De mond en kaken volgens mij ook, het iig mooie kruisingen tussen pa en ma!quote:Op vrijdag 24 juli 2009 17:56 schreef Poison-Ivy het volgende:
[..]
Nou de ogen van de dochter van Depp zijn toch echt van papa
quote:
Die schoentjesquote:Op maandag 27 juli 2009 22:58 schreef kvd het volgende:
De zoon van Lance Amstrong, Maxwell Edward met zn mama
[ afbeelding ]
en gewone regenlaarsjes...je zou bijna gaan denken dat een een normaal kindje is....bijna dan he...quote:Op dinsdag 28 juli 2009 21:09 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
Wacht... hou me vast... het kind draagt een BROEK!
Cute!
Dit is voor het eerst dat ik lichtelijk begin te watertanden van papa Beckham... kolere.. hijs hier wel erg lekker!quote:Op dinsdag 28 juli 2009 11:48 schreef Estelle_ het volgende:
De Beckhams
[ afbeelding ]
De hanekam bij kids is populair bij de sterren.
En ze LACHTquote:Op dinsdag 28 juli 2009 21:09 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
Cute!
quote:
Aan Katie's jas te zien zal het wel fris geweest zijn, er kán geen andere reden zijn voor die broekquote:Op dinsdag 28 juli 2009 21:09 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
Cute!
Nou, zeg nou zelf, dat ronde bolle koppie past toch aardig bij die megakuitjesquote:Op dinsdag 28 juli 2009 11:48 schreef Estelle_ het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Bronx vind ik echt een vreemd kind, zijn hoofd past imo niet op zo'n babylijfje![]()
Ja hoor, maar ik vind dat zijn gezicht er ouder uitziet dan hij werkelijk is, geen echte 'babyface', moeilijk uit te leggenquote:Op woensdag 29 juli 2009 09:50 schreef Pisces29 het volgende:
Nou, zeg nou zelf, dat ronde bolle koppie past toch aardig bij die megakuitjes
en niet helemaal veilig denk ik.quote:Op maandag 27 juli 2009 09:07 schreef oh-oh het volgende:
Het doet niet liefdeloos aan hoor, maar wel onwijs onpraktisch, met die tassen en zo dr bij.
Handig is anders ieg!
Misschien om ze dichter bij zich te houden ivm belagende paparazzi? En voor sommige celebs zal wel meetellen dat het 'mooiere' plaatjes zijn als je je kind vasthoudt.quote:Op woensdag 29 juli 2009 11:12 schreef DarkElf het volgende:
[..]
en niet helemaal veilig denk ik.
sowieso waarom lopen al die celebs toch altijd met hun kinderen te sjouwen? je ziet ze zelden in een wagen zitten..
Oh bedoel je dát, ja dan snap ik je hoorquote:Op woensdag 29 juli 2009 10:57 schreef Estelle_ het volgende:
[..]
Ja hoor, maar ik vind dat zijn gezicht er ouder uitziet dan hij werkelijk is, geen echte 'babyface', moeilijk uit te leggen
quote:Op woensdag 29 juli 2009 10:57 schreef Estelle_ het volgende:
[..]
Ja hoor, maar ik vind dat zijn gezicht er ouder uitziet dan hij werkelijk is, geen echte 'babyface', moeilijk uit te leggen
Vind je het gek? Ze zit op een ander continent dan die gestoorde gek van d'r.quote:Op woensdag 29 juli 2009 18:25 schreef Greys het volgende:
[..]
Katie zelf ziet er ook zo goed/leuk/gezond uit daar!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |