Ja psies, hier werd ie ook bezorgd en later kreeg ik bericht dat ik 'm op mocht halenquote:Op dinsdag 7 juli 2009 20:59 schreef mefke79 het volgende:
Innepin, die doos van etos is dat die jonge ouders doos ofzo? Want ik heb em ook twee keer. Een keer heb ik em zelf opgehaald en later werd er ook nog eentje bezorgd, snap er niets van. Ik heb dus ook twee keer zo'n zwitsaldoos, wilde er al eentje beneden zetten en eentje boven.
haha ja nouja dat dacht ik ook dusquote:Op dinsdag 7 juli 2009 21:24 schreef innepin het volgende:
[..]
Ja psies, hier werd ie ook bezorgd en later kreeg ik bericht dat ik 'm op mocht halen![]()
![]()
Huup, mijn buik is ook nooit voetbalvorm, maar wel vaak de laatste paar dagen écht heel vaakkneiterhard. Ik denk ach, buik + hard, laat ik 't maar een harde buik noemen. Klinkt best logisch toch?
quote:Op dinsdag 7 juli 2009 21:33 schreef huuphuup het volgende:
Maar had je dan wel meerdere keren per dag dat je hele buik heel hard aanvoelde en dat dat na een paar minuutjes weer over ging?
Want dat is hier wel zo namelijk. Alles klinkt als harde buik zeg maar, behalve de vorm van de buik zelf
Now I'm confused
quote:Op dinsdag 7 juli 2009 21:38 schreef innepin het volgende:
[..]Ik zou zeggen, ga er maar van uit dat het wel een harde buik is. Want ik heb precies hetzelfde, en 't is door zowel de verloskundige als door de CTG een keer als een "harde buik" gelabeld. Dus.
haha mannenquote:Op dinsdag 7 juli 2009 21:43 schreef XXXKarinXXX het volgende:
Wat ik er nog van weet is dat het savonds wel eens gebeurde, ik mijn vriend liet voelen die vervolgens zei: dat is niet goed joh! Gewoon knetterhard, niet meer in te drukken, op geen enkel plekje.
Uhmm deze hier ligt al ingedaald en al even ook.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 20:06 schreef Brighteyes het volgende:
Oh trouwens, bij een 2e kindje, vanaf wanneer kan de baby dan gaan indalen? Ik dacht eig. dat dat altijd wat later was dan bij de eerste toch? Niet dat ik nog weet wanneer dat was, maar ik heb nu af en toe een krampreig gevoel helemaal onderin mijn buik en ik ben morgen 34w. Het lijkt me wat vroeg.
Daar had ik bij die van de action helemaal geen last van.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 22:00 schreef _Bar_ het volgende:
die matras dingen waar jullie het over hebben daar ga ik alleen nog maar van zweten, echt dan word ik drijfnat van het zweet wakker
Ik heb PM en als je het goed hebt geraden zeg ik dat ook gewoonquote:Op dinsdag 7 juli 2009 22:19 schreef Linda2205 het volgende:
vingerverf, wanneer kom jij nou eindelijk eens uit de kast?Ik heb ondertussen wel een vermoeden wie je bent...maar of het klopt hah...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |