Ik vond Mariah ook niet goed zingen.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 21:32 schreef Duderella het volgende:
Dat gebrul was wel een beetje gek zonet.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Een volk dat voor tirannen zwicht, zal meer dan lijf en goed verliezen. Dan dooft het licht.
I.M. mijn streamzusje Quenda© of Loedertje zoals jullie haar kennen. RIP lief. :*
Die snappen het denk ik allemaal nog niet goedquote:Op dinsdag 7 juli 2009 21:32 schreef Kinga het volgende:
Dat zijn kinderen het droog kunnen houden snap ik niet.
Ja, afkicken heet datquote:
quote:Op dinsdag 7 juli 2009 21:32 schreef Toffe_Ellende het volgende:
Ik denk dat Eddie Wally nu ook zit te kijken en denkt: dit verdien ik ook als ik straks ga.
Dat noemt men besef, dat hebben ze nog niet geheel.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 21:32 schreef Kinga het volgende:
die zijn al uren geleden geweest (wtf zijn ze al zo lang bezig met deze flauwekul?!)...quote:Op dinsdag 7 juli 2009 21:32 schreef Swetsenegger het volgende:
ik zit op de beelden van de repetities te wachten
Wat ben jij toch ook een diep trieste vent.quote:
Opa is ook al de hele avond aan het knagen, hij heeft het dus niet van een vreemde.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 21:31 schreef fratsman het volgende:
Kan oma die oudste even een bitchslap geven, met dat geherkauw!
Die bevatten het nog lang niet joh.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 21:32 schreef Kinga het volgende:
Kwam bij mij pas 8 jaar later. Komt nog wel, daarom is het zo goed dat ze er vanavond bij zijn.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 21:33 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat noemt men besef, dat hebben ze nog niet geheel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |