Wat een vaag gedoe... Ik begrijp het ook wel, straks wordt het anders een friggin bedevaartsoordquote:Op dinsdag 7 juli 2009 23:17 schreef matthijst het volgende:
We've learned Michael Jackson's body will not be going back to Forest Lawn.
The body will go somewhere else pending final burial -- we don't know where that is. If a casket goes to Forest Lawn, it's a decoy.
We've learned the death certificate lists Forest Lawn as the responsible mortuary because the body was embalmed there -- but the rest is being kept secret.
tmz
Ja en nee. De nee, omdat hij zich flink geschonden voelde in zijn persoon doordat alles overhoop was gehaald in 2003 en hij er dus liever niet meer kwam. Het geeft dus dubbele gevoelens. De ja, omdat het toch zijn runaway was. Time will tell (hopefully)quote:
Ik wacht nog even met vliegtickets boekenquote:Op dinsdag 7 juli 2009 23:22 schreef matthijst het volgende:
Ik hoop echt op Neverland.
Geef die gasten een jaar om de boel op te knappen, dan weet ik waar ik volgende zomervakantie heenga
quote:Op dinsdag 7 juli 2009 23:23 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Ik wacht nog even met vliegtickets boeken![]()
Ja, ik heb me vanavond ook al afgevraagd of hij het zelf wel zou hebben gewild. Zeker gezien de laatste jaren.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 23:21 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Ja en nee. De nee, omdat hij zich flink geschonden voelde in zijn persoon doordat alles overhoop was gehaald in 2003 en hij er dus liever niet meer kwam. Het geeft dus dubbele gevoelens. De ja, omdat het toch zijn runaway was. Time will tell (hopefully)
Ik denk dus ook dat de familie daarvoor heeft gekozen, om zo toch ook nog even de goede kant van Michael te laten zien, mochten er nog mensen zijn die hem als een totale freak afschilderden. Die paar zinnen maakte Michael gelijk ook weer een "mens", evenals zijn kinderen.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 23:24 schreef Rnnz het volgende:
Wel goed van Paris trouwens, zeker het Amerikaanse publiek zal hem nu eerder gaan eren als legende dan als freak door haar paar zinnetjes.![]()
Robijntje dusquote:Op dinsdag 7 juli 2009 23:36 schreef Rnnz het volgende:
Robijntje? Of is DrDentz misschien ook een zij, heel stiekem natuurlijk?
Nou, dat duurde ff, maar ik heb het gevonden:quote:Op dinsdag 7 juli 2009 22:07 schreef beantherio het volgende:
Weet iemand al wie de zangeres van Heal the world was? Ik dacht even dat het Siedah Garrett was, maar die is toch wel wat ouder.
Staatsloterij wordt dus eindcijfer 7quote:Get ready to have your mind blown. Ready? Here we go ...
-- Michael Jackson signed his will on 7/7/02.
-- Michael Jackson's memorial was on 7/7/09 ... exactly 7 years after the will was signed.
-- Michael Jackson's two biggest hits -- "Black & White" and "Billie Jean" -- were each #1 for 7 weeks.
-- Michael Jackson's three biggest albums -- "Thriller," "Bad" and "Dangerous" -- each produced 7 top 40 hits.
-- Michael Jackson was the 7th of 9 children.
-- Michael Jackson was born in 1958 ... 19 + 58 = 77
-- Michael Jackson died on the 25th ... 2 + 5 = 7
-- Michael Jackson has 7 letters in his first and last name.
If you're looking for lottery numbers tonight, we recommend something with the number 7 in it.
dat is toch wel die achtergrond zangeres in de Dangerous tour en/of degene met wie hij IJCSTLY zingt?quote:Op dinsdag 7 juli 2009 23:36 schreef Turbomuis het volgende:
[..]
Nou, dat duurde ff, maar ik heb het gevonden:
Judith Hill
http://www.myspace.com/judithill
ik vond haar wel goed, ze herhaalde wel wat veel, maar ze deed alles uit haar hoofd en had wel een goed verhaal vond ik.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 23:14 schreef Bergie88 het volgende:
[..]
Lol, en maar blijven herhalen dat ze van het huis van afgevaardigden was; Who cares! Ga lekker weg joh!
Jij heiden!quote:Op dinsdag 7 juli 2009 23:41 schreef Rnnz het volgende:
Toch wel weer toevallig.
Toen ik de 'it's a wrap'-foto zag dacht ik ook.. hmm, het zou wel een stunt zijn als er nou iemand van binnenuit op de kist klopt en het blijkt Michael te zijn.![]()
Vergeef me voor mijn zondige gedachtes.
Nee, dat was Siedah Garret.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 23:41 schreef AgeEll het volgende:
[..]
dat is toch wel die achtergrond zangeres in de Dangerous tour en/of degene met wie hij IJCSTLY zingt?
Ik las ijskasteel, vraag me niet waaromquote:Op dinsdag 7 juli 2009 23:41 schreef AgeEll het volgende:
dat is toch wel die achtergrond zangeres in de Dangerous tour en/of degene met wie hij IJCSTLY zingt?
lol, vond de titel te lang om helemaal te schrijven.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 23:43 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Ik las ijskasteel, vraag me niet waarom
quote:Op dinsdag 7 juli 2009 23:47 schreef AgeEll het volgende:
[..]
lol, vond de titel te lang om helemaal te schrijven.
wie heeft een downloadlink naar Smile van Jermaine (of mag ik dit niet vragen)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben er trouwens weer vandoor!
Op woensdag 21 maart 2012 19:42 schreef Drassss het volgende:
Ben ik de enige die steeds Sideboobie leest ipv van Sideshowbobbie
quote:Op dinsdag 7 juli 2009 23:48 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]ok, mzzlSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben er trouwens weer vandoor!![]()
me 2![]()
MJ RIP![]()
Ik had gehoopt dat ze thriller zouden draaien, dat ie dan uit de kist komt, dan smooth criminal doet, en dan moonwalkt bij billy jean/beat it. Helaas, zelfs ik houd het niet droog meer, en ik was amper een fan...quote:Op woensdag 8 juli 2009 00:10 schreef Spacylectro het volgende:
ja fuck, ik zat het hele gebeuren lang te wachten op het moment dat dhr. MJ gewoon heel onopgemerkt het podium opwandelt, en dat niemand dat dan doorheeft en dan na een hele tijd wel 1 iemand en dat ze dan omstebeurt beginnen te krijsen en flauwvallen enzo en jeuj. Dat zou een feest zijn geweest.
Moonwalkend mag trouwens ook, ipv onopgemerkt. Maar dat valt dan weer zo op he.
Hij kon natuurlijk ook uit de grond komen. Of uit de lucht!
Oeh, ja! Fijn script!quote:Op woensdag 8 juli 2009 00:15 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
Ik had gehoopt dat ze thriller zouden draaien, dat ie dan uit de kist komt, dan smooth criminal doet, en dan moonwalkt bij billy jean/beat it. Helaas, zelfs ik houd het niet droog meer, en ik was amper een fan...
Man In The Mirror draaide ze op het laatste, de instrumentale versie.quote:Op woensdag 8 juli 2009 00:18 schreef Spacylectro het volgende:
[..]
Oeh, ja! Fijn script!
Ik miste overigens wel 'Man in the mirror', vond toch dat deze even gedraaid moest worden. Tenzij ik 'm gemist heb natuurlijk, heb niet alles gezien.
Euw. Oja toen die kist zo weg werd gedragen? Wist ik. Maar ik wou tekst, en Michaels enthousiasme.quote:Op woensdag 8 juli 2009 00:21 schreef Rnnz het volgende:
[..]
Man In The Mirror draaide ze op het laatste, de instrumentale versie.
Dat was wel een mooie ode aan Michael, net als alle broers die een handschoentje aanhadden. Michael kauwde ook altijd kauwgom.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 22:10 schreef Bergie88 het volgende:
Al had een goede pleegmoeder wel gezegd dat kauwgom echt niet netjes is op zo'n moment
Tja dat is Al Sharpton, daar nodig je hem voor uit. Die man zal niet zeggen dat het eigenlijk niet zo veel voorstelde, die hele Michael Jackson.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 22:19 schreef Desunoto het volgende:
Die Al Sharpton draafde wel een beetje door met zijn speech hoor. Alsof Michael Jackson de bevrijder was voor alle negers in de hele wereld of zo.!
Anders vergeet je voor het gemak gewoon even andere mensen zoals Martin Luther King...
Die man naast haar klonkt goed! Trey Lorenz.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 22:37 schreef Rnnz het volgende:
Wat klonk Mariah Carey trouwens slecht zeg, ongelofelijk.
Ik vond het van die typische Beatle-meisjes. Die zouden in de jaren '60 door het lint gaan bij de Beatles. En in de jaren '50 bij Elvis.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 22:22 schreef Spacylectro het volgende:
[..]
En de absurd zichtbare jaloezie van sommige dames in het publiek, teeering.
Tijdens het wegrijden van die kist kwam het melodie wel even voorbij.quote:Op woensdag 8 juli 2009 00:18 schreef Spacylectro het volgende:
[..]
Oeh, ja! Fijn script!
Ik miste overigens wel 'Man in the mirror', vond toch dat deze even gedraaid moest worden. Tenzij ik 'm gemist heb natuurlijk, heb niet alles gezien.
Jaquote:Op woensdag 8 juli 2009 00:31 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Ik vond het van die typische Beatle-meisjes. Die zouden in de jaren '60 door het lint gaan bij de Beatles. En in de jaren '50 bij Elvis.
Waar gaat dit precies over? Over een concert?quote:Op dinsdag 7 juli 2009 22:16 schreef J0kkebr0k het volgende:
Zo dan, dat meisje dat net het podium werd opgetrokken .... damn.. die werd ff helemaal gek. Ze moest gewoon losgetrokken worden van Jackson. Nooit eerder gezien dat stuk.
Zonder twijfel.quote:Op woensdag 8 juli 2009 00:33 schreef Spacylectro het volgende:
[..]
JaWeer een duidelijk teken dat hij dus zeker wel in het Godenrijtje thuishoort.
HIStory Tour op RTL5, zojuist.quote:Op woensdag 8 juli 2009 00:36 schreef Xaobotnik het volgende:
[..]
Waar gaat dit precies over? Over een concert?
Niet weerquote:
Ik vind het wel mooi dat gewoon niemand weet waar hij nu isquote:Copters Land at Neverland -- Not Jackson's Body
Posted Jul 7th 2009 9:50PM by TMZ Staff
A helicopter landed at Neverland Ranch just a short while ago -- and another just hovered -- but Michael Jackson's body wasn't in either of them.
Here's what we do know: it was part of some kind of interview about the ownership of Neverland, done by a media outlet that will air tomorrow. They requested to use Neverland as the backdrop and permission was granted.
Goed he? Leave the man alone. Weet je wat ik hoop? Dat mensen hier van leren.quote:Op woensdag 8 juli 2009 09:33 schreef JX het volgende:
[..]
Ik vind het wel mooi dat gewoon niemand weet waar hij nu isIk bedoel, ze hadden makkelijk met helicopters de begrafenisstoet kunnen blijven volgen enzo, maar daar is kennelijk een stokje voor gestoken van hogerhand
quote:Op woensdag 8 juli 2009 10:18 schreef KarnSuk het volgende:
[..]
Dat is geen Michael.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 8 juli 2009 11:08 schreef NelsonWandelaar het volgende:
Mayer met Human Nature, mooi...
Nee hoor. De helicopters cirkelden wel degelijk boven Staple Centre volgens een Amerikaanse krant. Daarnaast hordes aan camera teams die actief waren...Maar hebben geen lijkwagen zien vertrekken....quote:Op woensdag 8 juli 2009 09:33 schreef JX het volgende:
[..]
Ik vind het wel mooi dat gewoon niemand weet waar hij nu isIk bedoel, ze hadden makkelijk met helicopters de begrafenisstoet kunnen blijven volgen enzo, maar daar is kennelijk een stokje voor gestoken van hogerhand
Inderdaad. Ik vermoed dat er een DvD van ui gaat komen. Met dat eerste stukje zal het veelbelovend zijn.quote:Op woensdag 8 juli 2009 10:13 schreef Robijn1961 het volgende:
En naarmate ik het meer begin te accepteren dat hij ons toch echt voortijdig verlaten heeft...kan ik ook niet wachten op meer uitgaves van zijn rehearsals This is it
Me too. Ik kan niet wachten. Laten ze eens wat opschietennnnnnnnnnnnnnnquote:Op woensdag 8 juli 2009 11:26 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Inderdaad. Ik vermoed dat er een DvD van ui gaat komen. Met dat eerste stukje zal het veelbelovend zijn.![]()
Wel 100 keer naar gekeken.
Kan een klapper worden... ik verwacht dat dit wel op redelijk korte termijn gaat gebeuren. Nu leeft het nog immers.quote:Op woensdag 8 juli 2009 11:30 schreef Robijn1961 het volgende:
[..]
Me too. Ik kan niet wachten. Laten ze eens wat opschietennnnnnnnnnnnnnn
Michael zal voor altijd levenquote:Op woensdag 8 juli 2009 11:36 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Kan een klapper worden... ik verwacht dat dit wel op redelijk korte termijn gaat gebeuren. Nu leeft het nog immers.
Zullen ze (AEG live?) met familie moeten overleggen.....En natuurlijk ook onderhandelen over de verdeling van de opbrengsten. Zolang de man boven de grond staat, zullen ze wel zo netjes zijn om heel even te wachten.quote:Op woensdag 8 juli 2009 11:38 schreef Robijn1961 het volgende:
Inderdaad...ik check elke dag of er al materiaal van uitgegeven wordt. Maar nee, tot nu toe 1.40 minuut slechts.
We gaan het helemaal afwachten, we kunnen niet anders.quote:Op woensdag 8 juli 2009 11:42 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Zullen ze (AEG live?) met familie moeten overleggen.....En natuurlijk ook onderhandelen over de verdeling van de opbrengsten. Zolang de man boven de grond staat, zullen ze wel zo netjes zijn om heel even te wachten.
Daarom is hij als Jezus.quote:
Ik weet het niet.quote:Op woensdag 8 juli 2009 12:22 schreef NelsonWandelaar het volgende:
[..]
Daarom is hij als Jezus.
Gisteren zag ik een aantal reacties van 'nuchtere' Nederlanders die alle opmerkingen over God wat te veel van het goede vonden.
Michael was zelf diep religieus en probeerde te zijn als Jezus. Als je dat niet ziet, mis je toch een flink deel van wat hij heeft bedoeld.
Oh oh...negeren maar.quote:Op woensdag 8 juli 2009 12:42 schreef KbenHetZat het volgende:
Krij toch wel behoorlijk de kriebels...zoveel eerbetoon voor een ouwe pseudopedo![]()
Jouw gecorrumpeerde ogen en gedachten kunnen helaas niet meer zuiver waarnemen en denken, als je dit echt meent.quote:Op woensdag 8 juli 2009 12:42 schreef KbenHetZat het volgende:
Krij toch wel behoorlijk de kriebels...zoveel eerbetoon voor een ouwe pseudopedo![]()
Die Nederlanders zijn zo a-religieus als de pest.quote:Op woensdag 8 juli 2009 12:22 schreef NelsonWandelaar het volgende:
[..]
Daarom is hij als Jezus.
Gisteren zag ik een aantal reacties van 'nuchtere' Nederlanders die alle opmerkingen over God wat te veel van het goede vonden.
Michael was zelf diep religieus en probeerde te zijn als Jezus. Als je dat niet ziet, mis je toch een flink deel van wat hij heeft bedoeld.
Waar poneer je een waarheid dan?quote:Op woensdag 8 juli 2009 12:48 schreef KbenHetZat het volgende:
[..]
De waarheid is soms gewoon keihard.
Lekker met beide voetjes op de grond.........
quote:
Jep, de waarheid is keihard.quote:Op woensdag 8 juli 2009 12:48 schreef KbenHetZat het volgende:
[..]
De waarheid is soms gewoon keihard.
Lekker met beide voetjes op de grond.........
Als MJ geen pedo is dan is 'ie wel op z'n minst een latente pedofiel........quote:Op woensdag 8 juli 2009 12:45 schreef NelsonWandelaar het volgende:
[..]
Jouw gecorrumpeerde ogen en gedachten kunnen helaas niet meer zuiver waarnemen en denken, als je dit echt meent.
Als je een ander zijn kaars dooft, gaat de jouwe niets feller branden, weet dat.
Okee, kan deze persoon geband worden?quote:Op woensdag 8 juli 2009 12:51 schreef KbenHetZat het volgende:
[..]
Als MJ geen pedo is dan is 'ie wel op z'n minst een latente pedofiel........
Ok.quote:Op woensdag 8 juli 2009 12:51 schreef KbenHetZat het volgende:
[..]
Als MJ geen pedo is dan is 'ie wel op z'n minst een latente pedofiel........
In deze warme herberg is altijd plek voor een verdwaalde ziel toch...quote:Op woensdag 8 juli 2009 12:52 schreef Robijn1961 het volgende:
[..]
Okee, kan deze persoon geband worden?
Nee, niet als het een troll is.quote:Op woensdag 8 juli 2009 12:53 schreef NelsonWandelaar het volgende:
[..]
In deze warme herberg is altijd plek voor een verdwaalde ziel toch...
Ja ik baalde er echt van...quote:
psssttt... Michael heeft zich vorig jaar bekeerd tot moslimquote:Op woensdag 8 juli 2009 13:01 schreef NelsonWandelaar het volgende:
Houd BBC en CNN in de gaten de komende dagen.. ook op onchristelijke tijdstippen.
Kijk ik echt niet van op.quote:Op woensdag 8 juli 2009 13:05 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
psssttt... Michael heeft zich vorig jaar bekeerd tot moslim
Een sterke move was het inderdaad niet, maar een rechtszaak zou hem ook gesloopt hebben, ongeacht de uitkomst.quote:Op woensdag 8 juli 2009 13:04 schreef KbenHetZat het volgende:
Als je 32 miljoen dollar betaald om van de pedo beschuldigingen af te komen dan ben je al bijvoorbaat schuldig.
De pedobeerput mag namelijk niet helemaal open ...idd...met geld kun je alles kopen.
Niet iedereen trapt erin
quote:Op woensdag 8 juli 2009 12:57 schreef tha_dark het volgende:
[..]
Ja ik baalde er echt van...![]()
![]()
Ben al fan vanaf mijn 4e en heb echt alles van MJ. Nu maar hopen dat de herdenking nog ergens te downloaden valt, want ik verwacht niet dat die op dvd verschijnt...
Als iemand de herdenking heeft opgenomen en op dvd heeft gebrand dan zou ik die graag eentje willen. (uiteraard tegen vergoeding, pm)
RTL zond het toch niet in geheel uit?quote:
Ten eerste was het $20 mln. Wat op dat moment voor MJ een fooi was. Ten tweede is MJ jaren later vrijgesproken toen de ''beerput'' wel is open gegaan.quote:Op woensdag 8 juli 2009 13:04 schreef KbenHetZat het volgende:
Als je 32 miljoen dollar betaald om van de pedo beschuldigingen af te komen dan ben je al bijvoorbaat schuldig.
De pedobeerput mag namelijk niet helemaal open ...idd...met geld kun je alles kopen.
Niet iedereen trapt erin
Die heb ik in de bios gezien. Volgens mij was ik 9 ofzo. Niet echt Oscarwaardig volgens mij.quote:Op woensdag 8 juli 2009 13:02 schreef NelsonWandelaar het volgende:
Als iemand trouwens nog de DVD van Moonwalker wil, check mijn topic in V&A.
Waarom blijven mensen toch altijd naar argumenten zoeken om MJ's wandaden weg te moffelen.quote:Op woensdag 8 juli 2009 13:12 schreef NelsonWandelaar het volgende:
[..]
Een sterke move was het inderdaad niet, maar een rechtszaak zou hem ook gesloopt hebben, ongeacht de uitkomst.
Betreffende kind heeft recentelijk nog verklaard dat er nooit iets verkeerds is gebeurd.
Als je dan bedenkt dat zijn papa een noodlijdende film-producer was die met het geld van MJ de legendarische film Robin Hood: Men in Tights heeft gemaakt, dan is het jammer dat mensen elkaar zo kunnen behandelen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |