Duidelijkquote:
Hup, rennen met je kadaver!quote:Op woensdag 8 juli 2009 18:11 schreef koei het volgende:
Pff, eigenlijk moet ik gaan hardlopen maar ik heb echt geen zin... Net al een uur gezwommen, dus eigenlijk hoeft het ook niet vind ik, maar dan ga ik achterlopen op mn schema en dat is ook niet de bedoeling
Ik vond die van jou stiekem ook behoorlijk heerscher!quote:
Het is hier geen twitter.quote:Op woensdag 8 juli 2009 18:15 schreef koei het volgende:
Nee, bosvruchten yoghurtijs![]()
Ik ga overigens nog even een kwartiertje mn eten laten zakken en dan echt rennen heb ik besloten. Tenzij mijn besluit tussentijds veranderd natuurlijk!
Duidelijk, jij komt die bank niet meer afquote:Op woensdag 8 juli 2009 18:15 schreef koei het volgende:
Nee, bosvruchten yoghurtijs![]()
Ik ga overigens nog even een kwartiertje mn eten laten zakken en dan echt rennen heb ik besloten. Tenzij mijn besluit tussentijds veranderd natuurlijk!
Jawel, want ik ga straks champagne drinken bij een teamgenootje om het begin van de zomerstop te vierenquote:Op woensdag 8 juli 2009 18:20 schreef Poit het volgende:
[..]
Duidelijk, jij komt die bank niet meer af
Oeh, en wat is Zero 7 toch heerlijke citroensorbetijseetmuziek
Och jeej.. Tipsie koei zo..quote:Op woensdag 8 juli 2009 18:23 schreef koei het volgende:
[..]
Jawel, want ik ga straks champagne drinken bij een teamgenootje om het begin van de zomerstop te vieren
quote:Op woensdag 8 juli 2009 18:32 schreef Gamer_V het volgende:
Met oog de OP ga ik misschien toch maar doorslowchatten in feedback
quote:
quote:Op woensdag 8 juli 2009 18:32 schreef Gamer_V het volgende:
Met oog de OP ga ik misschien toch maar doorslowchatten in feedback
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |