Het staat er inderdaad niet concreet in.quote:Op woensdag 8 juli 2009 14:24 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Je zult eerst moeten bepalen wat het probleem uberhaupt precies is. Volgens Wilders is iemand die een hijsje van een joint neemt een gebruiker die jaren af moet kicken.
Geen probleem.quote:Op woensdag 8 juli 2009 14:21 schreef CantFazeMe het volgende:
[..]
Dus jij vindt het klaarblijkelijk normaal dat mensen gaan zitten spacen op straat overdag?![]()
SBS6 is schadelijk voor de ogen en gemeenschapszin.quote:En wat is dat voor een kut stelling met SBS6?
Jahoor, prima. Mensen nemen overdag of in de avond toch ook wel eens een drankje in de kroeg, waarna ze naar huis gaan over straat?quote:Op woensdag 8 juli 2009 14:21 schreef CantFazeMe het volgende:
[..]
Dus jij vindt het klaarblijkelijk normaal dat mensen gaan zitten spacen op straat overdag?![]()
Het begon met jouw gebruik van het woordje 'hoort'.quote:En wat is dat voor een kut stelling met SBS6?
Dat is ongeveer hetzelfde als iemand een klap geven gelijk stellen aan iemand vermoorden.quote:Op woensdag 8 juli 2009 14:24 schreef CantFazeMe het volgende:
[..]
Het staat er inderdaad niet concreet in.
Hier ga ik dus niet op in. SBS6.quote:Op woensdag 8 juli 2009 14:25 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Geen probleem.
[..]
SBS6 is schadelijk voor de ogen en gemeenschapszin.
quote:Op woensdag 8 juli 2009 14:26 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Dat is ongeveer hetzelfde als iemand een klap geven gelijk stellen aan iemand vermoorden.
Nu zeg je weer 'gebruikers'. Lees overigens dat stukje van Boris vd Ham eens:quote:Op woensdag 8 juli 2009 14:28 schreef CantFazeMe het volgende:
[..]
Hier ga ik dus niet op in. SBS6.![]()
Drugsgebruikers zijn gewoon een overlast. Drugs is weliswaar krachtiger dan alcohol en tabak maar drugs maakt je gewoon ontoerekeningsvatbaar. Dus zowiezo zul je problemen onder vinden als je naast een junkie gaat wonen (als voorbeeld.) Zelfde geldt met alcohol en rokers. Ze hebben allemaal één ding gemeen; overlast en stank.
quote:Op woensdag 8 juli 2009 14:26 schreef Bowlingbal het volgende:
[..]
Jahoor, prima. Mensen nemen overdag of in de avond toch ook wel eens een drankje in de kroeg, waarna ze naar huis gaan over straat?
[..]
Het begon met jouw gebruik van het woordje 'hoort'.
Iets wat volgens jou niet 'hoort' dien je niet per definitie te verbieden.
één hijsje of twee hijsjes. Maakt niets uit. Gebruiker is een gebruiker.quote:
Is ooit al eens gebeurd... dat is nu amerikaquote:Op woensdag 8 juli 2009 14:19 schreef CantFazeMe het volgende:
[..]
Of gooi ze allemaal op één eiland, hun blij, wij blij.
Een joint sterker dan whiskey? Je bent in de war met een andere dimensiequote:Op woensdag 8 juli 2009 14:28 schreef CantFazeMe het volgende:
[..]
Drugsgebruikers zijn gewoon een overlast. Drugs is weliswaar krachtiger dan alcohol en tabak
Mensen verbieden!quote:maar drugs maakt je gewoon ontoerekeningsvatbaar. Dus zowiezo zul je problemen onder vinden als je naast een junkie gaat wonen (als voorbeeld.) Zelfde geldt met alcohol en rokers. Ze hebben allemaal één ding gemeen; overlast en stank.
Ik bedoel qua hersenspinsels.quote:Op woensdag 8 juli 2009 14:30 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Een joint sterker dan whiskey? Je bent in de war met een andere dimensie![]()
[..]
Mensen verbieden!
Ik heb nog niet over bepaalde drugs gezegd.quote:Op woensdag 8 juli 2009 14:30 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Een joint sterker dan whiskey? Je bent in de war met een andere dimensie![]()
[..]
Mensen verbieden!
Juist, een gebruiker is een gebruiker en een verslaafde gebruiker is een junk. Is dat nou zo moeilijk?quote:Op woensdag 8 juli 2009 14:29 schreef CantFazeMe het volgende:
[..]
één hijsje of twee hijsjes. Maakt niets uit. Gebruiker is een gebruiker.
Als je het niet kunt winnen met argumenten mag je het ook gewoon zeggen.quote:
Alcohol en nicotine zijn geen drugs?quote:Op woensdag 8 juli 2009 14:28 schreef CantFazeMe het volgende:
[..]
Drugsgebruikers zijn gewoon een overlast. Drugs is weliswaar krachtiger dan alcohol en tabak maar drugs maakt je gewoon ontoerekeningsvatbaar.
Hoezo, mag ik niet baggeren dan. Ben gewoon erg nieuwsgierig.quote:Op woensdag 8 juli 2009 14:31 schreef Bowlingbal het volgende:
[..]
Als je het niet kunt winnen met argumenten mag je het ook gewoon zeggen.
Nederland zal na kabinet Wilders I wel rustig zijn in elk geval.quote:Op woensdag 8 juli 2009 14:56 schreef Skylark. het volgende:
Laat die debiel gewoon even aan de macht komen, hou je toch niet tegen. Zijn we daarna weer 50 jaar van extremisme in de politiek verlost.
quote:Op woensdag 8 juli 2009 15:00 schreef Muuyad het volgende:
Hij heeft gewoon gelijk. Als je een heroine junk bent krijg je gewoon gratis heroine van de apotheek. En ik heb dit al eerder gezegd maar mensen die tegen wilders zijn:
1.Linkse honden
2.Drugsverslaafde
3.Uitkeringstrekkers
En al die argumenten van ,,Ja het is een debiel" dat is geen argument maar een standpunt en een standpunt is niks zonder argumenten
Dat is het hele probleem met Wilders natuurlijk. Hij ervaart iets als een probleem en wil dat oplossen, terwijl veel van die problemen randverschijnselen zijn van een écht probleem. Dan lost hij een probleem dus ook niet echt op, als je het mij vraagt is een oplossing pas een oplossing als het een mes is dat aan twee kanten snijdt, en niet alleen in het voordeel van één partij werkt. Dat maakt het probleem op de lange termijn alleen maar erger namelijk.quote:Op woensdag 8 juli 2009 14:24 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Je zult eerst moeten bepalen wat het probleem uberhaupt precies is. Volgens Wilders is iemand die een hijsje van een joint neemt een gebruiker die jaren af moet kicken.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |