Ja, inderdaad, best eng ookquote:Op vrijdag 15 mei 2009 16:59 schreef Vlindur het volgende:
[ afbeelding ]
Wat hebben die babytjes 'oude' gezichtjes..
Wat een schattig kindje!quote:Op vrijdag 15 mei 2009 @ 17:04 schreef Ireentje het volgende:
Hier nog 1 van Eric Mabius (Ugly Betty) met zijn zoontje Rylan![]()
[afbeelding]
Zoontje?! Ik dacht zo op het eerste gezicht een meisjequote:Op vrijdag 15 mei 2009 17:04 schreef Ireentje het volgende:
Hier nog 1 van Eric Mabius (Ugly Betty) met zijn zoontje Rylan![]()
[ afbeelding ]
Komt omdat ze aardig prematuur waren en erg dun zijn. Trekt zeker bij!quote:Op vrijdag 15 mei 2009 17:02 schreef Ireentje het volgende:
[..]
Ja, inderdaad, best eng ook![]()
Maar die ouders hebben allebei nogal scherpe trekken, dus daar krijg je dat van lijkt me.. hopelijk komt het nog goed met ze
Ik vind dat Charlie dat hoofdje "raar" vast heeft.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 16:59 schreef Vlindur het volgende:
[ afbeelding ]
Komt waarschijnlijk ook omdat ze prematuur geboren zijn. Mijn neefjes (met 25w geboren) zagen er in het begin ook 'apart' uit, maar zijn nu prachtige gezonde jongens.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 17:02 schreef Ireentje het volgende:
[..]
Ja, inderdaad, best eng ook![]()
Maar die ouders hebben allebei nogal scherpe trekken, dus daar krijg je dat van lijkt me.. hopelijk komt het nog goed met ze
Ook al. Ik zei al dat Charlie Sheen een ouwe kop gekregen had. Ze missen allemaal wat vetkussentjes onder de huid. Met die kindjes komt dat nog wel goed, maar vader....quote:Op vrijdag 15 mei 2009 16:59 schreef Vlindur het volgende:
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |