Die Nederlanders zijn zo a-religieus als de pest.quote:Op woensdag 8 juli 2009 12:22 schreef NelsonWandelaar het volgende:
[..]
Daarom is hij als Jezus.
Gisteren zag ik een aantal reacties van 'nuchtere' Nederlanders die alle opmerkingen over God wat te veel van het goede vonden.
Michael was zelf diep religieus en probeerde te zijn als Jezus. Als je dat niet ziet, mis je toch een flink deel van wat hij heeft bedoeld.
Waar poneer je een waarheid dan?quote:Op woensdag 8 juli 2009 12:48 schreef KbenHetZat het volgende:
[..]
De waarheid is soms gewoon keihard.
Lekker met beide voetjes op de grond.........
quote:
Jep, de waarheid is keihard.quote:Op woensdag 8 juli 2009 12:48 schreef KbenHetZat het volgende:
[..]
De waarheid is soms gewoon keihard.
Lekker met beide voetjes op de grond.........
Als MJ geen pedo is dan is 'ie wel op z'n minst een latente pedofiel........quote:Op woensdag 8 juli 2009 12:45 schreef NelsonWandelaar het volgende:
[..]
Jouw gecorrumpeerde ogen en gedachten kunnen helaas niet meer zuiver waarnemen en denken, als je dit echt meent.
Als je een ander zijn kaars dooft, gaat de jouwe niets feller branden, weet dat.
Okee, kan deze persoon geband worden?quote:Op woensdag 8 juli 2009 12:51 schreef KbenHetZat het volgende:
[..]
Als MJ geen pedo is dan is 'ie wel op z'n minst een latente pedofiel........
Ok.quote:Op woensdag 8 juli 2009 12:51 schreef KbenHetZat het volgende:
[..]
Als MJ geen pedo is dan is 'ie wel op z'n minst een latente pedofiel........
In deze warme herberg is altijd plek voor een verdwaalde ziel toch...quote:Op woensdag 8 juli 2009 12:52 schreef Robijn1961 het volgende:
[..]
Okee, kan deze persoon geband worden?
Nee, niet als het een troll is.quote:Op woensdag 8 juli 2009 12:53 schreef NelsonWandelaar het volgende:
[..]
In deze warme herberg is altijd plek voor een verdwaalde ziel toch...
Ja ik baalde er echt van...quote:
psssttt... Michael heeft zich vorig jaar bekeerd tot moslimquote:Op woensdag 8 juli 2009 13:01 schreef NelsonWandelaar het volgende:
Houd BBC en CNN in de gaten de komende dagen.. ook op onchristelijke tijdstippen.
Kijk ik echt niet van op.quote:Op woensdag 8 juli 2009 13:05 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
psssttt... Michael heeft zich vorig jaar bekeerd tot moslim
Een sterke move was het inderdaad niet, maar een rechtszaak zou hem ook gesloopt hebben, ongeacht de uitkomst.quote:Op woensdag 8 juli 2009 13:04 schreef KbenHetZat het volgende:
Als je 32 miljoen dollar betaald om van de pedo beschuldigingen af te komen dan ben je al bijvoorbaat schuldig.
De pedobeerput mag namelijk niet helemaal open ...idd...met geld kun je alles kopen.
Niet iedereen trapt erin
quote:Op woensdag 8 juli 2009 12:57 schreef tha_dark het volgende:
[..]
Ja ik baalde er echt van...![]()
![]()
Ben al fan vanaf mijn 4e en heb echt alles van MJ. Nu maar hopen dat de herdenking nog ergens te downloaden valt, want ik verwacht niet dat die op dvd verschijnt...
Als iemand de herdenking heeft opgenomen en op dvd heeft gebrand dan zou ik die graag eentje willen. (uiteraard tegen vergoeding, pm)
RTL zond het toch niet in geheel uit?quote:
Ten eerste was het $20 mln. Wat op dat moment voor MJ een fooi was. Ten tweede is MJ jaren later vrijgesproken toen de ''beerput'' wel is open gegaan.quote:Op woensdag 8 juli 2009 13:04 schreef KbenHetZat het volgende:
Als je 32 miljoen dollar betaald om van de pedo beschuldigingen af te komen dan ben je al bijvoorbaat schuldig.
De pedobeerput mag namelijk niet helemaal open ...idd...met geld kun je alles kopen.
Niet iedereen trapt erin
Die heb ik in de bios gezien. Volgens mij was ik 9 ofzo. Niet echt Oscarwaardig volgens mij.quote:Op woensdag 8 juli 2009 13:02 schreef NelsonWandelaar het volgende:
Als iemand trouwens nog de DVD van Moonwalker wil, check mijn topic in V&A.
Waarom blijven mensen toch altijd naar argumenten zoeken om MJ's wandaden weg te moffelen.quote:Op woensdag 8 juli 2009 13:12 schreef NelsonWandelaar het volgende:
[..]
Een sterke move was het inderdaad niet, maar een rechtszaak zou hem ook gesloopt hebben, ongeacht de uitkomst.
Betreffende kind heeft recentelijk nog verklaard dat er nooit iets verkeerds is gebeurd.
Als je dan bedenkt dat zijn papa een noodlijdende film-producer was die met het geld van MJ de legendarische film Robin Hood: Men in Tights heeft gemaakt, dan is het jammer dat mensen elkaar zo kunnen behandelen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |