abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_70808573
quote:
Op woensdag 8 juli 2009 14:06 schreef Beauregard het volgende:
Ik heb niets met Wilders, maar ben toch wel benieuwd waarom je vindt dat dit een achterlijk standpunt is.

Het klinkt vrij radicaal, maar je kunt moeilijk ontkennen dat drugsverslaafden inderdaad geen reet bijdragen aan onze maatschappij en best harder aangepakt mogen worden.
Huismoeders dragen ook niks bij.
Tenzij ze geile sletjes opvoeden natuurlijk.
pi_70841078
Bejaarden. WAO'ers. gehandicapten. Tja, kinderen eigenlijk ook..
pi_70873666
Ik vind het nog een goed standpunt ook
pi_70874125
quote:
Op zaterdag 11 juli 2009 12:52 schreef Dynastic het volgende:
Ik vind het nog een goed standpunt ook
Ooit wel eens een jointje gerookt? Dan stel ik voor dat jij ook met terugwerkende kracht je straf krijgt, 3 jaar afkicken minimaal, akkoord? Je bent immers een verslaafde.
-
  zaterdag 11 juli 2009 @ 14:19:19 #155
217808 gniffie
Ven der Vurt is baas!
pi_70875726
Hun Visie:
quote:
Extra geld voor meer agenten op straat, meer docenten voor de klas en meer verplegend personeel in het verpleeghuis door het wegsnijden van bureaucratie en overhead en de benutting van een deel van een mogelijk begrotingsoverschot aan deze drie sectoren

Minder ministeries, minder ambtenaren
Naar mijn weten zijn politie agenten en docenten etc nog altijd ambtenaren

Wat een mafketels die pvv(aggots)
"Plausibel zeg ik gewoon. Ik zeg gewoon eerlijk, plausibel"
pi_70879134
quote:
Op woensdag 8 juli 2009 14:06 schreef Beauregard het volgende:
Ik heb niets met Wilders, maar ben toch wel benieuwd waarom je vindt dat dit een achterlijk standpunt is.

Het klinkt vrij radicaal, maar je kunt moeilijk ontkennen dat drugsverslaafden inderdaad geen reet bijdragen aan onze maatschappij en best harder aangepakt mogen worden.
House M.D. wel

Er is leven na de lach.
  zondag 12 juli 2009 @ 11:41:51 #157
172669 Papierversnipperaar
Cafeïne is ook maar een drug.
pi_70896145
Bendes Mexico vallen politie en leger aanDe War on Drugs is leuk! Wilders for President!
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
pi_70897722
quote:
Op zondag 12 juli 2009 11:41 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Bendes Mexico vallen politie en leger aanDe War on Drugs is leuk! Wilders for President!
Denk dat zoiets meer te verklaren is uit het feit dat er een zeer hoge mate van sociale segregatie is, de sociaal-economische positie van deze 'bendes' zéér laag is. Het opleidingsniveau idem. Drugs is voor hun slechts een bestaansvoorwaarde en hun leefomgeving een jungle. Hoe klinkt 1 klappende hand? Als een boom valt in het woud, en er is niemand om hem te horen, maakt hij dan een geluid? Een koelkast is vaak ook wit.

Oja, voor ik het vergeet.
quote:
Wilders for President!
  zondag 12 juli 2009 @ 19:59:09 #159
112333 vogeltjesdans
cry me a river
pi_70911215
quote:
Op woensdag 8 juli 2009 14:01 schreef Ritmo het volgende:
Dat Wilders niet altijd nadenkt voordat ie iets roept, was al wel bekend. Maar Geertje heeft naast z'n strijd tegen de Islam ook nog een mening over drugs. Hier komt ie, hou je vast:
[..]

Gister moest ik er om lachen... In de loop van vandaag begin ik me eigenlijk te beseffen hoe ernstig dit is. Hoe kan een politieke partij dit 'standpunt' serieus in z'n partijprogramma opnemen? Hier lacht een VMBO-brugklasser toch nog om?

Klacht: Wilders is een mongool.
Klacht2: Mensen die niet snappen waarom dit stukje zo achterlijk is, zijn debiele Wilders-fans en dienen derhalve op te pleuren hier.
Wilders heeft gewoon gelijk als hij aangeeft personen te willen aanpakken die het voor de rest van de samenleving verzieken. Ik snap niet dat jij het daar niet mee eens kan zijn.

En of dat in de vorm van een rijkswerkinrichting is of voor mijn part de zak van Sinterklaas, zal me worst wezen. Maar in ieder geval moeten we eens heel snel af van dat ontzettend laffe linkse pappen-en-nathouden beleid dat onze maatschappij al vele miljarden heeft gekost. Hebben we een probleem met drugsgebruikers die auto's openbreken en oude mensen op straat beroven? Geen probleem, gooien we toch gewoon even een paar miljoen voor een of ander links handophouderssubsidieprojectje tegenaan.

Want dat is wel de methode van links. En los van of Wilders het nu wel of niet bij het rechte eind heeft, ik weet na 30 jaar gezeik en politiek ge-onbenul wel wat ik niet meer wil.
Op vrijdag 14 mei 2021 @ 23:33 schreef Joopklepzeiker: Zonder twijfel is @vogeltjesdans de grootste smaakmaker en intelligentste persoon van heel KLB.
  zondag 12 juli 2009 @ 20:00:19 #160
261659 Folmer
To fly, or to fall?
pi_70911258
Ik mis Pim Fortuyn.
  zondag 12 juli 2009 @ 20:08:14 #161
pi_70911514
quote:
Op zondag 12 juli 2009 12:51 schreef Conversatie het volgende:

[..]

Denk dat zoiets meer te verklaren is uit het feit dat er een zeer hoge mate van sociale segregatie is, de sociaal-economische positie van deze 'bendes' zéér laag is. Het opleidingsniveau idem. Drugs is voor hun slechts een bestaansvoorwaarde en hun leefomgeving een jungle. Hoe klinkt 1 klappende hand? Als een boom valt in het woud, en er is niemand om hem te horen, maakt hij dan een geluid? Een koelkast is vaak ook wit.
Wat een onzin. Als drugs legaal waren hadden de meeste van deze mensen een legitieme inkomstenbron. Dank zij het verbod zijn het toch al criminelen en kunnen ze net zo goed wat moorden en overvallen er naast doen.
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
pi_70911557
Dat gedwongen afkicken vind ik anders nog helemaal niet zo'n slecht idee.
  zondag 12 juli 2009 @ 20:12:01 #163
112333 vogeltjesdans
cry me a river
pi_70911641
quote:
Op zondag 12 juli 2009 20:08 schreef Papierversnipperaar het volgende:

[..]

Wat een onzin. Als drugs legaal waren hadden de meeste van deze mensen een legitieme inkomstenbron. Dank zij het verbod zijn het toch al criminelen en kunnen ze net zo goed wat moorden en overvallen er naast doen.
Geef het vooral vrij, dan komen er tenminste nog meer verslaafden bij. Het gaat er niet om of het legaal is, het gaat erom wat het spul kost en hoe de betreffende junk dan aan het geld daarvoor moet komen. Om nog maar te zwijgen van de aanzuigende werking uit andere landen, "want daar is het toch legaal". Dat zal me een lekker boeltje worden, Nederland het walhalla van de drugsverslaafden.
Op vrijdag 14 mei 2021 @ 23:33 schreef Joopklepzeiker: Zonder twijfel is @vogeltjesdans de grootste smaakmaker en intelligentste persoon van heel KLB.
  zondag 12 juli 2009 @ 20:15:41 #164
pi_70911737
quote:
Op zondag 12 juli 2009 20:12 schreef vogeltjesdans het volgende:

[..]

Geef het vooral vrij, dan komen er tenminste nog meer verslaafden bij.
Drugs zijn gewoon vrij verkrijgbaar, dus dat is zeer onwaarschijnlijk.
quote:
Het gaat er niet om of het legaal is,
Natuurlijk wel. Als iets legaal is ben ik geen crimineel als ik me er mee bezig houd.
quote:
het gaat erom wat het spul kost en hoe de betreffende junk dan aan het geld daarvoor moet komen.
Dat kan je reguleren door het te legaliseren.
quote:
Om nog maar te zwijgen van de aanzuigende werking uit andere landen,
In het buitenland kunnen ze drugs ook legaliseren.
quote:
"want daar is het toch legaal". Dat zal me een lekker boeltje worden, Nederland het walhalla van de drugsverslaafden.
Dan komen we fluitend de kredietcrisis door, ik zie alleen maar voordelen.
  zondag 12 juli 2009 @ 20:16:36 #165
pi_70911762
quote:
Op zondag 12 juli 2009 20:09 schreef Smart_ass het volgende:
Beginnen we bij jouw Fok! verslaving, ok?
  zondag 12 juli 2009 @ 20:19:04 #166
112333 vogeltjesdans
cry me a river
pi_70911835
quote:
Op zondag 12 juli 2009 20:09 schreef Smart_ass het volgende:
Maar je moet ook voorkomen dat ze weer terugvallen in hun oude milieu. Want als je daar eenmaal "in" zit, ben je met alleen maar afkicken nog niet klaar. Het is ook een baan vinden, je oude "vrienden" gedag zeggen, nieuwe relaties aangaan kortom een heel nieuw leven opbouwen. Daar is meer voor nodig dan alleen maar afkicken.

Daarom is een rijkswerkinrichting waarin dat in een beschermde omgeving gefaciliteerd wordt, helemaal niet zo'n slecht idee. Leer de mensen daar een beroep. Leer ze op normale manieren relaties aangaan met andere mensen. Bereid ze voor op een geslaagde terugkeer naar de maatschappij. En voorkom dat ze terugvallen in hun oude patroon doordat ze weer in aanraking komen met hun oude milieu.

En nee, dat moet niet gebeuren onder de noemer van het zoveelste linkse tot mislukken gedoemde subsidieprojectje. Laat Wilders het nu maar eens uitvoeren. Dan weten we meteen of een koersverandering met een flinke ruk naar rechts ook inderdaad resultaat tot gevolg heeft, in plaats van altijd maar te blijven hopen op enig resultaat uit de linkse hoek dat toch nooit zal komen.
  zondag 12 juli 2009 @ 21:06:02 #167
112333 vogeltjesdans
cry me a river
pi_70913360
quote:
Op zondag 12 juli 2009 20:15 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Drugs zijn gewoon vrij verkrijgbaar, dus dat is zeer onwaarschijnlijk.
O? Ik heb de heroine nog niet naast de kaas zien liggen.
quote:
Natuurlijk wel. Als iets legaal is ben ik geen crimineel als ik me er mee bezig houd.
En waarom zou dat belangrijk zijn voor niet-criminelen, anders dan om meer ervan te gaan gebruiken?
quote:
Dat kan je reguleren door het te legaliseren.
Dus als iets legaal is, gaat vanzelf de prijs ervan naar beneden?

quote:
In het buitenland kunnen ze drugs ook legaliseren.
Ja dat zullen ze zeker doen
quote:
Dan komen we fluitend de kredietcrisis door, ik zie alleen maar voordelen.
Jij hebt er kijk op. Helaas niet het soort kijk waardoor we nu meteen flink wat minder drugsverslaafden hebben
pi_70913447
quote:
Op zondag 12 juli 2009 20:16 schreef Papierversnipperaar het volgende:

[..]

Beginnen we bij jouw Fok! verslaving, ok?
Gezien jouw postaccount lijkt het me verstandiger om te starten bij jou.
pi_70913478
quote:
Op zondag 12 juli 2009 20:19 schreef vogeltjesdans het volgende:

[..]

Maar je moet ook voorkomen dat ze weer terugvallen in hun oude milieu. Want als je daar eenmaal "in" zit, ben je met alleen maar afkicken nog niet klaar. Het is ook een baan vinden, je oude "vrienden" gedag zeggen, nieuwe relaties aangaan kortom een heel nieuw leven opbouwen. Daar is meer voor nodig dan alleen maar afkicken.

Daarom is een rijkswerkinrichting waarin dat in een beschermde omgeving gefaciliteerd wordt, helemaal niet zo'n slecht idee. Leer de mensen daar een beroep. Leer ze op normale manieren relaties aangaan met andere mensen. Bereid ze voor op een geslaagde terugkeer naar de maatschappij. En voorkom dat ze terugvallen in hun oude patroon doordat ze weer in aanraking komen met hun oude milieu.

En nee, dat moet niet gebeuren onder de noemer van het zoveelste linkse tot mislukken gedoemde subsidieprojectje. Laat Wilders het nu maar eens uitvoeren. Dan weten we meteen of een koersverandering met een flinke ruk naar rechts ook inderdaad resultaat tot gevolg heeft, in plaats van altijd maar te blijven hopen op enig resultaat uit de linkse hoek dat toch nooit zal komen.
Goed punt. Ik vind het opzich helemaal zo'n slecht idee nog niet inderdaad.
  zondag 12 juli 2009 @ 21:16:31 #170
248844 Bowlingbal
Leuk je weer te zien :)
pi_70913677
quote:
Op zondag 12 juli 2009 21:09 schreef Smart_ass het volgende:

[..]

Goed punt. Ik vind het opzich helemaal zo'n slecht idee nog niet inderdaad.
Stel je voor dat iets tot stand komt na debat, overleg en correcties van verschillende zijden. Dan zou het zomaar te goed kunnen werken, en niet meer helemaal lijken op datgene wat men voor ogen had.
In these days of moral hypocrisy certain valuable commodities can be hard to import.
- Donald Love
pi_70913684
quote:
Op zaterdag 11 juli 2009 13:10 schreef Ritmo het volgende:

[..]

Ooit wel eens een jointje gerookt? Dan stel ik voor dat jij ook met terugwerkende kracht je straf krijgt, 3 jaar afkicken minimaal, akkoord? Je bent immers een verslaafde.
Nee geen jointje gerookt, ben anti-joint door iets wat er met iemand is gebeurt daardoor in mijn omgeving, begin er dus niet aan, die troep. En ja ben t er dus mee eens (met Wilders)

Dus hup, op strafkamp jij!

[ Bericht 4% gewijzigd door Dynastic op 12-07-2009 21:36:43 ]
  zondag 12 juli 2009 @ 21:27:39 #172
248844 Bowlingbal
pi_70914015
quote:
Op zondag 12 juli 2009 21:16 schreef Dynastic het volgende:

[..]

Nee geen jointje gerookt, ben anti-joint door iets wat er met iemand is gebeurt daardoor in mijn omgeving, begin er dus niet aan, die troep. En ja ben t er dus mee eens (met Wilders)
In these days of moral hypocrisy certain valuable commodities can be hard to import.
- Donald Love
pi_70914695
quote:
Op zondag 12 juli 2009 21:16 schreef Bowlingbal het volgende:

[..]

Stel je voor dat iets tot stand komt na debat, overleg en correcties van verschillende zijden. Dan zou het zomaar te goed kunnen werken, en niet meer helemaal lijken op datgene wat men voor ogen had.
Wat wil jij eraan veranderd hebben?
  zondag 12 juli 2009 @ 21:52:32 #174
248844 Bowlingbal
pi_70914797
quote:
Op zondag 12 juli 2009 21:49 schreef Smart_ass het volgende:

[..]

Wat wil jij eraan veranderd hebben?
Ik doelde op het stukje 'laat Wilders het maar eens uitvoeren'.

Als een politicus het zelf gaat uitvoeren zonder debat is het gedoemd te mislukken. Omdat het geen draagvlak heeft en omdat het gewoonweg niet ontwikkeld is.
- Donald Love
pi_70915385
quote:
Op zondag 12 juli 2009 21:52 schreef Bowlingbal het volgende:

[..]

Ik doelde op het stukje 'laat Wilders het maar eens uitvoeren'.

Als een politicus het zelf gaat uitvoeren zonder debat is het gedoemd te mislukken. Omdat het geen draagvlak heeft en omdat het gewoonweg niet ontwikkeld is.
Inderdaad. Maar ik zie andere partijen dit plan toch nooit steunen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')