Nee helaas niet.... Soms is het even moeilijk te verstaan vooral als die enthousiast of link is maar de rest van de tijd is het goed te verstaan!quote:Op donderdag 25 juni 2009 21:15 schreef Scarface2004 het volgende:
Ondertiteling bij?
Ik dacht dat het jou wel aansprak racer? Het is immers een gebrand dvdtje!quote:Op donderdag 25 juni 2009 21:29 schreef RacerDKB het volgende:
5 euro als je hem kapotgooit.
Hij heeft er lol in, laat hem tochquote:
Een spel of film uit de winkel is ook niet meer dan een gebrand dvdtje.quote:Op donderdag 25 juni 2009 21:29 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Ik dacht dat het jou wel aansprak racer? Het is immers een gebrand dvdtje!
Wie is ''je'' ? Ik ben die gast niet he k wil alleen van zijn dvdtje afquote:
Nou je bent zelden leuk, maar dit vind ik wel om te lachenquote:Op donderdag 25 juni 2009 21:29 schreef AQuila360 het volgende:
Ik dacht dat het jou wel aansprak racer? Het is immers een gebrand dvdtje!
Ik dacht dat je me altijd leuk vondquote:Op donderdag 25 juni 2009 21:55 schreef Scarface2004 het volgende:
[..]
Nou je bent zelden leuk, maar dit vind ik wel om te lachen
Jaquote:Op donderdag 25 juni 2009 21:58 schreef muay-toy het volgende:
ik heb gehoord dat het een goede dvd is![]()
is hij inclusief zelfgemaakt hoesje?
dat hoort, alle dvd hoesjes worden hoogstpersoonlijk door emar zelf gemaakt met de schaar van zijn moeder.quote:Op donderdag 25 juni 2009 21:59 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Ja
Ik moet er wel bij zeggen dat printje van het hoesje nog al scheef is geknipt
quote:ikkuh33
ikkuh33 (1 maand geleden)
Emar hoeveel dvds of t-shirts heb je al verkocht?
quote:emarwii
emarwii (1 maand geleden)
1 DGNF!! DVD verkocht
Zo, 30 in 3 jaarquote:Op donderdag 25 juni 2009 21:29 schreef AQuila360 het volgende:
Hij is een legende op gamesgebied! Hij draait al 3 seizoenen mee en zit op de 30 reviews en daarnaast nog een hoop specials!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |