Idd.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 21:11 schreef MaLo het volgende:
Hij neemt nog wel eerbiedig zijn zonnebril af. Pluspunt voor Usher.
Is de nieuwe Ice Age 3 al op blu-ray?quote:Op dinsdag 7 juli 2009 21:12 schreef Poison-Ivy het volgende:
Ik vraag me af wat er door die kinderen hun hoofdjes heengaat
quote:Op dinsdag 7 juli 2009 21:10 schreef Ron.Burgundy het volgende:
[..]
Ik vond hem leuker met Peppie en Kokkie
Dat hij die kist van goud niet mag meenemen zeker.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 21:12 schreef Nass het volgende:
Dit zijn echte tranen, idiots.
janet dacht ikquote:Op dinsdag 7 juli 2009 21:11 schreef Andromache het volgende:
Hee, wie is dat met de grote zwarte hoed, Janet, LaToya of Rebbie?
quote:Op dinsdag 7 juli 2009 21:11 schreef Paaskonijn het volgende:
Fucking enorme faler
Heb een beetje respect achterlijke stumpert.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 21:11 schreef Paaskonijn het volgende:
Fucking enorme kankerloser.
Deed die ook.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 21:12 schreef aardappel het volgende:
Usher zong mooi, maar damn, doe die zonnebril af :/
Dat ie 'm op had was denk ik ook gewoon een eerbetoonquote:
Hé, er zit een knop op je tv.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 21:12 schreef opgebaarde het volgende:
dat mega dramatische en overdrijven staat me wel echt tegen
Ik mag toch wel een mening hebben over of ik de speeches oprecht c.q. passend vind?quote:
mja, laat m... weet ook niet wat ie met zn emoties aanmoetquote:Op dinsdag 7 juli 2009 21:12 schreef Cee het volgende:
Oudste zoontje van hem ook gewoon kauwgom kauwen.
OOEEEH old skool!
"Eindelijk rustig slapen 's nachts!"quote:Op dinsdag 7 juli 2009 21:12 schreef Poison-Ivy het volgende:
Ik vraag me af wat er door die kinderen hun hoofdjes heengaat
Ook al is papa dood, die zullen nooit een normaal leven hebben.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 21:13 schreef ABBA_Jehova het volgende:
Ik hoop dat die 3 kindertjes eindelijk een normale kindertijd zullen krijgen zonder maskers voor.
Daar had ik het toevallig net met mijn vriend over. Hoe het nu verder gaat met de Prinsjes en Paris.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 21:13 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ben benieuwd wat daar later terecht van komt.
Dankzij die maskers hadden ze daar ook de mogelijkheid toe, niemand kende ze.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 21:13 schreef ABBA_Jehova het volgende:
Ik hoop dat die 3 kindertjes eindelijk een normale kindertijd zullen krijgen zonder maskers voor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |