding ]
En van het gelukkige gezinnetje
[ afbeelding ]
Schattig hoor.quote:Op donderdag 30 juli 2009 00:13 schreef kvd het volgende:
De eerste foto van Tim Akkerman en Denne
[ afbeelding ]
En van het gelukkige gezinnetje
[ afbeelding ]
Dat zat ik inderdaad ook al te denken, ja. Ze lijken nu wel even oud.quote:Op donderdag 30 juli 2009 11:06 schreef Harajuku. het volgende:
Zahara was toch altijd groter dan Shiloh? En ouder?
*Sigh...*quote:Op donderdag 30 juli 2009 11:47 schreef MariaEtcetera het volgende:
Aawww ShilohLeuk kindje.
In de categorie mooie kindjes: here, have a Nahla!
[ afbeelding ]
Maareh, volgens mij is het meer een kopie van de moeder (met een vleugje blank van de vader)quote:Op donderdag 30 juli 2009 12:06 schreef Greys het volgende:
[..]
*Sigh...*
Maar ja, wat wil je, met zo'n vader
Ik vond Shiloh eigenlijk niks bijzonders, maar nu hoe ze zich kleedt, zo lekker stoer en nonchalant, ja vind het nu echt een leuk meisje wordenquote:
Ik zocht gewoon een excuus om het weer eens over die vader te hebbenquote:Op donderdag 30 juli 2009 12:38 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Maareh volgens mij is het meer een kopie van de moeder (met een vleugje blank van de vader)
quote:Op donderdag 30 juli 2009 12:39 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik zocht gewoon een excuus om het weer eens over die vader te hebben![]()
![]()
![]()
![]()
Oh my, zie ik nou een oorbel bij Emme ? Ik hou daar niet zo van bij babiesquote:Op donderdag 30 juli 2009 18:36 schreef Vivi het volgende:
[ afbeelding ]
Max en Emme met hun ouders Jen en Graaf Dracula.
Dat is nogal standaard bij Latino families volgens mij. In Spanje en Italie zie je dat ook vaak bij kleine meisjes.quote:Op donderdag 30 juli 2009 23:10 schreef massy het volgende:
[..]
Oh my, zie ik nou een oorbel bij Emme ? Ik hou daar niet zo van bij babies
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |