quote:
quote:Op dinsdag 7 juli 2009 21:36 schreef detulp050 het volgende:
Ach, bij Stefan is er niemand die naar de begrafenis komt, hij is gewoon kansloos jaloers
het scheelt niet veel hierquote:Op dinsdag 7 juli 2009 21:41 schreef Spougle het volgende:
Nu huil ik zelfs..
quote:Op dinsdag 7 juli 2009 21:41 schreef Walter_Sobchak het volgende:
And now for something completely different.
[ afbeelding ]
Guiltyquote:
zit op het randje atmquote:
Ik verdorie ook, het arme meisjequote:
Flikker toch op.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 21:41 schreef Walter_Sobchak het volgende:
[ afbeelding ]
Jij gaat door voor de koelkast..quote:
dat dusquote:
Ja, ma vroeg tijdens de eerste toesprak of ze het zeker wist of ze nog wat wilde zeggen, toen knikte ze.quote:
Quiltyquote:Op dinsdag 7 juli 2009 21:41 schreef Swetsenegger het volgende:
Ow god, geen huilende
kinderenDat kunnen papa's niet meer handelen.
quote:Op dinsdag 7 juli 2009 21:41 schreef Walter_Sobchak het volgende:
[ afbeelding ]
Mama's ook nietquote:Op dinsdag 7 juli 2009 21:41 schreef Swetsenegger het volgende:
Ow god, geen huilende kinderenDat kunnen papa's niet meer handelen.
Heel heel dapperquote:
Die senator was een stuk beter dan die schreeuw-dominee.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 21:42 schreef Stefan het volgende:
Hoogtepunt van Smile van Jermaine, dieptepunt Mariah en die senator
Tuurlijk, Lisa Marie Pressley maakte ook cd's. Namen verkopen altijd.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 21:42 schreef Poison-Ivy het volgende:
Ik ben benieuwd of dat meisje wat gaat die in de muziekindustrie
quote:Op dinsdag 7 juli 2009 21:42 schreef Jor_Dii het volgende:
Daar gaat ieDag Michael, bedankt voor je muziek
Rest in Peace.
Dan ben je ook vrij beperkt in hersens of niet?quote:Op dinsdag 7 juli 2009 21:43 schreef __Saviour__ het volgende:
oh, paris op die manier.
ik dacht aan hilton.
Dieptepunt waren jouw onzinnige postsquote:Op dinsdag 7 juli 2009 21:42 schreef Stefan het volgende:
Hoogtepunt van Smile van Jermaine, dieptepunt Mariah en die senator
Denk dat ze het haar gevraagd hebben of ze nog iets wilde zeggen.. Ze heeft dan ja gezegd, maar ze is gewoon (begrijpelijk) stuk gegaan. Meer hoefde ze ook niets te zeggen.quote:
Denk het wel. Tranentrekkend nu ook, een lege spotlight...quote:Op dinsdag 7 juli 2009 21:42 schreef Poison-Ivy het volgende:
Ik ben benieuwd of dat meisje wat gaat die in de muziekindustrie
Snifknuffelquote:
eensquote:Op dinsdag 7 juli 2009 21:43 schreef Shoombak het volgende:
Brooke was toch wel de revelatie van de avond
Omdat het d'r vader is, ze van hem hield en ze dat o de valreep de wereld nog wil laten weten misschien?quote:
Ik vind het ook een fav nummerquote:Op dinsdag 7 juli 2009 21:43 schreef Jojoortje het volgende:
Ik vind MitM het mooiste MJnummer... Kan er niks aan doenVooral met een supergoed koor er bij...
Damn...
His music lives onquote:Op dinsdag 7 juli 2009 21:44 schreef TheVulture het volgende:
Briljante platen zullen altijd blijven bestaan...
doet obama geen toespraakje ofzo? Of heb ik iets gemist?quote:Op dinsdag 7 juli 2009 21:43 schreef Dubbelzuurrr het volgende:
Nou, the age of aquarius is aangebroken hoor.
Het is wachten op de eerste berichten binnenkomen dat Obama alle troepen terugtrekt uit Irak en Afghanistan. De wereld is weer geheeld.
Ook al heb je ze alleen maar ingezongen en is de rest allemaal voor je opgenomen in de studioquote:Op dinsdag 7 juli 2009 21:44 schreef TheVulture het volgende:
Briljante platen zullen altijd blijven bestaan...
Ja he... gewoon een mooi lief meisje dat dol was op haar vader, en hij op haar...quote:Op dinsdag 7 juli 2009 21:43 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Denk dat ze het haar gevraagd hebben of ze nog iets wilde zeggen.. Ze heeft dan ja gezegd, maar ze is gewoon (begrijpelijk) stuk gegaan. Meer hoefde ze ook niets te zeggen.
Wat een mooie meid eigenlijk. Zo oogt zo... normaal.
Ja die hadden ze nog nodigquote:
Ik vond die van Queen Latifa ook wel mooiquote:Op dinsdag 7 juli 2009 21:45 schreef Isegrim het volgende:
Dat arme meisje. Ze heeft het goed gedaan. Meest ontroerende moment naast de speech van Brooke.
Second thatquote:
quote:
dat vraag ik me dus ook afquote:Op dinsdag 7 juli 2009 21:44 schreef controlaltdelete het volgende:
wanneer gaat hij nu echt begraven worden? Hierna?
Ik kan me dat wel voorstellen, dat ze dat de wereld wilde laten weten, dat hij de liefste vader was, ondanks wat er ook over hem geschreven is op dat vlak. Wat een lieverdquote:Op dinsdag 7 juli 2009 21:44 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Omdat het d'r vader is, ze van hem hield en ze dat o de valreep de wereld nog wil laten weten misschien?
quote:Op dinsdag 7 juli 2009 21:45 schreef MaLo het volgende:
[..]
Ja he... gewoon een mooi lief meisje dat dol was op haar vader, en hij op haar...
quote:Op dinsdag 7 juli 2009 21:46 schreef oh-oh het volgende:
Zit je heel de avond cynisch te kijken, tot Paris het woord neemt
Je vergeet Paris!!quote:Op dinsdag 7 juli 2009 21:45 schreef Duderella het volgende:
Jermaine lijkt me een leuke vent en Brooke Shields was zo mooi dat ik er een beetje van ondersteboven ben!Wat een schoonheid.
Dawast wat mij betreft. En hopelijk vonden de fans het een mooi afscheid, want daar gaat het om.
Zeker dapper. Ik kon dat niet bij het overlijden van mijn vader.quote:
Jup, same herequote:Op dinsdag 7 juli 2009 21:46 schreef oh-oh het volgende:
"Ja, maar bij de NOS.."quote:Op dinsdag 7 juli 2009 21:45 schreef Stefan het volgende:
Even kijken wat Albert Verlinde er van vond, zo om 22.00 uur
Dat gold ook voor iemand in dit huis die mij de hele avond heeft uitgelachen dat ik zat te janken.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 21:46 schreef oh-oh het volgende:
Je linkerhand?quote:
Ik geef je een virtuele handquote:
Lionelquote:Op dinsdag 7 juli 2009 21:46 schreef kevin33 het volgende:
schreeuwdominee![]()
Stevie Wonder![]()
Mariah Carey![]()
John Mayer![]()
De rest![]()
Paris![]()
![]()
![]()
Ik had eigenlijk grotere artiesten verwacht, maar dat terzijde
Hoop dat hierna nog komtquote:Op dinsdag 7 juli 2009 21:46 schreef Quoi het volgende:
Jammer dat dat mooie moment van Man in the Mirror wordt onderbroken door die pastoor.
En lekker ingezongen door Michael himself had ook mooi geweest.
Datquote:Op dinsdag 7 juli 2009 21:46 schreef Xebber het volgende:
Ik kan niemand een handje geven, ik ben alleen.
Brookequote:Op dinsdag 7 juli 2009 21:46 schreef kevin33 het volgende:
schreeuwdominee![]()
Stevie Wonder![]()
Mariah Carey![]()
John Mayer![]()
De rest![]()
Paris![]()
![]()
![]()
Welke zender heb jij op?quote:Op dinsdag 7 juli 2009 21:47 schreef Greys het volgende:
Wat mooi, al die mensen over de wereld hand in hand
Ik moet mijn hond maar even beetpakken geloof ik
Ik heb mijn beste vriend altijd vast.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 21:47 schreef Greys het volgende:
Daar wachtte ik eerlijk gezegd ook opquote:Op dinsdag 7 juli 2009 21:46 schreef Quoi het volgende:
Jammer dat dat mooie moment van Man in the Mirror wordt onderbroken door die pastoor.
En lekker ingezongen door Michael himself had ook mooi geweest.
*virtuele hand*quote:Op dinsdag 7 juli 2009 21:46 schreef Xebber het volgende:
Ik kan niemand een handje geven, ik ben alleen.
of boris blerquote:Op dinsdag 7 juli 2009 21:47 schreef Greys het volgende:
quote:Op dinsdag 7 juli 2009 21:46 schreef kevin33 het volgende:
schreeuwdominee![]()
Stevie Wonder![]()
Mariah Carey![]()
John Mayer![]()
De rest![]()
Paris![]()
![]()
![]()
Ik pak jouw hand wel even ok?quote:Op dinsdag 7 juli 2009 21:47 schreef Greys het volgende:
quote:Op dinsdag 7 juli 2009 21:44 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Omdat het d'r vader is, ze van hem hield en ze dat o de valreep de wereld nog wil laten weten misschien?
Hij was de meest normale broer, de anderen waren golddiggers, ziijn t nog steeds ook, net als Papa Joe.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 21:45 schreef Duderella het volgende:
Jermaine lijkt me een leuke vent
Nee hoor. Ik ben gewoon wat minder geraakt door het familieverdriet. dat is hun ding en ik hoef dat niet eens per se te zien.quote:
Laten we hem gewoon ff vergeten. Dat deden de meeste speechers ook.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 21:48 schreef Jojoortje het volgende:
We vergeten vaak dat het mensen zijn.
(Maar dan zag ik vorige week die vader heel stoer over de rode loper lopen met zo'n vieze glimlach op zijn smoel en dan vergeet ik dat idd ja)
Die achterlijke vader hing maar de patser uit met al zijn goud,quote:Op dinsdag 7 juli 2009 21:48 schreef Stefan het volgende:
[..]
Hij was de meest normale broer, de anderen waren golddiggers, ziijn t nog steeds ook, net als Papa Joe.
Mij ook totaal niet, ja korte momenten... en dan nog niet geloven...quote:Op dinsdag 7 juli 2009 21:49 schreef Rekkie het volgende:
Godverdomme, het dringt gewoon niet tot me door......
Hoe bizar
quote:Op dinsdag 7 juli 2009 21:49 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Laten we hem gewoon ff vergeten. Dat deden de meeste speechers ook.
Ik vond het ook mooi gedaanquote:Op dinsdag 7 juli 2009 21:49 schreef Skaai het volgende:
The end. Heel mooi gedaan, ondanks de schreeuwlelijkerds.
quote:Op dinsdag 7 juli 2009 21:49 schreef Ron.Burgundy het volgende:
Die laatste speech had niet gehoeven. Die microfoon op het podium was het mooiste einde geweest.
Ook bij mij zit er een "hij is niet dood, hij leeft nog" blokkade. Elke keer als ik een traan voel opkomen weet ik mezelf ervan te overtuigen dat hij echt niet dood isquote:Op dinsdag 7 juli 2009 21:49 schreef Rekkie het volgende:
Godverdomme, het dringt gewoon niet tot me door......
Hoe bizar
Tja, gelovigen houden op uitvaarten van een gebed he... Ik vond het nog wel okee, niet al te god god achtig.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 21:49 schreef Ron.Burgundy het volgende:
Die laatste speech had niet gehoeven. Die microfoon op het podium was het mooiste einde geweest.
Voedsel voor de conspiracy theorieën!quote:Op dinsdag 7 juli 2009 21:49 schreef Falco het volgende:
"I'm alive and I will live forever"
Dus toch!
Dat inderdaad...... en dan dat kutwijf van een Parisquote:Op dinsdag 7 juli 2009 21:50 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Mij ook totaal niet, ja korte momenten... en dan nog niet geloven...
Kobe Bryant. Sop zequote:Op dinsdag 7 juli 2009 21:50 schreef Poison-Ivy het volgende:
Hoe heet die lekkere lange man eigenlijk, die basketballer?
Ja, dat vond ik wel mooiquote:Op dinsdag 7 juli 2009 21:49 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Laten we hem gewoon ff vergeten. Dat deden de meeste speechers ook.
quote:Op dinsdag 7 juli 2009 21:50 schreef Poison-Ivy het volgende:
Hoe heet die lekkere lange man eigenlijk, die basketballer?
Zekerquote:Op dinsdag 7 juli 2009 21:49 schreef Ron.Burgundy het volgende:
Nu al?!quote:
Je vergeet remastered. Oh nee, die zit tussen die vele anderen.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 21:50 schreef Swetsenegger het volgende:
Zo... en nu is het wachten op de uncuts, Never Before Released, Best Of, Best Of II, Best Of III, Paris and Prince singalong with Michael, This Is It rehearsal footage (Never seen before!!) en vele, vele vele anderen.
quote:Op dinsdag 7 juli 2009 21:50 schreef Swetsenegger het volgende:
Zo... en nu is het wachten op de uncuts, Never Before Released, Best Of, Best Of II, Best Of III, Paris and Prince singalong with Michael, This Is It rehearsal footage (Never seen before!!) en vele, vele vele anderen.
dat staat nu al op youtube? damn.. fastquote:
MJ heeft 200 ongepubliceerde nummers als erfenis voor zn kids achter gelaten, dus er komen nog zeker 15 cd's.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 21:50 schreef Swetsenegger het volgende:
Ik heb ook een traantje weggepinktquote:Op dinsdag 7 juli 2009 21:51 schreef FireFox1 het volgende:
Prachtige herdenking.
Tot vandaag hield ik het droog, totdat Paris aan het woord kwam....
Toen huilde mijn vaderhart mee.
Wat gaat dat snel!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |