abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_70739618
quote:
Op dinsdag 7 juli 2009 10:42 schreef _Bar_ het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

Hoever staan jullie nu met het kamertje BE?
Ooh Bar wat leuk!!!
#geen
  Moderator dinsdag 7 juli 2009 @ 14:43:36 #152
5428 crew  miss_sly
pi_70739650
quote:
Op dinsdag 7 juli 2009 14:21 schreef mefke79 het volgende:

Innepin, zo moet ie! En als je nou zelf meer controle zou willen over je waarden, vraag dan eens aan je verzekeraar of je zo'n prikpen zelf moet betalen of dat ze die vergoeden. Als ze em vergoeden zou ik er eentje bestellen, dan heb je zelf de controle.
Mijn apotheek vertelde dat het dus niet vergoed wordt, in principe. Omdat ze bij mij in het ziekenhuis hebben aangegeven dat ik ook insuline moet spuiten, krijg ik het vergoed (ook al hoef ik dus niet te spuiten).
En goedkoop is het niet: een doosje met teststripjes kost al meer dan 150 euro
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_70739763
quote:
Op dinsdag 7 juli 2009 10:47 schreef McLaura het volgende:

[..]

Wij wilden geen feest, geen jurk en geen megataart maar gewoon een gemoedelijke, gezellige trouwerij met dierbaren. Vandaar dat we dachten dat het leuk was om dan een mooie datum te kiezen

Mijn Beppe (oma) was toen al flink dement en ik wilde het graag met haar delen. We hebben dus een hoop vis en hapjes laten aanrukken in het verpleeghuis waar zij woonde en daar met zijn allen (ouders, schoonmoeder, getuigen, ringenjochie, cameraman en Pake en Beppe) heerlijk geluncht.

Ruim 2 maanden na ons huwelijk is mijn Beppe na een kort ziekbed overleden, maar de herinnering staat voor altijd!
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
On-topic : ik vind het wel jammer dat mijn Beppe onze Sjakie niet meer zal kennen, maar ze zal toch op één of andere manier wel toekijken denk ik (hoop ik). Pake is er nog wel, die wordt in oktober 89!
Och McLaura wat klinkt dat als een mooie, bijzondere dag! Wat jammer dat je Beppe niet meer zal meemaken dat Sjakie ter wereld komt en hem niet zal leren kennen. Maar ze zal vast vanaf een wolkje toekijken Is je Pake er nog wel? Ja die is er gelukkig nog
#geen
  Moderator dinsdag 7 juli 2009 @ 14:47:54 #154
5428 crew  miss_sly
pi_70739839
Kraamzorg intake geweest, gewone aantal uren, uiteraard. Wegens drukte zal het ws. neerkomen op de minimale zorg van een uur of 3 per dag, maar goed.

Donderdag bellen voor de klossen, nog een tummytub en een kruikje regelen en dan is het klaar!
pi_70739862
quote:
Op dinsdag 7 juli 2009 14:21 schreef mefke79 het volgende:
ooo en ik ben zo'n emo-muts aan het worden, had gewoon echt tranen in mijn ogen door het plusje van Leonieke.
Ik had heel dat plusje nog niet gezien, maar nu wel En je bent niet de enige emomuts dan hoor!

Nou ik ben helemaal niet bijgelezen nu, maar ik ga er zo vandoor naar t ziekenhuis, heb gezellig weer eens de hele dag liggen slapen tot nu toe, gelukkig had ik een wekker gezet!
pi_70739896
Succes Chan!!
* Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje...*
pi_70740319
Innepin hoera!!!

Chan op naar een goede echo!!!

Potverdorie ben alweer kwijt op wie ik nog meer wilde reageren Sorry

Iig misselijke dames sterkte

En Martine dat klinkt idd behoorlijk harde-buikerig Even goed opletten want dan doe je wrs te veel.
#geen
  dinsdag 7 juli 2009 @ 14:59:57 #158
143848 huuphuup
Dorksided
pi_70740400
Succes strakjes Chan!

Ooooh het plusje van Leonieke *emo*
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  dinsdag 7 juli 2009 @ 15:01:49 #159
100412 mefke79
komt goed!
pi_70740483
Miss, je slaat de spijker op z'n kop: je krijgt als zwangere met zwangerschapsdiabetes bijna nooit iets vergoed tenzij je insuline moet gaan spuiten (want dan heb je 'verzekeringstechnisch' geen zwdiabetes maar gewone diabetes). Jouw ziekenhuis omzeilt de regels (en terecht in mijn ogen) door aan te geven dat je insuline zou moeten spuiten en dan mag het wel. Maar...dat ligt dus bij elke verzekering weer anders. Want er zijn verzekeraars waar je wel strips, prikpen en meetapparatuur vergoed krijgt. Je verzekeraar weet meestal wel precies hoe het zit, staat namelijk vaak niet in de polis.

Chan, succes!
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
  dinsdag 7 juli 2009 @ 15:02:22 #160
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_70740502
lekker Miss_Sly !!!
Herinnering is een vorm van ontmoeting.
pi_70741626
Miss_Sly, zo druk bij jullie? Hier kreeg ik nog echt niet de indruk dat ze omhoog zitten met personeel...

Een Leonieke plusje...?! *Ff op zoek gaat...*
Fake it till you make it...
pi_70742035
quote:
Op dinsdag 7 juli 2009 14:43 schreef miss_sly het volgende:
Mijn apotheek vertelde dat het dus niet vergoed wordt, in principe. Omdat ze bij mij in het ziekenhuis hebben aangegeven dat ik ook insuline moet spuiten, krijg ik het vergoed (ook al hoef ik dus niet te spuiten).
En goedkoop is het niet: een doosje met teststripjes kost al meer dan 150 euro
Voor degenen die het niet vergoed krijgen: op deze website kun je een gratis starterspakket bestellen om zelf te gaan meten: http://www.abbottdiabetescare.nl/bestellen/bestelformulier.html
Je krijgt dan de meter, prikpennen en teststripjes (20 stuks geloof ik) gratis. Bijbestellen van de teststripjes kost 26 euro voor 50 stuks.
pi_70743790
Voor de misselijke dames: Winegums en zuurtjes waren bij mij een uitkomst!!

Leonieke een plusje?! Wat geweldig!!
  dinsdag 7 juli 2009 @ 16:14:36 #164
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_70743902
innepin! wat ontzettend goed! gefeli!

Chan, hoe was de echo?

en hier ook even voor leonieke weest welkom hier, en blijf nog een maandje of 7 hangen

dames (en enkele heer), jullie zijn lief!
donderdag fysio
maandag gesprek met HR.
Kan wel inhoudelijk met mijn baas over dingen praten, maar hij is toch vooral heel erg praktisch ingesteld, en ziet me nu in de eerste plaats als een projectrisico (klinkt erger dan het is, ik weet van wie het komt... maar het steekt toch... k*thormonen...) dus ik wil met HR spreken overwat de mogelijkheden zijn op dat gebied.

ik hoef geloof ik niet te zeggen hoe vrolijk ik word van de gedachte dat ik mss met 14 wk (dan 15wk) al voor een bepaald percentage tijdelijk arbeidsongeschikt verklaard ga worden ivm rugklachten, neem ik aan...
(al zou het wel een boel rust geven, ergens... mss toch omdat ik al met het bijltje gehakt heb een keer... ik weet t niet. ben er vooral erg emo onder. ben boos op mn lichaam, maar dat geeft alleenmaar meer spanning, die op mn rug lsaat, dus kga maar weer op de bank liggen, harry potter lezen of zo. (en nog ff ziek melden, bijna vergeten...)
*O* Trotse mama van E l i en A v i v a *O*
Insanity is heritable. You get it from your children.
Ik ben wel gek, maar niet achterlijk.
If you can't beat them, confuse them.
pi_70744172
Zo, ik heb een gesprek met de anesthesioloog gehad en een opnamegesprek op de kraamafdeling. Nu nog even wachten tot D-day, maar alles is me nu duidelijk!
And if I could choose the world around me, the world I'd choose would all revolve 'round you
12/07/2009 om 12:07 kwam de zon op, om nooit meer onder te gaan....
En sinds 23/06/2015 staan er 2 zonnen aan onze hemel!
pi_70744508
wat fijn Lau! Stiekem lijkt me dat best lekker, weten waar je aan toe bent, of niet?
Lotte!
Noah!
pi_70745201
quote:
Op dinsdag 7 juli 2009 16:28 schreef Linda2205 het volgende:
wat fijn Lau! Stiekem lijkt me dat best lekker, weten waar je aan toe bent, of niet?
Dat is inderdaad zo.... Voor de rest vind ik het allemaal even minder leuk dat het zo moet.
And if I could choose the world around me, the world I'd choose would all revolve 'round you
pi_70745332
Davina

Mclaura, fijn dat je nu weet waar je aan toe bent.

ff terug komend op mn harde buiken, ik denk dat ik inderdaad te veel gedaan heb.... ben al dagen aan t klussen. Ik kan niet stil zitten . De babykamer wil ik graag af hebben... en het aan andere overlaten is geen optie, vind het veel te leuk om het allemaal zelf te doen. Alleen mn buik gaat steeds meer in de weg zitten dus er haast geboden zeg maar. Ik kijk het allemaal wel even aan en zal t bij de volgende controle wel overleggen met de VK.
pi_70746015
Oeh wat een hoop enthousiasme voor mijn suikerwaardes, wat lief

Davinia, dat klinkt niet fijn zo.. balen dat je rug zo opspeelt. Succes met je gesprek bij HR, ik hoop dat het allemaal op een vriendelijke manier opgelost kan worden, zonder dat het al te veel steekt...

En verder alvast een WELKOM voor Leonieke ook al durft ze nog niet, want ze lurkt vast wel mee
POLLETJE PREE MUURSCHILDERINGEN! Facebook en website
pi_70746200
quote:
Op dinsdag 7 juli 2009 16:45 schreef McLaura het volgende:

[..]

Dat is inderdaad zo.... Voor de rest vind ik het allemaal even minder leuk dat het zo moet.
Dat kan ik me wel voorstellen inderdaad! Maar de onzekerheid van hoe of wat is ook niet altijd alles.
Lotte!
Noah!
pi_70747283
Leonieke, een plusje, gefeliciteerd! Je bent van harte welkom hier!!!!

McLaura wat fijn al die informatie en duidelijkheid! Voelt goed hé?

Davinia, wat een enorme teleurstelling voor je hé? Maar je moet echt doen wat goed voor jou en de baby is...probeer er toch het beste van te maken zodat je toch kunt genieten van deze bijzondere periode...
#geen
pi_70747634
Zo ik ben weer thuis. De echo was op zich wel goed, maar niet goed genoeg om me meteen weer terug naar de vk te laten gaan. De buikomvang is in elk geval weer goed bijgegroeid en dus werkt mn placenta gewoon goed Maar het lijntje van groei van de hoofdomvang gaat nu al sinds een tijd bijna horizontaal, dus volgende week nog een keer ctg en de week daarna nog een keer een groeiecho en dan maar weer zien. Toch fijn dat ze het goed in de gaten houden
Ik had nog geinformeerd naar de informatiebijeenkomst over bevallen in het ziekenhuis, omdat de kans natuurlijk al groter wordt dat ik niet meer naar de vk terug mag, maar de enige die nog een beetje ruim voor mn uitgerekende datum is, is al vol

Nou als ik vanavond nog even mn ogen open kan houden ga ik weer bijlezen, nu eerst maar weer slapen want ik val om
  dinsdag 7 juli 2009 @ 17:49:49 #173
143848 huuphuup
Dorksided
pi_70747940
Fijn nieuws over het buikje Chan gelukkig maar!
Hopen dan dat je binnenkort beter nieuws over het koppie hebt. Kun je niet bellen naar de verlos-afdeling en je verhaal uitleggen anders?
wij moeten ook nog steeds naar zo'n info-avond maar dat zijn gewoon een soort wekelijkse inloopdagen
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  Moderator dinsdag 7 juli 2009 @ 18:08:45 #174
5428 crew  miss_sly
pi_70748575
Fijn dat het toch voor een deel goed nieuws is, Chan. Jammer dat je nog niet terug kan naar de vk, maar die weg terug is toch nog niet definitief afgesloten?
Hopelijk volgende week helemaal goed nieuws!
pi_70749491
Wees welkom Leonieke!!! wauw ben er ondersteboven van!

Had vandaag de doos van Babydump opgehaald, echt de moeite waard! Zit geen enkele reclame in, er zat een zeehondenknuffel in, 2 tuitbekers,een slab,een wit rompertje,3 lepeltjes , een rood meeneemformaat billendoekjes opbergding,en een bon voor 5 euro kleding shoppen daar v baby of positie.
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
  dinsdag 7 juli 2009 @ 18:43:07 #176
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_70749715
quote:
Op dinsdag 7 juli 2009 16:49 schreef martine1984 het volgende:

ff terug komend op mn harde buiken, ik denk dat ik inderdaad te veel gedaan heb.... ben al dagen aan t klussen. Ik kan niet stil zitten . De babykamer wil ik graag af hebben... en het aan andere overlaten is geen optie, vind het veel te leuk om het allemaal zelf te doen. Alleen mn buik gaat steeds meer in de weg zitten dus er haast geboden zeg maar. Ik kijk het allemaal wel even aan en zal t bij de volgende controle wel overleggen met de VK.
Pas je een beetje opjezelf

Hier ook alles zelf gedaan aan het kamertje enzo (okay het behangen hebben we overgelaten aan de opa en oma )
Maar probeer de drukte wat te spreiden, op het moment werkt voor mij het beste een half uurtje wat doen en dan een klein kwartiertje rusten enz enz.
pi_70751362
Chan, misschien even bellen naar de verloskamers of je een rondleiding kan krijgen? Soms kan het ook wel tussendoor...
pi_70751719
quote:
Op dinsdag 7 juli 2009 18:36 schreef Poppejans het volgende:
Wees welkom Leonieke!!! wauw ben er ondersteboven van!

Had vandaag de doos van Babydump opgehaald, echt de moeite waard! Zit geen enkele reclame in, er zat een zeehondenknuffel in, 2 tuitbekers,een slab,een wit rompertje,3 lepeltjes , een rood meeneemformaat billendoekjes opbergding,en een bon voor 5 euro kleding shoppen daar v baby of positie.
Leuk! Ik krijg 'm ook vrijdag! En ook die van de Prenatal...iemand die die ook recent heeft opgehaald? Wat zit erin?
Lotte!
Noah!
pi_70751939
quote:
Op dinsdag 7 juli 2009 19:31 schreef Linda2205 het volgende:

[..]

Leuk! Ik krijg 'm ook vrijdag! En ook die van de Prenatal...iemand die die ook recent heeft opgehaald? Wat zit erin?
Iets van rompertje, speentje, luiers, boekjes, billendoekjesdoosje ofzo. Allemaal érg spectaculair Maar wel beter dan de Kruidvat en Etos dozen vond ik. Zat meer in.
Als je al die dozen haalt heb je trouwens echt een giga overschot aan billendoekjesdoosjes zeg
pi_70752265
Ik heb net vandaag een billendoekendoosje gekocht Naja, dat moet mn moeder 'm maar weer mee terug nemen, heeft zij er ook vast één staan
Lotte!
Noah!
  dinsdag 7 juli 2009 @ 19:46:50 #181
35189 Troel
scherp en bot
pi_70752472
Babydump kun je altijd halen toch? Binnenkort maar eens doen
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_70752576
Ja, met het bonnetje van de website, link staat op de homepage rechts
Lotte!
Noah!
  dinsdag 7 juli 2009 @ 20:00:15 #183
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_70753187
Oh ja, de Babydump doos, die moet ik ook nog steeds gaan halen. Die vond ik toen bij Sasha idd ook erg leuk.

Leonieke, welkom hier meid!
  dinsdag 7 juli 2009 @ 20:01:48 #184
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_70753271
Ik ben alleen nog niet de gele zwitsal doekjes doos tegen gekomen, en die vind ik nou juist zo handig.
  dinsdag 7 juli 2009 @ 20:06:13 #185
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_70753504
Mijn hormonen beginnen trouwens weer flink op te spelen.
Tranen omdat de kat in huis zeek gisteren, tranen omdat F. heel boos werd op de kat en ik dat weer zielig vond, tranen omdat F. niet mee wilde op muggenjacht (lenzen uit dus tamelijk nutteloos, maar toch), even slikken om de MJ memorial nu, slikken omdat Sasha over een paar weken al over gaat naar de volgende groep etc. etc. etc. Het is echt erg op dit moment.

Oh trouwens, bij een 2e kindje, vanaf wanneer kan de baby dan gaan indalen? Ik dacht eig. dat dat altijd wat later was dan bij de eerste toch? Niet dat ik nog weet wanneer dat was, maar ik heb nu af en toe een krampreig gevoel helemaal onderin mijn buik en ik ben morgen 34w. Het lijkt me wat vroeg.
  dinsdag 7 juli 2009 @ 20:07:35 #186
35189 Troel
scherp en bot
pi_70753579
Volgens mij heb ik er nog wel eentje BE, moet ik hem voor je apart zetten?
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_70753582
oh, die doos van de babydump ga ik deze week dan ook eens ophalen!
Hier vandaag de intake van de kraamzorg gehad. Lekker vroeg geloof ik aangezien Miss sly hem ook vandaag had. Ach beter te vroeg dan helemaal niet. Weinig bijzonders eigenlijk, aardig mens maar ja zij komt jammergenoeg niet bij me kramen.
Beter 10 sproetjes op je neus dan 1 in de lucht
  dinsdag 7 juli 2009 @ 20:07:46 #188
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_70753586
Niet dus

TRoel, graag!
Ik heb zo'n grote vierkante van pampers, maar daar moet je dan minstens 2 verpakkingen in doen volgens mij?
  dinsdag 7 juli 2009 @ 20:07:58 #189
35189 Troel
scherp en bot
pi_70753606
quote:
Op dinsdag 7 juli 2009 20:06 schreef Brighteyes het volgende:
Tranen omdat de kat in huis zeek gisteren, tranen omdat F. heel boos werd op de kat en ik dat weer zielig vond, tranen omdat F. niet mee wilde op muggenjacht (lenzen uit dus tamelijk nutteloos, maar toch), even slikken om de MJ memorial nu, slikken omdat Sasha over een paar weken al over gaat naar de volgende groep etc. etc. etc. Het is echt erg op dit moment.

Oh trouwens, bij een 2e kindje, vanaf wanneer kan de baby dan gaan indalen? Ik dacht eig. dat dat altijd wat later was dan bij de eerste toch? Niet dat ik nog weet wanneer dat was, maar ik heb nu af en toe een krampreig gevoel helemaal onderin mijn buik en ik ben morgen 34w. Het lijkt me wat vroeg.
Vaak pas tijdens de bevalling toch?
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_70753682
BE gewoon even lekker huilen. En dan helpt zo'n herdenkingsdienst ook wel een beetje mee....
Beter 10 sproetjes op je neus dan 1 in de lucht
  dinsdag 7 juli 2009 @ 20:09:58 #191
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_70753725
Echt dan pas? Ik dacht toch wel ietsje eerder eig. Anders zou je toch allemaal het 'liggen want anders komt de navelstreng klem te zitten advies krijgen?

* Brighteyes is naar pufles...
  Moderator dinsdag 7 juli 2009 @ 20:17:50 #192
5428 crew  miss_sly
pi_70754146
BE, kan ook al vroeg hoor. Bij mijn vriendinnetje was de tweede al vanaf week 32 ofzo ingedaald.
pi_70754910
quote:
Op dinsdag 7 juli 2009 20:01 schreef Brighteyes het volgende:
Ik ben alleen nog niet de gele zwitsal doekjes doos tegen gekomen, en die vind ik nou juist zo handig.
Die kan je bij de prenatal kopen. Of bedoel je dat je 'm nog niet in een doos gezien hebt?

edit: zie dat je er al 1tje van Troel krijgt
Lotte!
Noah!
pi_70755202
Leonieke een plusje? Wat geweldig!!!!
Die gele doos van Zwitsal gebruik ik hier ook, vind hem ook erg handig. Jammer van die kleur maar ja.

Innepin, wat goed zeg die uitslagen so far!

Chan, fijn dat het goed lijkt te zijn met je kindje!

MeNicole, ben benieuwd of er nou nog wat in gang is gezet vanmiddag....!

Had vandaag zelf niet zo'n goede dag. Eerst al een slechte nacht doordat Meike niet lekker was.
Verder vandaag last van mijn lage bloeddruk denk ik. Beetje zweefie.
En de hele dag al pijn onder in de buik, niet heel erg, net alsof je honger hebt zeg maar.
Ben blij da'k weer thuis ben. Nog 7 keer werken.
Mijn leidinggevende stelde al voor dat ik ipv 2 hele dagen, 4 halve ging werken, maar eigenlijk zie ik dat nog minder zitten. Dus ik gok erop dat dit een dipdag was, en dat we verder weer gewoon normaal gaan doen.
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
pi_70755715
Das nog maar heeeel eventjes werken Karin, lekker dat het te overzien is!

Gewoon een jankdagje mag best hoor BE, niks geks aan

Die gele zwitsaldoekjesdoos heb ik ook! Die vind ik doordat ie rond is wel leuker staan dan die blokkige dozen.
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
pi_70756175
Die gele zwitsaldoekjesdoos zit toch in de Etosdoos? die heb ik nl per ongeluk 2x, dus BE je mag 'm van mij ook hebben

Ohja, indalen. Ik had eigenlijk bedacht dat 't kind nou wel es ingedaald zou zijn, maar nee hoor
En ik heb idd ook gehoord dat 't bij een tweede vaak pas bij de bevalling gebeurt.
  dinsdag 7 juli 2009 @ 20:59:08 #197
143848 huuphuup
Dorksided
pi_70756603
Karin

mijn beebje is half ingedaald ofzo? Het zal wel, ben benieuwd of ze verder is ingedaald volgende week.

Ik had juist gehoord dat een tweede wel later indaalt dan een eerste, soms zelfs pas bij de bevalling, maar das dus soms, hoeft niet altijd (of vaak) zo te zijn. Anders gewoon ff vragen BE

Hey een harde buik he, wat voelen jullie dan? Het wordt wel omschreven vaak als een "voetbal" ofzo. Maar voelt je buik dan echt rond en hard? Mijn buik voelt namelijk wel meerdere keren per dag heel hard en strak maar is absoluut niet rond, meer baby-shaped zeg maar als je bloot kijkt kun je haar zelfs een beetje zien liggen. Is dat dan ook een harde buik of is dat wat anders? Hier nog geen voetballen gevoeld namelijk
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  dinsdag 7 juli 2009 @ 20:59:20 #198
100412 mefke79
komt goed!
pi_70756614
Innepin, die doos van etos is dat die jonge ouders doos ofzo? Want ik heb em ook twee keer. Een keer heb ik em zelf opgehaald en later werd er ook nog eentje bezorgd, snap er niets van. Ik heb dus ook twee keer zo'n zwitsaldoos, wilde er al eentje beneden zetten en eentje boven.
Net terug van de gym en ik vond er niets aan, alles doet pijn vandaag. Rug, zitknobbels, heup, baby in mijn maag..ik denk dat ik maar eens het bedje in duik.
Chan, jammer dat je nog niet terugmag naar de vk, maar wel goed dat ze het in de gaten houden!
  dinsdag 7 juli 2009 @ 21:16:32 #199
100412 mefke79
komt goed!
pi_70757626
hmm, wie had het nou over waterdichte moltons? Ik heb even gekeken bij zowel ikea als hema online, maar ik kan bij de ikea alleen lengte 200cm vinden en bij de hema alleen 1 persoons. Weet iemand of de hema ze toevallig ook twee persoons heeft en dan het liefste 220cm? Wij hebben namelijk een bed van 210cm lang...
pi_70757713
Ik heb er van de week bij Leenbakker 1 gevonden Mefke! Wij zaten met tzelfde probleem door 180x210.
* Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje...*
pi_70758054
quote:
Op dinsdag 7 juli 2009 20:59 schreef mefke79 het volgende:
Innepin, die doos van etos is dat die jonge ouders doos ofzo? Want ik heb em ook twee keer. Een keer heb ik em zelf opgehaald en later werd er ook nog eentje bezorgd, snap er niets van. Ik heb dus ook twee keer zo'n zwitsaldoos, wilde er al eentje beneden zetten en eentje boven.
Ja psies, hier werd ie ook bezorgd en later kreeg ik bericht dat ik 'm op mocht halen

Huup, mijn buik is ook nooit voetbalvorm, maar wel vaak de laatste paar dagen écht heel vaak kneiterhard. Ik denk ach, buik + hard, laat ik 't maar een harde buik noemen. Klinkt best logisch toch?
  dinsdag 7 juli 2009 @ 21:24:14 #202
100412 mefke79
komt goed!
pi_70758073
Leenbakker, daar had ik nou nooit aan gedacht! (wel kwantum omdat ons matras daar vandaan komt). Thanks poppedien, ik ga donderdag maar eens een bezoekje brengen aan de lokale leenbakker.
  dinsdag 7 juli 2009 @ 21:28:11 #203
143848 huuphuup
Dorksided
pi_70758327
quote:
Op dinsdag 7 juli 2009 21:24 schreef innepin het volgende:

[..]

Ja psies, hier werd ie ook bezorgd en later kreeg ik bericht dat ik 'm op mocht halen

Huup, mijn buik is ook nooit voetbalvorm, maar wel vaak de laatste paar dagen écht heel vaak kneiterhard. Ik denk ach, buik + hard, laat ik 't maar een harde buik noemen. Klinkt best logisch toch?
haha ja nouja dat dacht ik ook dus logica enzo.
Maar omdat ik iedereen overal altijd hoor van oooh nee als je een harde buik hebt dan is het net of je een voetbal in je buik hebt, zo rond en hard voelt het. Volgens mijn moeder had ik dan nog geen harde buiken gehad want dat zou ik direct herkennen ofzo. Maar dat lijkt me toch stug? 34 weken en geen enkele harde buik
T doet geen zeer overigens ofzo maar comfortabel is anders, en het komt inderdaad ook wel vaak als ik te snel op sta of te hard loop of dat soort dingen.

En ja jouw buikje is zich gewoon aan t voorbereiden om Homer naar buiten te werken joh
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_70758541
Maar je hoeft ook niet perse harde buiken te hebben hoor
Bij Meike heb ik er ook echt alleen maar op het einde een paar gehad, en die waren ook niet pijnlijk.
Beetje oncomfortabel, maar meer niet.
Heb er nu ook nog geen last van gehad.
  dinsdag 7 juli 2009 @ 21:33:58 #205
143848 huuphuup
Dorksided
pi_70758648
Maar had je dan wel meerdere keren per dag dat je hele buik heel hard aanvoelde en dat dat na een paar minuutjes weer over ging?
Want dat is hier wel zo namelijk. Alles klinkt als harde buik zeg maar, behalve de vorm van de buik zelf

Now I'm confused
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_70758846
quote:
Op dinsdag 7 juli 2009 21:33 schreef huuphuup het volgende:
Maar had je dan wel meerdere keren per dag dat je hele buik heel hard aanvoelde en dat dat na een paar minuutjes weer over ging?
Want dat is hier wel zo namelijk. Alles klinkt als harde buik zeg maar, behalve de vorm van de buik zelf

Now I'm confused
Ik zou zeggen, ga er maar van uit dat het wel een harde buik is. Want ik heb precies hetzelfde, en 't is door zowel de verloskundige als door de CTG een keer als een "harde buik" gelabeld. Dus.
  dinsdag 7 juli 2009 @ 21:42:07 #207
143848 huuphuup
Dorksided
pi_70759088
quote:
Op dinsdag 7 juli 2009 21:38 schreef innepin het volgende:

[..]

Ik zou zeggen, ga er maar van uit dat het wel een harde buik is. Want ik heb precies hetzelfde, en 't is door zowel de verloskundige als door de CTG een keer als een "harde buik" gelabeld. Dus.
okay

die ctg in het ziekenhuis trouwens t meisje bewoog wat heen en weer dus het geluid van het hartje werd soms wat zachter door de microfoon, vond B. t nodig om dat ding te verplaatsen en mja, toen hoorde je dus ineens helemaal niets meer hij gelijk half in zo'n "oh noes! ik heb het gesloopt!" paniek... en ik weet in elk geval wel dat hij bij de bevalling aan de kant van het bed moet gaan staan waar zo min mogelijk knopjes en snoertjes zitten
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_70759188
Wat ik er nog van weet is dat het savonds wel eens gebeurde, ik mijn vriend liet voelen die vervolgens zei: dat is niet goed joh! Gewoon knetterhard, niet meer in te drukken, op geen enkel plekje.
  dinsdag 7 juli 2009 @ 21:47:27 #209
143848 huuphuup
Dorksided
pi_70759415
quote:
Op dinsdag 7 juli 2009 21:43 schreef XXXKarinXXX het volgende:
Wat ik er nog van weet is dat het savonds wel eens gebeurde, ik mijn vriend liet voelen die vervolgens zei: dat is niet goed joh! Gewoon knetterhard, niet meer in te drukken, op geen enkel plekje.
haha mannen

hier ook inderdaad --> weet je zeker dat ze daar niets van voelt? hmm ik vind het maar niets... moet je de vk niet bellen?? en meer van dat mafkees.

Hij vindt het trouwens ook eng dat mn meisje de laatste tijd vaak de hik heeft haha. "kan nooit goed zijn volgens mij hoor "
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  dinsdag 7 juli 2009 @ 21:55:49 #210
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_70759824
quote:

Uhmm deze hier ligt al ingedaald en al even ook.
pi_70759867
Ik vind die vent van jou altijd zo grappig Huup

Oh, en die matrasbeschermdingen kan je trouwens ook bij de action kopen. Althans, vorige maand hadden ze ze daar nog, 1 en 2 persoons.
...and together we'll stand on the threshold of a dream[
pi_70759920
Haha huup hier hetzelfde bij de hik inderdaad, dat kan geen kwaad toch vroeg hij meteen?

Ik vind het moeilijk om te bepalen wanneer ik nou een harde buik heb en wanneer niet. Mijn buik is namelijk de hele tijd hard maar dat komt door de baby, die ligt gewoon de hele tijd tegen de rand aan ofzo, dat zei de vk ook al.
Overigens heb ik tot 37 weken nooit een harde buik gehad, voor zover ik weet.
Mijn buik is dan trouwens ook niet rond als een voetbal hoor, meer een beetje het gevoel dat het helemaal strak trekt.
  dinsdag 7 juli 2009 @ 22:00:08 #213
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_70760055
die matras dingen waar jullie het over hebben daar ga ik alleen nog maar van zweten, echt dan word ik drijfnat van het zweet wakker
pi_70760129
Joh harde buiken zijn niet erg, en horen er bij, als ze maar niet met regelmaat komen, en vanzelf weer weggaan.

Mannen...soms
Mijn vriend wil ook echt niet voelen als ik weer een lichaamsdeel kan onderscheiden van de beeb.
Die is echt bang dat ie de baby stuk maakt, of indeukt ofzo.
  dinsdag 7 juli 2009 @ 22:01:54 #215
95408 Incantrix
0118 999 88199 9119 725....
pi_70760152
Harde buiken heb ik nog geen ervaring mee, maar het klinkt wel eng eigenlijk. Het is dat ik vantevoren weet dat het niks érgs is..

Ik heb vandaag trouwens de héle dag door gerommel en geplop gevoeld in mijn buik! Dat is me nog nooit gebeurd, het voelt echt leuk en raar en grappig en tegelijk..

En sorry voor de knetterende ego-post, maar ik ben bekaf en ga mijn bedje in. Kan alleen niet slapen zonder een welterusten- voor jullie
3!
pi_70760438
quote:
Op dinsdag 7 juli 2009 22:00 schreef _Bar_ het volgende:
die matras dingen waar jullie het over hebben daar ga ik alleen nog maar van zweten, echt dan word ik drijfnat van het zweet wakker
Daar had ik bij die van de action helemaal geen last van.
Wel bij dat zeiltje uit het kraampakket, wat een waardeloos ding is dat zeg, kraken en zweten, blegh!

Ik weet trouwens nog steeds niet echt hoe een harde buik voelt haha! Maar door mijn eigen spekjes voelde mijn buik gewoon nooit helemaal hard Soms wel dat trekkerige gevoel. En later kramperig, en volgens dat apparaat in het ziekenhuis waren dat dan harde buiken.
...and together we'll stand on the threshold of a dream[
  dinsdag 7 juli 2009 @ 22:11:50 #217
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_70760647
hier was het er een van de leenbakker, maar dat was echt geen s6.
dus als het aan mij ligt gebruik ik die wel vanuit het kraampakket en dan gewoon met een handdoek erboven.

Een harde buik voelt hier heel strak alsof ze een hele strakke band om de buik trekken zodat hij heel stevig aanvoelt.
Dat houd even aan en dan voel je je buik weer ontspannen zeg maar.

Hier vanavond ineens enorm draaierig, en misselijk, even een half uurtje op bed gelegen en nu gaat het wel weer, al ben ik ineens moe en heb ik afentoe wat last van sterretjes.
vriendje is guitar hero aan het spelen, maar kan ook niet meekijken zonder duizelig te worden
pi_70760884
Haha, die mannen Arme vlos als iedereen belt voor harde buiken en hikken.

Huup, klinkt toch echt wel als harde buiken hoor
Vanaf wanneer duiken die ook alweer op?
pi_70760975
vingerverf, wanneer kom jij nou eindelijk eens uit de kast? Ik heb ondertussen wel een vermoeden wie je bent...maar of het klopt hah...
Lotte!
Noah!
pi_70760996
Pagina te lang open.... dat klinkt niet lekker Bar misschien even rustig aandoen en wat eten?
  dinsdag 7 juli 2009 @ 22:23:32 #221
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_70761182
zit nu aan een glas sinas dus suikers en zo nog wat yoghurt met suiker, misschien dat bloeddruk wel weer wat laag is.
doe nu in elk geval niks meer, buiten even lekker op de stoel zitten achter laptop
pi_70761284
Ik las vandaag ook dat indalen en/of het draaien van de baby voor misselijkheid en duizeligheid kan zorgen, maar volgens mij ligt jouw fruppie al ingedaald toch bar?
Lotte!
Noah!
  dinsdag 7 juli 2009 @ 22:26:51 #223
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_70761329
de mijne ligt al ingedaald ja. althans volgens de vlos toch
maar het verklaard voor mij een heleboel ook dat gevoel wat ik al enige tijd voelde daar beneden
pi_70761363
dan weet ik het ook niet... Hopelijk is het snel weer weg
Lotte!
Noah!
pi_70761374
quote:
Op dinsdag 7 juli 2009 22:19 schreef Linda2205 het volgende:
vingerverf, wanneer kom jij nou eindelijk eens uit de kast? Ik heb ondertussen wel een vermoeden wie je bent...maar of het klopt hah...
Ik heb PM en als je het goed hebt geraden zeg ik dat ook gewoon

Wij moeten het nog aan één stel vertellen en dan kom ik uit de kast. Ze zijn alleen wat moeilijk te bereiken helaas.
pi_70761465
quote:
Op dinsdag 7 juli 2009 22:27 schreef vingerverf het volgende:

[..]

Ik heb PM en als je het goed hebt geraden zeg ik dat ook gewoon

Wij moeten het nog aan één stel vertellen en dan kom ik uit de kast. Ze zijn alleen wat moeilijk te bereiken helaas.
* Linda stuurt PM
Lotte!
Noah!
  dinsdag 7 juli 2009 @ 22:32:33 #227
40180 Stiemie
20-07-2007
pi_70761613
Pff nou hier echt al vanaf week 20 ofzo al veel harde buiken. En ook zeker een paar keer op een dag. Vooral na bv optillen van Linde of nadat ik me ergens druk over heb gemaakt of door bv bukken bij de was in de wasmachine stoppen enzo. Volgens de verloskundige wel iets om in de gaten te houden als ze er erg vaak last van hebt. Kan ook komen door blaasontsteking. Harde buiken wijzen er meestal opd at je rustiger aan moet doen zeggen ze Maar ja dat kan gewoon ook niet altijd natuurlijk.
pi_70761809
Bij de vorige zwangerschap moest ik na 26 weken stoppen met werken omdat de harde buiken zeer pijnlijke harde buiken werden 's nachts.... Voorweeën dus.
Dus deze zwangerschap zal ik harde buiken wél als teken proberen te zien om rustiger aan te doen
  dinsdag 7 juli 2009 @ 22:41:58 #229
40180 Stiemie
20-07-2007
pi_70762007
Ja ik heb ook al na een erg drukke werkdag last gehad van een soort ongeseldheidskrampen die verdacht veel op rugweeen leken. Ik ben toen meteen op de bank gaan liggen en heb niks meer gedaan en toen zakte het na een tijdje weer. Als ik die krampen weer heb, moet ik meteen contact opnemen met de verloskundige en waarschijnlijk ook echt rustiger aan gaan doen.
pi_70762137
quote:
Op dinsdag 7 juli 2009 22:41 schreef Stiemie het volgende:
Als ik die krampen weer heb, moet ik meteen contact opnemen met de verloskundige en waarschijnlijk ook echt rustiger aan gaan doen.
Klinkt als een plan!
Je lijf waarschuwt niet voor niks. En het stofzuigen en boodschappen sjouwen voorlopig even aan man/moeder/vriendin overlaten
  dinsdag 7 juli 2009 @ 22:48:56 #231
40180 Stiemie
20-07-2007
pi_70762331
Stofzuigen doe ik al bijna nooit en boodschappen gaan onderin de bugaboo en dan met de lift naar boven Volgens mij is deze zwangerschap zwaarder voor mijn vriend dan voor mij omdat hij nu zoveel extra doet... Snap ook echt niet zo goed waar ik rustiger aan zou kunnen doen, op wat stress van mijn werk na dan. Maar ja die hou ik ook als ik rustig op de bank lig dus of dat echt helpt...

Soms heb ik ook echt geen idee waar zo'n harde buik vandaan komt. Vanmorgen werd ik bijvoorbeeld al wakker met een harde buik en het duurde zeker tot na het ontbijt voordat ie weer zachter werd
pi_70763852
Mefke, ik heb gewoon een 1 persoons van de Hema, hier ook een 210 bed. Heb hem aan 1 kant met de elastieken om het matras gedaan en in het midden van ons 2 persoonsmatras met veiligheidsspelden vastgezet. Werkt prima.
  woensdag 8 juli 2009 @ 06:36:31 #233
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_70767865
goedemorgen

weinig gepost hier gisteravond zeg ... en over harde buiken kan ik niet echt meepraten haha

@Icantrix, wat tof dat je je beebje zo veel voelt!! ik hoop over een paar weekjes ook enige activiteit te vernemen.... lijkt me zoooo leuk!

ik heb vrij redelijk (alleen kort) geslapen en zo weer aan het werk, hopen dat het een beetje te doen is.. ga me in elk geval niet te druk maken heb ik me voorgenomen...

allemaal een fijne dag!
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
pi_70767895
quote:

Tess daalde pas 2 dagen voor de bevalling in. Die voelde ik zakken toen ik ging wandelen
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_70768468
Ik heb best lekker geslapen, een hele ruk gemaakt tot 4 uur en dat was de laatste weken niet meer voorgekomen .
Was wel kleddernat, dat waterdichte molton verhaal is toch iets zweteriger dan ik het me herinner, maar gelukkig niet zo klef en krakerig als die dingen uit het kraampakket.
En draaien wil niet meer in mn slaap, want de kramp schiet me van alle kanten in mn kuiten...

Het is zo lekker koel, heeeeeeerlijk
pi_70768543
Goedemorgen

Het behang zit er op , ben er helemaal blij mee.... zal snel foto's maken en die in het babykamer topic gooien.

Ik heb van t weekend een matrashoes gehaald bij de action (180 x 200), maar die blijft nog maar een tijdje in de kast liggen. Vanaf wanneer doe je die eigenlijk op t bed?
  woensdag 8 juli 2009 @ 08:36:55 #237
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_70768558
Draaien moet ik ook niet teveel meer proberen, want ook dan schiet de kramp in de kuiten, en kan net weer een beetje lekker terug lopen.
Spiroflor werkte trouwens in combi met een stevige massage erg goed.

slapen doe ik in etappes, en aangewend dus valt allemaal wel mee, vind het grappiger dat ik tegenwoordig zoveel vroeger wakker word dan normaal.
  woensdag 8 juli 2009 @ 08:37:42 #238
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_70768573
Hier moet het er ook nog op Martine, maar ik wacht nog even een weekje ofzo. dus met 36 weken hier.
pi_70768694
Martine, ik heb het er van het weekend opgemikt (36 weken) toen ik het bed ging verschonen.

Ik heb gisteravond nog het terras staan aanvegen, het stoorde me nogal dat er zoveel afgevallen bloesem (of wat het dan ook wezen mag) lag. Maar ik denk dat het niet een strakke actie was in combinatie met het gebukt staan om mn geboortebord af te maken.
Loop als een oud vrouwtje. Maar misschien zometeen maar even naar het centrum, kan ik ff aan de wandel terwijl ik voor een vers horlogebandje ga kijken...
pi_70768720
Nijna, .. hopelijk gaat t snel beter met je rug.

Ow ik heb nog tijd zat om dat ding er op te gooien... over een week of 10 maar weer eens aan denken.
pi_70768797
Martine, het komt vast goed met die rug, ik moet gewoon niet meer zo eigenwijs doen... dat soort dingen nu toch maar ff aan de man overlaten...
pi_70768903
Goedemorgen allemaal

Hier was ik gisteren weer goedgekeurd.
De kleine ligt nu ook ingedaald, dus het voorwerk was niet voor niets geweest.
Ik mag nu rondlopen als de vliezen evt zouden breken.
Verder de hele nacht weer veel "pijnlijke" harde buiken/misselijk gehad.
Volgens de VK had je bij een tweede meer kans op gerommel de tijd voor de bevalling.
Wat nu allemaal gebeurt is natuurlijk mooi meegenomen.
Verder nog over de bevalling gehad, omdat m'n zoon ook praktisch een lanceerbevalling was heeft hubbie instructies gekregen om de kleine evt zelf op te vangen mocht de VK te laat zijn.
Ze vertelde dat ik er rekening mee moest houden dat de tweede waarschijnlijk nog sneller zou gaan.
De laatste keer kon ik in het ziekenhuis nog net van de rolstoel in bed kruipen. Terwijl ik thuis 4 cm ontsluiting had.
Verder goed gerustgesteld en de VK bracht het alsof we er een leuk feestje van gingen maken. Ha Ha.
Klossen zitten onder het kraambed. Bedhoogte is nu 76 cm. Lijkt me wel goed toch. Maar tjee wat is dat hoog zeg. Ik heb bijna een opstapje nodig om erin te komen. Die klossen zien er ook al niet al te stabiel uit, maar na wat gewiebel en uitgetest te hebben blijft het toch wel staan gelukkig.
pi_70768955
Goedemorgen!

Urla fijn dat je weer goedgekeurd bent!

Ik heb de halve nacht wakker gelegen van de krampen in mijn buik. Op een gegeven moment kwamen ze om de 5 minuten, rond half 4 zakte het wat af en om 6 uur kwam het weer wat terug. Vanochten op het toilet kwam er ook wat bloederig slijm mee en nu heb ik af en toe een kramp.
Er is dus in ieder geval iets aan het gebeuren alleen dat dat nou uitgerekend vandaag moet, vanavond is mijn diploma uitreiking
pi_70769108
Ow spannend FTA.
Timing van beeb is wel meesterlijk.
Ik hoop voor je dat hij je uitreiking gewoon gunt.
Slijmprop verliezen hoeft natuurlijk niet meteen te betekenen dat het begint.
Zijn de weeen nu wel afgenomen?
pi_70769146
FTA, ga je bevallen tijdens de uitreiking... .
Hopelijk vandaag wat voorwerk, rust tijdens de uitreiking en dan vannacht een verse beeb?
Succes, hoe het ook zal lopen vandaag .
pi_70769158
Ja erg he die timing!
De krampen komen nu zo'n beetje iedere 10 a 15 minuten dus zeker wel minder en wat korter lijkt het ook dan vannacht.

Zou mooi zijn inderdaad Nijna!
pi_70769184
Aaaargh echt spannend.
Klinkt nog niet alsof het doorzet, maar dat is idd echt flink wat voorwerk.
  Moderator woensdag 8 juli 2009 @ 09:26:16 #248
5428 crew  miss_sly
pi_70769252
FTA, spannend! Is toch wel een echt begin, lijkt me.
Timing inderdaad, op de dag van de diplomauitreiking
  woensdag 8 juli 2009 @ 09:28:01 #249
143848 huuphuup
Dorksided
pi_70769284
quote:
Op woensdag 8 juli 2009 09:09 schreef Flower-Ti-Amo het volgende:
Goedemorgen!

Urla fijn dat je weer goedgekeurd bent!

Ik heb de halve nacht wakker gelegen van de krampen in mijn buik. Op een gegeven moment kwamen ze om de 5 minuten, rond half 4 zakte het wat af en om 6 uur kwam het weer wat terug. Vanochten op het toilet kwam er ook wat bloederig slijm mee en nu heb ik af en toe een kramp.
Er is dus in ieder geval iets aan het gebeuren alleen dat dat nou uitgerekend vandaag moet, vanavond is mijn diploma uitreiking

omg! ik heb vannacht over je gedroomd dat t allemaal begonnen was
jammer van de timing van beebje maar hey wie weet heb je vanavond je kindje wel vast
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  woensdag 8 juli 2009 @ 09:28:12 #250
245866 Ca.ra
Nu met loslopend wild
pi_70769289
Oeh FTA spannend!
Hopelijk haal je je diplomauitreiking nog wel gewoon. (was jij dat nou, tegelijk met broer? of haal ik weer vanalles doorelkaar?)
Time is the quality of nature that keeps events from happening all at once. Lately, it doesn't seem to be working.
  woensdag 8 juli 2009 @ 09:32:58 #251
57497 happyme28
I'm so happy
pi_70769386
Goedemorgen!

FTA wat spannend! Hopen dat het nog niet doorzet zodat je de uitreiking nog mee kan maken.

Gister bij de dietiste geweest. Nog niets aangekomen tot nu toe, dus dat is netjes. We gaan voor stabilisatie. Ivm de misselijkheid stap ik nu af van de 3 maaltijden per dag, maar moet proberen niet meer te gaan eten. Dus wat ik nu eet verdelen over de hele dag. Heb dus nu vanmorgen om 7 uur een bakje yoghurt met een nectarine en net om 9 uur 1 boterham. Tot nu toe gaat het goed. Kijken hoelang het zo goed blijft gaan.
  woensdag 8 juli 2009 @ 09:33:59 #252
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_70769416
FTA, adrenaline gaat de oxytocine (die de weeen opwekken) tegen, dus lekker de hele dag hyperen over je diplomauitreiking en dan zou je het wel moeten kunnen redden tot na de uitreiking.
pi_70769650
FTA spannend hoor.

Zou inderdaad jammer zijn, om je diplomauitreiking te missen.
Maar he, misschien heb je morgen wel een verse baby in je armen joh
pi_70769676
FTA Spannend!!! Beebje nog even wachten tot na de diploma-uitreiking van mama hoor!

Ik kon gisteravond de oefeningen bijna niet doen op de cursus Samen Bevallen, had echt veel last van (pijnlijke) harde buiken
#geen
  woensdag 8 juli 2009 @ 09:47:35 #255
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_70769683
FTA! Veel succes mocht het doorzetten! Het klinkt wel heel spannend en echt!
I'm so glamourous I piss glitter!
pi_70769809
quote:
Op woensdag 8 juli 2009 09:47 schreef DuchessX het volgende:
FTA Spannend!!! Beebje nog even wachten tot na de diploma-uitreiking van mama hoor!

Ik kon gisteravond de oefeningen bijna niet doen op de cursus Samen Bevallen, had echt veel last van (pijnlijke) harde buiken
Wat vervelend om dat gewoon al veel te hebben.
Doe maar lekker rustig aan
  woensdag 8 juli 2009 @ 09:54:27 #257
100412 mefke79
komt goed!
pi_70769843
pff, ik geloof dat ik nou ook kan meepraten over harde buiken. Heb zo enorm slecht geslapen, buik/lies deed pijn. Warme kruik erop en toen werd het minder, maar wel af en toe echt een keiharde buik, dat je er gewoon niet in kan duwen. En nou zit ik met een duf hoofd en last van bil/heup/lies/bekken/rug op mijn werk. En het fijne is dat Driekus dan ook nog met iets (handje?voetje?) onder mijn bekkenkam ligt te vervelen. HEb net maar paracetamol gepakt, als dat niet helpt ga ik toch maar eens kijken of ik naar huis ga. Of moet je nou voor zoiets de verloskundige bellen?

FTA het zou wel een perfecte timing van je beeb zijn zeg....succes vandaag!
pi_70769966
FTA spannend! hopelijk kan je nog naar de uitreiking.... maar ja als dat niet gaat krijg je er wel iets heel moois voor terug.

Duchess, doe je rustig aan

ik wilde nog iemand sterkte wensen... maar weet het niet meer sorry
pi_70769996
Nou als je nog steeds met veel regelmaat harde buiken hebt zou ik als ik jou was even de VK bellen en in ieder geval bij controle even aangeven.
En als het echt niet gaat gewoon lekker naar huis gaan.
pi_70769997
quote:
Op woensdag 8 juli 2009 10:00 schreef martine1984 het volgende:
FTA spannend! hopelijk kan je nog naar de uitreiking.... maar ja als dat niet gaat krijg je er wel iets heel moois voor terug.

Duchess, doe je rustig aan

ik wilde nog iemand sterkte wensen... maar weet het niet meer sorry
ow ik zie het nu, Mefke hopelijk gaat die paracetemol helpen.
  woensdag 8 juli 2009 @ 10:02:12 #261
190221 Kersjes
zoet & zuur
pi_70770014
FTA, je baby blijft vast nog wel zitten tot na vanavond
Maar wat spannend zeg!
.... met gevoel voor drama....
  woensdag 8 juli 2009 @ 10:13:44 #262
40180 Stiemie
20-07-2007
pi_70770239
FTA spannend!

En Mefke anders toch maar even bellen voor de zekerheid?

Oef ik voel me zo een muts.... Vanmorgen urine na laten kijken en ik heb gewoon een flinke blaasontsteking. En daar heb ik dus gewoon helemaal niks van gemerkt. Nu een AB-kuurtje meegekregen en dan meot het hopelijk snel weg zijn.
  woensdag 8 juli 2009 @ 10:15:59 #263
190221 Kersjes
zoet & zuur
pi_70770303
Stimie, beterschap!
Welke ab heb je gekregen?
.... met gevoel voor drama....
  woensdag 8 juli 2009 @ 10:25:29 #264
40180 Stiemie
20-07-2007
pi_70770567
Dank je! Uh even kijken hoor... Nitrofurantoine. Als het goed is, is de kuur met 5 dagen klaar
pi_70770756
FTA hoop voor je dat de kleine nog heel ff blijft zitten en lekker vannacht komt.

Hier heeft de vlos gister geprobeert om te strippen. Maar alles zit nog potdicht Volgende week dinsdag nog een kans en anders donderdag melden in het ziekenhuis. Dan willen ze zorgen dat het voor het weekend nog komt. Bleh zo duurt het allemaal wel stom lang.
Liefde
Rij nooit harder dan je beschermengel kan vliegen!!
pi_70771155
FTA, ik hoop voor je dat je een vlotte bevalling hebt na afloop van je diploma uitreiking maar helaas kindjes komen nu eenmaal wanneer zij er zin in hebben.

LLM gelukkig is het weer een stuk minder benauwd en hebben jullie nu ook minder last. Even goed succes nog met die laatste loodjes.

Ik ben vandaag bij de verloskundige geweest en ben goed gekeurd. Bloeddruk 100/55, hartje gehoord en verders niks bijzonders op of aan te merken.
pi_70771266
Huup dat is wel heel erg bizar!!

Stiemie wat rot dat je toch een blaasontsteking hebt! Ze zeggen het vaker he dat je het gewoon niet opmerkt als je zwanger bent.

Ca.ra dat was ik inderdaad met de uitreiking tegelijk met mijn broertje.

Alles nog hetzelfde hier zo om de 10 a 15 minuten een kramp.
Bedankt voor alle succes wensen
  woensdag 8 juli 2009 @ 11:04:24 #268
100412 mefke79
komt goed!
pi_70771654
hmm, heb net toch maar de vk gebeld, maar ja, dan krijg je een bandje en een 06 voor bevallingen en spoedgevallen. Ik heb nog maar even niet ingesproken...Harde buiken heb ik vandaag maar 2 keer gehad en de laatste al voor ik ging werken. De rest van de pijn blijft wel ondanks paracetamol. Er zal wel ergens een spiertje fout zitten ofzo...Driekus blijft gelukkig erg bewegelijk, dat is fijn om te merken, al doet ie m af en toe flink zeer.

Stiemie, toch een blaasontsteking, vervelend! Hopelijk knap je snel op!
pi_70772291
Mefke, als je het niet vertrouwd kan je gewoon het bandje van de 06 inspreken hoor!!
Gewoon doen!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_70772669
Ik ben vandaag nog helemaal niet misselijk.
En waarom maak ik mij dan meteen zorgen
Nu is de onzekerheid weer terug.....

Oh echt, word zo gek van mezelf.
En jullie hier van mij denk ik.

Wil alleen maar leuke en positieve dingen posten in dit topic. En niet gezien worden als een 'zeikerd' of aansteller. Al kan ik mij goed voorstellen dat dit wel gedacht wordt, door vele van jullie.

Wat is maar vast maanden verder, zodat de onzekerheid en misselijkheid afneemt.
En ik kan gaan genieten (al doe ik dat nu zo af en toe ook wel hoor)
pi_70772679
Oeh FTA spannend Typisch van de timing, maar ach
!
  woensdag 8 juli 2009 @ 11:40:55 #272
18860 sindell
Seriously
pi_70772781
Ymme, de ene dag is gewoon beter dan de andere dag.... onzekerheid ken ik ook wel, maar je zult zien dat je straks gewoon weer lekker misselijk bent

Ik denk niet dat mensen hier vinden dat je zeurt hoor, het is gewoon even een uitlaatklep met allemaal vrouwen die precies weten wat je doormaakt. Dat kun je gewoon ergens anders niet zo makkelijk kwijt.
  woensdag 8 juli 2009 @ 11:41:59 #273
18860 sindell
Seriously
pi_70772822
En oh ja het is verse baby tijd inderdaad..... laat maar komen!!
pi_70772869
quote:
Op woensdag 8 juli 2009 11:40 schreef sindell het volgende:
Ymme, de ene dag is gewoon beter dan de andere dag.... onzekerheid ken ik ook wel, maar je zult zien dat je straks gewoon weer lekker misselijk bent

Ik denk niet dat mensen hier vinden dat je zeurt hoor, het is gewoon even een uitlaatklep met allemaal vrouwen die precies weten wat je doormaakt. Dat kun je gewoon ergens anders niet zo makkelijk kwijt.
Nee inderdaad. Kreeg gisteren al van mijn moeder te horen, dat ik niet moest zeuren, en blij moet zijn met de zwangerschap. Ja ok, dat ben ik ook. ECHT!!!!
Maar ben gewoon echt de meeste dagen echt 'ziek'. En ja, ik kan al niet zoveel hebben.
Maar goed, zodra deze periode voorbij is, ga ik echt genieten hoor
pi_70773004
* meldt *
pi_70773019
quote:
Op woensdag 8 juli 2009 11:47 schreef McLaura het volgende:
* meldt *
te laat
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  woensdag 8 juli 2009 @ 11:48:46 #277
143848 huuphuup
Dorksided
pi_70773032
Haha FTA nee het was echt heel stom, het sloeg nergens op

Ik had gedroomd dat we bij BE in de nieuw verbouwde achtertuin zaten met zn allen in allemaal verschillende zwembadjes enzo en toen zei jij van oooh ik voel wat en ging je timen enzo, leek het allemaal begonnen te zijn. En toen gingen wij dus met zn allen zo zitten naar jou -->

en toen werd k wakker en moest k lachen

@Mefke hopelijk zakt de pijn snel wat af.

Mn meisje hier ligt wat ongemakkelijk op t moment. Ze duwt met haar voetje tegen de binnenkant van mn onderste rib aan en dat doet best zeer maar weinig tegen te doen.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_70773417
quote:
Op woensdag 8 juli 2009 11:48 schreef Vicky het volgende:

[..]

te laat
Te laat? Wrom
pi_70773798
Ik wist niet dat ik me ook nog voor een bepaalde tijd moest melden
  woensdag 8 juli 2009 @ 12:14:30 #280
35189 Troel
scherp en bot
pi_70773893
Voor 5 uur 's ochtends
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_70774001
quote:
Op woensdag 8 juli 2009 12:14 schreef Troel het volgende:
Voor 5 uur 's ochtends
Oke, dan meld ik me nu vast voor morgen
  woensdag 8 juli 2009 @ 12:23:46 #282
35189 Troel
scherp en bot
pi_70774214
Is het trouwens "normaal" dat ik me vandaag eigenlijk de hele dag al lusteloos voel? Er zijn zoveel dingen die ik aan wil pakken, maar wat ik niet in mijn eentje op kan knappen, maar ik heb dus echt de neiging om hele kamers leeg te gooien en IKEA's leeg te kopen en dergelijke. Door de onzekerheid die gekomen is omdat mijn contract niet verlengd wordt, lijkt het wel of ik de extra zekerheid nodig heb van alles moet klaar zijn ofzo.

Heel irritant en de tranen vloeien ook rijkelijk omdat ik gewoon compleet niet begrepen wordt door Bert die het liefst volgens mij pas volgend jaar december de boel klaar wil hebben ofzo.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  woensdag 8 juli 2009 @ 12:26:40 #283
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_70774307
FTA je kleine wilt gewoon duidelijk maken dat hij blij voor je is met je diploma en dit is zijn kadootje
Hoop wel voor je dat hij toch nog even opzich laat wachten, zodat je in elk geval normaal je diploma op kunt halen
Of het begint tijdens de uitreiking

Stieme Mefke Duschexx sterkte en hopelijk trekt het allemaal snel weg.
Ymme welkom bij de wondere wereld van het zwanger zijn

Hier was ik er dan echt vanaf spugen tijdens het tandenpoetsen, en vanmorgen was het weer raak.... alles kwam er weer uit zetten

Daarnet nog even bij de Hema geweest en nog wat spulletjes gehaald.
Iemand trouwens een idee waar je een badstop kunt halen? heb nog wel het badje maar geen stop meer.
  woensdag 8 juli 2009 @ 12:27:17 #284
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_70774328
quote:
Op woensdag 8 juli 2009 12:23 schreef Troel het volgende:
Is het trouwens "normaal" dat ik me vandaag eigenlijk de hele dag al lusteloos voel? Er zijn zoveel dingen die ik aan wil pakken, maar wat ik niet in mijn eentje op kan knappen, maar ik heb dus echt de neiging om hele kamers leeg te gooien en IKEA's leeg te kopen en dergelijke. Door de onzekerheid die gekomen is omdat mijn contract niet verlengd wordt, lijkt het wel of ik de extra zekerheid nodig heb van alles moet klaar zijn ofzo.

Heel irritant en de tranen vloeien ook rijkelijk omdat ik gewoon compleet niet begrepen wordt door Bert die het liefst volgens mij pas volgend jaar december de boel klaar wil hebben ofzo.
vervelend he die hormonen
  woensdag 8 juli 2009 @ 12:28:58 #285
35189 Troel
scherp en bot
pi_70774370
quote:
Op woensdag 8 juli 2009 12:26 schreef _Bar_ het volgende:
Daarnet nog even bij de Hema geweest en nog wat spulletjes gehaald.
Iemand trouwens een idee waar je een badstop kunt halen? heb nog wel het badje maar geen stop meer.
Bij een prenatal en anders bij een campingwinkel of bij de gamma
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  woensdag 8 juli 2009 @ 12:30:15 #286
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_70774413
de gamma??? die had ik nog verzonnen
Zat er eerst nog aan te denken om de stop uit het badje van de hema te halen, maar dat vond ik ook weer zo stom
  woensdag 8 juli 2009 @ 12:31:23 #287
35189 Troel
scherp en bot
pi_70774451
Bij campingzaken heb je van die universele grote stoppen, die je dus ook bij het hemabadje kan gebruiken wat normaal met zo'n slangetje werkt, waardoor je hem gewoon op de grond kunt gebruiken (en dat kan met dat slangetje dus niet)
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  woensdag 8 juli 2009 @ 12:34:08 #288
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_70774544
okay. daar had ik nog niet aan gedacht. maar eens een rondje kust doen denk ik zo
  woensdag 8 juli 2009 @ 12:34:16 #289
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_70774549
Ach Troeleke, het is ook niet niks: zwanger zijn en dan je baan verliezen. Allemaal veel te veel onzekerheden...

Ymme, stiemie, mefke en duchess, ook dikke

FTA, spannend hoor! Heel veel succes! Hopelijk houdt je beeb zich nog even gedeisd tot na de diploma-uitreiking...

Ow, ik ben vast weer een boel mensen vergeten. Nou ja, allemaal dikke van mij!
pi_70774613
quote:
Op woensdag 8 juli 2009 12:23 schreef Troel het volgende:
Is het trouwens "normaal" ....
Nee, dat is hormonaal, en in je zwangerschap dus normaal
pi_70774736
Ik ben niet zo hormonaal meer, maar wel erg in mezelf gekeerd en helaas voor mijn omgeving dus ook erg gericht op wat IK wil en wat IK vind.

Take it or leave it
pi_70774826
Klinkt bekend Laura...het is best boeiend, wat andere te melden hebben, maar ik merk wel dat ik er sneller klaar mee ben. Schijnt ook normaal te zijn, dat je je meer op jezelf, je baby en je aanstaande gezinnetje gaat focussen.

Stiemie, Mefke en Cara, morgen zijn we 30 weken MIJLPAAL
Lotte!
Noah!
  woensdag 8 juli 2009 @ 12:44:36 #293
38223 Takkembah
Beetje gek en raar
pi_70774863
Oh damn jullie gaan veel te hard voor mij, ik heb ook geen puf om op alles te reageren

FTA ik hoop dat je nog bij je diplomauitreiking kan zijn....

Troel zo gek is het niet dat je je zo ff voelt!!!!

Je suis weer slapen! XX
Alexa en Seth zijn lief
See everything; overlook a great deal; correct a little
pi_70774975
quote:
Op woensdag 8 juli 2009 12:43 schreef Linda2205 het volgende:
Klinkt bekend Laura...het is best boeiend, wat andere te melden hebben, maar ik merk wel dat ik er sneller klaar mee ben. Schijnt ook normaal te zijn, dat je je meer op jezelf, je baby en je aanstaande gezinnetje gaat focussen.

Nou, inderdaad.... al gaan echt belangrijke dingen natuurlijk niet langs me heen, maar dat de broer van de neef van die-en-die..... dan luister ik niet meer....
pi_70774979
Lekker slapen Takkie! Hopelijk rust je een beetje uit

En Troel, zijn er niet wat kleine dingetjes die je kan doen? Of misschien iedere keer een beetje? Dingen die je zittend kan doen? Adreslijstjes maken, uitzetlijstje? Hopelijk voel je je snel weer wat fitter En Bert is gewoon een vent...die van mij zei paar dagen terug nog: we hebben toch nog genoeg tijd?! Helemaal niet, beebje mag al over 7 weken komen, ik vind dat niet gneoeg tijd

FTA, er is echt iets bezig bij je hoor! Leuk! Ook best leuk om stiekem krampjes te hebben bij het ophalen van je diploma toch? En als het toch doorzet, denk ik niet dat het je dan op dat moment nog iets uitmaakt dat je je diploma niet op kan halen, je baby is onderweg
Lotte!
Noah!
pi_70775011
quote:
Op woensdag 8 juli 2009 12:44 schreef Takkembah het volgende:

Je suis weer slapen! XX
Bonne nuit, uh, midi?
pi_70775013
quote:
Op woensdag 8 juli 2009 12:47 schreef McLaura het volgende:

[..]

Nou, inderdaad.... al gaan echt belangrijke dingen natuurlijk niet langs me heen, maar dat de broer van de neef van die-en-die..... dan luister ik niet meer....
Ja, inderdaad. Of mensen die iedere keer maar weer beginnen over hetzelfde thema... Mens...zet je gedachten op een rijtje, ik heb wat belangrijkers te doen, ik moet een kind uitbroeden

en stiekem vind ik dat super gemeen van mezelf
Lotte!
Noah!
pi_70775075
Nou, het is wel zo hoor.... of horken die gaan vertellen dat ze balen dat ze ongesteld zijn geworden want dan zijn ze niet zwanger en ze willen dat wel. Zo irritant (ja sorry) als het iemand betreft voor wiens kind ik het eerste jaar bijna fulltime heb gezorgd omdat ze een gevaar voor hem vormde. Maar ze had zichzelf als doel gesteld zwanger te zijn voordat ik zou bevallen, en dat is geloof ik niet helemaal gelukt.
pi_70775110
FTA spannend zeg! Hopelijk wacht ie nog even tot na de uitreiking

Huup ligt ze dan nu ook met dr hoofd naar beneden (want dat lag ze toch nog niet telkens?)? Mijne ligt namelijk voortdurend in mn ribben te porren en ligt netjes met zn hoofd naar beneden

Bar vervelend dat je toch weer moest spugen tijdens het tandenpoetsen. Klinkt erg bekend, alleen met tandenpoetsen wil het er nog wel eens uitkomen.

Takkembah weltrusten!

Ik doe niks anders dan slapen sinds ik verlof heb. Hebben meer dames dat? Ik val ineens telkens letterlijk om van de slaap. Ben nu net weer een beetje wakker maar eigenlijk alweer moe...
pi_70775121
We zijn menselijk Linda, tenminste, als wij niet de enige zwangeren zijn die wat minder geinteresseerd zijn in bepaalde zaken uit hun omgeving....
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')