Ik had gehoopt dat ze thriller zouden draaien, dat ie dan uit de kist komt, dan smooth criminal doet, en dan moonwalkt bij billy jean/beat it. Helaas, zelfs ik houd het niet droog meer, en ik was amper een fan...quote:Op woensdag 8 juli 2009 00:10 schreef Spacylectro het volgende:
ja fuck, ik zat het hele gebeuren lang te wachten op het moment dat dhr. MJ gewoon heel onopgemerkt het podium opwandelt, en dat niemand dat dan doorheeft en dan na een hele tijd wel 1 iemand en dat ze dan omstebeurt beginnen te krijsen en flauwvallen enzo en jeuj. Dat zou een feest zijn geweest.
Moonwalkend mag trouwens ook, ipv onopgemerkt. Maar dat valt dan weer zo op he.
Hij kon natuurlijk ook uit de grond komen. Of uit de lucht!
Oeh, ja! Fijn script!quote:Op woensdag 8 juli 2009 00:15 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
Ik had gehoopt dat ze thriller zouden draaien, dat ie dan uit de kist komt, dan smooth criminal doet, en dan moonwalkt bij billy jean/beat it. Helaas, zelfs ik houd het niet droog meer, en ik was amper een fan...
Man In The Mirror draaide ze op het laatste, de instrumentale versie.quote:Op woensdag 8 juli 2009 00:18 schreef Spacylectro het volgende:
[..]
Oeh, ja! Fijn script!
Ik miste overigens wel 'Man in the mirror', vond toch dat deze even gedraaid moest worden. Tenzij ik 'm gemist heb natuurlijk, heb niet alles gezien.
Euw. Oja toen die kist zo weg werd gedragen? Wist ik. Maar ik wou tekst, en Michaels enthousiasme.quote:Op woensdag 8 juli 2009 00:21 schreef Rnnz het volgende:
[..]
Man In The Mirror draaide ze op het laatste, de instrumentale versie.
Dat was wel een mooie ode aan Michael, net als alle broers die een handschoentje aanhadden. Michael kauwde ook altijd kauwgom.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 22:10 schreef Bergie88 het volgende:
Al had een goede pleegmoeder wel gezegd dat kauwgom echt niet netjes is op zo'n moment
Tja dat is Al Sharpton, daar nodig je hem voor uit. Die man zal niet zeggen dat het eigenlijk niet zo veel voorstelde, die hele Michael Jackson.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 22:19 schreef Desunoto het volgende:
Die Al Sharpton draafde wel een beetje door met zijn speech hoor. Alsof Michael Jackson de bevrijder was voor alle negers in de hele wereld of zo.!
Anders vergeet je voor het gemak gewoon even andere mensen zoals Martin Luther King...
Die man naast haar klonkt goed! Trey Lorenz.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 22:37 schreef Rnnz het volgende:
Wat klonk Mariah Carey trouwens slecht zeg, ongelofelijk.
Ik vond het van die typische Beatle-meisjes. Die zouden in de jaren '60 door het lint gaan bij de Beatles. En in de jaren '50 bij Elvis.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 22:22 schreef Spacylectro het volgende:
[..]
En de absurd zichtbare jaloezie van sommige dames in het publiek, teeering.
Tijdens het wegrijden van die kist kwam het melodie wel even voorbij.quote:Op woensdag 8 juli 2009 00:18 schreef Spacylectro het volgende:
[..]
Oeh, ja! Fijn script!
Ik miste overigens wel 'Man in the mirror', vond toch dat deze even gedraaid moest worden. Tenzij ik 'm gemist heb natuurlijk, heb niet alles gezien.
Jaquote:Op woensdag 8 juli 2009 00:31 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Ik vond het van die typische Beatle-meisjes. Die zouden in de jaren '60 door het lint gaan bij de Beatles. En in de jaren '50 bij Elvis.
Waar gaat dit precies over? Over een concert?quote:Op dinsdag 7 juli 2009 22:16 schreef J0kkebr0k het volgende:
Zo dan, dat meisje dat net het podium werd opgetrokken .... damn.. die werd ff helemaal gek. Ze moest gewoon losgetrokken worden van Jackson. Nooit eerder gezien dat stuk.
Zonder twijfel.quote:Op woensdag 8 juli 2009 00:33 schreef Spacylectro het volgende:
[..]
JaWeer een duidelijk teken dat hij dus zeker wel in het Godenrijtje thuishoort.
HIStory Tour op RTL5, zojuist.quote:Op woensdag 8 juli 2009 00:36 schreef Xaobotnik het volgende:
[..]
Waar gaat dit precies over? Over een concert?
Niet weerquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |