Heldquote:Op donderdag 25 juni 2009 11:43 schreef Forau_Diavolina het volgende:
[..]
Als ik even (bij wijze van TVP) een stukje quote mag stelen;
-Geen lolitas.
-Geen androgyne mannen in de hoofdrol met achterlijke kapsels die er uit zien alsof hun ballen nog niet ingedaald zijn.
-Geen kleine lieve meisjes die op een of andere manier enorm sterk en bruut zijn.
-Geen achterlijke wapens die er uit zien als het gemiddelde fantasy zwaard in de elven winkel(ook westerse RPGs maken zich hier schuldig aan, maar ik kan mij daar enorm aan ergeren(voorbeeld: alle zwaarden van final fantasy hoofdpersonen))
-Een interessant verhaal dat niet vervalt in clichématigheden en zonder overbodige liefdesverhoudingen en sociaal geneuzel.
-Fatsoenlijke geloofwaardige tegenstanders.
-En doe nu eens gewoon niet een enorm wereldvernietigend plot. Als dat het enige is wat je kan verzinnen...
Ik weet dat hier uitzonderingen op zijn, maar ik raak er gewoon gefrustreerd van om het zoveelste meisje met een mannenstem te spelen die de wereld moet redden van een enorm kwaad.
Persona 4 schijnt daar allemaal geen reet van aan te trekken en doet iets origineels. En hoewel ik het niet gespeeld heb vond ik die wel even noemenswaardig.
Super! LOL Mass Effect was voor mij ook een van de eerste RPG's die ik na jaren weer eens helemaal uitspeelde. Kan me de reacties van die vader zo goed voorstellenquote:Op donderdag 25 juni 2009 13:08 schreef Strolie75 het volgende:
Leuk om te lezen!
In Honor of Father's Day: A Retired Gamer Plays Mass Effect
http://www.thumbthusiast.(...)-mass-effect-part-1/
http://www.thumbthusiast.(...)-mass-effect-part-2/
http://www.thumbthusiast.(...)-mass-effect-part-3/
We meet Ashley Williams, our new squad member. Surprisingly, Dad is nice to her contrary to how he treats all the characters so far, save for Rich Shepard’s superior, Captain Anderson. It would appear that the Ashley romance plot seems likely. I’m not sure how to react, other than deciding I had better not tell my mother.
Gelukkig komt er een testversie, ik heb hem ook op de PC en hij isquote:Op donderdag 25 juni 2009 17:39 schreef Wessiej het volgende:
Serious Sam naar XBLA, 4 player co-op en 1200 points
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
1200 punten, wtf. Serious Sam is tof, maar niet 1200 punten tof.quote:Op donderdag 25 juni 2009 17:39 schreef Wessiej het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Haha, dit is echt geniaal om te lezen. Toffe pa.quote:Op donderdag 25 juni 2009 13:08 schreef Strolie75 het volgende:
Leuk om te lezen!
In Honor of Father's Day: A Retired Gamer Plays Mass Effect
http://www.thumbthusiast.(...)-mass-effect-part-1/
http://www.thumbthusiast.(...)-mass-effect-part-2/
http://www.thumbthusiast.(...)-mass-effect-part-3/
We meet Ashley Williams, our new squad member. Surprisingly, Dad is nice to her contrary to how he treats all the characters so far, save for Rich Shepard’s superior, Captain Anderson. It would appear that the Ashley romance plot seems likely. I’m not sure how to react, other than deciding I had better not tell my mother.
Inderdaad, tuurlijk zijn er uitzonderingen!quote:Op donderdag 25 juni 2009 11:43 schreef Forau_Diavolina het volgende:
[..]
Als ik even (bij wijze van TVP) een stukje quote mag stelen;
-Een interessant verhaal dat niet vervalt in clichématigheden en zonder overbodige liefdesverhoudingen en sociaal geneuzel.
-En doe nu eens gewoon niet een enorm wereldvernietigend plot. Als dat het enige is wat je kan verzinnen...
Ik weet dat hier uitzonderingen op zijn, maar ik raak er gewoon gefrustreerd van om het zoveelste meisje met een mannenstem te spelen die de wereld moet redden van een enorm kwaad.
ik bewaar mijn punten wel voor Worm 2 Armageddonquote:Op donderdag 25 juni 2009 17:39 schreef Wessiej het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 25 juni 2009 18:54 schreef Jobba het volgende:
Weet iemand hoe je het verschil kan herkennen tussen de stem van een vrouw en die van een 10 jarig jongetje op XBL?
quote:Op donderdag 25 juni 2009 19:46 schreef AQuila360 het volgende:
Cyb overlord is een toffe game je weetz!
overlord 1 nooit vedergespeeld dan de desert ( laatste level meen ik ) toen had ik geen zin meerquote:Op donderdag 25 juni 2009 19:50 schreef AQuila360 het volgende:
Ga weg man tjappies!
Overlord 1 was een goeie game en Overlord 2 is weeral een stuk beter!
[ afbeelding ]
Ik moest zo'n 20 seconden kijken voordat ik doorhad hoe die afbeelding in elkaar zatquote:Op donderdag 25 juni 2009 19:50 schreef AQuila360 het volgende:
Ga weg man tjappies!
Overlord 1 was een goeie game en Overlord 2 is weeral een stuk beter!
[ afbeelding ]
Je hebt nooit verder gespeeld als het laatste levelquote:Op donderdag 25 juni 2009 19:51 schreef DJ_ het volgende:
[..]
overlord 1 nooit vedergespeeld dan de desert ( laatste level meen ik ) toen had ik geen zin meer![]()
best slecht van mijzelf eigenlijk .
Op deze manier zie je het zeker meteen ofnie Ricko!quote:Op donderdag 25 juni 2009 19:54 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Ik moest zo'n 20 seconden kijken voordat ik doorhad hoe die afbeelding in elkaar zat![]()
![]()
![]()
!!!!!!!!!!!!
Daar krijg je gekloot mee en daar vroeg hij ook niet naarquote:Op donderdag 25 juni 2009 20:16 schreef Jobba het volgende:
Goedkoopste is om een Amerikaanse account aan te maken en dan alles via ebay.com te kopen. Erg goedkoop wegens de Dollar/Euro verhouding
Doe niet zo gek Sky!quote:Op donderdag 25 juni 2009 20:32 schreef SkyChat het volgende:
Ik ga nu direct een amerikaans account aanmaken zodat ik snel op Live kan en m'n punten kan toevoegen... en nog goedkoop ook!!
Wel jammer van m'n 18K+ gamerscore.. maaaaarjaaaaa![]()
Oh nee wacht.. ik heb al een andere site gevonden.. een nederlandse![]()
Totdat er een 18 plus spel isquote:Op donderdag 25 juni 2009 20:47 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Doe niet zo gek Sky!
En je kunt dingen die je download van de US store gewoon spelen met je NED account!
Tenminste ik eerst wel dus zal nu ook wel gaan nog
Ik maakte een geintjequote:Op donderdag 25 juni 2009 20:47 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Doe niet zo gek Sky!
En je kunt dingen die je download van de US store gewoon spelen met je NED account!
Tenminste ik eerst wel dus zal nu ook wel gaan nog
Ik heb hem met een nederlands account gedownload... Ik vond het wel tof dat het circuit zo druk was dus dat je de hele tijd zat te 'overtaken', maar het was zo arcady en maar 1 view... Dat was wat jammer... Oh en alleen V8...quote:
Welke heb je allemaal al?quote:Op donderdag 25 juni 2009 21:51 schreef SkyChat het volgende:
Nog een leuke Arcade die ik zou moeten downloaden?
Peggle !!! Dan doen we duel mode tegen elkaarquote:Op donderdag 25 juni 2009 21:51 schreef SkyChat het volgende:
Nog een leuke Arcade die ik zou moeten downloaden?
Dude, Peggle heb ik allangquote:Op donderdag 25 juni 2009 21:56 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Peggle !!! Dan doen we duel mode tegen elkaar
Magic the gathering was ook wel tof
Dude waarom doen we dan geen duelquote:Op donderdag 25 juni 2009 21:59 schreef SkyChat het volgende:
[..]
Dude, Peggle heb ik allang
Wat is er zo tof aan Magic TG dan?
Duel is altijd goedquote:Op donderdag 25 juni 2009 22:03 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Dude waarom doen we dan geen duel![]()
En Magic is tof omdat het tof is met die kaartjes enzo! Of anders SAM & Max die is ook tof alleen wel 1600 punten maar dat is dan ook meer een full game te noemen
Koop jij een spel voor zijn G?quote:Op donderdag 25 juni 2009 22:09 schreef SkyChat het volgende:
[..]
Duel is altijd goed
1600 voor een Arcade met 200G![]()
![]()
![]()
Magic the demo maar eens downloaden dan
Long story short:quote:Op donderdag 25 juni 2009 22:17 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Koop jij een spel voor zijn G?
Ik speel een spel omdat het leuk is, die G kunnen me gestolen wordenquote:Op donderdag 25 juni 2009 22:40 schreef SkyChat het volgende:
[..]
Long story short:
Microsoft is een anaalridder wanneer het op gamerscore aankomt dus dan doe ik graag met ze mee.
Betalen voor gamerscore![]()
Gamerscore limits op DLC's maar wel 800 chargen
Hij duurt minstens een uur of 40 toch?quote:Op donderdag 25 juni 2009 23:01 schreef Jobba het volgende:
Zit nu 5 uur in Tales of vesperia maar ik durf niet verder te spelen, Ik ben bang dat ik het spel te snel uitspeel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |