Neequote:Op dinsdag 7 juli 2009 19:14 schreef DancingPhoebe het volgende:
NIcka hou je gezuurpruim eens even voor je, wil je?
en daar hebben we CEEquote:
Today on Jerry Springer: Internet Heroes Fight!!quote:
Cnnquote:Op dinsdag 7 juli 2009 19:16 schreef SCH het volgende:
Wat is die NOS eikel toch ongeschikt hiervoor.
Moment, stilte, anyone?quote:Op dinsdag 7 juli 2009 19:16 schreef __Saviour__ het volgende:
Niet echt een strak doorlopende show zeg
quote:
Zou kunnen. Ik ben onder de indruk van dit mediagebeuren, laat staan wat dat voor die kiddies is.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 19:14 schreef Greys het volgende:
Misschien wilden ze dat zelf wel heel graag.
Het zou vrijquote:Op dinsdag 7 juli 2009 19:17 schreef N.icka het volgende:
Die beursberichten onder in het beeld gaan gewoon door
herdenkingsdienstquote:Op dinsdag 7 juli 2009 19:08 schreef remlof het volgende:
[..]
Niet?
Waar kijken jullie allemaal naar dan?
Geleid door Lionel Richiequote:Op dinsdag 7 juli 2009 19:17 schreef Ambrosius het volgende:
Ok, ze eindigen dus met 'We are the world'.
Dat was zo triestquote:Op dinsdag 7 juli 2009 19:19 schreef JaneDoe het volgende:
hjenny huisman nog steeds trots dat hij 20 jaar geleden 'reach out and touch' zong voor mike
ze hebben gewoon gleijk hoorquote:Op dinsdag 7 juli 2009 19:18 schreef Cee het volgende:
Ik zet 'm even op BBC, als ze op NL3 nu al gaan zeiken over het feit dat ze al een kwartier naar niks zitten te kijken ben ik weg.
Serieus?? Wat een sneuheidquote:Op dinsdag 7 juli 2009 19:19 schreef JaneDoe het volgende:
hjenny huisman nog steeds trots dat hij 20 jaar geleden 'reach out and touch' zong voor mike
quote:Op dinsdag 7 juli 2009 19:18 schreef Cee het volgende:
Ik zet 'm even op BBC, als ze op NL3 nu al gaan zeiken over het feit dat ze al een kwartier naar niks zitten te kijken ben ik weg.
quote:Op dinsdag 7 juli 2009 19:19 schreef JaneDoe het volgende:
Zit ook bijna niemand, net als in die zaal in Raleigh.quote:
OMG, a tearjurker.quote:
hehe iddquote:Op dinsdag 7 juli 2009 19:20 schreef Greys het volgende:
Niemand durft daar iets te zeggen of te kuchen natuurlijk in die zaal
tearjurkerquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |