Dit quote ik even gewoon omdat het zo waar is, zelfs nu weten ze het nog nietquote:Op dinsdag 7 juli 2009 19:22 schreef Impry het volgende:
CNN: "No audio from Staples"
NL3: "En doodstil daar hè, doooodstil"
ik zap nos, echt doodstilquote:Op dinsdag 7 juli 2009 19:23 schreef sunmoonstar het volgende:
CNN stream kletst nu wel door de stilte heen. NOS houdt zich even koest.
Hij kwam overal te laat, dus typisch MJ.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 19:23 schreef MaLo het volgende:
Gewoon te laat aankomen op je eigen herdenkingsdienst
Gjezjellig! Ik ga ook voetbal volgen!quote:Op dinsdag 7 juli 2009 19:23 schreef koemleit het volgende:
[..]
mens dat is elke voetbalwedstrijd zo...
als dat gebeurt dan sloop ik me pcquote:Op dinsdag 7 juli 2009 19:22 schreef Bluezz het volgende:
Ik denk dat de kist zometeen openpiept en hij eruit springt en thriller gaat zingen
quote:Op dinsdag 7 juli 2009 19:23 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Dat zou echt de grootste hoax aller tijden zijn. Dat dit gewoon de aftrap zou zijn van zijn "This is It" tour. *Wishful thinking*
Hear hear!!!quote:Op dinsdag 7 juli 2009 19:23 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Ik zit al vanaf 17.00 aan het bier
PROOST!!
let's celebrate
ze moeten hem nog even zn gouden zwempak aantrekkenquote:Op dinsdag 7 juli 2009 19:23 schreef MaLo het volgende:
nja maar waarom dan eerst die brieven voorlezen? begin pas als je er klaar voor bent.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 19:25 schreef Greys het volgende:
Die beelden en geluid moeten over de hele wereld.
Er zal wel een kinkje in de kabel zijn, ze moeten natuurlijk even zeker weten dat iedereen beeld en geluid heeft ofzo.
Leek anders of Times Square rustiger was dan normaal.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 19:23 schreef Dagonet het volgende:
Het is nog geen half elf 's ochtends, meeste mensen zijn aan het werk, zoveel vrije dagen hebben amerikanen nou ook weer niet.
hij kwam toch ook vet laat vaak op zn repetitiequote:Op dinsdag 7 juli 2009 19:23 schreef MaLo het volgende:
Hear hear?quote:Op dinsdag 7 juli 2009 19:26 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Hear hear!!!
Dont stop till you get enough!
te laat en in pyamabroekquote:Op dinsdag 7 juli 2009 19:25 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Hij kwam overal te laat, dus typisch MJ.
ik moet lachenquote:Op dinsdag 7 juli 2009 19:26 schreef Rianne84 het volgende:
[..]
ze moeten hem nog even zn gouden zwempak aantrekken
dan skip ik het eerste half uur iedere keer weer.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 19:25 schreef Bluezz het volgende:
Als dit op DVD uitgebracht wordt koop ik hem niet hoor
ga dan snel hup 1 2 3 4quote:
Misschien is er achter de schermen iemand van de familie ingestort van verdriet?quote:Op dinsdag 7 juli 2009 19:26 schreef koemleit het volgende:
[..]
nja maar waarom dan eerst die brieven voorlezen? begin pas als je er klaar voor bent.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |