Tot de uitvaart.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 21:14 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Dankzij die maskers hadden ze daar ook de mogelijkheid toe, niemand kende ze.
Of nog tig andere topics.quote:
29 april 2007.quote:
En wat ik ook heb begrepen is dat die kinderen nooit naar een school zijn geweest. Ze waren altijd bij Michael. Tenminste, dat hoorde ik gisteravond in de docu bij RTL4 over Neverland.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 21:14 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Dankzij die maskers hadden ze daar ook de mogelijkheid toe, niemand kende ze.
Iddquote:Op dinsdag 7 juli 2009 21:15 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Of bij elke willekeurige Ajax-PSV, Ajax-Feyenoord.
toch geen 15 min later?? of toch wel?quote:
En sommige dingen laten zich niet leiden door een klok. Ze hebben de hal voor de hele dag en alle zenders blijven toch wel.quote:
Kom, laten we even heel het lijstje afgaan.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 21:16 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Of nog tig andere topics.
Ieder topic van het NL-elftal op een groot toernooi
Vliegtuigramp Schiphol
enz.
quote:Op dinsdag 7 juli 2009 21:16 schreef ABBA_Jehova het volgende:
[..]
En wat ik ook heb begrepen is dat die kinderen nooit naar een school zijn geweest. Ze waren altijd bij Michael. Tenminste, dat hoorde ik gisteravond in de docu bij RTL4 over Neverland.
Dat zou best kunnen hoor, er worden veel kinderen gehomeschooled daar.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 21:16 schreef ABBA_Jehova het volgende:
[..]
En wat ik ook heb begrepen is dat die kinderen nooit naar een school zijn geweest. Ze waren altijd bij Michael. Tenminste, dat hoorde ik gisteravond in de docu bij RTL4 over Neverland.
Sympathieke gozer iddquote:Op dinsdag 7 juli 2009 21:17 schreef Cee het volgende:
Ik ga meer Smokey liedjes downloaden. Ik word steeds meer fan van die man.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |