Ik vond Mariah ook niet goed zingen.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 21:32 schreef Duderella het volgende:
Dat gebrul was wel een beetje gek zonet.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Een volk dat voor tirannen zwicht, zal meer dan lijf en goed verliezen. Dan dooft het licht.
I.M. mijn streamzusje Quenda© of Loedertje zoals jullie haar kennen. RIP lief. :*
Die snappen het denk ik allemaal nog niet goedquote:Op dinsdag 7 juli 2009 21:32 schreef Kinga het volgende:
Dat zijn kinderen het droog kunnen houden snap ik niet.
Ja, afkicken heet datquote:
quote:Op dinsdag 7 juli 2009 21:32 schreef Toffe_Ellende het volgende:
Ik denk dat Eddie Wally nu ook zit te kijken en denkt: dit verdien ik ook als ik straks ga.
Dat noemt men besef, dat hebben ze nog niet geheel.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 21:32 schreef Kinga het volgende:
die zijn al uren geleden geweest (wtf zijn ze al zo lang bezig met deze flauwekul?!)...quote:Op dinsdag 7 juli 2009 21:32 schreef Swetsenegger het volgende:
ik zit op de beelden van de repetities te wachten
Wat ben jij toch ook een diep trieste vent.quote:
Opa is ook al de hele avond aan het knagen, hij heeft het dus niet van een vreemde.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 21:31 schreef fratsman het volgende:
Kan oma die oudste even een bitchslap geven, met dat geherkauw!
Die bevatten het nog lang niet joh.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 21:32 schreef Kinga het volgende:
Kwam bij mij pas 8 jaar later. Komt nog wel, daarom is het zo goed dat ze er vanavond bij zijn.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 21:33 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat noemt men besef, dat hebben ze nog niet geheel.
fake.. komaan man!quote:Op dinsdag 7 juli 2009 21:31 schreef Jasza het volgende:
Usher heeft het er wel erg moeilijk mee volgens mij.
Daarom ga ik ook niet naar RTL 5 kijken.....Lijers.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 21:34 schreef Dagonet het volgende:
En compleet reclameloos op CNN he, zoals het hoort.
Daar heb je de laatste 15 jaar al aan kunnen wennenquote:Op dinsdag 7 juli 2009 21:34 schreef Poison-Ivy het volgende:
Toch jammer dat we hem nooit meer kunnen zien op het podium
Liberian Girlquote:
En dan komt Stefan er uit springen met "FOK forever!!!'quote:Op dinsdag 7 juli 2009 21:35 schreef Burdie het volgende:
Gaat nu de kist nog open?
Da's ook de enige die me wat doet in zijn oprechtheidquote:
Onzin,quote:Op dinsdag 7 juli 2009 21:35 schreef Walter_Sobchak het volgende:
[..]
Daar heb je de laatste 15 jaar al aan kunnen wennen
Het is gewoon om hun betraande ogen te verbergen voor de fotografen.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 21:35 schreef Meddo het volgende:
allemaal een zonnebrilhet is gewoon donker daar binnen
Is niet fake, maar je kunt het niet vergelijken als bv zijn vader of broer zou overlijden. Sommige mensen huilen nou eenmaal snel. Zelfs mensen hier in het topicquote:
Me too.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 21:34 schreef Nass het volgende:
Ik ben een man ik mag geen tranen loslaten!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
I did:(
quote:
Het was 1 grote viral om FOK! populairder te maken!quote:Op dinsdag 7 juli 2009 21:36 schreef Pheno het volgende:
[..]
En dan komt Stefan er uit springen met "FOK forever!!!'
De roddelpers loert daar op om flink mee te scorenquote:Op dinsdag 7 juli 2009 21:36 schreef Burdie het volgende:
[..]
Het is gewoon om hun betraande ogen te verbergen voor de fotografen.
hoezo? Michael Jackson was de grootste sell out ever. Dan had dit er ook nog wel bij gekund. Om de 5 minuten Pepsi reclames...quote:Op dinsdag 7 juli 2009 21:34 schreef Dagonet het volgende:
En compleet reclameloos op CNN he, zoals het hoort.
quote:Op dinsdag 7 juli 2009 21:36 schreef Pheno het volgende:
[..]
En dan komt Stefan er uit springen met "FOK forever!!!'
ja of gewoon DOEN alsof je huilt en niet huilen.. Je weet het niet.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 21:36 schreef Burdie het volgende:
[..]
Zelfs zijn collega's kotsen hem uitquote:Op dinsdag 7 juli 2009 21:36 schreef detulp050 het volgende:
Ach, bij Stefan is er niemand die naar de begrafenis komt, hij is gewoon kansloos jaloers
Wat vinden jullie van het postuum uitgebrachte nummer van MJquote:Op dinsdag 7 juli 2009 21:33 schreef bloempje-moi het volgende:
Dat die kinderen kauwgom kauwen ok, maar die vader....
Ik ga wel hoor.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 21:36 schreef detulp050 het volgende:
Ach, bij Stefan is er niemand die naar de begrafenis komt, hij is gewoon kansloos jaloers
Iddquote:Op dinsdag 7 juli 2009 21:37 schreef Apotheose het volgende:
[..]
ja of gewoon DOEN alsof je huilt en niet huilen.. Je weet het niet.
Onbegrijpelijk dat ie die verborgen heeft gehouden... het had hem veel menselijker gemaakt tijdens zijn leven denk ik zoquote:
dat bedoel ikquote:Op dinsdag 7 juli 2009 21:36 schreef Burdie het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 7 juli 2009 21:37 schreef nightfall het volgende:
ik begon net te lachen omdat me'n viendin aan het janken was, en nou jankt ze nog erger
Denk het wel eigenlijk.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 21:38 schreef DABAMaster het volgende:
zou paris nog wat zeggen?
Hij dacht waarschijnlijk dat het beter voor ze was, dat hij ze zo kon beschermen.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 21:38 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Onbegrijpelijk dat ie die verborgen heeft gehouden... het had hem veel menselijker gemaakt tijdens zijn leven denk ik zo
Als er miljarden menen over de hele wereld naar mijn dikke rooie huilogen zouden kijken, en de kranten er de volgende dag vol mee zouden staan zou ik ook een bril opzettenquote:Op dinsdag 7 juli 2009 21:36 schreef Burdie het volgende:
[..]
Ga jij ook een mooi liedje zingen dan?quote:
Marlonquote:Op dinsdag 7 juli 2009 21:38 schreef Greys het volgende:
Deze meneer kan ook mooi praten, maar welke broer is dit?
Marlonquote:Op dinsdag 7 juli 2009 21:38 schreef Greys het volgende:
Deze meneer kan ook mooi praten, maar welke broer is dit?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |