Volgens de reacties op haar myspace niet.quote:
Hier in ieder geval geen geluid iddquote:Op dinsdag 7 juli 2009 18:51 schreef yavanna het volgende:
Meer mensen waarbij de CNN stream (nog steeds ) geen geluid geeft?
Boris? Zoals in de aankondiging werd gezegd.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 18:54 schreef Qwea het volgende:
wie zingt er nu op ned 3? ik vind het niet klinken
Ik denk dat je dan ook moet kijken naar welke nummers je wil hebben.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 18:53 schreef Jor_Dii het volgende:
Wat is de beste DVD die er van MJ te koop is? Het gaat me vooral om de geluidskwaliteit van zijn liedjes.
Dat vind jij. Misschien denkt Boris er anders over.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 18:51 schreef Sideshowbobbie het volgende:
Maar hij heeft zelf de verkeerde nummers uitgekozen om te zingen, was een beetje jammer
het was prachtig jaquote:Op dinsdag 7 juli 2009 18:50 schreef beequeen het volgende:
[..]
Niet overdrijven mop. Hij heeft een practhig memorial voor MJ gehouden. Keep the soul alive geldt natuurlijk ook voor Michael.
Daarom kijk ik liever gewoon CNN op tv.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 18:51 schreef yavanna het volgende:
Meer mensen waarbij de CNN stream (nog steeds ) geen geluid geeft?
Wat kun je aanraden dan?quote:Op dinsdag 7 juli 2009 18:54 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Ik denk dat je dan ook moet kijken naar welke nummers je wil hebben.
niet grappigquote:Op dinsdag 7 juli 2009 18:54 schreef leroytje het volgende:
HIJ LEEFT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Oh, die ergernis doe ik mezelf niet eens meer aan, stay at CNN.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 18:55 schreef Houniet het volgende:
Net even door de NL zenders heen gelopen, maar het is echt triest.
CNN.
Idd. Op RTL Blvd waar ze zichzelf nogal veel interessanter vinden dan de ceremonie...quote:Op dinsdag 7 juli 2009 18:55 schreef Houniet het volgende:
Net even door de NL zenders heen gelopen, maar het is echt triest.
CNN.
ik zapte er ff naar toe in de reclame, dus ik heb die aankondiging niet mee gekregenquote:Op dinsdag 7 juli 2009 18:54 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Boris? Zoals in de aankondiging werd gezegd.
Je kent boris?quote:Op dinsdag 7 juli 2009 18:55 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dat vind jij. Misschien denkt Boris er anders over.
BQ gaat in de lurk, misschien tot later.
Ik wist niet wat ik zag toen ik die foto zag. Briljant.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 18:56 schreef Asskicker14 het volgende:
Michael Jackson op de foto met Peppi & Kokki.
CNN is het beste, inclusief de live feed op cnn.comquote:Op dinsdag 7 juli 2009 18:57 schreef k_i_m het volgende:
Ik ben zo bang dat ik wat mis door al dat gelul. Wat is het beste net om te kijken?
Neequote:Op dinsdag 7 juli 2009 18:57 schreef DancingPhoebe het volgende:
MENSEN KOM ALLEMAAL NAAR IRC!!
/join #show !!!!!!
dat vind ik eigenlijk wel een goed idee!quote:Op dinsdag 7 juli 2009 18:57 schreef DancingPhoebe het volgende:
MENSEN KOM ALLEMAAL NAAR IRC!!
/join #show !!!!!!
cnn..?quote:Op dinsdag 7 juli 2009 18:57 schreef k_i_m het volgende:
Ik ben zo bang dat ik wat mis door al dat gelul. Wat is het beste net om te kijken?
Ze zegt toch 'misschien'?quote:Op dinsdag 7 juli 2009 18:56 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Je kent boris?
Voor de rest vind ik 'm een beetje vaag, maar het is vast een aardige gozer hoor
CNN, ik geloof dat bijna iedereen het daarover eens isquote:Op dinsdag 7 juli 2009 18:57 schreef k_i_m het volgende:
Gewoon rustig kijken op amazon.com wat er allemaal is en dan de juiste bestellen.quote:
Waar, op de Nederlandse zenders?quote:Op dinsdag 7 juli 2009 18:56 schreef Asskicker14 het volgende:
Michael Jackson op de foto met Peppi & Kokki.
Dat was 'm ook, alleen in kleur.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 19:00 schreef JX het volgende:
[..]
Waar, op de Nederlandse zenders?Ik ken alleen deze foto
Straks zijn alle zenders en streams op de wereld hetzelfde.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 19:00 schreef Phrits het volgende:
De CNN-stream en de CNN-zender zijn verschillend.![]()
kijkonderzoek.nlquote:Op dinsdag 7 juli 2009 19:01 schreef Rianne84 het volgende:
weet iemand hoeveel mensen naar de programma's van gisteravond hebben gekeken?
Ik weet niet eens wat irc is en ik wil het ook niet weten, want ik kan dit amper bijhoudenquote:Op dinsdag 7 juli 2009 19:02 schreef Qwea het volgende:
*zit ook op irc in #show
Dat vind ik toch iets makkelijker bij te houden en reageren dan hierzo
quote:
Irc is een chat programma waarmee je in een chat room kan. Echt veel makkelijkerquote:Op dinsdag 7 juli 2009 19:03 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik weet niet eens wat irc is en ik wil het ook niet weten, want ik kan dit amper bijhouden
quote:
www.mirc.nl tis echt heel makkelijkquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |