nee, want er is geen begrafenisquote:Op dinsdag 7 juli 2009 19:05 schreef remlof het volgende:
En, is het een leuke begravenis?
geen idee, ik heb in 2 min irc gedownload, server aangemaakt, en #show gedaanquote:Op dinsdag 7 juli 2009 19:05 schreef DancingPhoebe het volgende:
Er is toch ook een online irc?
dat je niet hoeft te installeren?
Verkeerde bandje erin gepropt denk ikquote:Op dinsdag 7 juli 2009 19:06 schreef koemleit het volgende:
LOL op ned 3 gaf obama, poetin net een hand
maar ja dat missen julllie want hullie kijken cnn.
ooh noes!quote:Op dinsdag 7 juli 2009 19:06 schreef koemleit het volgende:
Het is voor dit soort gebeurtenissen een zeer interessant medium.quote:
Ik zit toch niet in LAquote:
Goh, ik heb zijn hele speech gehoord vanmiddag. Wat zijn MJ kijkers toch oppervlakkig.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 19:06 schreef koemleit het volgende:
idd, hopelijk mis ik het niet.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 19:09 schreef ElizabethR het volgende:
Spannend, ik ben benieuwd wat er gebeurt als die kist binnenkomt
Ik ook ja. En de kindjes zijn er dus ook bij.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 19:09 schreef ElizabethR het volgende:
Spannend, ik ben benieuwd wat er gebeurt als die kist binnenkomt
CNNquote:Op dinsdag 7 juli 2009 19:08 schreef remlof het volgende:
[..]
Niet?
Waar kijken jullie allemaal naar dan?
nee sorry vanmiddag moest ik werkenquote:Op dinsdag 7 juli 2009 19:10 schreef beequeen het volgende:
[..]
Goh, ik heb zijn hele speech gehoord vanmiddag. Wat zijn MJ kijkers toch oppervlakkig.
Echt waar? Why?quote:
Mens zeur niet zoquote:Op dinsdag 7 juli 2009 19:11 schreef DancingPhoebe het volgende:
k kan er niet tegenop F5'en joh als het straks los gaat! Dan is IRC denk ik wel prettiger, maar dan moeten we op zn minst Greys erbij hebben. Anders wordt het niets!!!
Why not?quote:
Mutsquote:Op dinsdag 7 juli 2009 19:11 schreef DancingPhoebe het volgende:
k kan er niet tegenop F5'en joh als het straks los gaat! Dan is IRC denk ik wel prettiger, maar dan moeten we op zn minst Greys erbij hebben. Anders wordt het niets!!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |