Iedereen is aan het werk daarquote:Op dinsdag 7 juli 2009 19:21 schreef APK het volgende:
[..]
Zit ook bijna niemand, net als in die zaal in Raleigh.
Ik trek hier intussen even mijn tweede Guinness openquote:Op dinsdag 7 juli 2009 19:20 schreef Greys het volgende:
Niemand durft daar iets te zeggen of te kuchen natuurlijk in die zaal
is er een setlist?quote:Op dinsdag 7 juli 2009 19:17 schreef Ambrosius het volgende:
Ok, ze eindigen dus met 'We are the world'.
via Twitter wordt dit ook gemeldquote:Op dinsdag 7 juli 2009 19:21 schreef muisje-eliza het volgende:
volgens cnn is er geen audio mogelijk op dit moment
Dat zou echt de grootste hoax aller tijden zijn. Dat dit gewoon de aftrap zou zijn van zijn "This is It" tour. *Wishful thinking*quote:
ik zweer, ik pis in mn broek danquote:Op dinsdag 7 juli 2009 19:21 schreef koemleit het volgende:
Dalijk komt jackson eigus op.
Oke ik moest lachenquote:Op dinsdag 7 juli 2009 19:22 schreef Bluezz het volgende:
Ik denk dat de kist zometeen openpiept en hij eruit springt en thriller gaat zingen
mens dat is elke voetbalwedstrijd zo...quote:Op dinsdag 7 juli 2009 19:22 schreef DancingPhoebe het volgende:
Je zou er maar bij zijn zeg. Dat is toch wel heel bijzonder om mee te maken denk ik.
Ik vind het hier al haast episch! Gewoon dat je weet dat jullie dat ook allemaal zitten te kijken. Dat iedereen hetzelfde kijkt en dat je hier dan lekker je eitje kwijt kunt ook al zit je lovaaaah suf te interwebzen met zn rug naar de tv... Dat voelt als zo togethaaaaa...
Kun je nagaan als je daar BENT.
(Of als je in #show op irc zit)
quote:Op dinsdag 7 juli 2009 19:22 schreef Bluezz het volgende:
Ik denk dat de kist zometeen openpiept en hij eruit springt en thriller gaat zingen
Het is nog geen half elf 's ochtends, meeste mensen zijn aan het werk, zoveel vrije dagen hebben amerikanen nou ook weer niet.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 19:21 schreef APK het volgende:
[..]
Zit ook bijna niemand, net als in die zaal in Raleigh.
Ik zit al vanaf 17.00 aan het bierquote:Op dinsdag 7 juli 2009 19:22 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Ik trek hier intussen even mijn tweede Guinness open
Cheers, Michael!!
quote:Op dinsdag 7 juli 2009 19:22 schreef Impry het volgende:
CNN: "No audio from Staples"
NL3: "En doodstil daar hè, doooodstil"
ik gok minder dan 500 miljoenquote:Op dinsdag 7 juli 2009 19:22 schreef Rianne84 het volgende:
als het zo doorgaat halen ze nog geen miljard kijkers
Volgens mij is het gewoon een beetje een flop.quote:
Dat denk ik niet.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 19:24 schreef APK het volgende:
[..]
Volgens mij is het gewoon een beetje een flop.
Dit quote ik even gewoon omdat het zo waar is, zelfs nu weten ze het nog nietquote:Op dinsdag 7 juli 2009 19:22 schreef Impry het volgende:
CNN: "No audio from Staples"
NL3: "En doodstil daar hè, doooodstil"
ik zap nos, echt doodstilquote:Op dinsdag 7 juli 2009 19:23 schreef sunmoonstar het volgende:
CNN stream kletst nu wel door de stilte heen. NOS houdt zich even koest.
Hij kwam overal te laat, dus typisch MJ.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 19:23 schreef MaLo het volgende:
Gewoon te laat aankomen op je eigen herdenkingsdienst
Gjezjellig! Ik ga ook voetbal volgen!quote:Op dinsdag 7 juli 2009 19:23 schreef koemleit het volgende:
[..]
mens dat is elke voetbalwedstrijd zo...
als dat gebeurt dan sloop ik me pcquote:Op dinsdag 7 juli 2009 19:22 schreef Bluezz het volgende:
quote:Op dinsdag 7 juli 2009 19:23 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Dat zou echt de grootste hoax aller tijden zijn. Dat dit gewoon de aftrap zou zijn van zijn "This is It" tour. *Wishful thinking*
Hear hear!!!quote:Op dinsdag 7 juli 2009 19:23 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Ik zit al vanaf 17.00 aan het bier
PROOST!!
let's celebrate
ze moeten hem nog even zn gouden zwempak aantrekkenquote:Op dinsdag 7 juli 2009 19:23 schreef MaLo het volgende:
nja maar waarom dan eerst die brieven voorlezen? begin pas als je er klaar voor bent.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 19:25 schreef Greys het volgende:
Die beelden en geluid moeten over de hele wereld.
Er zal wel een kinkje in de kabel zijn, ze moeten natuurlijk even zeker weten dat iedereen beeld en geluid heeft ofzo.
Leek anders of Times Square rustiger was dan normaal.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 19:23 schreef Dagonet het volgende:
Het is nog geen half elf 's ochtends, meeste mensen zijn aan het werk, zoveel vrije dagen hebben amerikanen nou ook weer niet.
hij kwam toch ook vet laat vaak op zn repetitiequote:Op dinsdag 7 juli 2009 19:23 schreef MaLo het volgende:
Hear hear?quote:Op dinsdag 7 juli 2009 19:26 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Hear hear!!!
Dont stop till you get enough!
te laat en in pyamabroekquote:Op dinsdag 7 juli 2009 19:25 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Hij kwam overal te laat, dus typisch MJ.
ik moet lachenquote:Op dinsdag 7 juli 2009 19:26 schreef Rianne84 het volgende:
[..]
ze moeten hem nog even zn gouden zwempak aantrekken
dan skip ik het eerste half uur iedere keer weer.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 19:25 schreef Bluezz het volgende:
Als dit op DVD uitgebracht wordt koop ik hem niet hoor
ga dan snel hup 1 2 3 4quote:
Misschien is er achter de schermen iemand van de familie ingestort van verdriet?quote:Op dinsdag 7 juli 2009 19:26 schreef koemleit het volgende:
[..]
nja maar waarom dan eerst die brieven voorlezen? begin pas als je er klaar voor bent.
amenquote:
lang leve fast forwardquote:Op dinsdag 7 juli 2009 19:27 schreef koemleit het volgende:
[..]
dan skip ik het eerste half uur iedere keer weer.
Surequote:Op dinsdag 7 juli 2009 19:28 schreef Greys het volgende:
[..]
Misschien is er achter de schermen iemand van de familie ingestort van verdriet?
Weten wij veel.... dan leg je toch echt het programma stil hoor.
Boris moet niet denken, dat lijkt me duidelijkquote:Op dinsdag 7 juli 2009 19:28 schreef Shoombak het volgende:
[..]
Boris dacht dat ze 5 minuten stilte aan het houden waren
8 uur vrees ikquote:
Ik ook, maar de verslaggevers op SBS zijn nog ergerquote:Op dinsdag 7 juli 2009 19:27 schreef Qwea het volgende:
ik kots op boris
geloof me de jacksons leggen daar voor zo'n show niet stil hoorquote:Op dinsdag 7 juli 2009 19:28 schreef Greys het volgende:
[..]
Misschien is er achter de schermen iemand van de familie ingestort van verdriet?
De familie is al in de zaal hoor ik net. Ik denk dat ze teneerste het audioprobleem aan het oplossen zijn en ten tweede alles klaarzetten om de kist naar binnen te brengenquote:Op dinsdag 7 juli 2009 19:28 schreef Greys het volgende:
[..]
sbs6 pauperzekerquote:Op dinsdag 7 juli 2009 19:29 schreef MaLo het volgende:
[..]
Ik ook, maar de verslaggevers op SBS zijn nog erger.
Hips!!quote:Op dinsdag 7 juli 2009 19:27 schreef Greys het volgende:
[..]
Hear hear?
Hieeeee hieeeeeeeeeeeeeeeeeee!!! bedoel je!
ik hoop dat ze spotlight gaat zingenquote:
quote:Op dinsdag 7 juli 2009 19:30 schreef Sideshowbobbie het volgende:
Wat een figuur zeg, die boris. Die van eckdom trouwens ook, nee wacht, dat hele sneue clubje
Die zender heb ik nog niet eens aangeraakt, die lui zouden na zesvoudige spellcheck nog Maikel schrijven.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 19:29 schreef MaLo het volgende:
[..]
Ik ook, maar de verslaggevers op SBS zijn nog erger.
quote:Op dinsdag 7 juli 2009 19:23 schreef MaLo het volgende:
Is dat een grap?quote:Op dinsdag 7 juli 2009 19:29 schreef Jor_Dii het volgende:
Twitteraars: Audio problems inside Staples Center. They are working on it.
zap voor de grap eens naar 3 en cnn, don't think soquote:
22 mil. :p en nee, het was een roddelsite die dat naar buiten bracht zonder dat er ook maar een echte nieuwssite het overgenomen heeft.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 19:28 schreef opgebaarde het volgende:
maar klopt het dat die jongen die zogenaamd vroeger misbruikt was en 32 mil gevangen heeft, verklaart heeft dat er nooit iets gebeurd is?
zo meteenquote:
Nee.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |