Ik snap werkelijk niet dat ze dit wijf er neer zettenquote:Op dinsdag 7 juli 2009 21:02 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
We are the world komt nog, als afsluiter. Zal niet zo lang meer duren denk ik.
Het is ook meer mijn persoonlijke meningquote:Op dinsdag 7 juli 2009 21:01 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
Is het religieuze tintje wat eigenlijk onvermijdelijk langskomt.
Ik had eigenlijk beter moeten weten. Past wel bij een artiest die al 25 jaar niks noemenswaardigs had uitgebracht en al meer dan 10 jaar niet had opgetreden....quote:
Moet jij niet naar 3FM bellen met de mededeling dat je de enige echte Sunchaser van Fok! bent...quote:
Ik ook niet. Abschiessen!quote:Op dinsdag 7 juli 2009 21:04 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik snap werkelijk niet dat ze dit wijf er neer zetten
Hier op FOK of de hele memorial?quote:Op dinsdag 7 juli 2009 21:03 schreef beequeen het volgende:
Ïk ga inmiddels over mijn neken sluit dan ook af.
Wat een verschrikking van een memorial is dit.
Right.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 21:03 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Hij was zelf blank? Iig de laatste jaren.
Hij is al eerder dood gegaan in 1865, na al zijn goede werkquote:Op dinsdag 7 juli 2009 21:03 schreef Stefan het volgende:
[..]
Oja, ik herinner me dat hij verkleed als Rosa Parks de bus nam.
Aller tijden!quote:Op dinsdag 7 juli 2009 21:05 schreef TheVulture het volgende:
Slechtste speech tot nu toe!
Zeker, al had ik het nog een stuk mooier gevonden als His Royal Airness er had gestaan.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 21:05 schreef Zwansen het volgende:
Geniaal dat Kobe en Magic even wat zeiden. Vooral wat Magic zei was echt
Of You Are Not Alone.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 21:02 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
We are the world komt nog, als afsluiter. Zal niet zo lang meer duren denk ik.
quote:Op dinsdag 7 juli 2009 21:04 schreef Walter_Sobchak het volgende:
[..]
Ik had eigenlijk beter moeten weten. Past wel bij een artiest die al 25 jaar niks noemenswaardigs had uitgebracht en al meer dan 10 jaar niet had opgetreden....
Staat Elize niet op je voicemail?quote:Op dinsdag 7 juli 2009 21:06 schreef Stefan het volgende:
Laten we hopen dat Bob Geldof snel een concert organiseert met MJ nummers en artiesten, dit is gewoon een aanfluiting. Ik wil mijn kijk en luistergeld terug
Ondanks de goede koelmogelijkheden zie je er na bijna twee weken denk ik niet meer zo fris uit....quote:Op dinsdag 7 juli 2009 21:06 schreef Braddie het volgende:
Ik vind het best wel raar dat we niet in de kist mogen kijken(Aangezien er door wat fans nog steeds ongeloof is en ze bewijs willen dat hij echt overleden is....
Ik verwacht nu dat ze de Star Stangled Banner inzetten en ze het volkslied gaat blèren.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 21:05 schreef k_i_m het volgende:
Dit mens is te USA voor mij. Dit is de eerste waarvan ik echt niet snap wat ze er doet.
Ik hoop iets met een trein, en eronder komenquote:Op dinsdag 7 juli 2009 21:07 schreef Dagonet het volgende:
Als beloning hoop ik dat ze nooit meer herkozen wordt
Blanket is die met het programma voor zijn gezicht?quote:Op dinsdag 7 juli 2009 21:03 schreef JX het volgende:
[ afbeelding ]
Paris, Katharine, Blanket en Prince
quote:Op dinsdag 7 juli 2009 21:03 schreef Stefan het volgende:
[..]
Oja, ik herinner me dat hij verkleed als Rosa Parks de bus nam.
Ja, voor die tijd was hij altijd een illegale legende maar nu heeft hij een Legende Diploma en is het officieel.quote:
De marsmannetjes mogen eerst!quote:Op dinsdag 7 juli 2009 21:06 schreef Braddie het volgende:
Ik vind het best wel raar dat we niet in de kist mogen kijken(Aangezien er door wat fans nog steeds ongeloof is en ze bewijs willen dat hij echt overleden is....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |