Kom met een argument of kanker op vieze junkquote:Op woensdag 8 juli 2009 15:01 schreef Ritmo het volgende:
[..]![]()
![]()
Ik vind mensen als jij eigenlijk nog enger en gevaarlijker dan een heroine-junk.
Lees het topic anders even door, achterlijke ZMOK-scholier.quote:Op woensdag 8 juli 2009 15:02 schreef Muuyad het volgende:
[..]
Kom met een argument of kanker op vieze junk
En dat is wel raar omdat er maar 900.000 moslims wonen in Nederland.quote:Op woensdag 8 juli 2009 15:00 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Nederland zal na kabinet Wilders I wel rustig zijn in elk geval.
- 2 miljoen moslims geexporteerd
- 1 miljoen 'gebruikers' in een kamp vermoord
Heb ik gedaan en ik heb helaas geen onderbouwd argument van je gevonden.quote:Op woensdag 8 juli 2009 15:04 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Lees het topic anders even door, achterlijke ZMOK-scholier.
5 miljoen koffiegebruikers in een kamp.quote:Op woensdag 8 juli 2009 15:00 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Nederland zal na kabinet Wilders I wel rustig zijn in elk geval.
- 2 miljoen moslims geexporteerd
- 1 miljoen 'gebruikers' in een kamp vermoord
Want Wilders is God en de rest zijn ongelovigen, nietwaar?quote:Op woensdag 8 juli 2009 15:00 schreef Muuyad het volgende:
Hij heeft gewoon gelijk. Als je een heroine junk bent krijg je gewoon gratis heroine van de apotheek. En ik heb dit al eerder gezegd maar mensen die tegen wilders zijn:
1.Linkse honden
2.Drugsverslaafde
3.Uitkeringstrekkers
En al die argumenten van ,,Ja het is een debiel" dat is geen argument maar een standpunt en een standpunt is niks zonder argumenten
Kunstenaars en anders denkenden zullen ook wel opgesloten worden neem ik aan.quote:Op woensdag 8 juli 2009 15:04 schreef IHVK het volgende:
[..]
En dat is wel raar omdat er maar 900.000 moslims wonen in Nederland.
De rest werd verdacht van sentimenten.quote:Op woensdag 8 juli 2009 15:04 schreef IHVK het volgende:
[..]
maar? 5.8% van de Nederlandse bevolking is moslim. Dat vind ik aardig veel voor een land waar voornamelijk christenen en katholieken wonenquote:Op woensdag 8 juli 2009 15:04 schreef IHVK het volgende:
[..]
En iedereen met een designbrilquote:Op woensdag 8 juli 2009 15:06 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Kunstenaars en anders denkenden zullen ook wel opgesloten worden neem ik aan.
Katholieken zijn christenen slimmerd.quote:Op woensdag 8 juli 2009 15:07 schreef Muuyad het volgende:
[..]
maar? 5.8% van de Nederlandse bevolking is moslim. Dat vind ik aardig veel voor een land waar voornamelijk christenen en katholieken wonen
Je scheert alles dat jij niet zou doen over één kam en duidt het als iets dat niet zou mogen bestaan. Als jij niet inziet wat daar 'gevaarlijk' aan is ben je wat mij betreft inderdaad gevaarlijker als een heroīnejunk die alleen maar in een goot ergens spuiten in zijn arm drukt. Het is namelijk niet echt een bevorderlijke instelling als je met miljoenen mensen moet samenleven.quote:Op woensdag 8 juli 2009 15:02 schreef Muuyad het volgende:
[..]
Kom met een argument of kanker op vieze junk
Dan ben je nog dommer dan ik dacht. Ik zeg toch duidelijk dat een gebruiker iets totaal anders is als een verslaafde? Wat snap je daar niet aan? Bovendien zou je dan zo'n 3 miljoen mensen op moeten pakken en allemaal in een afkick-kliniek en een werk-kamp moeten proppen (terwijl 99 % niet eens af hoeft te kicken). Heel realistisch ja!quote:Op woensdag 8 juli 2009 15:05 schreef Muuyad het volgende:
[..]
Heb ik gedaan en ik heb helaas geen onderbouwd argument van je gevonden.
Shuttershades onder designbril scharenquote:Op woensdag 8 juli 2009 15:09 schreef Muuyad het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Mensen met zo'n bril verdienen dat
Maar ja, gezien de onzin die door sommigen de laatste maanden is geschetst.quote:Op woensdag 8 juli 2009 15:07 schreef Muuyad het volgende:
[..]
maar? 5.8% van de Nederlandse bevolking is moslim. Dat vind ik aardig veel voor een land waar voornamelijk christenen en katholieken wonen
Ja, 90 % van alle XTC en wiet komt idd uit Afghanistan. Je hebt wel feitenkennis, jochie.quote:Op woensdag 8 juli 2009 15:11 schreef Muuyad het volgende:
Drugsverslaafde zijn ook de reden dat terroristische groeperingen zoals de Taliban zoveel geld heeft
Drugs houdt zo'n beetje elke economie staande, denk ik.quote:Op woensdag 8 juli 2009 15:11 schreef Muuyad het volgende:
Drugsverslaafde zijn ook de reden dat terroristische groeperingen zoals de Taliban zoveel geld heeft
Gebruikerquote:Op woensdag 8 juli 2009 15:09 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Dan ben je nog dommer dan ik dacht. Ik zeg toch duidelijk dat een gebruiker iets totaal anders is als een verslaafde? Wat snap je daar niet aan? Bovendien zou je dan zo'n 3 miljoen mensen op moeten pakken en allemaal in een afkick-kliniek en een werk-kamp moeten proppen (terwijl 99 % niet eens af hoeft te kicken). Heel realistisch ja!
Verder zijn er nog tal van andere argumenten te bedenken waarom dit een volstrekt onlogisch standpunt is. Mensen met alcohol op zijn doorgaans 10 keer agressiever en zorgen voor 10 keer meer overlast dan mensen die een jointje gerookt hebben. Hetzelfde geldt voor mensen met XTC op. Wilders wil overlast aanpakken dus dan als je op die weg gaat, zou je allereerst alcohol moeten gaan verbieden.
En ik ben ook voor het verbieden van XTC en andere hard drugs, maar dan op de manier waarop het nu gebeurt.
Als dit forum een deur had had ik hem je vriendelijk gewezen.quote:Op woensdag 8 juli 2009 15:13 schreef Muuyad het volgende:
[..]
Gebruiker![]()
Jij bent zeker figuur die zegt : "Ik gebruik maar 2x in de week maar ik kan stoppen wanneer ik wil hoor"![]()
Vieze honden zoals jij (Of in jouw woorden gebruikers)die XTC gebruiken funderen ook terroristische activiteiten
Nee, dat is het verbod op legaal produceren van drugs, wat daar de oorzaak van is. Als het legaal was had Nederland de Taliban er allang uitgeconcurreerd.quote:Op woensdag 8 juli 2009 15:11 schreef Muuyad het volgende:
Zo'n beetje elk product die jij koopt steunt de fascistoīde regering van China, die mensen onderdrukt en vermoordt. AHHH NEIIIIIIN.quote:Op woensdag 8 juli 2009 15:13 schreef Muuyad het volgende:
[..]
Gebruiker![]()
Jij bent zeker figuur die zegt : "Ik gebruik maar 2x in de week maar ik kan stoppen wanneer ik wil hoor"![]()
Vieze honden zoals jij (Of in jouw woorden gebruikers)die XTC gebruiken funderen ook terroristische activiteiten
quote:Op woensdag 8 juli 2009 15:15 schreef ehqo het volgende:
[..]
Zo'n beetje elk product die jij koopt steunt de fascistoīde regering van China, die mensen onderdrukt en vermoordt. AHHH NEIIIIIIN.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |