FOK!games complimenten,suggesties,vragen en problemen-topicquote:Op vrijdag 24 juli 2009 09:43 schreef Pheno het volgende:
Even voor games.fok: het is geen lente meer, dus er mag wel een nieuwe banner komen. En een vooruitblik naar juni vind ik wel erg ver weg.
als je het in het juiste topic zet en het misschien nog even fatsoenlijk wilt verwoorden dan gaan we het nog inhoudelijk lezen ook!quote:Op vrijdag 24 juli 2009 09:43 schreef Pheno het volgende:
Even voor games.fok: het is geen lente meer, dus er mag wel een nieuwe banner komen. En een vooruitblik naar juni vind ik wel erg ver weg.
Excuses, hoogheid.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 10:09 schreef Misan het volgende:
[..]
als je het in het juiste topic zet en het misschien nog even fatsoenlijk wilt verwoorden dan gaan we het nog inhoudelijk lezen ook!
hoe triest....quote:Op vrijdag 24 juli 2009 10:09 schreef Misan het volgende:
[..]
als je het in het juiste topic zet en het misschien nog even fatsoenlijk wilt verwoorden dan gaan we het nog inhoudelijk lezen ook!
gastkusje en donequote:Op dinsdag 28 juli 2009 12:54 schreef Pettigrew81 het volgende:
[Xbox 360] Gears Of War 2 #4
kan deze in het xbox subforum geplaatst worden.
Alvast bedankt
Jammer dat je t topic gesloten hebt! We wilde daar juist spammen en in t andere hattrick topic t centraler houden. Nou moet dus alle spam weer in 1 topic en zal t straks weer veel sneller gaan. Beetje jammer vooral ook dat t zonder overleg gebeurd.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 10:44 schreef Strolie75 het volgende:
Meet is voorbij. Een SC-topic lijkt me wel voldoende.
Hattrick #357 Bier, bier en nog eens bier
Dus wat je zegt is dat je een bepaald type bagger uit een SC topic wilt houden door er een apart reeks topics voor te reserveren?quote:Op woensdag 5 augustus 2009 14:12 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Jammer dat je t topic gesloten hebt! We wilde daar juist spammen en in t andere hattrick topic t centraler houden. Nou moet dus alle spam weer in 1 topic en zal t straks weer veel sneller gaan. Beetje jammer vooral ook dat t zonder overleg gebeurd.
Bij hoge uitzondering moet ik toegeven dat ik het toch wel eens ben met Stroliequote:Op woensdag 5 augustus 2009 16:17 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Dus wat je zegt is dat je een bepaald type bagger uit een SC topic wilt houden door er een apart reeks topics voor te reserveren?
Ik ben het altijd met hem eensquote:Op woensdag 5 augustus 2009 16:23 schreef Bart het volgende:
[..]
Bij hoge uitzondering moet ik toegeven dat ik het toch wel eens ben met Strolie
sc is t niet in t normale topic. Dus nee.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 16:17 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Dus wat je zegt is dat je een bepaald type bagger uit een SC topic wilt houden door er een apart reeks topics voor te reserveren?
donequote:Op maandag 10 augustus 2009 22:40 schreef koei het volgende:
Mag de titel van [GAMSC #161] Waar koeien niet kunnen tellen aangepast worden naar [GAMSC #161] Waar koeien niet kunnen tellen ? Alvast bedankt!
quote:Op maandag 10 augustus 2009 23:20 schreef Rossdale het volgende:
[..]
[GAMSC #161] Waar koeien niet kunnen tellen!
donequote:Op dinsdag 18 augustus 2009 16:44 schreef RedemptioN het volgende:
[PS3 #204] Inclusief een afgeslankte versie
mag slotje
oh, ook complimenten topique, bij deze !
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |