Veel celebkids krijgen thuis les. Kom op, zie je de kids al naar een normale school gaan? We mogen ons in Nederland ontzettend gelukkig prijzen dat onze prinsesjes wel naar een normale school kunnen!quote:Op dinsdag 7 juli 2009 21:16 schreef ABBA_Jehova het volgende:
[..]
En wat ik ook heb begrepen is dat die kinderen nooit naar een school zijn geweest. Ze waren altijd bij Michael. Tenminste, dat hoorde ik gisteravond in de docu bij RTL4 over Neverland.
Of het domino day spelquote:Op dinsdag 7 juli 2009 21:16 schreef __Saviour__ het volgende:
Ze hadden hier geld mee kunnen verdienen. Laat het publiek en TV-kijkers per SMS stemmen wie het mooiste eerbetoon bracht.
quote:
Alsof Staples Center ze eruit gaat gooien als de tijd om isquote:Op dinsdag 7 juli 2009 21:16 schreef Dagonet het volgende:
[..]
En sommige dingen laten zich niet leiden door een klok. Ze hebben de hal voor de hele dag en alle zenders blijven toch wel.
"That shit ain't funny motherfucker!"quote:Op dinsdag 7 juli 2009 21:17 schreef Isegrim het volgende:
"Hey, you're singing Michael Jackson's song!"
Ja, maar je moet wel meer weten dan alle Disneyfiguren uit je hoofd kennen.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 21:17 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Dat zou best kunnen hoor, er worden veel kinderen gehomeschooled daar.
Zou me idd niks verbazen, maar dat komt best veel voor in de VS..., je mag je kinderen daar thuis prive onderwijs gevenquote:Op dinsdag 7 juli 2009 21:16 schreef ABBA_Jehova het volgende:
[..]
En wat ik ook heb begrepen is dat die kinderen nooit naar een school zijn geweest. Ze waren altijd bij Michael. Tenminste, dat hoorde ik gisteravond in de docu bij RTL4 over Neverland.
Toen Obama verkozen werd ging het nog sneller volgens mij en dat was een stuk later!quote:Op dinsdag 7 juli 2009 21:12 schreef FireFox1 het volgende:
7 topics in 3 uurtjes. Nooit eerder meegemaakt hier op FOK!
Die was leuk idd.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 21:17 schreef Isegrim het volgende:
"Hey, you're singing Michael Jackson's song!"
Precies.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 21:18 schreef DABAMaster het volgende:
[..]
Alsof Staples Center ze eruit gaat gooien als de tijd om is
Want? Je kunt alles kopen en doen wat je wilt.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 21:18 schreef Stefan het volgende:
[..]
Ja, maar je moet wel meer weten dan alle Disneyfiguren uit je hoofd kennen.
Kun jij misschien ff optiefen uit dit topic?quote:Op dinsdag 7 juli 2009 21:18 schreef Stefan het volgende:
[..]
Ja, maar je moet wel meer weten dan alle Disneyfiguren uit je hoofd kennen.
BGT toch?quote:Op dinsdag 7 juli 2009 21:19 schreef Cee het volgende:
DAT GASTJE VAN X-FACTOR!
Ik wilde nog een grapje maken hierover, dat ie hier zou zijn!
Veel celebkids gaan naar kostscholen in Zwitserland bijv. De dochter van Mick Jagger, meen ik me te herinneren, ging naar zo'n kostschool.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 21:18 schreef Andromache het volgende:
[..]
Veel celebkids krijgen thuis les. Kom op, zie je de kids al naar een normale school gaan? We mogen ons in Nederland ontzettend gelukkig prijzen dat onze prinsesjes wel naar een normale school kunnen!
Murphy is toch een goede vriend van MJ?quote:Op dinsdag 7 juli 2009 21:18 schreef fratsman het volgende:
[..]
"That shit ain't funny motherfucker!"
Ik zit de hele tijd met Eddie Murphy quotes in m'n hoofd. Zou hij er ook zitten?
Britain Got Talent finalist, van dezelfde serie als Susan.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 21:19 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Wie is dit biggetje?
Hij lijkt inderdaad niet op Susan Boylequote:Op dinsdag 7 juli 2009 21:19 schreef Burdie het volgende:
Shaheen Jafargholi. Duidelijk.
Komt Adam ookquote:Op dinsdag 7 juli 2009 21:19 schreef Cee het volgende:
DAT GASTJE VAN X-FACTOR!
Ik wilde nog een grapje maken hierover, dat ie hier zou zijn!
Inmiddels afgegotenquote:Op dinsdag 7 juli 2009 21:18 schreef aardappel het volgende:
[..]
Toen Obama verkozen werd ging het nog sneller volgens mij en dat was een stuk later!
Negers doen het goed op fok =)
Anders ik welquote:
Poeh idd. Jammer van het hoofd.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 21:20 schreef FireFox1 het volgende:
Geen idee wie het is, maar dat jochie heeft een gouden keeltje
Finalist van Britain Got Talent 3. Won niet maar staat zoals iedereen bij Simon Cowell onder contract, dus kassa voor Cowell. Dit verkoopt cd'squote:Op dinsdag 7 juli 2009 21:19 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Precies.
Nu die britain's got talent finalist die Michael jackson speelde in een musical?
Is Macaulay er ook??quote:Op dinsdag 7 juli 2009 21:19 schreef Phrits het volgende:
Wie is dit precies?
En ik wil Macaulay zien!
"Tito, give me a tissue"quote:Op dinsdag 7 juli 2009 21:18 schreef fratsman het volgende:
[..]
"That shit ain't funny motherfucker!"
Ik zit de hele tijd met Eddie Murphy quotes in m'n hoofd. Zou hij er ook zitten?
Hij was niet het enige jochie waar hij fan van was denk ik?quote:Op dinsdag 7 juli 2009 21:20 schreef RayMania het volgende:
Oh ja, ik las ergens dat MJ fan was van dit jochie.
Zal wel nietquote:Op dinsdag 7 juli 2009 21:20 schreef Ambrosius het volgende:
Zouden die broers hem ook omhelzen? Ze weten niet eens wie het is.
Cool... ook voor dat manneke zelfquote:Op dinsdag 7 juli 2009 21:20 schreef Greys het volgende:
Dit was op speciaal verzoek van de familie begreep ik.
ja, maar dat zegt nou ook weer niet zoveelquote:Op dinsdag 7 juli 2009 21:20 schreef Mirjam het volgende:
[..]
like,duh
1 van de finalisten van britain's got talent
Speelde Jackson in de musical Thriller Livequote:Op dinsdag 7 juli 2009 21:20 schreef Sanne het volgende:
Het krijgt zo wel een hoog Idols gehalte. Heeft dit kind Michael ooit ontmoet? Moet ie vooral geplugged worden?
Michael Jackson was fan van alle jochiesquote:Op dinsdag 7 juli 2009 21:20 schreef RayMania het volgende:
Oh ja, ik las ergens dat MJ fan was van dit jochie.
Hij moet blijven zingen inderdaad.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 21:21 schreef Qwea het volgende:
euwh, dat stemmetje is wel raar
quote:Op dinsdag 7 juli 2009 21:21 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Hij was niet het enige jochie waar hij fan van was denk ik?
Amerika he.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 21:22 schreef Apotheose het volgende:
ja sorry hoor maar ik vind het toch allemaal wat een hoog slijm gehalte hebben...
Ah.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 21:21 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Speelde Jackson in de musical Thriller Live
Een nieuwe MJquote:Op dinsdag 7 juli 2009 21:20 schreef D. het volgende:
ojee, krijgen we nou de zogenaamde wonderkindjes?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |