Ze vermoorden opstandelingen, onderdrukken bevolkingsgroepen en dissidenten verdwijnen van de aardbodem. Terroristen zijn het misschien niet, maar om het nou aardig te noemen.quote:Op woensdag 8 juli 2009 15:16 schreef Muuyad het volgende:
[..]
![]()
Vergelijk je China nu echt met een terroristische groepering?
Nee man, alleen Moslims zijn slecht. En allemaal!quote:Op woensdag 8 juli 2009 15:17 schreef ehqo het volgende:
[..]
Ze vermoorden opstandelingen, onderdrukken bevolkingsgroepen en dissidenten verdwijnen van de aardbodem. Terroristen zijn het misschien niet, maar om het nou aardig te noemen.
Trollen zijn juist een uitstekend medium om je echte mening te geven en onderbouwen. Daar doe je het uiteindelijk toch voor op een forum?quote:
Het kan je inderdaad scherp houden om eens een andere mening te horen, maar het hoeft nou ook weer niet in complete debiliteit te ontaarden.quote:Op woensdag 8 juli 2009 15:19 schreef ehqo het volgende:
[..]
Trollen zijn juist een uitstekend medium om je echte mening te geven en onderbouwen. Daar doe je het uiteindelijk toch voor op een forum?
Misschien dat dit iets is?quote:Op woensdag 8 juli 2009 15:14 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Als dit forum een deur had had ik hem je vriendelijk gewezen.
Dit standpunt had hij al sinds de PVV was opgerichtquote:Op woensdag 8 juli 2009 15:23 schreef Rasher het volgende:
Dat is jammer voor Wilders. Met deze uitspraak kan ie goed de helft van z'n kiezers verliezen.
Ja, want tegen een opzettelijke storm van drogredenen in discussiëren is boeiend.quote:Op woensdag 8 juli 2009 15:19 schreef ehqo het volgende:
[..]
Trollen zijn juist een uitstekend medium om je echte mening te geven en onderbouwen. Daar doe je het uiteindelijk toch voor op een forum?
Stond ook aan de top van z'n prioriteiten lijst zeker?quote:Op woensdag 8 juli 2009 15:33 schreef Muuyad het volgende:
[..]
Dit standpunt had hij al sinds de PVV was opgericht
Dat lijkt me niet, omdat juist die helft veel al niet de potentiële consequenties kan of wil inzien die zijn uitspraken hebben mochten ooit in praktijk worden uitgevoerd.quote:Op woensdag 8 juli 2009 15:23 schreef Rasher het volgende:
Dat is jammer voor Wilders. Met deze uitspraak kan ie goed de helft van z'n kiezers verliezen.
De meeste PVV'ers weten niet eens wat drugs is.quote:Op woensdag 8 juli 2009 15:23 schreef Rasher het volgende:
Zal je nog tegenvallen. Nederland is conservatiever geworden tegenover drugs de laatste tijd, zo lijkt het wel.quote:Op woensdag 8 juli 2009 15:23 schreef Rasher het volgende:
De overheids propaganda doet goed zijn best!quote:Op woensdag 8 juli 2009 16:14 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Zal je nog tegenvallen. Nederland is conservatiever geworden tegenover drugs de laatste tijd, zo lijkt het wel.
Zolang dat de 1 miljoen verslaafden aan pijnstillers en kalmeringsmiddelen zijn, vind ik het best.quote:Op woensdag 8 juli 2009 15:00 schreef Ritmo het volgende:
[..]
- 1 miljoen 'gebruikers' in een kamp vermoord
Wat is die reden dan? Waarom pakt iemand naar een verdovend middel volgens jou?quote:Op woensdag 8 juli 2009 17:09 schreef CantFazeMe het volgende:
Wat boeit het nou een ene kloot of je nou een gebruiker bent of verslaafde. Maak geen bal uit of je nou 2 jaar verslaafd bent of één of twee hijgen neemt om de 2 weken. Drugs is drugs, en je pakt niet zomaar een verdovend middel. Alcohol en tabak is een slechte methode om te gaan vergelijken heb ik al ondervonden.![]()
Het verschil is dat een gebruiker voor zijn plezier gebruikt en een verslaafde gebruikt om zijn verslaving te onderdrukken.quote:Op woensdag 8 juli 2009 17:09 schreef CantFazeMe het volgende:
Wat boeit het nou een ene kloot of je nou een gebruiker bent of verslaafde. Maak geen bal uit of je nou 2 jaar verslaafd bent of één of twee hijgen neemt om de 2 weken. Drugs is drugs, en je pakt niet zomaar een verdovend middel. Alcohol en tabak is een slechte methode om te gaan vergelijken heb ik al ondervonden.![]()
Alcohol is geen goede vergelijking.quote:Op woensdag 8 juli 2009 17:43 schreef Rasher het volgende:
[..]
Het verschil is dat een gebruiker voor zijn plezier gebruikt en een verslaafde gebruikt om zijn verslaving te onderdrukken.
Alcohol is een goede verglijking in deze want de normale drinker drinkt voor zijn plezier en de verslaafde drinkt omdat ie niet meer zonder kan.
Je bent dom als je over illegale drugs een ander mening hebt dan alcohol puur omdat het illegaal is.
Omdat jij alchohol drinkt en je van mening bent dat een junk iets anders is dan jij ooit zal zijn?quote:Op woensdag 8 juli 2009 18:10 schreef CantFazeMe het volgende:
[..]
Alcohol is geen goede vergelijking.
quote:Op woensdag 8 juli 2009 17:09 schreef CantFazeMe het volgende:
Antwoord graag.quote:Op woensdag 8 juli 2009 17:17 schreef kikoooooo het volgende:
Ja maar wat is precies het probleem dan van dat drugs pakken?
Ben jij nou echt zo achterlijk of doe je maar alsof?quote:Op woensdag 8 juli 2009 17:09 schreef CantFazeMe het volgende:
Een trol doet gewoon waar hij goed in is. Ongefundeerde en slecht beargumenteerde meningen geven.quote:Op woensdag 8 juli 2009 19:16 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Ben jij nou echt zo achterlijk of doe je maar alsof?
Zijn al die miljoen Wilders-stemmers trollen?quote:Op woensdag 8 juli 2009 20:15 schreef T3rr0r het volgende:
[..]
Een trol doet gewoon waar hij goed in is. Ongefundeerde en slecht beargumenteerde meningen geven.
Boxxy is echt zo kankah lekkah!!!!quote:Op woensdag 8 juli 2009 14:04 schreef Penisbaard het volgende:
Sowieso, dat hele gedrocht wat 'ie geschapen heeft
Trolleninvasie??quote:Op woensdag 8 juli 2009 20:28 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Zijn al die miljoen Wilders-stemmers trollen?
Wat denk je?quote:Op woensdag 8 juli 2009 19:16 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Ben jij nou echt zo achterlijk of doe je maar alsof?
"While the collateral consequences of drugs such as cocainequote:Op woensdag 8 juli 2009 18:10 schreef CantFazeMe het volgende:
[..]
Alcohol is geen goede vergelijking.
Ik vind persoonlijk fruit ook een stuk lekkerder dan appels.quote:Op woensdag 8 juli 2009 14:28 schreef CantFazeMe het volgende:
[..]
Drugs is weliswaar krachtiger dan alcohol en tabak maar drugs maakt je gewoon ontoerekeningsvatbaar.
Ach ja, wat cocaïne betreft:quote:Op donderdag 9 juli 2009 00:12 schreef Magere_Gein het volgende:
[..]
"While the collateral consequences of drugs such as cocaine
are indisputably severe, they are not unlike those
which flow from the misuse of other, legal, substances."
http://en.wikipedia.org/wiki/Byron_White
precies wat weet zo'n man nu hè
(and yes i know obvious troll is obvious -niet mezelf, maar cantfazeme bedoel ik dan hè). maar toch, ik ken mensen die blij zijn met info waar ze hun kennis mee vergroten en zo dus hun macht.
quote:The Home Affairs Select Committee is now looking at the best way way to deal with cocaine. You may wonder why they’re bothering. When the Advisory Council for the Misuse of Drugs Act looked at the evidence on the reclassification of cannabis, they were simply ignored. When Professor David Nutt, the new head of the advisory council, wrote a scientific paper on the relatively modest risks of MDMA, he was personally attacked by the Home Secretary.
In the case of cocaine, there is an even more striking precedent for evidence being ignored: during the early 1990s the World Health Organisation conducted what is probably the largest ever study of global cocaine use. In March 1995 they released a briefing kit which summarised their conclusions, with some tantalising bullet points.
“Health problems from the use of legal substances, particularly alcohol and tobacco, are greater than health problems from cocaine use,” they said. “Few experts describe cocaine as invariably harmful to health. Cocaine-related problems are widely perceived to be more common and more severe for intensive, high-dosage users and very rare and much less severe for occasional, low-dosage users.”
The full report – which has never been published – went on to challenge several of the key principles driving prohibition, and was extremely critical of most US policies. It suggested that supply reduction and law enforcement strategies have failed, and that alternative strategies such as decriminalisation might be explored, flagging up such programmes in Australia, Bolivia, Canada and Colombia.
“Current national and local approaches which over-emphasize punitive drug control measures may actually contribute to the development of heath-related problems,” it said, before committing heresy by recommending research into the unintended adverse consequences of prohibition, and discussing “harm reduction” strategies. “An increase in the adoption of more humane, compassionate responses such as education, treatment and rehabilitation programmes,” it said, “is seen as a desirable counterbalance to the overreliance on law enforcement measures.”
It specifically singled out anti-drug adverts which sought to modify behaviour through fear. “Despite a broad range of educational and prevention approaches, most programmes do not prevent myths, but perpetuate stereotypes and misinform the general public. Such programmes rely on sensationalized, exaggerated statements about cocaine which misinform about patterns of use, stigmatize users, and destroy the educator’s credibility. This has given most education campaigns a naïve image and has reduced confidence in the quality and accuracy of these campaigns.”
It also dared to challenge the prevailing policy view – still enduring – that all drug use is harmful misuse. “An enormous variety was found in the types of people who use cocaine, the amount of drug used, the frequency of use, the duration and intensity of use, the reasons for using and any associated problems they experience.” Experimental and occasional use are by far the most common types of use, it said, and compulsive or dysfunctional use, though clearly worthy of close attention, are much less common.
It then descended into outright heresy. “Occasional cocaine use does not typically lead to severe or even minor physical or social problems … a minority of people start using cocaine or related products, use casually for a short or long period, and suffer little or no negative consequences, even after years of use.” And finally: “use of coca leaves appears to have no negative health effects and has positive, therapeutic, sacred and social functions for indigenous Andean populations.”
At the point where mild cocaine use was described in positive tones, the Americans presumably blew some kind of outrage fuse. This report was never published, because just two months after the press briefing was released, at the 48th World Health Assembly, the US representative to WHO threatened to withdraw US funding for all their research projects and interventions unless the organisation “dissociated itself from the conclusions of the study” and cancelled the publication. According to WHO, even today, this document does not exist, (although you can read a leaked copy in full on the website of the drugs policy think tank Transform at www.tdpf.org.uk/WHOleaked.pdf ).
Drugs instantiate the classic problem for evidence based social policy. It may well be that prohibition, and the inevitable distribution of drugs by criminals, gives worse results for all the outcomes we think are important, like harm to the user, harm to our communities through crime, and so on. But equally, it may well be that we will tolerate these worse outcomes, because we decide it is somehow more important that we publicly declare ourselves, as a culture, to be disapproving of drug use, and enshrine that principle in law. It’s okay to do that. You can have policies that go against your stated outcomes, for moral or political reasons: but that doesn’t mean you can hide the evidence, it simply means you must be clear that you don’t care about it.
quote:
Ik snap je prima hoor. Ik nuanceerde slechts de schadelijke consequenties van iets als cocaïne nog wat verder.quote:
Natuurlijk kan dat. Sterker nog, het lijk me erg stug dat het laatste niet uit het eerste volgt. Je moet ergens beginnen. Het punt is echter dat naast dat misbruik van legale drugs niet zoveel verschilt van misbruik van cocaïne dat misbruik bij cocaïne ook nog eens maar een klein deel van het totale gebruik is.quote:p.s. alsof Experimental and occasional use [...] and compulsive or dysfunctional use
alsof dat niet samen kan gaan?
quote:Op woensdag 8 juli 2009 14:17 schreef CantFazeMe het volgende:
[..]
Je hoort zo zo niet in eerste instantie drugs te gebruiken of andere verdovende middelen, alleen in noodsituaties in ziekenhuizen? Dus alleen ziekenhuizen of weet ik veel mogen het gebruiken.
Drugsgebruikers zijn vaak labiel ontoerekeningsvatbaar.
Gefeliciteerd, je hebt een aantal zinnen uit een volledige tekst uit zijn verband weten te rukken. Nota bene een tekst afkomstig uit een 1ste termijn uit een debat. Dus niet bedoeld om uiteindelijk als beleid te dienen. Wat hebben de tegenstanders van Wilders toch altijd het IQ van een pindadopje.quote:Dat Wilders niet altijd nadenkt voordat ie iets roept, was al wel bekend. Maar Geertje heeft naast z'n strijd tegen de Islam ook nog een mening over drugs. Hier komt ie, hou je vast:
Die tekst in een debat gebruikenquote:Op donderdag 9 juli 2009 02:25 schreef Neuralnet het volgende:
[..]
Gefeliciteerd, je hebt een aantal zinnen uit een volledige tekst uit zijn verband weten te rukken. Nota bene een tekst afkomstig uit een 1ste termijn uit een debat. Dus niet bedoeld om uiteindelijk als beleid te dienen. Wat hebben de tegenstanders van Wilders toch altijd het IQ van een pindadopje.
Tuurlijk. Een alcoholist kan prima af en toe probleemloos coke snuiven.quote:Op donderdag 9 juli 2009 01:22 schreef Magere_Gein het volgende:
[..]
p.s. alsof Experimental and occasional use [...] and compulsive or dysfunctional use
alsof dat niet samen kan gaan?
Obvious troll is het.quote:Op donderdag 9 juli 2009 02:05 schreef Probably_on_pcp het volgende:
[..]
![]()
Meest debiele reactie die ik hier in lange tijd heb gezien op dit forum
Huismoeders dragen ook niks bij.quote:Op woensdag 8 juli 2009 14:06 schreef Beauregard het volgende:
Ik heb niets met Wilders, maar ben toch wel benieuwd waarom je vindt dat dit een achterlijk standpunt is.
Het klinkt vrij radicaal, maar je kunt moeilijk ontkennen dat drugsverslaafden inderdaad geen reet bijdragen aan onze maatschappij en best harder aangepakt mogen worden.
Ooit wel eens een jointje gerookt? Dan stel ik voor dat jij ook met terugwerkende kracht je straf krijgt, 3 jaar afkicken minimaal, akkoord? Je bent immers een verslaafde.quote:
Naar mijn weten zijn politie agenten en docenten etc nog altijd ambtenarenquote:Extra geld voor meer agenten op straat, meer docenten voor de klas en meer verplegend personeel in het verpleeghuis door het wegsnijden van bureaucratie en overhead en de benutting van een deel van een mogelijk begrotingsoverschot aan deze drie sectoren
Minder ministeries, minder ambtenaren
House M.D. welquote:Op woensdag 8 juli 2009 14:06 schreef Beauregard het volgende:
Ik heb niets met Wilders, maar ben toch wel benieuwd waarom je vindt dat dit een achterlijk standpunt is.
Het klinkt vrij radicaal, maar je kunt moeilijk ontkennen dat drugsverslaafden inderdaad geen reet bijdragen aan onze maatschappij en best harder aangepakt mogen worden.
Denk dat zoiets meer te verklaren is uit het feit dat er een zeer hoge mate van sociale segregatie is, de sociaal-economische positie van deze 'bendes' zéér laag is. Het opleidingsniveau idem. Drugs is voor hun slechts een bestaansvoorwaarde en hun leefomgeving een jungle. Hoe klinkt 1 klappende hand? Als een boom valt in het woud, en er is niemand om hem te horen, maakt hij dan een geluid? Een koelkast is vaak ook wit.quote:Op zondag 12 juli 2009 11:41 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Bendes Mexico vallen politie en leger aanDe War on Drugs is leuk!Wilders for President!
quote:Wilders for President!
Wilders heeft gewoon gelijk als hij aangeeft personen te willen aanpakken die het voor de rest van de samenleving verzieken. Ik snap niet dat jij het daar niet mee eens kan zijn.quote:Op woensdag 8 juli 2009 14:01 schreef Ritmo het volgende:
Dat Wilders niet altijd nadenkt voordat ie iets roept, was al wel bekend. Maar Geertje heeft naast z'n strijd tegen de Islam ook nog een mening over drugs. Hier komt ie, hou je vast:
[..]
Gister moest ik er om lachen... In de loop van vandaag begin ik me eigenlijk te beseffen hoe ernstig dit is. Hoe kan een politieke partij dit 'standpunt' serieus in z'n partijprogramma opnemen?Hier lacht een VMBO-brugklasser toch nog om?
Klacht: Wilders is een mongool.
Klacht2: Mensen die niet snappen waarom dit stukje zo achterlijk is, zijn debiele Wilders-fans en dienen derhalve op te pleuren hier.
Wat een onzin. Als drugs legaal waren hadden de meeste van deze mensen een legitieme inkomstenbron. Dank zij het verbod zijn het toch al criminelen en kunnen ze net zo goed wat moorden en overvallen er naast doen.quote:Op zondag 12 juli 2009 12:51 schreef Conversatie het volgende:
[..]
Denk dat zoiets meer te verklaren is uit het feit dat er een zeer hoge mate van sociale segregatie is, de sociaal-economische positie van deze 'bendes' zéér laag is. Het opleidingsniveau idem. Drugs is voor hun slechts een bestaansvoorwaarde en hun leefomgeving een jungle. Hoe klinkt 1 klappende hand? Als een boom valt in het woud, en er is niemand om hem te horen, maakt hij dan een geluid? Een koelkast is vaak ook wit.
Geef het vooral vrij, dan komen er tenminste nog meer verslaafden bij. Het gaat er niet om of het legaal is, het gaat erom wat het spul kost en hoe de betreffende junk dan aan het geld daarvoor moet komen. Om nog maar te zwijgen van de aanzuigende werking uit andere landen, "want daar is het toch legaal". Dat zal me een lekker boeltje worden, Nederland het walhalla van de drugsverslaafden.quote:Op zondag 12 juli 2009 20:08 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Wat een onzin. Als drugs legaal waren hadden de meeste van deze mensen een legitieme inkomstenbron. Dank zij het verbod zijn het toch al criminelen en kunnen ze net zo goed wat moorden en overvallen er naast doen.
Drugs zijn gewoon vrij verkrijgbaar, dus dat is zeer onwaarschijnlijk.quote:Op zondag 12 juli 2009 20:12 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Geef het vooral vrij, dan komen er tenminste nog meer verslaafden bij.
Natuurlijk wel. Als iets legaal is ben ik geen crimineel als ik me er mee bezig houd.quote:Het gaat er niet om of het legaal is,
Dat kan je reguleren door het te legaliseren.quote:het gaat erom wat het spul kost en hoe de betreffende junk dan aan het geld daarvoor moet komen.
In het buitenland kunnen ze drugs ook legaliseren.quote:Om nog maar te zwijgen van de aanzuigende werking uit andere landen,
Dan komen we fluitend de kredietcrisis door, ik zie alleen maar voordelen.quote:"want daar is het toch legaal". Dat zal me een lekker boeltje worden, Nederland het walhalla van de drugsverslaafden.
Beginnen we bij jouw Fok! verslaving, ok?quote:Op zondag 12 juli 2009 20:09 schreef Smart_ass het volgende:
Dat gedwongen afkicken vind ik anders nog helemaal niet zo'n slecht idee.
Maar je moet ook voorkomen dat ze weer terugvallen in hun oude milieu. Want als je daar eenmaal "in" zit, ben je met alleen maar afkicken nog niet klaar. Het is ook een baan vinden, je oude "vrienden" gedag zeggen, nieuwe relaties aangaan kortom een heel nieuw leven opbouwen. Daar is meer voor nodig dan alleen maar afkicken.quote:Op zondag 12 juli 2009 20:09 schreef Smart_ass het volgende:
Dat gedwongen afkicken vind ik anders nog helemaal niet zo'n slecht idee.
O? Ik heb de heroine nog niet naast de kaas zien liggen.quote:Op zondag 12 juli 2009 20:15 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Drugs zijn gewoon vrij verkrijgbaar, dus dat is zeer onwaarschijnlijk.
En waarom zou dat belangrijk zijn voor niet-criminelen, anders dan om meer ervan te gaan gebruiken?quote:Natuurlijk wel. Als iets legaal is ben ik geen crimineel als ik me er mee bezig houd.
Dus als iets legaal is, gaat vanzelf de prijs ervan naar beneden?quote:Dat kan je reguleren door het te legaliseren.
Ja dat zullen ze zeker doenquote:In het buitenland kunnen ze drugs ook legaliseren.
Jij hebt er kijk op. Helaas niet het soort kijk waardoor we nu meteen flink wat minder drugsverslaafden hebbenquote:Dan komen we fluitend de kredietcrisis door, ik zie alleen maar voordelen.
Gezien jouw postaccount lijkt het me verstandiger om te starten bij jou.quote:Op zondag 12 juli 2009 20:16 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Beginnen we bij jouw Fok! verslaving, ok?
Goed punt. Ik vind het opzich helemaal zo'n slecht idee nog niet inderdaad.quote:Op zondag 12 juli 2009 20:19 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Maar je moet ook voorkomen dat ze weer terugvallen in hun oude milieu. Want als je daar eenmaal "in" zit, ben je met alleen maar afkicken nog niet klaar. Het is ook een baan vinden, je oude "vrienden" gedag zeggen, nieuwe relaties aangaan kortom een heel nieuw leven opbouwen. Daar is meer voor nodig dan alleen maar afkicken.
Daarom is een rijkswerkinrichting waarin dat in een beschermde omgeving gefaciliteerd wordt, helemaal niet zo'n slecht idee. Leer de mensen daar een beroep. Leer ze op normale manieren relaties aangaan met andere mensen. Bereid ze voor op een geslaagde terugkeer naar de maatschappij. En voorkom dat ze terugvallen in hun oude patroon doordat ze weer in aanraking komen met hun oude milieu.
En nee, dat moet niet gebeuren onder de noemer van het zoveelste linkse tot mislukken gedoemde subsidieprojectje. Laat Wilders het nu maar eens uitvoeren. Dan weten we meteen of een koersverandering met een flinke ruk naar rechts ook inderdaad resultaat tot gevolg heeft, in plaats van altijd maar te blijven hopen op enig resultaat uit de linkse hoek dat toch nooit zal komen.
Stel je voor dat iets tot stand komt na debat, overleg en correcties van verschillende zijden. Dan zou het zomaar te goed kunnen werken, en niet meer helemaal lijken op datgene wat men voor ogen had.quote:Op zondag 12 juli 2009 21:09 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Goed punt. Ik vind het opzich helemaal zo'n slecht idee nog niet inderdaad.
Nee geen jointje gerookt, ben anti-joint door iets wat er met iemand is gebeurt daardoor in mijn omgeving, begin er dus niet aan, die troep. En ja ben t er dus mee eens (met Wilders)quote:Op zaterdag 11 juli 2009 13:10 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Ooit wel eens een jointje gerookt? Dan stel ik voor dat jij ook met terugwerkende kracht je straf krijgt, 3 jaar afkicken minimaal, akkoord? Je bent immers een verslaafde.
quote:Op zondag 12 juli 2009 21:16 schreef Dynastic het volgende:
[..]
Nee geen jointje gerookt, ben anti-joint door iets wat er met iemand is gebeurt daardoor in mijn omgeving, begin er dus niet aan, die troep. En ja ben t er dus mee eens (met Wilders)
Wat wil jij eraan veranderd hebben?quote:Op zondag 12 juli 2009 21:16 schreef Bowlingbal het volgende:
[..]
Stel je voor dat iets tot stand komt na debat, overleg en correcties van verschillende zijden. Dan zou het zomaar te goed kunnen werken, en niet meer helemaal lijken op datgene wat men voor ogen had.
Ik doelde op het stukje 'laat Wilders het maar eens uitvoeren'.quote:
Inderdaad. Maar ik zie andere partijen dit plan toch nooit steunen.quote:Op zondag 12 juli 2009 21:52 schreef Bowlingbal het volgende:
[..]
Ik doelde op het stukje 'laat Wilders het maar eens uitvoeren'.
Als een politicus het zelf gaat uitvoeren zonder debat is het gedoemd te mislukken. Omdat het geen draagvlak heeft en omdat het gewoonweg niet ontwikkeld is.
Terecht. De economie zou helemaal instorten als koffiedrinkers naar het gevang moeten.quote:Op zondag 12 juli 2009 22:08 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Inderdaad. Maar ik zie andere partijen dit plan toch nooit steunen.
Waar zeg ik dat drugs verboden moet blijven/worden?quote:Op zondag 12 juli 2009 20:08 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Wat een onzin. Als drugs legaal waren hadden de meeste van deze mensen een legitieme inkomstenbron. Dank zij het verbod zijn het toch al criminelen en kunnen ze net zo goed wat moorden en overvallen er naast doen.
en jij bent gniff(aggot)quote:Op zaterdag 11 juli 2009 14:19 schreef gniffie het volgende:
Hun Visie:
[..]
Naar mijn weten zijn politie agenten en docenten etc nog altijd ambtenaren![]()
Wat een mafketels die pvv(aggots)
Je moet ook naar de kaasboer voor kaas en naar de coke dealer voor coke. Dealers zijn 24 uur per dag aktief, kennen geen winkelsluitingstijdenwet of ARBO, komen het bij je thuis afleveren als het moet. Illegale drugs zijn beter te verkrijgen dan kaas.quote:Op zondag 12 juli 2009 21:06 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
O? Ik heb de heroine nog niet naast de kaas zien liggen.
[..]
Het gaat er om dat " criminaliteit" geen argument is om drugs te verbieden.quote:En waarom zou dat belangrijk zijn voor niet-criminelen, anders dan om meer ervan te gaan gebruiken?
[..]
De War on Drugs houdt de prijs hoger dan noodzakelijk.quote:Dus als iets legaal is, gaat vanzelf de prijs ervan naar beneden?
Dat is hun probleem. Dat een ander land weigert zijn problemen op te lossen is geen excuus om slechte beslissingen hier te nemen.quote:
[..]
Ja dat zullen ze zeker doen![]()
[..]
Maar daar helpt het verbod ook niet tegen.quote:Jij hebt er kijk op. Helaas niet het soort kijk waardoor we nu meteen flink wat minder drugsverslaafden hebben
Ik kan mij die verslaving veroorloven.quote:Op zondag 12 juli 2009 21:08 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Gezien jouw postaccount lijkt het me verstandiger om te starten bij jou.
Zoals de mislukkingen van voornamelijk de linkse kabinetten van de laatste 30 jaar bedoel je? DIe kabinetten die met datzelfde debat, overleg en correctie Nederland hebben laten volstromen met meer dan 1 miljoen zogenaamde asielzoekers en migranten? Die de sociale zekerheid waar onze ouders en grootouders zo hard voor gewerkt hebben in rap tempo afbreken? Die uitblinken in het totaal ontberen van enige daadkracht als het gaat om aanpakken van de - mede door hun eigen slap links gelul beleid - problemen, maar in plaats daarvan alleen aan symptoombestrijding doen door van jouw en mijn belastinggeld weer de zoveelste linkse hobby te financieren? Dat soort debat, overleg en correcties bedoel je?quote:Op zondag 12 juli 2009 21:16 schreef Bowlingbal het volgende:
[..]
Stel je voor dat iets tot stand komt na debat, overleg en correcties van verschillende zijden. Dan zou het zomaar te goed kunnen werken, en niet meer helemaal lijken op datgene wat men voor ogen had.
Klik.quote:Op maandag 13 juli 2009 01:13 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Zoals de mislukkingen van voornamelijk de linkse kabinetten van de laatste 30 jaar bedoel je? DIe kabinetten die met datzelfde debat, overleg en correctie Nederland hebben laten volstromen met meer dan 1 miljoen zogenaamde asielzoekers en migranten? Die de sociale zekerheid waar onze ouders en grootouders zo hard voor gewerkt hebben in rap tempo afbreken? Die uitblinken in het totaal ontberen van enige daadkracht als het gaat om aanpakken van de - mede door hun eigen slap links gelul beleid - problemen, maar in plaats daarvan alleen aan symptoombestrijding doen door van jouw en mijn belastinggeld weer de zoveelste linkse hobby te financieren? Dat soort debat, overleg en correcties bedoel je?
We hebben de afgelopen 30 jaar wel gezien tot wat voor ellende dat heeft geleid. Geef nu het roer maar eens over aan iemand die het wel goed voor heeft met Nederland.
Ja, net zoals de rest van het kabinet, alleen komt Dion Graus er ronduit voor uitquote:Op maandag 13 juli 2009 01:31 schreef TeringHenkie het volgende:
Owja en Dion Graus heeft z'n ex-vrouw geslagen.
Ik ga slapen.
Ok, komt 'ie:quote:Op maandag 13 juli 2009 11:30 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Ja, net zoals de rest van het kabinet, alleen komt Dion Graus er ronduit voor uit![]()
Alsof huiselijke twisten ook maar iets met zijn politieke geschiktheid te maken hebben
Komt van wikipedia...quote:Begin december 2006 raakt Graus in opspraak in een artikel van NRC Handelsblad (zaterdags bijvoegsel, 9 december 2006. pagina 37-38). Uit het artikel blijkt dat de achtergrond van Dion Graus nog steeds ondoorzichtig blijft. Hij wil niet noemen bij welk "groot farmaceutisch bedrijf" hij heeft gewerkt als directeur. Na onderzoek van het NRC blijkt dat Graus verkoopmanager is geweest bij een bedrijf in diergeneesmiddelen waar 4 personen in dienst waren. Ook komt aan het licht dat 2 vrouwen, onafhankelijk van elkaar, aangifte hebben gedaan tegen Graus vanwege bedreiging, mishandeling en stalking. Justitie heeft deze aangiften bevestigd tegenover het NRC.
[...]
Bij de bouw van een luxe villa zou Graus een spoor van onbetaalde rekeningen achter zich hebben gelaten.
[...]
De beide Limburgse kranten, Dagblad De Limburger en het Limburgs Dagblad, berichten op donderdag 21 december 2006 dat Graus in oktober 2002 zijn toenmalige, 8 maanden zwangere vrouw zou hebben mishandeld. Zij moest in het ziekenhuis worden opgenomen. Ook zou Graus volgens het artikel zijn toenmalige schoonvader met de dood hebben bedreigd. Verder zou hij een vrouw met wie hij een buitenechtelijke relatie had, hebben bedreigd en gestalkt. Alle betrokkenen deden aangifte tegen Graus. In totaal zijn er zes aangiftes tegen hem gedaan. Geen van de aangiftes heeft geleid tot een veroordeling. Graus zelf weigert in het artikel te reageren op de aantijgingen.
[...]
Loonbeslag
In augustus 2008 doet de rechter uitspraak in een langlopend conflict tussen Graus en de aannemer die zijn huis heeft verbouwd. Graus wordt veroordeeld tot het betalen van 16.660 euro voor de verbouwing van een woning in Simpelveld. Inclusief kosten moet Graus de Limburgse aannemer zo'n 25.000 euro betalen. Graus betaalt na de uitspraak nog steeds niet en de aannemer laat vervolgens beslag leggen op het loon en verklaart dat als het PVV-Kamerlid niet snel over de brug komt, hij hem failliet laat verklaren. In een reactie in het Limburgs Dagblad zegt Graus dat er inmiddels een betalingsregeling is. Maar advocaat Marcel Reinaerts van de tegenpartij lacht dat in de Volkskrant weg. ‘Hij was te laat. Dat aanbod geldt niet meer. Hij moet nu alles in één keer betalen.’ Graus lag eerder overhoop met een elektricien, een keukenfirma, een sanitairspecialist en een kozijnenleverancier over dezelfde verbouwing. Gaande de verbouwing was Graus gestopt met betalingen, aldus de klagers. Volgens advocaat Reinaerts hebben de meeste klagers het er bij laten zitten, omdat ze zich door Graus geïntimideerd voelden. ‘Hij dreigde met hoge tegenclaims. Veel advocaten schrikken dan en adviseren te schikken.’
Ja, en?quote:Op maandag 13 juli 2009 11:48 schreef TeringHenkie het volgende:
[..]
Ok, komt 'ie:
[..]
Komt van wikipedia...
Eh vrouwen mishandelen en aannemers weigeren te betalen lijkt me toch een aardig disqualificatie? Of moet het een PvdA-er zijn die een zonnebril van 100 euro declareert?quote:Op maandag 13 juli 2009 12:55 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Ja, en?
Zo heeft Balk mede geprobeerd de rapporten over de Catshuisbrand te onderdrukken. En wat hoor je daar nu nog over? Niets. Iedereen heeft wel wat op zijn kerfstok, alleen heeft Balk voldoende geld en macht om dat in de doofpot te laten stoppen. Bovendien komt het het linkse establishment wel heel erg goed uit dat de vuile was over Dion Graus wordt buiten gehangen. Hetgeen overigens nog niks is vergeleken met wat Singh Varma heeft geflikt.
Bovendien snap ik nog steeds niet wat zijn priveleven te maken heeft met zijn geschiktheid voor de politiek.
Of een minister-president die de achtergrond van de dood van een schilder in het Catshuis probeert te verdoezelen? Of een Singh Varma die de boel bij elkaar liegt over haar kanker en honderdduizenden aan schuld achterlaat? Of een Herfkens die de boel besodemietert met declaraties?quote:Op maandag 13 juli 2009 13:29 schreef TeringHenkie het volgende:
[..]
Eh vrouwen mishandelen en aannemers weigeren te betalen lijkt me toch een aardig disqualificatie? Of moet het een PvdA-er zijn die een zonnebril van 100 euro declareert?
Dat zijn dieven, diefstal is al strafbaar.quote:Op maandag 13 juli 2009 14:45 schreef cultheld het volgende:
.
Desalniettemin vind ik wel dat al die teringjunks keihard aangepakt moeten worden. Ze jatten je fiets,
Dat zijn inbrekers....quote:gooien ruiten in om een paar rotcenten voor hun troep bij elkaar te sprokkelen
... en dat zijn werkelozen, managers en politici.quote:en voegen simpelweg niets toe aan de maatschappij.
Dat hoeft ook niet. Wilders geeft namelijk wel om de fatsoenlijke persoon in de maatschappij.quote:Op maandag 13 juli 2009 14:45 schreef cultheld het volgende:
Terechte klacht van TS, al weet ik zeker dat Wilders geen zier om drugsgebruikers geeft
Als zij dat andersom nu ook eens deden.quote:Op maandag 13 juli 2009 14:53 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Ja kan junks gewoon met rust laten.
Dat vindt iedereen wel lijkt me. Junks van de straat halen, gedwongen van de shit afhelpen en zich nuttig laten maken.quote:Op maandag 13 juli 2009 14:45 schreef cultheld het volgende:
Terechte klacht van TS, al weet ik zeker dat Wilders geen zier om drugsgebruikers geeft, maar dit standpunt slechts naar voren laat komen omdat zijn achterban daarop kickt. Dat zijn doorgaans namelijk provincialen die het nuttigen van buitensporige hoeveelheden alcohol volstrekt normaal vinden, maar denken dat andere drugs gevaarlijker zijn dan rattengif.
Desalniettemin vind ik wel dat al die teringjunks keihard aangepakt moeten worden. Ze jatten je fiets, gooien ruiten in om een paar rotcenten voor hun troep bij elkaar te sprokkelen en voegen simpelweg niets toe aan de maatschappij.
Ja, jij hebt dagelijks last van junks.quote:Op maandag 13 juli 2009 16:52 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Als zij dat andersom nu ook eens deden.
quote:Op maandag 13 juli 2009 16:55 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Ja, jij hebt dagelijks last van junks.
Kom op man, je bent een kantoorkneus die ooit een keer langs een coffeeshop liep, waar iemand je boos aankeek. En thuis dacht je : GODVEROMMDE KUTJUNKS IK GA WILDERS STEMMEN, ALLEMAAL DE CEL IN EN DOODSTRAF!!!
Dat doen de meeste ook, maar sommigen worden door een onzinnig verbod de criminaliteit in gedwongen.quote:Op maandag 13 juli 2009 16:52 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Als zij dat andersom nu ook eens deden.
Klinkt mij als het zoveelste nutteloze linkse subsidie slupende project in de oren, maar goed....quote:Op zondag 12 juli 2009 20:19 schreef vogeltjesdans het volgende:
Daarom is een rijkswerkinrichting waarin dat in een beschermde omgeving gefaciliteerd wordt, helemaal niet zo'n slecht idee. Leer de mensen daar een beroep. Leer ze op normale manieren relaties aangaan met andere mensen. Bereid ze voor op een geslaagde terugkeer naar de maatschappij. En voorkom dat ze terugvallen in hun oude patroon doordat ze weer in aanraking komen met hun oude milieu.
Dat is dan toch echt een foutje in je perceptie, jongenquote:Op maandag 13 juli 2009 17:06 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Ja sorry, maar zo zie ik echt de gemiddelde Wilders-stemmer voor me.
Dat was dus het moment waarop ik besloot om jou niet meer serieus te nemenquote:Op maandag 13 juli 2009 17:27 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Dat doen de meeste ook, maar sommigen worden door een onzinnig verbod de criminaliteit in gedwongen.
Dat hangt ervan af hoe je het inricht en organiseert. Zet er een linkse bende achter en je weet bij voorbaat al dat het mislukt ja. Geef alleen daarom al Wilders maar eens de kans.quote:Op maandag 13 juli 2009 20:02 schreef nonzz het volgende:
[..]
Klinkt mij als het zoveelste nutteloze linkse subsidie slupende project in de oren, maar goed....
Kijk nou eens naar wat je zelf schrijft. "van Geert verwacht ik het natuurlijk ook niet". Alsof je van iemand die rechts is per definitie geen rationaliteit zou kunnen verwachten. Zie je zelf nou ook niet hoe kortzichtig dat is?quote:Een keertje rationeel over drugs nadenken zou niemand kwaad doen. Maar van Geert verwacht ik het natuurlijk ook niet.
Ik ben absoluut niet links hoor, en heb ook een hekel aan slap beleid. Wilders z'n partijprogramma bestaat voor het grootste deel uit dingen die op het eerste gezicht heel logisch en goed klinken, maar hoe meer je er over na gaat denken hoe idioter je het gaat vinden.quote:Op maandag 13 juli 2009 20:59 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Dat is dan toch echt een foutje in je perceptie, jongenKen de feiten, lees zijn partijprogramma en vergelijk dat eens met het linkse gelul van de afgelopen 30 jaar.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |