Ach welnee, het is nu kleinschalig en voor iedereen op de tv te volgen. Show's over.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 18:41 schreef bloempje-moi het volgende:
Voor iemand die echt al het onmogelijk uit de kast haalde om indruk te maken op zijn publiek is dit een aanfluiting natuurlijk. Deze begrafenis had zo groots en bijna bizar moeten worden dat echt niemand het ooit kan vergeten.
Daar hebben we de afgelopen weken al enorm veel van gezien.quote:Maar het kan wel mooi worden met al die artiesten, hoewel ik er niet van hou als andere mensen zijn muziek zingen. Laat liever wat mooie beelden en videoclips zien met anekdotes van vrienden, familie en collega's ertussendoor.
Met zulke nuttige posts gaat het hard idd.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 18:44 schreef Anonymousz het volgende:
Michael
Ik ookquote:Op dinsdag 7 juli 2009 18:44 schreef Sideshowbobbie het volgende:
Ik blijf ook bij CNN, alleen jammer van de reclames er tussendoor, hoewel ze ook niet gek lang zijn
Ja, Akon, Loiojnl Ritchie en Chris Brown gaan ook zingen.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 18:48 schreef Libris het volgende:
CNN meldde net wie wat ging zingen, iemand opgelet?
M. Carey zingt dacht ik 'We are the world'
Mariah zingt I'll Be There. De rest heb ik niet onthouden eigenlijkquote:Op dinsdag 7 juli 2009 18:48 schreef Libris het volgende:
CNN meldde net wie wat ging zingen, iemand opgelet?
M. Carey zingt in ieder geval
klopt, ik bedoelde Carey met I'll be therequote:Op dinsdag 7 juli 2009 18:48 schreef DancingPhoebe het volgende:
Cnn zei dat iedereen op het eind samen we are the world zouden gaan zingen.
O god ik heb zo de sippers voor hem!
Niet overdrijven mop. Hij heeft een practhig memorial voor MJ gehouden. Keep the soul alive geldt natuurlijk ook voor Michael.quote:
Tja, kijk het liever op tvquote:
Maar hij heeft zelf de verkeerde nummers uitgekozen om te zingen, was een beetje jammerquote:Op dinsdag 7 juli 2009 18:50 schreef beequeen het volgende:
[..]
Niet overdrijven mop. Hij heeft een practhig memorial voor MJ gehouden. Keep the soul alive geldt natuurlijk ook voor Michael.
Lijkt me wel toch?quote:Op dinsdag 7 juli 2009 18:52 schreef 0100 het volgende:
Gaat Van Halen ook nog optreden?
Dat weten wij toch net zo min als jij?quote:
Volgens de reacties op haar myspace niet.quote:
Hier in ieder geval geen geluid iddquote:Op dinsdag 7 juli 2009 18:51 schreef yavanna het volgende:
Meer mensen waarbij de CNN stream (nog steeds ) geen geluid geeft?
Boris? Zoals in de aankondiging werd gezegd.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 18:54 schreef Qwea het volgende:
wie zingt er nu op ned 3? ik vind het niet klinken
Ik denk dat je dan ook moet kijken naar welke nummers je wil hebben.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 18:53 schreef Jor_Dii het volgende:
Wat is de beste DVD die er van MJ te koop is? Het gaat me vooral om de geluidskwaliteit van zijn liedjes.
Dat vind jij. Misschien denkt Boris er anders over.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 18:51 schreef Sideshowbobbie het volgende:
Maar hij heeft zelf de verkeerde nummers uitgekozen om te zingen, was een beetje jammer
het was prachtig jaquote:Op dinsdag 7 juli 2009 18:50 schreef beequeen het volgende:
[..]
Niet overdrijven mop. Hij heeft een practhig memorial voor MJ gehouden. Keep the soul alive geldt natuurlijk ook voor Michael.
Daarom kijk ik liever gewoon CNN op tv.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 18:51 schreef yavanna het volgende:
Meer mensen waarbij de CNN stream (nog steeds ) geen geluid geeft?
Wat kun je aanraden dan?quote:Op dinsdag 7 juli 2009 18:54 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Ik denk dat je dan ook moet kijken naar welke nummers je wil hebben.
niet grappigquote:Op dinsdag 7 juli 2009 18:54 schreef leroytje het volgende:
HIJ LEEFT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Oh, die ergernis doe ik mezelf niet eens meer aan, stay at CNN.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 18:55 schreef Houniet het volgende:
Net even door de NL zenders heen gelopen, maar het is echt triest.
CNN.
Idd. Op RTL Blvd waar ze zichzelf nogal veel interessanter vinden dan de ceremonie...quote:Op dinsdag 7 juli 2009 18:55 schreef Houniet het volgende:
Net even door de NL zenders heen gelopen, maar het is echt triest.
CNN.
ik zapte er ff naar toe in de reclame, dus ik heb die aankondiging niet mee gekregenquote:Op dinsdag 7 juli 2009 18:54 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Boris? Zoals in de aankondiging werd gezegd.
Je kent boris?quote:Op dinsdag 7 juli 2009 18:55 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dat vind jij. Misschien denkt Boris er anders over.
BQ gaat in de lurk, misschien tot later.
Ik wist niet wat ik zag toen ik die foto zag. Briljant.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 18:56 schreef Asskicker14 het volgende:
Michael Jackson op de foto met Peppi & Kokki.
CNN is het beste, inclusief de live feed op cnn.comquote:Op dinsdag 7 juli 2009 18:57 schreef k_i_m het volgende:
Ik ben zo bang dat ik wat mis door al dat gelul. Wat is het beste net om te kijken?
Neequote:Op dinsdag 7 juli 2009 18:57 schreef DancingPhoebe het volgende:
MENSEN KOM ALLEMAAL NAAR IRC!!
/join #show !!!!!!
dat vind ik eigenlijk wel een goed idee!quote:Op dinsdag 7 juli 2009 18:57 schreef DancingPhoebe het volgende:
MENSEN KOM ALLEMAAL NAAR IRC!!
/join #show !!!!!!
cnn..?quote:Op dinsdag 7 juli 2009 18:57 schreef k_i_m het volgende:
Ik ben zo bang dat ik wat mis door al dat gelul. Wat is het beste net om te kijken?
Ze zegt toch 'misschien'?quote:Op dinsdag 7 juli 2009 18:56 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Je kent boris?
Voor de rest vind ik 'm een beetje vaag, maar het is vast een aardige gozer hoor
CNN, ik geloof dat bijna iedereen het daarover eens isquote:Op dinsdag 7 juli 2009 18:57 schreef k_i_m het volgende:
Gewoon rustig kijken op amazon.com wat er allemaal is en dan de juiste bestellen.quote:
Waar, op de Nederlandse zenders?quote:Op dinsdag 7 juli 2009 18:56 schreef Asskicker14 het volgende:
Michael Jackson op de foto met Peppi & Kokki.
Dat was 'm ook, alleen in kleur.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 19:00 schreef JX het volgende:
[..]
Waar, op de Nederlandse zenders?Ik ken alleen deze foto
Straks zijn alle zenders en streams op de wereld hetzelfde.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 19:00 schreef Phrits het volgende:
De CNN-stream en de CNN-zender zijn verschillend.![]()
kijkonderzoek.nlquote:Op dinsdag 7 juli 2009 19:01 schreef Rianne84 het volgende:
weet iemand hoeveel mensen naar de programma's van gisteravond hebben gekeken?
Ik weet niet eens wat irc is en ik wil het ook niet weten, want ik kan dit amper bijhoudenquote:Op dinsdag 7 juli 2009 19:02 schreef Qwea het volgende:
*zit ook op irc in #show
Dat vind ik toch iets makkelijker bij te houden en reageren dan hierzo
quote:
Irc is een chat programma waarmee je in een chat room kan. Echt veel makkelijkerquote:Op dinsdag 7 juli 2009 19:03 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik weet niet eens wat irc is en ik wil het ook niet weten, want ik kan dit amper bijhouden
quote:
www.mirc.nl tis echt heel makkelijkquote:
nee, want er is geen begrafenisquote:Op dinsdag 7 juli 2009 19:05 schreef remlof het volgende:
En, is het een leuke begravenis?
geen idee, ik heb in 2 min irc gedownload, server aangemaakt, en #show gedaanquote:Op dinsdag 7 juli 2009 19:05 schreef DancingPhoebe het volgende:
Er is toch ook een online irc?
dat je niet hoeft te installeren?
Verkeerde bandje erin gepropt denk ikquote:Op dinsdag 7 juli 2009 19:06 schreef koemleit het volgende:
LOL op ned 3 gaf obama, poetin net een hand
maar ja dat missen julllie want hullie kijken cnn.
ooh noes!quote:Op dinsdag 7 juli 2009 19:06 schreef koemleit het volgende:
Het is voor dit soort gebeurtenissen een zeer interessant medium.quote:
Ik zit toch niet in LAquote:
Goh, ik heb zijn hele speech gehoord vanmiddag. Wat zijn MJ kijkers toch oppervlakkig.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 19:06 schreef koemleit het volgende:
idd, hopelijk mis ik het niet.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 19:09 schreef ElizabethR het volgende:
Spannend, ik ben benieuwd wat er gebeurt als die kist binnenkomt
Ik ook ja. En de kindjes zijn er dus ook bij.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 19:09 schreef ElizabethR het volgende:
Spannend, ik ben benieuwd wat er gebeurt als die kist binnenkomt
CNNquote:Op dinsdag 7 juli 2009 19:08 schreef remlof het volgende:
[..]
Niet?
Waar kijken jullie allemaal naar dan?
nee sorry vanmiddag moest ik werkenquote:Op dinsdag 7 juli 2009 19:10 schreef beequeen het volgende:
[..]
Goh, ik heb zijn hele speech gehoord vanmiddag. Wat zijn MJ kijkers toch oppervlakkig.
Echt waar? Why?quote:
Mens zeur niet zoquote:Op dinsdag 7 juli 2009 19:11 schreef DancingPhoebe het volgende:
k kan er niet tegenop F5'en joh als het straks los gaat! Dan is IRC denk ik wel prettiger, maar dan moeten we op zn minst Greys erbij hebben. Anders wordt het niets!!!
Why not?quote:
Mutsquote:Op dinsdag 7 juli 2009 19:11 schreef DancingPhoebe het volgende:
k kan er niet tegenop F5'en joh als het straks los gaat! Dan is IRC denk ik wel prettiger, maar dan moeten we op zn minst Greys erbij hebben. Anders wordt het niets!!!
Neequote:Op dinsdag 7 juli 2009 19:14 schreef DancingPhoebe het volgende:
NIcka hou je gezuurpruim eens even voor je, wil je?
en daar hebben we CEEquote:
Today on Jerry Springer: Internet Heroes Fight!!quote:
Cnnquote:Op dinsdag 7 juli 2009 19:16 schreef SCH het volgende:
Wat is die NOS eikel toch ongeschikt hiervoor.
Moment, stilte, anyone?quote:Op dinsdag 7 juli 2009 19:16 schreef __Saviour__ het volgende:
Niet echt een strak doorlopende show zeg
quote:
Zou kunnen. Ik ben onder de indruk van dit mediagebeuren, laat staan wat dat voor die kiddies is.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 19:14 schreef Greys het volgende:
Misschien wilden ze dat zelf wel heel graag.
Het zou vrijquote:Op dinsdag 7 juli 2009 19:17 schreef N.icka het volgende:
Die beursberichten onder in het beeld gaan gewoon door
herdenkingsdienstquote:Op dinsdag 7 juli 2009 19:08 schreef remlof het volgende:
[..]
Niet?
Waar kijken jullie allemaal naar dan?
Geleid door Lionel Richiequote:Op dinsdag 7 juli 2009 19:17 schreef Ambrosius het volgende:
Ok, ze eindigen dus met 'We are the world'.
Dat was zo triestquote:Op dinsdag 7 juli 2009 19:19 schreef JaneDoe het volgende:
hjenny huisman nog steeds trots dat hij 20 jaar geleden 'reach out and touch' zong voor mike
ze hebben gewoon gleijk hoorquote:Op dinsdag 7 juli 2009 19:18 schreef Cee het volgende:
Ik zet 'm even op BBC, als ze op NL3 nu al gaan zeiken over het feit dat ze al een kwartier naar niks zitten te kijken ben ik weg.
Serieus?? Wat een sneuheidquote:Op dinsdag 7 juli 2009 19:19 schreef JaneDoe het volgende:
hjenny huisman nog steeds trots dat hij 20 jaar geleden 'reach out and touch' zong voor mike
quote:Op dinsdag 7 juli 2009 19:18 schreef Cee het volgende:
Ik zet 'm even op BBC, als ze op NL3 nu al gaan zeiken over het feit dat ze al een kwartier naar niks zitten te kijken ben ik weg.
quote:Op dinsdag 7 juli 2009 19:19 schreef JaneDoe het volgende:
Zit ook bijna niemand, net als in die zaal in Raleigh.quote:
OMG, a tearjurker.quote:
hehe iddquote:Op dinsdag 7 juli 2009 19:20 schreef Greys het volgende:
Niemand durft daar iets te zeggen of te kuchen natuurlijk in die zaal
tearjurkerquote:
Iedereen is aan het werk daarquote:Op dinsdag 7 juli 2009 19:21 schreef APK het volgende:
[..]
Zit ook bijna niemand, net als in die zaal in Raleigh.
Ik trek hier intussen even mijn tweede Guinness openquote:Op dinsdag 7 juli 2009 19:20 schreef Greys het volgende:
Niemand durft daar iets te zeggen of te kuchen natuurlijk in die zaal
is er een setlist?quote:Op dinsdag 7 juli 2009 19:17 schreef Ambrosius het volgende:
Ok, ze eindigen dus met 'We are the world'.
via Twitter wordt dit ook gemeldquote:Op dinsdag 7 juli 2009 19:21 schreef muisje-eliza het volgende:
volgens cnn is er geen audio mogelijk op dit moment
Dat zou echt de grootste hoax aller tijden zijn. Dat dit gewoon de aftrap zou zijn van zijn "This is It" tour. *Wishful thinking*quote:
ik zweer, ik pis in mn broek danquote:Op dinsdag 7 juli 2009 19:21 schreef koemleit het volgende:
Dalijk komt jackson eigus op.
Oke ik moest lachenquote:Op dinsdag 7 juli 2009 19:22 schreef Bluezz het volgende:
Ik denk dat de kist zometeen openpiept en hij eruit springt en thriller gaat zingen
mens dat is elke voetbalwedstrijd zo...quote:Op dinsdag 7 juli 2009 19:22 schreef DancingPhoebe het volgende:
Je zou er maar bij zijn zeg. Dat is toch wel heel bijzonder om mee te maken denk ik.
Ik vind het hier al haast episch! Gewoon dat je weet dat jullie dat ook allemaal zitten te kijken. Dat iedereen hetzelfde kijkt en dat je hier dan lekker je eitje kwijt kunt ook al zit je lovaaaah suf te interwebzen met zn rug naar de tv... Dat voelt als zo togethaaaaa...
Kun je nagaan als je daar BENT.
(Of als je in #show op irc zit)
quote:Op dinsdag 7 juli 2009 19:22 schreef Bluezz het volgende:
Ik denk dat de kist zometeen openpiept en hij eruit springt en thriller gaat zingen
Het is nog geen half elf 's ochtends, meeste mensen zijn aan het werk, zoveel vrije dagen hebben amerikanen nou ook weer niet.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 19:21 schreef APK het volgende:
[..]
Zit ook bijna niemand, net als in die zaal in Raleigh.
Ik zit al vanaf 17.00 aan het bierquote:Op dinsdag 7 juli 2009 19:22 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Ik trek hier intussen even mijn tweede Guinness open
Cheers, Michael!!
quote:Op dinsdag 7 juli 2009 19:22 schreef Impry het volgende:
CNN: "No audio from Staples"
NL3: "En doodstil daar hè, doooodstil"
ik gok minder dan 500 miljoenquote:Op dinsdag 7 juli 2009 19:22 schreef Rianne84 het volgende:
als het zo doorgaat halen ze nog geen miljard kijkers
Volgens mij is het gewoon een beetje een flop.quote:
Dat denk ik niet.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 19:24 schreef APK het volgende:
[..]
Volgens mij is het gewoon een beetje een flop.
Dit quote ik even gewoon omdat het zo waar is, zelfs nu weten ze het nog nietquote:Op dinsdag 7 juli 2009 19:22 schreef Impry het volgende:
CNN: "No audio from Staples"
NL3: "En doodstil daar hè, doooodstil"
ik zap nos, echt doodstilquote:Op dinsdag 7 juli 2009 19:23 schreef sunmoonstar het volgende:
CNN stream kletst nu wel door de stilte heen. NOS houdt zich even koest.
Hij kwam overal te laat, dus typisch MJ.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 19:23 schreef MaLo het volgende:
Gewoon te laat aankomen op je eigen herdenkingsdienst
Gjezjellig! Ik ga ook voetbal volgen!quote:Op dinsdag 7 juli 2009 19:23 schreef koemleit het volgende:
[..]
mens dat is elke voetbalwedstrijd zo...
als dat gebeurt dan sloop ik me pcquote:Op dinsdag 7 juli 2009 19:22 schreef Bluezz het volgende:
quote:Op dinsdag 7 juli 2009 19:23 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Dat zou echt de grootste hoax aller tijden zijn. Dat dit gewoon de aftrap zou zijn van zijn "This is It" tour. *Wishful thinking*
Hear hear!!!quote:Op dinsdag 7 juli 2009 19:23 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Ik zit al vanaf 17.00 aan het bier
PROOST!!
let's celebrate
ze moeten hem nog even zn gouden zwempak aantrekkenquote:Op dinsdag 7 juli 2009 19:23 schreef MaLo het volgende:
nja maar waarom dan eerst die brieven voorlezen? begin pas als je er klaar voor bent.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 19:25 schreef Greys het volgende:
Die beelden en geluid moeten over de hele wereld.
Er zal wel een kinkje in de kabel zijn, ze moeten natuurlijk even zeker weten dat iedereen beeld en geluid heeft ofzo.
Leek anders of Times Square rustiger was dan normaal.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 19:23 schreef Dagonet het volgende:
Het is nog geen half elf 's ochtends, meeste mensen zijn aan het werk, zoveel vrije dagen hebben amerikanen nou ook weer niet.
hij kwam toch ook vet laat vaak op zn repetitiequote:Op dinsdag 7 juli 2009 19:23 schreef MaLo het volgende:
Hear hear?quote:Op dinsdag 7 juli 2009 19:26 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Hear hear!!!
Dont stop till you get enough!
te laat en in pyamabroekquote:Op dinsdag 7 juli 2009 19:25 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Hij kwam overal te laat, dus typisch MJ.
ik moet lachenquote:Op dinsdag 7 juli 2009 19:26 schreef Rianne84 het volgende:
[..]
ze moeten hem nog even zn gouden zwempak aantrekken
dan skip ik het eerste half uur iedere keer weer.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 19:25 schreef Bluezz het volgende:
Als dit op DVD uitgebracht wordt koop ik hem niet hoor
ga dan snel hup 1 2 3 4quote:
Misschien is er achter de schermen iemand van de familie ingestort van verdriet?quote:Op dinsdag 7 juli 2009 19:26 schreef koemleit het volgende:
[..]
nja maar waarom dan eerst die brieven voorlezen? begin pas als je er klaar voor bent.
amenquote:
lang leve fast forwardquote:Op dinsdag 7 juli 2009 19:27 schreef koemleit het volgende:
[..]
dan skip ik het eerste half uur iedere keer weer.
Surequote:Op dinsdag 7 juli 2009 19:28 schreef Greys het volgende:
[..]
Misschien is er achter de schermen iemand van de familie ingestort van verdriet?
Weten wij veel.... dan leg je toch echt het programma stil hoor.
Boris moet niet denken, dat lijkt me duidelijkquote:Op dinsdag 7 juli 2009 19:28 schreef Shoombak het volgende:
[..]
Boris dacht dat ze 5 minuten stilte aan het houden waren
8 uur vrees ikquote:
Ik ook, maar de verslaggevers op SBS zijn nog ergerquote:Op dinsdag 7 juli 2009 19:27 schreef Qwea het volgende:
ik kots op boris
geloof me de jacksons leggen daar voor zo'n show niet stil hoorquote:Op dinsdag 7 juli 2009 19:28 schreef Greys het volgende:
[..]
Misschien is er achter de schermen iemand van de familie ingestort van verdriet?
De familie is al in de zaal hoor ik net. Ik denk dat ze teneerste het audioprobleem aan het oplossen zijn en ten tweede alles klaarzetten om de kist naar binnen te brengenquote:Op dinsdag 7 juli 2009 19:28 schreef Greys het volgende:
[..]
sbs6 pauperzekerquote:Op dinsdag 7 juli 2009 19:29 schreef MaLo het volgende:
[..]
Ik ook, maar de verslaggevers op SBS zijn nog erger.
Hips!!quote:Op dinsdag 7 juli 2009 19:27 schreef Greys het volgende:
[..]
Hear hear?
Hieeeee hieeeeeeeeeeeeeeeeeee!!! bedoel je!
ik hoop dat ze spotlight gaat zingenquote:
quote:Op dinsdag 7 juli 2009 19:30 schreef Sideshowbobbie het volgende:
Wat een figuur zeg, die boris. Die van eckdom trouwens ook, nee wacht, dat hele sneue clubje
Die zender heb ik nog niet eens aangeraakt, die lui zouden na zesvoudige spellcheck nog Maikel schrijven.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 19:29 schreef MaLo het volgende:
[..]
Ik ook, maar de verslaggevers op SBS zijn nog erger.
quote:Op dinsdag 7 juli 2009 19:23 schreef MaLo het volgende:
Is dat een grap?quote:Op dinsdag 7 juli 2009 19:29 schreef Jor_Dii het volgende:
Twitteraars: Audio problems inside Staples Center. They are working on it.
zap voor de grap eens naar 3 en cnn, don't think soquote:
22 mil. :p en nee, het was een roddelsite die dat naar buiten bracht zonder dat er ook maar een echte nieuwssite het overgenomen heeft.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 19:28 schreef opgebaarde het volgende:
maar klopt het dat die jongen die zogenaamd vroeger misbruikt was en 32 mil gevangen heeft, verklaart heeft dat er nooit iets gebeurd is?
zo meteenquote:
Nee.quote:
CNN maat.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |