Tevens tvp.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 15:09 schreef Bart het volgende:
[..]
Oh ik pas me wel aan hoor, ik post wel wat onzin waarvan totaal niet duidelijk is of het een tvp is of niet. En als het dan verwijderd wordt, ga ik wel weer de discussie aan.
Oftewel: het gaat geen fuck uitmaken, en komt alleen een andere verpakking omheen.
Doe wat jij denkt dat goed is Bart!quote:
Altijd. Maar denk jij serieus dat er in GAM wat gaat veranderen in positieve zin als je tvp's gaat verwijderen?quote:
Was geen onzin trouwens!quote:
quote:Op dinsdag 7 juli 2009 15:17 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Was geen onzin trouwens!
Maar goed we hebben ons er aan te houden dus dat zal ik doen. Even voor de goede orde dit heeft alleen betrekking op de centraal topic's toch?
Centrale staat tussen haakjes dus het geldt voor alle topics!quote:Op maandag 29 juni 2009 11:52 schreef Strolie75 het volgende:
Ik ga (verkapte) tvp-posts uit de (centrale) topics deleten als ik ze tegenkom. Het voegt niks toe en is ontzettend irritant als je het topic doorleest. Als je wilt meeposten doe je maar wat moeite. Wil je gewoon het topic volgen dan kun je de bookmarkfunctie gebruiken.
Ik ga er geen notes voor uitdelen, ik ga ook geen wedstrijd posts/delete houden en tenslotte ga ik er niet over in discussie. Het is gewoon een poging om de centrale topics wat beter leesbaar te maken.
Ik denk persoonlijk dat de eerste pagina overzichtelijker wordt. Vergis je niet,... een klein groepje die nu veel in feedback zit geniet van deze TVP aandacht, maar er zijn ook stillere FOK! gebruikers online die het als niet prettig ervaren die minder mondig zijn. Het hoeft allemaal niet zo vervelend te lopen met eeuwige discussies over het gebruik en of de functie van een TVP. We kunnen toch samen afspraken maken? Het is niet moeilijk ontopic te blijven of antwoord te geven op een vraag. Zo wordt het allemaal nog informatief ook. De centrale topics in GAM zijn geen eigendom van de mensen die er dagelijks loungen,... dat geldt ook voor mij.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 15:17 schreef Bart het volgende:
[..]
Altijd. Maar denk jij serieus dat er in GAM wat gaat veranderen in positieve zin als je tvp's gaat verwijderen?
Een TVP kan ook middels het antwoord geven op een vraag van andere users. Onzinposts zoals louter TVP's zijn gewoon niet handig voor users die wel een leven hebben die minder frequent in GAM rondhangenquote:Op dinsdag 7 juli 2009 15:24 schreef Edwinuss het volgende:
Ik ben het met Bart voor 100 % eens.
Het blijven TVP's maar in een andere verpakking, dat valt niet te ontkennen.
Verkapte tvp's dus..quote:Op dinsdag 7 juli 2009 15:24 schreef Edwinuss het volgende:
Ik ben het met Bart voor 100 % eens.
Het blijven TVP's maar in een andere verpakking, dat valt niet te ontkennen.
Je valt in de herhaling.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 15:28 schreef Misan het volgende:
[..]
Een TVP kan ook middels het antwoord geven op een vraag van andere users. Onzinposts zoals louter TVP's zijn gewoon niet handig voor users die wel een leven hebben die minder frequent in GAM rondhangenHet topic verliest op die manier ook zijn doel. Kijk voor de grap eens hoe de feedback topics er in andere fora uit zien, slowchatten en tvp-en kan in andere topics lijkt mij.
Als er een vraag gesteld is waarop ik het antwoord weet, of als ik wat ontopics te melden heb, dan ga ik echt niet "tvp" plaatsen, dan geef ik antwoord of zeg ik wat zinnigs. Maar anders ga ik niet iedere keer handmatig het topic in GAM opzoeken om te kijken of ik al wat zinnigs kan zeggen. Dan gooi ik een tvp neer. En hoe vaak is dat? Zelden. Meestal weet ik wel namelijk wat zinnigs te zeggen. En dat geldt ook voor de meesten.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 15:23 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ik denk persoonlijk dat de eerste pagina overzichtelijker wordt. Vergis je niet,... een klein groepje die nu veel in feedback zit geniet van deze TVP aandacht, maar er zijn ook stillere FOK! gebruikers online die het als niet prettig ervaren die minder mondig zijn. Het hoeft allemaal niet zo vervelend te lopen met eeuwige discussies over het gebruik en of de functie van een TVP. We kunnen toch samen afspraken maken? Het is niet moeilijk ontopic te blijven of antwoord te geven op een vraag. Zo wordt het allemaal nog informatief ook. De centrale topics in GAM zijn geen eigendom van de mensen die er dagelijks loungen,... dat geldt ook voor mij.
quote:Op dinsdag 7 juli 2009 15:32 schreef AQuila360 het volgende:
Kunnen we niet een overgangsperiode instellen dat zou het makkerlijker maken denk ik.
Dus ipv TvP tijdelijk een tvNEE plaatsen om duidelijk te maken dat het niet mag zodat iedereen er aan kan wennen?
Inderdaad. En je weet ook gewoon dat het over een paar maanden sowieso weer zal zijn zoals het eerst was.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 15:36 schreef Edwinuss het volgende:
Maar deze discussie zal tot niets uitkomen, de wil van de mod is wet. De mod ziet het als nuttig om een TVP te verwijderen, meer kunnen we er niet aan doen.
Of het een wanhopige actie is om iets "nieuws" van GAM te maken weet ik niet, ik lees al 3 jaar mee en post nu bijna 2 jaar, en er hoeft totaal geen verandering te komen. Het werkt en is prima zo.
Dat is meestal zo inderdaadquote:Op dinsdag 7 juli 2009 15:42 schreef Gamer_V het volgende:
[..]
Inderdaad. En je weet ook gewoon dat het over een paar maanden sowieso weer zal zijn zoals het eerst was.
Dit doet me denken dat Sackboy, Racer en ik heersers over de GTA en 360 topics waren.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 15:49 schreef AQuila360 het volgende:
Dit doet me denken aan de tijd toen ze de centraal topics wilden afschaffen! Toen was de ophef pas groot
Geen idee...waarschijnlijk meegedelete met de andere verkapte tvp's.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 18:15 schreef Bart het volgende:
Waar is mijn post gebleven in [Xbox 360 #431] waar tvp's niet langer zijn toegestaan
Ik antwoordde daar gewoon op de vraag of ik Battlefield morgen ging halen. Lijkt me redelijk ontopic.
Oke. Plaats ik dezelfde reactie gewoon opnieuw hoor. Iedereen maakt wel eens een fout.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 18:19 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Geen idee...waarschijnlijk meegedelete met de andere verkapte tvp's.
Ik kijk nu niet meer zo nauwkeuriger, zeker als het om sommige users gaat. Stukje vertrouwen verspeeld heet dat. Dan krijg je niet meer het voordeel van de twijfel.
quote:Op dinsdag 7 juli 2009 18:19 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Geen idee...waarschijnlijk meegedelete met de andere verkapte tvp's.
Ik kijk nu niet meer zo nauwkeuriger, zeker als het om sommige users gaat. Stukje vertrouwen verspeeld heet dat. Dan krijg je niet meer het voordeel van de twijfel.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.RitseB: Dat leer je nog wel, koei heeft altijd gelijk
quote:Op dinsdag 7 juli 2009 19:37 schreef koei het volgende:
Bart, zit niet zo huilie te doen
Vroeger toen waren er helemaal geen TVP's in algemene topics. Toen postte men daar gewoon interessante nieuwtjes waar op gereageerd werd. En ja, die topics waren vele malen leuker dan de huidige reeksen. Ik ben gestopt met posten in die reeksen vanwege de enorme snelheid dat er (niet inhoudelijk) gepost wordt en omdat iedereen langs elkaar heen post. We hebben niet voor niets een slowchat topic natuurlijk! Hoe moeilijk is het nou om inhoudelijk te reageren?Aaaah, "vroegah" toen FOK! nog 300 userts in totaal hadSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Bart (en ik) snapt gewoon niet waarom er nu zo nadrukkelijk op die tvp's moet worden gebitched. Ik zie persoonlijk helemaal nooit zo veel 'tvp's '.
Vooral in het xbox sc zie ik die zooi ook niet en worden er vaak genoeg weetjes gepost. De mensen die hier juist zo lopen te bitchen dat "de rest" geen TVP's moet gebruiken zijn diegenen die nooit in de topics zelf komen. Kom op man,ga je nu notes uitdelen omdat er eens in de 20 posts iemand TVP neer zet? 3 letters? 1 postje extra?
Het is maar dat dit het GAM forum is zeg_________________
quote:Op dinsdag 7 juli 2009 19:37 schreef koei het volgende:
Bart, zit niet zo huilie te doen
Vroeger toen waren er helemaal geen TVP's in algemene topics. Toen postte men daar gewoon interessante nieuwtjes waar op gereageerd werd. En ja, die topics waren vele malen leuker dan de huidige reeksen. Ik ben gestopt met posten in die reeksen vanwege de enorme snelheid dat er (niet inhoudelijk) gepost wordt en omdat iedereen langs elkaar heen post. We hebben niet voor niets een slowchat topic natuurlijk! Hoe moeilijk is het nou om inhoudelijk te reageren?Die slowchat is pas een boevenbende en die gaat helemaal snelSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Shaderon: i say boom boom boom now let me hear you say weehooo
SpankmasterC: Tut mir leit Herr AQuila, es soll nicht wieder passieren!
RickoKun: Hey hoi! Ik kom bij dit topiqueje checken weetjuh!
zo maar even een topic:quote:Op dinsdag 7 juli 2009 20:00 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Aaaah, "vroegah" toen FOK! nog 300 userts in totaal had![]()
Bart (en ik) snapt gewoon niet waarom er nu zo nadrukkelijk op die tvp's moet worden gebitched. Ik zie persoonlijk helemaal nooit zo veel 'tvp's '.
Vooral in het xbox sc zie ik die zooi ook niet en worden er vaak genoeg weetjes gepost. De mensen die hier juist zo lopen te bitchen dat "de rest" geen TVP's moet gebruiken zijn diegenen die nooit in de topics zelf komen. Kom op man,ga je nu notes uitdelen omdat er eens in de 20 posts iemand TVP neer zet? 3 letters? 1 postje extra?
Het is maar dat dit het GAM forum is zeg_________________
quote:
quote:Op woensdag 24 juni 2009 19:34 schreef Wessiej het volgende:
NEVAH
quote:Op woensdag 24 juni 2009 19:37 schreef RickoKun het volgende:
[ afbeelding ]
Hey hoi! Ik kom even bij dit topiqueje checken weetjuh!
quote:Op woensdag 24 juni 2009 20:26 schreef wc-eend het volgende:
TvP
quote:Op woensdag 24 juni 2009 21:11 schreef Digixz het volgende:
Hallo
quote:Op woensdag 24 juni 2009 23:45 schreef Yankee_One het volgende:
tvp
quote:Op donderdag 25 juni 2009 10:44 schreef Pettigrew81 het volgende:
TVP
quote:
quote:Op donderdag 25 juni 2009 12:41 schreef Aivac het volgende:
TVP
quote:Op donderdag 25 juni 2009 17:02 schreef Jobba het volgende:
tvp
Dat zijn maar 5 tvp's.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 22:02 schreef Tain het volgende:
[..]
zo maar even een topic:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
De meeste mensen zijn zo dom als een dansend nijlpaard dus die hebben daar moeite mee en Ed en ik komen voor die mensen op.quote:Op woensdag 8 juli 2009 11:12 schreef Dancin_Rhino het volgende:
Ik vind het dat Chocobo gelijk heeft. Weg halen die zooi.
Ik lees af en toe is mee en ik vind het irritant.
De gene die nu schreeuwen dat het niet weg moet zitten hier allemaal al jaren.
het is toch niet zo moeilijk om een topic te bookmarken of terug te vinden, we zijn niet allemaal zo retarted als edwinnus en aquila
quote:Op woensdag 8 juli 2009 11:52 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
De meeste mensen zijn zo dom als een dansend nijlpaard dus die hebben daar moeite mee en Ed en ik komen voor die mensen op.
quote:Op woensdag 8 juli 2009 12:11 schreef Dancin_Rhino het volgende:
Nee door dat topic met die nootjes kan jij niet meer stuk bij mij.
Je staat zelfs in mijn sig Rickoquote:Op woensdag 8 juli 2009 12:08 schreef RickoKun het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
NOUJA EN IK DAN!? WORD IK HELEMAAL VERGETEN!?
Bovendien staan hier boven maar 5 tvp's hoor!wat pauperig!
Willen jullie Tweakers nadoen ofzo? Verwijder dan ook die sneue dagboek stukjes van wat je vandaag allemaal hebt gespeeld, want daar is ook niks inhoudelijks aan, gij paupers
Ga janken vent. Is dit een poging om een lintje te krijgen van de mods? Mensen die de bookmark functie gebruiken zijn retarted, dat werkt namelijk voor geen meter.quote:Op woensdag 8 juli 2009 11:12 schreef Dancin_Rhino het volgende:
Ik vind het dat Chocobo gelijk heeft. Weg halen die zooi.
Ik lees af en toe is mee en ik vind het irritant.
De gene die nu schreeuwen dat het niet weg moet zitten hier allemaal al jaren.
het is toch niet zo moeilijk om een topic te bookmarken of terug te vinden, we zijn niet allemaal zo retarted als edwinnus en aquila
quote:
Begrijpen jullie uberhaupt wel wat een tvp is? De post van RickoKun bijvoorbeeld in mijn post is ook gewoon een tvp ook al staat er geen tvp in.quote:Op woensdag 8 juli 2009 12:08 schreef RickoKun het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
NOUJA EN IK DAN!? WORD IK HELEMAAL VERGETEN!?
Bovendien staan hier boven maar 5 tvp's hoor!wat pauperig!
Willen jullie Tweakers nadoen ofzo? Verwijder dan ook die sneue dagboek stukjes van wat je vandaag allemaal hebt gespeeld, want daar is ook niks inhoudelijks aan, gij paupers
Definieer dan eens even helder voor mij wanneer een post nou precies een tvp is. Het is me namelijk nog niet duidelijk gemaakt.quote:Op woensdag 8 juli 2009 13:12 schreef Tain het volgende:
[..]
[..]
Begrijpen jullie uberhaupt wel wat een tvp is? De post van RickoKun bijvoorbeeld in mijn post is ook gewoon een tvp ook al staat er geen tvp in.
- Geen inhoudelijke bijdrage.quote:Op woensdag 8 juli 2009 13:17 schreef Bart het volgende:
Definieer dan eens even helder voor mij wanneer een post nou precies een tvp is. Het is me namelijk nog niet duidelijk gemaakt.
Duidelijke definitie.quote:
Toch fijn dat de modjes lekker objectief en onbevooroordeeld zijnquote:- In jouw geval geen voordeel van de twijfel.
als je post gedelete is, weet je dat het niet goed was. Helder toch.quote:
Nooit gezegd dat ik dat was.quote:Toch fijn dat de modjes lekker objectief en onbevooroordeeld zijn
Mooi is datquote:
Nou, veel plezier met je lijstquote:Jij, Aquila, Edwinus en Rickodinges staan in elk geval op mijn shit-list.
verzuurde ex mod ?quote:Op woensdag 8 juli 2009 13:37 schreef Bart het volgende:
[..]
Mooi is dat
[..]
Nou, veel plezier met je lijst
Oh nee hoor, als ik nog mod was had ik exact hetzelfde gereageerd.quote:
Bart, hoe vaak heeft in discussie gaan nou al iets opgeleverd? FOK! is geen democratie maar een dictatuur. De modjes zijn de baas van dit subforum, als zij iets besluiten dan gaat het zo gebeuren, hoe hoog of laag je ook springt. Net als dat in de tijd dat jij modje was topictitels zomaar werden veranderd. Elke mod heeft zijn eigen regels waar voor en tegenstanders van zijn. Zint het je niet dan zijn er nog genoeg andere gamefora waarbij je bij sommige vast wel een TVP mag plaatsen!quote:Op woensdag 8 juli 2009 13:54 schreef Bart het volgende:
[..]
Oh nee hoor, als ik nog mod was had ik exact hetzelfde gereageerd.
En ik had zeker niet een post verwijderd uit het feedbacktopic hier.
Oh, als ik niet normaal doe hoor je mij ook niet klagen als er reacties verwijderd worden hoor. Waar het mij om gaat is dat normale reacties nu ook verwijderd worden omdat het zogenaamd tvp's zouden zijn.quote:Op woensdag 8 juli 2009 15:40 schreef Strolie75 het volgende:
En voor Bart, wijs advies wat ik ooit las:
[..]
Wist je trouwens dat er een ban staat op het openbaar maken van PM's? Zeker als ze niet naar jou gestuurd zijn. Het is weer willekeur ten top op FOK.quote:Op woensdag 8 juli 2009 15:40 schreef Strolie75 het volgende:
En voor Bart, wijs advies wat ik ooit las:
[..]
Mijn kritiek die je hebt weggehaald was anders wel degelijk ontopic. En dat is ook mijn hele punt. Je gaat allemaal goede en ontopic reacties weghalen omdat jij denkt dat ze offtopic zijn.quote:
Er is al meerdere malen aangegeven dat dit de ingeslagen weg word(het weghalen van TVPs dus), nou kunnen wij daar de komende 80 jaar dezelfde discussie met de zelfde argumentatie voeren, maar afgezien van dat dat op dit moment niks uit gaat halen kan je natuurlijk ook kijken hoe het uitwerkt en of dat een wenselijk effect zal hebben.quote:Op woensdag 8 juli 2009 16:03 schreef Tain het volgende:
En nu is de post van Edwinuss ook alweer weg... Ik begrijp dat je geen slowchat wil in het feedback topic, maar dit begint nu toch wel rare vormen aan te nemen. De post van Bart die je net hebt weg gehaald was wel degelijk gewoon kritiek op het beleid en geen slowchat.
Ik ben het ook volkomen mee eens dat tvp's en verkapte tvp's worden verwijderd, maar je kan nu mooi vertellen dat jullie er niet over in discussie gaan maar kijk dan ook eerst wat voor posts er worden verwijderd. Er zijn nu een handjevol posts verwijderd uit dit feedback topic die gewoon een bijdrage aan de discussie over tvp's waren. Dus wat willen jullie nu eigenlijk?quote:Op woensdag 8 juli 2009 16:17 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Er is al meerdere malen aangegeven dat dit de ingeslagen weg word, nou kunnen wij daar de komende 80 jaar dezelfde discussie met de zelfde argumentatie voeren, maar afgezien vandat het op dit moment niks uit gaat halen kan je natuurlijk ook kijken hoe het uitwerkt en of dat een wenselijk effect zal hebben.
Ik dacht overigens dat er in de sticky duidelijk was aangegeven dat we er niet eens in discussie over zouden gaan.
Punt is dat er geen punt is om over te discussieren en je kan er daarna wel 20x keer dezelfde argumentatie op los laten, maar dat dat wmb verspilde moeite is.quote:Op woensdag 8 juli 2009 16:22 schreef Tain het volgende:
[..]
Ik ben het ook volkomen mee eens dat tvp's en verkapte tvp's worden verwijderd, maar je kan nu mooi vertellen dat jullie er niet over in discussie gaan maar kijk dan ook eerst wat voor posts er worden verwijderd. Er zijn nu een handjevol posts verwijderd uit dit feedback topic die gewoon een bijdrage aan de discussie over tvp's waren. Dus wat willen jullie nu eigenlijk?
quote:Je geeft aan dat je belangstelling en/of waardering hebt voor het topic
Posten is dan voor sommige mensen ook verspilde moeite, omdat er alleen naar de poster wordt gekeken en niet naar de inhoud van de post. Maar veel plezier met het huidige beleid en ik was het met jullie eens tot dit feedback topicquote:Op woensdag 8 juli 2009 16:31 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Punt is dat er geen punt is om over te discussieren en je kan er daarna wel 20x keer dezelfde argumentatie op los laten, maar dat dat wmb verspilde moeite is.
Er is op dit moment geen discussie over mogelijk, als je het zonodig wil evalueren op kwaliteit of userbase, geef het dan tenminste een maand of 3 de tijd voordat je het kut vind.quote:Op donderdag 9 juli 2009 00:27 schreef Gamer_V het volgende:
HALLO? Een discussie over het wel of niet plaatsen van tvp's is NIET OFF-TOPIC, of de mods nou wel of niet willen deelnemen aan die desbetreffende discussie. Of sowieso vinden dat het bij desbetreffende discussie hoort.
Het is altijd goed gegaan, ga nu alsjeblieft niet doen alsof er iets ernstig mis is met GAM. Er zijn maximaal 25 posts in 1 topic die een TVP bevatten, die overige 275 posts zijn ook niet allemaal even informatief. Je kan het ook ontzettend overdrijven.quote:Op donderdag 9 juli 2009 00:29 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Er is op dit moment geen discussie over mogelijk, als je het zonodig wil evalueren op kwaliteit of userbase, geef het dan tenminste een maand of 3 de tijd voordat je het kut vind.
Doen! En dan moet je ook een OP maken koeitjequote:Op donderdag 9 juli 2009 00:31 schreef koei het volgende:
Ik stel voor om een TVP-discussietopic te maken. Daar kunnen de klagers dan hun zegje doen, hoeven de modjes daar niet naar om te kijken want die discussie is toch overbodig en dan kan dit topic voor nuttige zaken gebruikt worden!
Het is totaal niet altijd goed gegaan, genoeg users die hier niet meer komen omdat deze topics meer als incrowd slowchat beschouwen. Nu zitten we hier met 4 actieve mods, dus is het een poging waard om die onnodige tvps/smileys/bagger actief aan te pakken.quote:Op donderdag 9 juli 2009 00:30 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Het is altijd goed gegaan, ga nu alsjeblieft niet doen alsof er iets ernstig mis is met GAM. Er zijn maximaal 25 posts in 1 topic die een TVP bevatten, die overige 275 posts zijn ook niet allemaal even informatief. Je kan het ook ontzettend overdrijven.
Ik snap deze verandering echt niet.
Jij bent een kei in mooie OP's maken! Met zo'n mooie inleidende gif waarin je ziet wie het initiatief genomen hebben, en daarna hun medestanders en tegenstanders. Een beetje zoals zo'n rechtbank-serie! En de hele discussie boeit mij eigenlijk niet, ik vind het alleen mooi om te zien hoe mensen dwars gaan liggen om het dwars liggen waar je uiteindelijk helemaal niets mee op schietquote:Op donderdag 9 juli 2009 00:31 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Doen! En dan moet je ook een OP maken koeitje
Ga zo door. Straks zit je met een leeg centraal 360 en PS3 topicquote:Op donderdag 9 juli 2009 00:33 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Het is totaal niet altijd goed gegaan, genoeg users die hier niet meer komen omdat deze topics meer als incrowd slowchat beschouwen. Nu zitten we hier met 4 actieve mods, dus is het een poging waard om die onnodige tvps/smileys/bagger actief aan te pakken.
Dan komt tenminste iedereen naar die van mij. Want ik kan mooie OP's makenquote:Op donderdag 9 juli 2009 00:40 schreef koei het volgende:
Ik heb een nog beter plan Gamer_V! We geven gewoon iedereen zijn eigen PS3/360 topic! Kunnen liefhebbers deze helemaal vol TVPen
Loop niet zo te zaniken Ed. Als jij geen zin meer hebt om te posten omdat je TVPs verwijderd worden moet je dat zelf weten, je weet net zo goed dat als je een inhoudelijke post plaatst dat deze ook in je AT te vinden is(en in dat geval dus geen fuck uitmaakt,afgezien van wat meer woordjes typen).quote:Op donderdag 9 juli 2009 00:35 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Ga zo door. Straks zit je met een leeg centraal 360 en PS3 topic![]()
quote:Op donderdag 9 juli 2009 01:29 schreef remlof het volgende:
Wtf is dit voor een baggertopic? Ow wacht het is GAM FB.
Even een tvp dan.
Obvious forumadmin is obvious.quote:Op donderdag 9 juli 2009 01:29 schreef remlof het volgende:
Wtf is dit voor een baggertopic? Ow wacht het is GAM FB.
Even een tvp dan.
Jullie hebben al bewezen dat ook deze posts gewoon worden verwijderd als deze tussen tvp's staan van andere mensen en afkomstig zijn van bijv Ed of Bart.quote:Op donderdag 9 juli 2009 00:44 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Loop niet zo te zaniken Ed. Als jij geen zin meer hebt om te posten omdat je TVPs verwijderd worden moet je dat zelf weten, je weet net zo goed dat als je een inhoudelijke post plaatst dat deze ook in je AT te vinden is(en in dat geval dus geen fuck uitmaakt,afgezien van wat meer woordjes typen).
Nee hoor, het is gewoon vrij simpel. Doel van het verscherpte beleid is niet onszelf als mod laten gelden (ik heb in mijn dagelijks werk al genoeg aanzien thank you very much) maar gewoon de SC uit de centrale topics te halen zodat deze weer leuk en informatief worden om te lezen. Dan maar niet elke 2 dagen een nieuw topic.quote:Op donderdag 9 juli 2009 08:50 schreef Tain het volgende:
[..]
Jullie hebben al bewezen dat ook deze posts gewoon worden verwijderd als deze tussen tvp's staan van andere mensen en afkomstig zijn van bijv Ed of Bart.
Echt, serieusquote:Op donderdag 9 juli 2009 10:07 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Nee hoor, het is gewoon vrij simpel. Doel van het verscherpte beleid is niet onszelf als mod laten gelden (ik heb in mijn dagelijks werk al genoeg aanzien thank you very much)
Das mooi, daar val ik dan niet onder.quote:maar gewoon de SC uit de centrale topics te halen zodat deze weer leuk en informatief worden om te lezen. Dan maar niet elke 2 dagen een nieuw topic.
De meeste users in GAM posten geen tvp's, of zijn best bereid dat niet meer te doen als je ze hierop hebt aangesproken. Als deze mensen vervolgens een kort bericht posten wat een verkapte tvp zou kunnen zijn, dan krijgen zij het voordeel van de twijfel en is er niks aan de hand.
Nu heb je een vijftal mensen en wat infantiele aanhang die zich hier niet bij neerleggen omdat ze zichzelf beschouwen als gangmakers/eigenaars van het 360-topic.
Dus omdat je ergens meer moeite voor doet is het zeuren om te zeuren? Lekker kortzichtig weer. Misschien is het wel gewoon een principekwestie? Zoveel tvp's plaats ik namelijk helemaal niet dus het kostte me sowieso al geen moeite om ontopic te posten. Dat ik hier aangeef dat ik het er niet mee eens ben is omdat ik het er niet mee eens ben, omdat ik het oneerlijk vind dat gewone posts ook verwijderd worden op deze manier. Maar nee, als je ergens moeite voor doet, dan is het zeuren om te zeuren.quote:Iets wat ze absoluut niet zijn. Ze zijn eerder de plaatselijke hangjeugd. Deze mensen leggen zich niet bij het verscherpte beleid neer en gaan zuigen door toch tvp's of overduidelijke nutteloze reacties te geven. Daarnaast voeren ze een belachelijke discussie in FB over hun recht om tvp's te plaatsen. Het feit dat dit laatste overigens meer moeite kost dan gewoon fatsoenlijk posten bewijst mij dat het alleen maar gaat om zeiken om het zeiken, een manier om de verveelde zomermiddag door te komen.
Mods die niet objectief kijken naar een post hebben mijn vertrouwen ook niet meer. Mods die PM's plaatsen al helemaal niet meer. Mods die vervolgens niet eens het lef hebben om hun excuses aan te bieden kunnen helemaal in de stront zakken. Maar nee, ik moet dan mijn best doen om respect te verdienen? Respect komt bij mij van twee kanten.quote:Reacties van deze mensen krijgen niet het voordeel van de twijfel, omdat je ze al wantrouwend bekijkt om mee te beginnen. Dat is een logisch gevolg van het verspelen van vertrouwen. En in tegenstelling tot de huidige norm waarin iedereen maar respect eist, moet dat in elk geval bij mij terug worden verdiend.
Dus je kan uiteindelijk zelfs een ban krijgen voor het plaatsen van ontopic posts die toevallig op de eerste pagina van een topic staan? Het moet niet veel zotter wordenquote:Tot die tijd worden hun reacties gewoon weggehaald. Al zullen we voortaan notes gaan bijhouden hetgeen weer mogelijkheden biedt tot (afkoel)bans.
Dat doen we ook. Het vervelende is dat nu opeens bepaald wordt door iemand wat wel en niet een leuke discussie is, en wat wel en geen ervaringen zijn.quote:Ik ben niet mod geworden om als kleuterleidster op te treden. Ik wil gewoon een net forum waar de 99,99% van de users die zich wel kunnen gedragen leuke discussies kunnen voeren of ervaringen uitwisselen.
Ik denk dat die mensen dan ook in een speeltuin zitten.quote:Mensen die op zoek zijn naar een speeltuin ben ik liever kwijt dan rijk.
Dat is waar. Maar op GoT kom ik ook niet voor de gezelligheid.quote:En we houden het beleid op GAM vele malen soepeler en gezelliger dan op fora als NeoGAF of Tweakers.
Gast, je hebt mijn uitleg en daar zul je het mee moeten doen. Ik zal mijn huidige modbeleid consequent blijven doorvoeren tot ik word aangesproken door mijn medemods of FA's. En dat gebeurt achter de schermen. Kun je je hier niet in vinden dan wens ik je heel veel plezier elders. Kun je je gewoon normaal gedragen dan ben en blijf je van harte welkom.quote:
En jij noemt mij triest, met je excuses waarin je nog even lekker van de gelegenheid gebruik maakt om me uit te schelden? Whatever kerelquote:Op donderdag 9 juli 2009 10:37 schreef Strolie75 het volgende:
P.S. Excusus dat ik de PM die je aan Cho hebt gestuurd hebt gepost om daarmee aan te tonen wat voor een hypocriet triest ventje je eigenlijk bent. Dat eerste was niet netjes, en dat laatste is eigenlijk toch wel overduidelijk.
We houden er mee op!quote:Op donderdag 9 juli 2009 11:12 schreef Rossdale het volgende:
Wat kunnen sommige mensen toch zeiken en ongelofelijk zielig bezig zijn
Serieus, ontgroei die poep en plasfase nou eens en stop met irritant bezig zijn om je e-penis te vergroten.
Nu heb ik toch eindelijk iemand gevonden om in mijn Friends en Foes-lijst toe te voegenquote:Op donderdag 9 juli 2009 11:12 schreef Rossdale het volgende:
Wat kunnen sommige mensen toch zeiken en ongelofelijk zielig bezig zijn
Serieus, ontgroei die poep en plasfase nou eens en stop met irritant bezig zijn om je e-penis te vergroten.
Shit-list is een uitdrukking, ik geloof uit The Shield. Er is in GAM geen "officiele" lijst.quote:Op donderdag 9 juli 2009 11:15 schreef AQuila360 het volgende:
Ik wil alleen nog weten wie er op die lijst staan als dat mag en dan is het echt genoeg wat mij betreft..
Inderdaad en dat willen we niet!quote:Op donderdag 9 juli 2009 13:57 schreef AQuila360 het volgende:
Je kunt van Bof geen vrijstaat maken binnen GAM dat trekt alleen maar boeven en ander gespuis aan.
Nee, maar we hebben hem geblindoekt meegenomen naar een KEL-meet. Hij zal het nooit meer doen.quote:Op vrijdag 10 juli 2009 00:25 schreef DutchErrorist het volgende:
Heeft strolie overigens al een ban voor het plaatsen van een pm?
Juist gaan jullie dat voortaan met elke user doen?quote:Op vrijdag 10 juli 2009 18:40 schreef remlof het volgende:
[..]
Nee, maar we hebben hem geblindoekt meegenomen naar een KEL-meet. Hij zal het nooit meer doen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |