Trailertrashblond voor Jessica (net als haar moeder)quote:Op maandag 20 juli 2009 22:24 schreef PeRi het volgende:
[ afbeelding ]
Jessica Alba, Honor Marie en oma
Ze zitten weer in zo'n box bij de LA Galaxy, dus ik gok all eyes on Becksquote:Op dinsdag 21 juli 2009 20:38 schreef Dandilion het volgende:
waar kijken ze eigenlijk naar?
In Sex and the City was hij een van de liefdes van Charlotte, met die bemoeizuchtige moeder.quote:
Je bent me voorquote:Op dinsdag 21 juli 2009 21:44 schreef Felixa het volgende:
[..]
In Sex and the City was hij een van de liefdes van Charlotte, met die bemoeizuchtige moeder.
En ook speelde hij in Twin Peaks en div. films, oa. the Doors.
Daar dacht ik ook al aan, die kindjes zijn idd echt leukquote:Op dinsdag 21 juli 2009 22:06 schreef Malahide het volgende:
Je kunt zeggen van Tori Spelling wat je wil, maar die twee van haar zijn hartstikke geinige, altijd vrolijke kids. Die Liam met dat hoedje. Dit i.t.t. die twee pruilkoppen van Denise Richards...
je mist een paar celebkids!quote:Op dinsdag 21 juli 2009 20:03 schreef Pisces29 het volgende:
[ afbeelding ]
En Posh en Cruise hebben het gezellig![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
De Beckhams-jongens had ik er bewust niet bijgezet, omdat het accent op Cruise en Posh ligt en ach de jongens herkent iedereen welquote:Op dinsdag 21 juli 2009 22:29 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
je mist een paar celebkids!
behalve cruz bespeur ik iig ook nog romeo beckham en de 2 oudste kids van tom cruise
Maarre....Alessandra en Anja? Moet ik die kennen?quote:Op donderdag 9 juli 2009 21:22 schreef Pisces29 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Alessandra & Anja in the park
Britney komt ook nooit meer van dat trailertrash-imago af hè...quote:
Hey, je bent het of je bent het niet he!quote:Op donderdag 23 juli 2009 21:02 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Britney komt ook nooit meer van dat trailertrash-imago af hè...
Die lijkt psies op dr mama!quote:
Ow god, nu zullen al mijn N. Cage dromen vervuld zijn met dit hoofd.... wat een anti-climax....quote:Op dinsdag 21 juli 2009 21:06 schreef Pisces29 het volgende:
[ afbeelding ]
Wat lijkt Nicolas Cage ineens weer oud op deze foto![]()
Nou de ogen van de dochter van Depp zijn toch echt van papaquote:Op vrijdag 24 juli 2009 08:50 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Die lijkt psies op dr mama!
Net als de dochter van Depp
Jawel, maar om dan zo te gaan winkelen? En ze ligt meer op de kant dan op haar buikje... Nou het zal wel weer net een 1 minuut-momentje geweest zijn waar de fotograaf dan graag gebruik van maaktquote:Op zondag 26 juli 2009 13:12 schreef rena het volgende:
Dat is geloof ik een houding die gebruikt wordt als een baby veel last van krampjes heeft.
En zij is van Brothers & Sisters en Muriel's Wedding
quote:Rugprobleem dochter Madonna
van onze redactie
AMSTERDAM - Lourdes, de 12-jarige dochter van Madonna, moet met een corrigerende rugbeugel door het leven. Haar ruggenwervel blijkt niet helemaal recht te groeien.
Dr. Ron Marinaro, een Amerikaanse expert op dit gebied, vertelt: „De beugel wordt vaak meegegeven aan jongeren met een kromme rugwervel. Miljoenen kinderen hebben dit probleem. Maar Lourdes hoeft zich geen zorgen te maken. Ze zal de beugel maar twee jaar dragen.” Of de puberende Lourdes, die net als haar moeder een carrière op het podium nastreeft, hier zo blij mee is, valt te betwijfelen.
Als celeb krijg je zoveel over je heen, dat je er ws snel maling aan hebtquote:Op zondag 26 juli 2009 21:55 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
Als ik haar was zou ik furieus zijn als iemand mij "liefdeloos" zou noemen als ik mijn kind zo vasthield!
Hoho, je vergeet Six feet under!quote:Op zondag 26 juli 2009 13:12 schreef rena het volgende:
Dat is geloof ik een houding die gebruikt wordt als een baby veel last van krampjes heeft.
En zij is van Brothers & Sisters en Muriel's Wedding
Daar ken ik haar niet van, sterker nog; ik heb het nog nooit gezienquote:
Onpraktisch? Wat denk je van gevaarlijk?quote:Op maandag 27 juli 2009 09:07 schreef oh-oh het volgende:
Het doet niet liefdeloos aan hoor, maar wel onwijs onpraktisch, met die tassen en zo dr bij.
Handig is anders ieg!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |