Zelfs niet als voor 90% uit plastic bestaatquote:Op dinsdag 7 juli 2009 21:06 schreef Andromache het volgende:
[..]
Ondanks de goede koelmogelijkheden zie je er na bijna twee weken denk ik niet meer zo fris uit....
Je vergelijkingen zijn ook niet meer wat ze geweest zijn hequote:Op dinsdag 7 juli 2009 21:08 schreef Stefan het volgende:
Bij de Oscars gaat er na 30 seconden speech gewoon muziek overheen.
quote:Op dinsdag 7 juli 2009 21:08 schreef Skaai het volgende:
Ik dacht eerst van '' Nu komt Britney Spears, wedden' maar nee.
Wees blij dat die kist er uberhaupt staat.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 21:06 schreef Braddie het volgende:
Ik vind het best wel raar dat we niet in de kist mogen kijken(Aangezien er door wat fans nog steeds ongeloof is en ze bewijs willen dat hij echt overleden is....
Ik denk dat die bij Stefan op de bank zitquote:
Aasgieren spreiden altijd hun vleugels als er iemand gestorven is.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 21:04 schreef yavanna het volgende:
Jammer dat het zo gaat, dit heeft weinig met afscheid/respect voor MJ te maken.
Gmta.quote:
quote:Op dinsdag 7 juli 2009 21:09 schreef DancingPhoebe het volgende:
Usher heeft het duidelijk niet over de vorige spreekster!
Het scheelt nog dat ze niet allemaal een net iets te korte broek met hoge witte sokken dragenquote:Op dinsdag 7 juli 2009 21:08 schreef Maraca het volgende:
Volgens mij was Michael de enige die weg kon komen met zo'n zonnebril
Het is geen Idols.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 21:09 schreef Andromache het volgende:
Goed: Brooke Shields, Queen Latifah, Stevie Wonder
Afvoeren en nooit meer terug laten komen: Al Sharpton, de King-kids en de Texas-afgevaardigde.
Nee joh. Ben je gek. Daar gaat je streetcred! Jouw image is toch veel belangrijker dan iemand's dood?quote:
3 woorden:quote:Op dinsdag 7 juli 2009 21:09 schreef Stefan het volgende:
Ik verwacht veel van deze speecher
[ afbeelding ]
Net zo triest als die award die speciaal voor MJ werd bedachtquote:Op dinsdag 7 juli 2009 21:07 schreef Cee het volgende:
[..]
Ja, voor die tijd was hij altijd een illegale legende maar nu heeft hij een Legende Diploma en is het officieel.
Denk ik.
jup en vooral omdat hij nog relatief jong was en eindelijk weer iets van zich liet horenquote:Op dinsdag 7 juli 2009 21:09 schreef Jojoortje het volgende:
Ik vind de dood van Jackson zo tragisch, hij raakte zoveel generaties op zoveel verschillende manieren
Ik vond hem leuker met Peppie en Kokkiequote:Op dinsdag 7 juli 2009 21:09 schreef Stefan het volgende:
[ afbeelding ]
Hahaquote:Op dinsdag 7 juli 2009 21:09 schreef Stefan het volgende:
[ afbeelding ]
Wie niet.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 21:10 schreef Poison-Ivy het volgende:
Usher vind ik dus verschrikkelijk...
Nou dat was ook het eerste wat ik zei! Toon respect jongen!quote:
En ook meer dan jouw IQ.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 21:10 schreef Stefan het volgende:
Gone 2 soon, MJ was 50. Da's ouder dan ze in sommige wijken van Zuid Afrika worden.
Was dat maar waar ....quote:Op dinsdag 7 juli 2009 21:11 schreef Rekkie het volgende:
Dit nummer hoort MJ te zingen, dit klinkt nergens naar
quote:Op dinsdag 7 juli 2009 21:11 schreef Cee het volgende:
Ik kan hier niet tegen. Zelfs niet bij UsHer
.
Ga ik weer.
Leek oprecht.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 21:11 schreef Dagonet het volgende:
Vraag is, is het een valse snik of toch niet.
Idd.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 21:11 schreef MaLo het volgende:
Hij neemt nog wel eerbiedig zijn zonnebril af. Pluspunt voor Usher.
Is de nieuwe Ice Age 3 al op blu-ray?quote:Op dinsdag 7 juli 2009 21:12 schreef Poison-Ivy het volgende:
Ik vraag me af wat er door die kinderen hun hoofdjes heengaat
quote:Op dinsdag 7 juli 2009 21:10 schreef Ron.Burgundy het volgende:
[..]
Ik vond hem leuker met Peppie en Kokkie
Dat hij die kist van goud niet mag meenemen zeker.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 21:12 schreef Nass het volgende:
Dit zijn echte tranen, idiots.
janet dacht ikquote:Op dinsdag 7 juli 2009 21:11 schreef Andromache het volgende:
Hee, wie is dat met de grote zwarte hoed, Janet, LaToya of Rebbie?
quote:Op dinsdag 7 juli 2009 21:11 schreef Paaskonijn het volgende:
Fucking enorme faler
Heb een beetje respect achterlijke stumpert.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 21:11 schreef Paaskonijn het volgende:
Fucking enorme kankerloser.
Deed die ook.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 21:12 schreef aardappel het volgende:
Usher zong mooi, maar damn, doe die zonnebril af :/
Dat ie 'm op had was denk ik ook gewoon een eerbetoonquote:
Hé, er zit een knop op je tv.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 21:12 schreef opgebaarde het volgende:
dat mega dramatische en overdrijven staat me wel echt tegen
Ik mag toch wel een mening hebben over of ik de speeches oprecht c.q. passend vind?quote:
mja, laat m... weet ook niet wat ie met zn emoties aanmoetquote:Op dinsdag 7 juli 2009 21:12 schreef Cee het volgende:
Oudste zoontje van hem ook gewoon kauwgom kauwen.
OOEEEH old skool!
"Eindelijk rustig slapen 's nachts!"quote:Op dinsdag 7 juli 2009 21:12 schreef Poison-Ivy het volgende:
Ik vraag me af wat er door die kinderen hun hoofdjes heengaat
Ook al is papa dood, die zullen nooit een normaal leven hebben.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 21:13 schreef ABBA_Jehova het volgende:
Ik hoop dat die 3 kindertjes eindelijk een normale kindertijd zullen krijgen zonder maskers voor.
Daar had ik het toevallig net met mijn vriend over. Hoe het nu verder gaat met de Prinsjes en Paris.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 21:13 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ben benieuwd wat daar later terecht van komt.
Dankzij die maskers hadden ze daar ook de mogelijkheid toe, niemand kende ze.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 21:13 schreef ABBA_Jehova het volgende:
Ik hoop dat die 3 kindertjes eindelijk een normale kindertijd zullen krijgen zonder maskers voor.
Niet alles serieus nemenquote:Op dinsdag 7 juli 2009 21:13 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Dat ie 'm op had was denk ik ook gewoon een eerbetoon
Meer dan jij verdient met fok.quote:
Blanket zal wel in de armoedezorg gaan... mensen warm houdenquote:Op dinsdag 7 juli 2009 21:13 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ben benieuwd wat daar later terecht van komt.
Je was er niet bij toen Pim dood was?quote:Op dinsdag 7 juli 2009 21:12 schreef FireFox1 het volgende:
7 topics in 3 uurtjes. Nooit eerder meegemaakt hier op FOK!
quote:Op dinsdag 7 juli 2009 21:06 schreef Stefan het volgende:
Laten we hopen dat Bob Geldof snel een concert organiseert met MJ nummers en artiesten, dit is gewoon een aanfluiting. Ik wil mijn kijk en luistergeld terug
Of Theo. Of Madrid. Of 9/11quote:
Goeie ja.quote:
Of een SHE rel.quote:
Van hun opa moeten ze het iig niet hebbenquote:Op dinsdag 7 juli 2009 21:14 schreef MaLo het volgende:
[..]
Daar had ik het toevallig net met mijn vriend over. Hoe het nu verder gaat met de Prinsjes en Paris.
Heb jij die docu gezien over de de muzikanten achter Motown?quote:Op dinsdag 7 juli 2009 21:14 schreef golfer het volgende:
Smokey Robinson, wat een legende is die man.
Tot de uitvaart.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 21:14 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Dankzij die maskers hadden ze daar ook de mogelijkheid toe, niemand kende ze.
Of nog tig andere topics.quote:
29 april 2007.quote:
En wat ik ook heb begrepen is dat die kinderen nooit naar een school zijn geweest. Ze waren altijd bij Michael. Tenminste, dat hoorde ik gisteravond in de docu bij RTL4 over Neverland.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 21:14 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Dankzij die maskers hadden ze daar ook de mogelijkheid toe, niemand kende ze.
Iddquote:Op dinsdag 7 juli 2009 21:15 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Of bij elke willekeurige Ajax-PSV, Ajax-Feyenoord.
toch geen 15 min later?? of toch wel?quote:
En sommige dingen laten zich niet leiden door een klok. Ze hebben de hal voor de hele dag en alle zenders blijven toch wel.quote:
Kom, laten we even heel het lijstje afgaan.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 21:16 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Of nog tig andere topics.
Ieder topic van het NL-elftal op een groot toernooi
Vliegtuigramp Schiphol
enz.
quote:Op dinsdag 7 juli 2009 21:16 schreef ABBA_Jehova het volgende:
[..]
En wat ik ook heb begrepen is dat die kinderen nooit naar een school zijn geweest. Ze waren altijd bij Michael. Tenminste, dat hoorde ik gisteravond in de docu bij RTL4 over Neverland.
Dat zou best kunnen hoor, er worden veel kinderen gehomeschooled daar.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 21:16 schreef ABBA_Jehova het volgende:
[..]
En wat ik ook heb begrepen is dat die kinderen nooit naar een school zijn geweest. Ze waren altijd bij Michael. Tenminste, dat hoorde ik gisteravond in de docu bij RTL4 over Neverland.
Sympathieke gozer iddquote:Op dinsdag 7 juli 2009 21:17 schreef Cee het volgende:
Ik ga meer Smokey liedjes downloaden. Ik word steeds meer fan van die man.
Veel celebkids krijgen thuis les. Kom op, zie je de kids al naar een normale school gaan? We mogen ons in Nederland ontzettend gelukkig prijzen dat onze prinsesjes wel naar een normale school kunnen!quote:Op dinsdag 7 juli 2009 21:16 schreef ABBA_Jehova het volgende:
[..]
Of het domino day spelquote:Op dinsdag 7 juli 2009 21:16 schreef __Saviour__ het volgende:
Ze hadden hier geld mee kunnen verdienen. Laat het publiek en TV-kijkers per SMS stemmen wie het mooiste eerbetoon bracht.
quote:
Alsof Staples Center ze eruit gaat gooien als de tijd om isquote:Op dinsdag 7 juli 2009 21:16 schreef Dagonet het volgende:
[..]
En sommige dingen laten zich niet leiden door een klok. Ze hebben de hal voor de hele dag en alle zenders blijven toch wel.
"That shit ain't funny motherfucker!"quote:Op dinsdag 7 juli 2009 21:17 schreef Isegrim het volgende:
"Hey, you're singing Michael Jackson's song!"
Ja, maar je moet wel meer weten dan alle Disneyfiguren uit je hoofd kennen.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 21:17 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Dat zou best kunnen hoor, er worden veel kinderen gehomeschooled daar.
Zou me idd niks verbazen, maar dat komt best veel voor in de VS..., je mag je kinderen daar thuis prive onderwijs gevenquote:Op dinsdag 7 juli 2009 21:16 schreef ABBA_Jehova het volgende:
[..]
Toen Obama verkozen werd ging het nog sneller volgens mij en dat was een stuk later!quote:Op dinsdag 7 juli 2009 21:12 schreef FireFox1 het volgende:
7 topics in 3 uurtjes. Nooit eerder meegemaakt hier op FOK!
Die was leuk idd.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 21:17 schreef Isegrim het volgende:
"Hey, you're singing Michael Jackson's song!"
Precies.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 21:18 schreef DABAMaster het volgende:
[..]
Alsof Staples Center ze eruit gaat gooien als de tijd om is
Want? Je kunt alles kopen en doen wat je wilt.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 21:18 schreef Stefan het volgende:
[..]
Ja, maar je moet wel meer weten dan alle Disneyfiguren uit je hoofd kennen.
Kun jij misschien ff optiefen uit dit topic?quote:Op dinsdag 7 juli 2009 21:18 schreef Stefan het volgende:
[..]
Ja, maar je moet wel meer weten dan alle Disneyfiguren uit je hoofd kennen.
BGT toch?quote:Op dinsdag 7 juli 2009 21:19 schreef Cee het volgende:
DAT GASTJE VAN X-FACTOR!
Ik wilde nog een grapje maken hierover, dat ie hier zou zijn!
Veel celebkids gaan naar kostscholen in Zwitserland bijv. De dochter van Mick Jagger, meen ik me te herinneren, ging naar zo'n kostschool.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 21:18 schreef Andromache het volgende:
[..]
Veel celebkids krijgen thuis les. Kom op, zie je de kids al naar een normale school gaan? We mogen ons in Nederland ontzettend gelukkig prijzen dat onze prinsesjes wel naar een normale school kunnen!
Murphy is toch een goede vriend van MJ?quote:Op dinsdag 7 juli 2009 21:18 schreef fratsman het volgende:
[..]
"That shit ain't funny motherfucker!"
Ik zit de hele tijd met Eddie Murphy quotes in m'n hoofd. Zou hij er ook zitten?
Britain Got Talent finalist, van dezelfde serie als Susan.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 21:19 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Wie is dit biggetje?
Hij lijkt inderdaad niet op Susan Boylequote:Op dinsdag 7 juli 2009 21:19 schreef Burdie het volgende:
Shaheen Jafargholi. Duidelijk.
Komt Adam ookquote:Op dinsdag 7 juli 2009 21:19 schreef Cee het volgende:
DAT GASTJE VAN X-FACTOR!
Ik wilde nog een grapje maken hierover, dat ie hier zou zijn!
Inmiddels afgegotenquote:Op dinsdag 7 juli 2009 21:18 schreef aardappel het volgende:
[..]
Toen Obama verkozen werd ging het nog sneller volgens mij en dat was een stuk later!
Negers doen het goed op fok =)
Anders ik welquote:
Poeh idd. Jammer van het hoofd.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 21:20 schreef FireFox1 het volgende:
Geen idee wie het is, maar dat jochie heeft een gouden keeltje
Finalist van Britain Got Talent 3. Won niet maar staat zoals iedereen bij Simon Cowell onder contract, dus kassa voor Cowell. Dit verkoopt cd'squote:Op dinsdag 7 juli 2009 21:19 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Precies.
Nu die britain's got talent finalist die Michael jackson speelde in een musical?
Is Macaulay er ook??quote:Op dinsdag 7 juli 2009 21:19 schreef Phrits het volgende:
Wie is dit precies?
En ik wil Macaulay zien!
"Tito, give me a tissue"quote:Op dinsdag 7 juli 2009 21:18 schreef fratsman het volgende:
[..]
"That shit ain't funny motherfucker!"
Ik zit de hele tijd met Eddie Murphy quotes in m'n hoofd. Zou hij er ook zitten?
Hij was niet het enige jochie waar hij fan van was denk ik?quote:Op dinsdag 7 juli 2009 21:20 schreef RayMania het volgende:
Oh ja, ik las ergens dat MJ fan was van dit jochie.
Zal wel nietquote:Op dinsdag 7 juli 2009 21:20 schreef Ambrosius het volgende:
Zouden die broers hem ook omhelzen? Ze weten niet eens wie het is.
Cool... ook voor dat manneke zelfquote:Op dinsdag 7 juli 2009 21:20 schreef Greys het volgende:
Dit was op speciaal verzoek van de familie begreep ik.
ja, maar dat zegt nou ook weer niet zoveelquote:Op dinsdag 7 juli 2009 21:20 schreef Mirjam het volgende:
[..]
like,duh
1 van de finalisten van britain's got talent
Speelde Jackson in de musical Thriller Livequote:Op dinsdag 7 juli 2009 21:20 schreef Sanne het volgende:
Het krijgt zo wel een hoog Idols gehalte. Heeft dit kind Michael ooit ontmoet? Moet ie vooral geplugged worden?
Michael Jackson was fan van alle jochiesquote:Op dinsdag 7 juli 2009 21:20 schreef RayMania het volgende:
Oh ja, ik las ergens dat MJ fan was van dit jochie.
Hij moet blijven zingen inderdaad.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 21:21 schreef Qwea het volgende:
euwh, dat stemmetje is wel raar
quote:Op dinsdag 7 juli 2009 21:21 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Hij was niet het enige jochie waar hij fan van was denk ik?
Amerika he.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 21:22 schreef Apotheose het volgende:
ja sorry hoor maar ik vind het toch allemaal wat een hoog slijm gehalte hebben...
Ah.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 21:21 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Speelde Jackson in de musical Thriller Live
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |