abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 7 juli 2009 @ 10:43:26 #101
190221 Kersjes
zoet & zuur
pi_70731567
Hmmm Menicole, da's niet zo leuk...
Maar voor het zelfde geld heb je de hulp van de vk niet eens nodig en begint het zo uit zichzelf. Dan heb je toch ook geen oppas voor Mikael? Een bevalling valt in verreweg de meeste gevallen nou eenmaal niet te plannen. Het tijdstip van beginnen bedoel ik dus, niet het verloop zoals bijv. beschreven in een bevallingsplan.
.... met gevoel voor drama....
pi_70731574
Ik denk dat ik tegen Stiemie wilde zeggen dat ik hoop dat het geen blaasontsteking is * duchessx heeft scenario van Kers in haar hoofd

Speaking of which...Kersjes hoe is het nu met je?

hmm...which, wich...hoe schrijf je het nou eigenlijk? ben echt dingen kwijt door al die hormonen

MeNicole dat is balen zeg
#geen
pi_70731613
quote:
Op dinsdag 7 juli 2009 09:19 schreef Sorbootje het volgende:

Zelf gisteren weer naar de VK geweest. Mini-Sorbo groeit als een tierelier en bloeddruk was prima. Alles prima eigenlijk. Gisteren toch maar aangegeven dat ik tóch niet meer in bad wil bevallen. Wel een opluchting om die knoop doorgehakt te hebben.

En volslagen offtopic, maar en ik zijn vandaag drie jaar getrouwd . En dat voelt nu ik zwanger ben gewoon extra-speciaal! Vanochtend maakte hij me wakker met een hand op mijn buik: "Es, Es, de baby is wakker!!" Hij was zo blij dat ik helemaal smolt.......... ondanks dat het 5 uur was
Gefeliciteerd.
Volgend jaar 4 jaar met baby
  dinsdag 7 juli 2009 @ 10:45:53 #104
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_70731636
quote:
Op dinsdag 7 juli 2009 10:42 schreef _Bar_ het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

Hoever staan jullie nu met het kamertje BE?
Lief!
Ik vind die bol zo gaaf!

Ehm... ja, het kan ingericht worden, maar daar moeten we dus even tijd voor vinden.
De meubeltjes moeten bij Sasha vandaan en dan naar de babykamer, maar dan moet ook een dressoir en Sasha's nieuwe kast bij hem er weer in.
Dit zou het handigst gaan als hij slaapt of als hij er niet is... maar ja, als hij slaapt kunnen we weer niet op zijn kamertje aan de slag. Etc. etc.
We zijn heel druk geweest met de tuin en nu as weekend hebben we het hele weekend vol zitten dus we moeten even kijken hoe we dat gaan doen.

Ik wil wel graag verder, ik wil even bij de kleertjes kijken wat ik nou precies allemaal heb. Ten slotte was het hartje winter toen Sasha geboren werd en is het nu hartstikke zomer.
pi_70731673
McLaura 37 weken en Huup 34

Sorbootje gefeliciteerd met jullie trouwdag!

Duchess het lijkt me zo rot om continue zo moe te zijn, nog even volhouden

Stiemie hier in het ziekenhuis adviseerden ze om borstvoedingskindjes met ongeveer 4 weken al aan de fles te laten wennen. Ik moet zeggen dat ik dat ook helemaal niet zo erg zou vinden, dan heb ik na de eerste maand ook meteen wat meer vrijheid.
pi_70731683
quote:
Op dinsdag 7 juli 2009 10:39 schreef DuchessX het volgende:

McLaura mooie trouwdatum!
Wij wilden geen feest, geen jurk en geen megataart maar gewoon een gemoedelijke, gezellige trouwerij met dierbaren. Vandaar dat we dachten dat het leuk was om dan een mooie datum te kiezen

Mijn Beppe (oma) was toen al flink dement en ik wilde het graag met haar delen. We hebben dus een hoop vis en hapjes laten aanrukken in het verpleeghuis waar zij woonde en daar met zijn allen (ouders, schoonmoeder, getuigen, ringenjochie, cameraman en Pake en Beppe) heerlijk geluncht.

Ruim 2 maanden na ons huwelijk is mijn Beppe na een kort ziekbed overleden, maar de herinnering staat voor altijd!
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
On-topic : ik vind het wel jammer dat mijn Beppe onze Sjakie niet meer zal kennen, maar ze zal toch op één of andere manier wel toekijken denk ik (hoop ik). Pake is er nog wel, die wordt in oktober 89!
And if I could choose the world around me, the world I'd choose would all revolve 'round you
12/07/2009 om 12:07 kwam de zon op, om nooit meer onder te gaan....
En sinds 23/06/2015 staan er 2 zonnen aan onze hemel!
  dinsdag 7 juli 2009 @ 10:48:04 #107
190221 Kersjes
zoet & zuur
pi_70731713
Duchess, is goed geschreven hoor
Met mij gaat het okay, de buikpijn begint minder te worden. Maar ik heb vannacht zo onrustig geslapen, werd een beetje paniekerig van wat ik nog allemaal moet doen voordat de kleine er is. En nu, overdag, heb ik geen enkele drang meer om wat te doen en hang ik lekker rond in huis met mijn peuter.
  dinsdag 7 juli 2009 @ 10:49:32 #108
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_70731762
Moet zeggen dat het hier op een gegeven moment echt ging jeuken om het af te hebben, kleertjes in de commode te kunnen leggen enz enz.
Gisteravond me daar maar eens mee bezig gehouden.
nu zijn het gelukkig nog maar kleine dingen
oa iets voor boven de commode, en dat is al bijna af moet alleen nog een keer geschilderd worden.
De kleertjes, het meeste gebruik ik nog van toen, een september kindje toen en een augustus kindje nu, dus kan nog wel.
(ik heb eventueel nog wel wat winterkleding hoor kleinste maatjes geef maar een keer een gil mocht je intresse hebben)

Gaat Sasha dan ook gelijk over naar zijn nieuwe leuke meubels?
Herinnering is een vorm van ontmoeting.
pi_70731773
Kersjes, doe het maar lekker rustig aan.
Is ook beter voor jezelf en je baby.
Wel fijn dat de buikpijn minder begint te worden.
Hopelijk zit er vanaf nu niets meer tegen voor jouw
  Moderator dinsdag 7 juli 2009 @ 10:51:45 #110
5428 crew  miss_sly
pi_70731828
McLaura meldplicht

Huup ook al 34 weken, wow Het gaat zooo hard

Hier ook geen zin om iets te doen. Zometeen wel even wat boodschappen, maar verder denk ik dat er niet veel zal gebeuren vandaag. Of schaap moet op tijd thuiskomen, want ik wil nog naar Prenatal en we moeten nog even naar de Hema in de stad voor wat grotere dingen en dat is handiger met de auto samen, dan in mijn zwangbere eentje met de tram
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  dinsdag 7 juli 2009 @ 10:52:00 #111
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_70731836
quote:
Op dinsdag 7 juli 2009 10:49 schreef _Bar_ het volgende:
Moet zeggen dat het hier op een gegeven moment echt ging jeuken om het af te hebben, kleertjes in de commode te kunnen leggen enz enz.
Gisteravond me daar maar eens mee bezig gehouden.
nu zijn het gelukkig nog maar kleine dingen
oa iets voor boven de commode, en dat is al bijna af moet alleen nog een keer geschilderd worden.
De kleertjes, het meeste gebruik ik nog van toen, een september kindje toen en een augustus kindje nu, dus kan nog wel.
(ik heb eventueel nog wel wat winterkleding hoor kleinste maatjes geef maar een keer een gil mocht je intresse hebben)
Thanks, ik kijk wel even hoe ver we gaan komen.
Het gaat me er nu meer om dat ik rompertjes met korte mouwtjes heb enzo.
Een vriendinnetje bood me ook al spul aan.
quote:
Gaat Sasha dan ook gelijk over naar zijn nieuwe leuke meubels?
Nee, het plukbedje staat al wel in zijn kamertje, maar hij is er echt nog te klein voor. Dus hij blijft nog zeker tot het eind van het jaar in zijn ledikantje en pas als de baby uit de hangwieg gegroeid is gaan we kijken of hij dan over kan ja of nee of dat er nog een ledikantje bij moet komen.
  dinsdag 7 juli 2009 @ 10:53:09 #112
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_70731875
quote:
Op dinsdag 7 juli 2009 10:52 schreef Brighteyes het volgende:

[..]

Thanks, ik kijk wel even hoe ver we gaan komen.
Het gaat me er nu meer om dat ik rompertjes met korte mouwtjes heb enzo.
Een vriendinnetje bood me ook al spul aan.
[..]
Rompertjes zonder mouwen en of rompertjes met korte mouw daar heb ik er zoveel van, ook die kan ik nog wel missen hoor.
pi_70731972
quote:
Op dinsdag 7 juli 2009 10:43 schreef Kersjes het volgende:
Hmmm Menicole, da's niet zo leuk...
Maar voor het zelfde geld heb je de hulp van de vk niet eens nodig en begint het zo uit zichzelf. Dan heb je toch ook geen oppas voor Mikael? Een bevalling valt in verreweg de meeste gevallen nou eenmaal niet te plannen. Het tijdstip van beginnen bedoel ik dus, niet het verloop zoals bijv. beschreven in een bevallingsplan.
Nee dat is niet te plannen. Maar als de vlos vandaag gaat helpen is de kans natuurlijk veel groter dat er wat gaat gebeuren dan als ze niks doet en ik nog een week afwacht zeg maar. Maar ik ga straks eens even overleggen met mijn ex-schoonmoeder of die Mikael eventueel in geval van nood op kan vangen voor een paar uurtjes. Want ik vind het zonde om te wachten omdat ik geen oppas heb
Liefde
Rij nooit harder dan je beschermengel kan vliegen!!
pi_70731985
Duch, bedankt voor je reactie.

Harde buiken , ik heb geen idee wat hier mee bedoeld wordt... wat voel je dan? Ik af en toe wel het gevoel dat het helemaal strak staat en dat ik mn buik moet ondersteunen. Na een half uurtje met de pootjes om hoog op de bank trekt dat weg. Zijn dat harde buiken?
  dinsdag 7 juli 2009 @ 10:57:48 #115
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_70732025
harde buiken voelen hier aan alsof heel mijn buik 1 harde voetbal is, dat houd even aan en dan zakt het weer af.
maar wat jij beschrijft komt ook wel aardig overeen hoor Martine
  dinsdag 7 juli 2009 @ 11:07:10 #116
35189 Troel
scherp en bot
pi_70732310
quote:
Op dinsdag 7 juli 2009 10:41 schreef DuchessX het volgende:

[..]

Thnx voor je reactie Heb je mss iemand die een indicatie kan schrijven voor die extra uren? Want dat is natuurlijk wel erg belangrijk. Wij gaan ook proberen om extra uren te krijgen, maar ja het is idd maar de vraag of het wordt toegekend.
Ik weet zo niet of het specifiek bij de moeder vastgesteld moet zijn, maar ik heb het toen aangegeven bij de intake van de kraamzorg. Ze deden er best moeilijk over "dat komt wel na de bevalling", maar ik heb toen doorgezet omdat ik gewoon de duidelijkheid wilde en ik ze liever al had staan dan dat ik er om moest vragen als ik ze nodig had. Het is makkelijker de verzorgster weg te sturen als je haar niet nodig hebt dan op laten komen draven als je haar wel nodig hebt.
Dit keer ga ik het dus ook weer aangeven en zou het dus voor de bevalling al erbij gezet moeten worden.

http://www.sting.nl/uploa(...)sie_3_maart_2008.pdf

Hier staat overigens het protocol, daar kun je het in terugvinden.

(en het gaat inderdaad om moederfactoren: psychiatrische aandoening, 2 uur per dag extra, maximaal 8 dagen. McLaura, misschien ook iets voor jou om nog even achteraan te gaan?)
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  dinsdag 7 juli 2009 @ 11:11:00 #117
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_70732428
goedemorgen dames!!!!

Jompelt eerst maar eens ff voor alle mijlpalen! zag 37, 34, en 39 weken geloof ik...
jeetje jullie zijn er al bijna!!! (duchess, Mc Laura en FTA??)

@Happy wat vervelend dat je nog steeds zo misselijk bent... is zo vervelend... en ik ben zo blij dat het uiteindelijk beter voor je wordt... mag het een troost voor je zijn, bij mij was het bij 10/11 weken ineens zo goed als over....

@rocka, ben gister even helemaal vergeten te reageren op je werkgebeuren, maar wat naar dat ze zo met je omgaan... echt ongelofelijk... kan me voorstellen dat je je een beetje in de hoek gedreven voelt op deze manier....

@kersjes, wat fijn dat je weer terug bent.. ! hoe voel je je nu?

@Chan, veel plezier met de groeiecho vandaag! lekker naar je beebje kijken....

@sorbo, wat lief van je mannetje... en natuurlijk gefeliciteerd met jullei 3 jarig jubileum!

iedereen die ik vergeet !

en ik heb gelukkig van8 weer redelijk kunnen slapen....
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
pi_70732513
Dat geeft hoop BJ, dat het nij jouw na 10/11 weken over was.

Hier ook nog steeds erg misselijk, maar het begint te wennen, en weet nu wat ik wel en niet moet eten omdat het redelijk draagbaar te houden.
  dinsdag 7 juli 2009 @ 11:17:47 #119
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_70732630
quote:
Op dinsdag 7 juli 2009 11:13 schreef ymme het volgende:

Hier ook nog steeds erg misselijk, maar het begint te wennen, en weet nu wat ik wel en niet moet eten omdat het redelijk draagbaar te houden.
je bent inmiddels ook al ruim 7 weken toch??

ik ben vanaf week 5/6 tot week 10/11 echt enorm misselijk geweest... en dan ook gewoon bijna de hele dag... en toen was het ineens over... (iets met HCG ofzo???)..
heb wel geleerd om in elk geval regelmatiger te eten, dus vaker ff iets kleins tussendoor te nemen en heb ALTIJD iets van een ontbijtkoekreepje of een cracker ofzo in mijn tas als ik de deur uitga.. en dat helpt wel bij zo'n eventuele aanval van misselijkheid, maar de laatste weken dus niet meer gehad....

hoop dat het bij jou en bij Happy (en natuurlijk alle andere misselijken onder ons) ook snel een beetje beter gaat....
  dinsdag 7 juli 2009 @ 11:22:15 #120
18860 sindell
Seriously
pi_70732754
quote:
Op dinsdag 7 juli 2009 11:13 schreef ymme het volgende:

Ik slik dus sinds gister van die gembercapsules, en of het nou in mijn hoofd zit of niet, ik ben lang zo misselijk niet meer. Misschien het proberen waard?
pi_70733388
Laaaauuuraa welkom bij de meldplichtclub
Huupske gaat ook hard

Even jompelen: hoewel pas twee van de drie suikerwaardes binnen waren vanmorgen, kan ik er van uitgaan dat 't wel goed zit: was het de vorige keer nog 5,2 - 7,2 - 5,8, nu was het 4,9 en 5,7! Het dieet werkt, ik mag gewoon bij de vk blijven
POLLETJE PREE MUURSCHILDERINGEN! Facebook en website
  Moderator dinsdag 7 juli 2009 @ 11:46:45 #122
5428 crew  miss_sly
pi_70733472
Doe je goed, innepin Goed nieuws dat je bij de vk mag blijven
  dinsdag 7 juli 2009 @ 11:47:25 #123
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_70733488

Wat fijn Innepin!!!!
  dinsdag 7 juli 2009 @ 11:50:28 #124
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_70733599
Innepin, wat fijn joh!
  dinsdag 7 juli 2009 @ 11:55:46 #125
143848 huuphuup
Dorksided
pi_70733779
Way to go Innepin!
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_70733927
quote:
Op dinsdag 7 juli 2009 11:17 schreef Beessie-Jen het volgende:

[..]

je bent inmiddels ook al ruim 7 weken toch??

ik ben vanaf week 5/6 tot week 10/11 echt enorm misselijk geweest... en dan ook gewoon bijna de hele dag... en toen was het ineens over... (iets met HCG ofzo???)..
heb wel geleerd om in elk geval regelmatiger te eten, dus vaker ff iets kleins tussendoor te nemen en heb ALTIJD iets van een ontbijtkoekreepje of een cracker ofzo in mijn tas als ik de deur uitga.. en dat helpt wel bij zo'n eventuele aanval van misselijkheid, maar de laatste weken dus niet meer gehad....

hoop dat het bij jou en bij Happy (en natuurlijk alle andere misselijken onder ons) ook snel een beetje beter gaat....
Ruim 8 weken eerder
8 weken en 2 dagen.
pi_70733952
Innepin, super zeg
pi_70734015
Innepin
pi_70734181
Heerlijk Inne!
And if I could choose the world around me, the world I'd choose would all revolve 'round you
  dinsdag 7 juli 2009 @ 12:26:04 #130
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_70734765
quote:
Op dinsdag 7 juli 2009 11:59 schreef ymme het volgende:

[..]

Ruim 8 weken eerder
8 weken en 2 dagen.
dat gaat toch best snel!
  dinsdag 7 juli 2009 @ 12:30:22 #131
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_70734903
Innepin
pi_70735112
Wat goed innepin
  dinsdag 7 juli 2009 @ 13:04:44 #133
12765 Tan
 Isilindil Tasardur
pi_70736004
Dat is echt goed nieuws innepin!! Super!
  dinsdag 7 juli 2009 @ 13:05:21 #134
190221 Kersjes
zoet & zuur
pi_70736015
Innepin, da's goed nieuws

Sindell, fijn dat de gembercapsules werken! Gember schijnt een soort beschermingslaagje in de maag aan te brengen bij zwangere dames waardoor je minder misselijk wordt. Maar heb je geen last van de nasmaak? Ik boerde uren nadat ik zo'n pil genomen had nog steeds die ranzige smaak op
  dinsdag 7 juli 2009 @ 13:07:00 #135
57497 happyme28
I'm so happy
pi_70736077
Innepin goed nieuws!
pi_70736196
Innepin. Goed zeg dat de waardes zo blijven. Moet je nu dan nog steeds naar het ziekenhuis om te blijven prikken of is het gewoon goed zo.

MeNicole. Das even minder. Misschien dat de andere oma idd kan oppassen dan. Blegh echt even 2 pechdagen voor je. Beebje zal misschien nog wel een dagje willen wachten.
  dinsdag 7 juli 2009 @ 13:13:19 #137
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_70736288
quote:
Op dinsdag 7 juli 2009 13:05 schreef Kersjes het volgende:
Innepin, da's goed nieuws

Sindell, fijn dat de gembercapsules werken! Gember schijnt een soort beschermingslaagje in de maag aan te brengen bij zwangere dames waardoor je minder misselijk wordt. Maar heb je geen last van de nasmaak? Ik boerde uren nadat ik zo'n pil genomen had nog steeds die ranzige smaak op
Het schijnt ook te helpen bij reisziekte enzo. Maar ik vind de smaak echt te ranzig.
Ik kreeg in het vliegtuig, toen ik zwanger was van Sasha en behoorlijk last had van de turbulentie, ook gingerale. Normaal al niet te zuipen, maar nu kan ik het niet eens meer ruiken!
pi_70737118
Ik zit me af te vragen waar onze nieuwe aanwas blijft. Kan iemand haar over de drempel dragen?
[. [__] .]
[+[__]◊]
  dinsdag 7 juli 2009 @ 13:41:43 #139
190221 Kersjes
zoet & zuur
pi_70737238
Blegh, ginger ale....
Heb er nog 3 onaangebroken flessen van staan die mijn overenthousiaste moeder voor me gekocht had. Ik kon het spul net zo goed direct in een emmer leeggieten
  dinsdag 7 juli 2009 @ 13:54:55 #140
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_70737660
Spa citroen kan ook nog wel eens helpen tegen misselijkheid heb ik van horen zeggen.
  dinsdag 7 juli 2009 @ 13:55:53 #141
18860 sindell
Seriously
pi_70737709
Oeh Ginger Ale, maar natuurlijk! Dat lust ik ook wel

Ik heb geen last van nasmaak van die dingen Kersjes....er zit wel een smaakje aan, maar dat vind ik dus niet vervelend. Voel me allang een stuk beter en ik eet nu tenminste weer beter. Heb ik in ieder geval het gevoel dat ik genoeg binnen krijg.
pi_70737992
quote:
Op dinsdag 7 juli 2009 13:55 schreef sindell het volgende:
Oeh Ginger Ale, maar natuurlijk! Dat lust ik ook wel

Ik heb geen last van nasmaak van die dingen Kersjes....er zit wel een smaakje aan, maar dat vind ik dus niet vervelend. Voel me allang een stuk beter en ik eet nu tenminste weer beter. Heb ik in ieder geval het gevoel dat ik genoeg binnen krijg.
Ik ga die pillen ook eens halen.
Nooit geschoten is altijd mis.
Ik eet namelijk ook niet goed.
Gisteren 2 boterhammen, en snijbonen met appelmoes.
Meer kreeg ik niet naar binnen.

Het is hier heerlijk slecht weer.
Alle ramen en deuren staan lekker op.
En het koelt nu eindelijk lekker af in huis.
pi_70738694
Innepin wat fijn! dikke pluim voor jou dus ook dat je je zo goed aan het dieet weet te houden dat t gelijk zn vruchten af lijkt te werpen!
* Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje...*
  dinsdag 7 juli 2009 @ 14:21:30 #144
100412 mefke79
komt goed!
pi_70738755
Ymme, cola al geprobeerd? En rennie deflatine? Waren hier (samen met eenhapscrackers) de wondermiddelen. En dan echt cola in de vorm van 1 blikje over de hele dag, elke keer een slokje als ik het voelde opkomen.

Innepin, zo moet ie! En als je nou zelf meer controle zou willen over je waarden, vraag dan eens aan je verzekeraar of je zo'n prikpen zelf moet betalen of dat ze die vergoeden. Als ze em vergoeden zou ik er eentje bestellen, dan heb je zelf de controle.

Martine, had jij nou last van je buik en rug? Geen idee of het harde buiken zijn, maar ik herken het verder wel. Goed opletten met opstaan (eerst naar voren leunen of, als je uit bed komt, eerst op je zij gaan liggen) en rustig aan beginnen. Ik waggel ook de eerste minuten en daarna gaat het beter. En de ene dag gaat het beter dan de andere, dat wel. En als het te erg wordt gewoon fysio inschakelen, die hebben meestal goede tips hiervoor.

ooo en ik ben zo'n emo-muts aan het worden, had gewoon echt tranen in mijn ogen door het plusje van Leonieke.
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
pi_70739075
Ik voel de misselijkheid ook niet opkomen of.
Lastig uit te leggen, maar het is gewoon constant.
En alles ruikt ook anders (lees stinkt gewoon hihi).

Pepermunt verzacht de misselijkheid wel iets.

Ik heb hier nog rennie's liggen, maar dacht dat het alleen hielp bij maagzuur.
Cola, kan ik ook nog proberen inderdaad.
pi_70739199
Voor de misselijke dames...
Ik ben de eerste weken ook behoorlijk misselijk geweest. Als ik in bed een pakje chocolade melk opdronk en dan nog een half uurtje bleef liggen ging het de rest van de dag aanmerkelijk beter. Misschien worth a try...
  dinsdag 7 juli 2009 @ 14:35:41 #147
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_70739333
quote:
Op dinsdag 7 juli 2009 14:29 schreef ymme het volgende:
Ik voel de misselijkheid ook niet opkomen of.
Lastig uit te leggen, maar het is gewoon constant.
En alles ruikt ook anders (lees stinkt gewoon hihi).

Pepermunt verzacht de misselijkheid wel iets.

Ik heb hier nog rennie's liggen, maar dacht dat het alleen hielp bij maagzuur.
Cola, kan ik ook nog proberen inderdaad.
dat had ik dus ook, gewoon de hele dag misselijk....
iemand tipte hier toen met vanillevla...
en cola idd..
en cola helpt idd echt

ik heb nog wel van die kleine mama-korreltje van vsm gekocht, en die hielpen ook wel goed...
(smelten onder je tong)...
pi_70739435
Kijk, leuk hoor al die tips.
Dat zijn dingen waar ik dus nooit opgekomen zou zijn.
Wel heb ik crackers naast 't bed liggen.

Maar vooral hoop ik voor mij en de andere misselijke dames, dat de misselijkheid gewoon snel over gaat.
En zo niet, tja dan maar niet.
  dinsdag 7 juli 2009 @ 14:38:33 #149
100412 mefke79
komt goed!
pi_70739454
ymme, je hebt twee soorten rennies: de gewone voor maagzuur en de deflatine voor als je te veel lucht in je maag hebt. Ik gebruik de tweede altijd als ik misselijk ben (dus niet alleen tijdens de zwangerschap) en die werkt als een tierelier. Succes ermee!
  dinsdag 7 juli 2009 @ 14:39:40 #150
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_70739498
en idd smorgens voor je opstaat om te gaan werken al iets eten of drinken...
ik had standaard ranja op mijn nachtkastje staan..
of zo'n fruitshakeflesje...
pi_70739618
quote:
Op dinsdag 7 juli 2009 10:42 schreef _Bar_ het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

Hoever staan jullie nu met het kamertje BE?
Ooh Bar wat leuk!!!
#geen
  Moderator dinsdag 7 juli 2009 @ 14:43:36 #152
5428 crew  miss_sly
pi_70739650
quote:
Op dinsdag 7 juli 2009 14:21 schreef mefke79 het volgende:

Innepin, zo moet ie! En als je nou zelf meer controle zou willen over je waarden, vraag dan eens aan je verzekeraar of je zo'n prikpen zelf moet betalen of dat ze die vergoeden. Als ze em vergoeden zou ik er eentje bestellen, dan heb je zelf de controle.
Mijn apotheek vertelde dat het dus niet vergoed wordt, in principe. Omdat ze bij mij in het ziekenhuis hebben aangegeven dat ik ook insuline moet spuiten, krijg ik het vergoed (ook al hoef ik dus niet te spuiten).
En goedkoop is het niet: een doosje met teststripjes kost al meer dan 150 euro
pi_70739763
quote:
Op dinsdag 7 juli 2009 10:47 schreef McLaura het volgende:

[..]

Wij wilden geen feest, geen jurk en geen megataart maar gewoon een gemoedelijke, gezellige trouwerij met dierbaren. Vandaar dat we dachten dat het leuk was om dan een mooie datum te kiezen

Mijn Beppe (oma) was toen al flink dement en ik wilde het graag met haar delen. We hebben dus een hoop vis en hapjes laten aanrukken in het verpleeghuis waar zij woonde en daar met zijn allen (ouders, schoonmoeder, getuigen, ringenjochie, cameraman en Pake en Beppe) heerlijk geluncht.

Ruim 2 maanden na ons huwelijk is mijn Beppe na een kort ziekbed overleden, maar de herinnering staat voor altijd!
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
On-topic : ik vind het wel jammer dat mijn Beppe onze Sjakie niet meer zal kennen, maar ze zal toch op één of andere manier wel toekijken denk ik (hoop ik). Pake is er nog wel, die wordt in oktober 89!
Och McLaura wat klinkt dat als een mooie, bijzondere dag! Wat jammer dat je Beppe niet meer zal meemaken dat Sjakie ter wereld komt en hem niet zal leren kennen. Maar ze zal vast vanaf een wolkje toekijken Is je Pake er nog wel? Ja die is er gelukkig nog
#geen
  Moderator dinsdag 7 juli 2009 @ 14:47:54 #154
5428 crew  miss_sly
pi_70739839
Kraamzorg intake geweest, gewone aantal uren, uiteraard. Wegens drukte zal het ws. neerkomen op de minimale zorg van een uur of 3 per dag, maar goed.

Donderdag bellen voor de klossen, nog een tummytub en een kruikje regelen en dan is het klaar!
pi_70739862
quote:
Op dinsdag 7 juli 2009 14:21 schreef mefke79 het volgende:
ooo en ik ben zo'n emo-muts aan het worden, had gewoon echt tranen in mijn ogen door het plusje van Leonieke.
Ik had heel dat plusje nog niet gezien, maar nu wel En je bent niet de enige emomuts dan hoor!

Nou ik ben helemaal niet bijgelezen nu, maar ik ga er zo vandoor naar t ziekenhuis, heb gezellig weer eens de hele dag liggen slapen tot nu toe, gelukkig had ik een wekker gezet!
pi_70739896
Succes Chan!!
pi_70740319
Innepin hoera!!!

Chan op naar een goede echo!!!

Potverdorie ben alweer kwijt op wie ik nog meer wilde reageren Sorry

Iig misselijke dames sterkte

En Martine dat klinkt idd behoorlijk harde-buikerig Even goed opletten want dan doe je wrs te veel.
#geen
  dinsdag 7 juli 2009 @ 14:59:57 #158
143848 huuphuup
Dorksided
pi_70740400
Succes strakjes Chan!

Ooooh het plusje van Leonieke *emo*
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  dinsdag 7 juli 2009 @ 15:01:49 #159
100412 mefke79
komt goed!
pi_70740483
Miss, je slaat de spijker op z'n kop: je krijgt als zwangere met zwangerschapsdiabetes bijna nooit iets vergoed tenzij je insuline moet gaan spuiten (want dan heb je 'verzekeringstechnisch' geen zwdiabetes maar gewone diabetes). Jouw ziekenhuis omzeilt de regels (en terecht in mijn ogen) door aan te geven dat je insuline zou moeten spuiten en dan mag het wel. Maar...dat ligt dus bij elke verzekering weer anders. Want er zijn verzekeraars waar je wel strips, prikpen en meetapparatuur vergoed krijgt. Je verzekeraar weet meestal wel precies hoe het zit, staat namelijk vaak niet in de polis.

Chan, succes!
  dinsdag 7 juli 2009 @ 15:02:22 #160
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_70740502
lekker Miss_Sly !!!
pi_70741626
Miss_Sly, zo druk bij jullie? Hier kreeg ik nog echt niet de indruk dat ze omhoog zitten met personeel...

Een Leonieke plusje...?! *Ff op zoek gaat...*
Fake it till you make it...
pi_70742035
quote:
Op dinsdag 7 juli 2009 14:43 schreef miss_sly het volgende:
Mijn apotheek vertelde dat het dus niet vergoed wordt, in principe. Omdat ze bij mij in het ziekenhuis hebben aangegeven dat ik ook insuline moet spuiten, krijg ik het vergoed (ook al hoef ik dus niet te spuiten).
En goedkoop is het niet: een doosje met teststripjes kost al meer dan 150 euro
Voor degenen die het niet vergoed krijgen: op deze website kun je een gratis starterspakket bestellen om zelf te gaan meten: http://www.abbottdiabetescare.nl/bestellen/bestelformulier.html
Je krijgt dan de meter, prikpennen en teststripjes (20 stuks geloof ik) gratis. Bijbestellen van de teststripjes kost 26 euro voor 50 stuks.
pi_70743790
Voor de misselijke dames: Winegums en zuurtjes waren bij mij een uitkomst!!

Leonieke een plusje?! Wat geweldig!!
  dinsdag 7 juli 2009 @ 16:14:36 #164
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_70743902
innepin! wat ontzettend goed! gefeli!

Chan, hoe was de echo?

en hier ook even voor leonieke weest welkom hier, en blijf nog een maandje of 7 hangen

dames (en enkele heer), jullie zijn lief!
donderdag fysio
maandag gesprek met HR.
Kan wel inhoudelijk met mijn baas over dingen praten, maar hij is toch vooral heel erg praktisch ingesteld, en ziet me nu in de eerste plaats als een projectrisico (klinkt erger dan het is, ik weet van wie het komt... maar het steekt toch... k*thormonen...) dus ik wil met HR spreken overwat de mogelijkheden zijn op dat gebied.

ik hoef geloof ik niet te zeggen hoe vrolijk ik word van de gedachte dat ik mss met 14 wk (dan 15wk) al voor een bepaald percentage tijdelijk arbeidsongeschikt verklaard ga worden ivm rugklachten, neem ik aan...
(al zou het wel een boel rust geven, ergens... mss toch omdat ik al met het bijltje gehakt heb een keer... ik weet t niet. ben er vooral erg emo onder. ben boos op mn lichaam, maar dat geeft alleenmaar meer spanning, die op mn rug lsaat, dus kga maar weer op de bank liggen, harry potter lezen of zo. (en nog ff ziek melden, bijna vergeten...)
*O* Trotse mama van E l i en A v i v a *O*
Insanity is heritable. You get it from your children.
Ik ben wel gek, maar niet achterlijk.
If you can't beat them, confuse them.
pi_70744172
Zo, ik heb een gesprek met de anesthesioloog gehad en een opnamegesprek op de kraamafdeling. Nu nog even wachten tot D-day, maar alles is me nu duidelijk!
pi_70744508
wat fijn Lau! Stiekem lijkt me dat best lekker, weten waar je aan toe bent, of niet?
Lotte!
Noah!
pi_70745201
quote:
Op dinsdag 7 juli 2009 16:28 schreef Linda2205 het volgende:
wat fijn Lau! Stiekem lijkt me dat best lekker, weten waar je aan toe bent, of niet?
Dat is inderdaad zo.... Voor de rest vind ik het allemaal even minder leuk dat het zo moet.
pi_70745332
Davina

Mclaura, fijn dat je nu weet waar je aan toe bent.

ff terug komend op mn harde buiken, ik denk dat ik inderdaad te veel gedaan heb.... ben al dagen aan t klussen. Ik kan niet stil zitten . De babykamer wil ik graag af hebben... en het aan andere overlaten is geen optie, vind het veel te leuk om het allemaal zelf te doen. Alleen mn buik gaat steeds meer in de weg zitten dus er haast geboden zeg maar. Ik kijk het allemaal wel even aan en zal t bij de volgende controle wel overleggen met de VK.
pi_70746015
Oeh wat een hoop enthousiasme voor mijn suikerwaardes, wat lief

Davinia, dat klinkt niet fijn zo.. balen dat je rug zo opspeelt. Succes met je gesprek bij HR, ik hoop dat het allemaal op een vriendelijke manier opgelost kan worden, zonder dat het al te veel steekt...

En verder alvast een WELKOM voor Leonieke ook al durft ze nog niet, want ze lurkt vast wel mee
pi_70746200
quote:
Op dinsdag 7 juli 2009 16:45 schreef McLaura het volgende:

[..]

Dat is inderdaad zo.... Voor de rest vind ik het allemaal even minder leuk dat het zo moet.
Dat kan ik me wel voorstellen inderdaad! Maar de onzekerheid van hoe of wat is ook niet altijd alles.
Lotte!
Noah!
pi_70747283
Leonieke, een plusje, gefeliciteerd! Je bent van harte welkom hier!!!!

McLaura wat fijn al die informatie en duidelijkheid! Voelt goed hé?

Davinia, wat een enorme teleurstelling voor je hé? Maar je moet echt doen wat goed voor jou en de baby is...probeer er toch het beste van te maken zodat je toch kunt genieten van deze bijzondere periode...
#geen
pi_70747634
Zo ik ben weer thuis. De echo was op zich wel goed, maar niet goed genoeg om me meteen weer terug naar de vk te laten gaan. De buikomvang is in elk geval weer goed bijgegroeid en dus werkt mn placenta gewoon goed Maar het lijntje van groei van de hoofdomvang gaat nu al sinds een tijd bijna horizontaal, dus volgende week nog een keer ctg en de week daarna nog een keer een groeiecho en dan maar weer zien. Toch fijn dat ze het goed in de gaten houden
Ik had nog geinformeerd naar de informatiebijeenkomst over bevallen in het ziekenhuis, omdat de kans natuurlijk al groter wordt dat ik niet meer naar de vk terug mag, maar de enige die nog een beetje ruim voor mn uitgerekende datum is, is al vol

Nou als ik vanavond nog even mn ogen open kan houden ga ik weer bijlezen, nu eerst maar weer slapen want ik val om
  dinsdag 7 juli 2009 @ 17:49:49 #173
143848 huuphuup
Dorksided
pi_70747940
Fijn nieuws over het buikje Chan gelukkig maar!
Hopen dan dat je binnenkort beter nieuws over het koppie hebt. Kun je niet bellen naar de verlos-afdeling en je verhaal uitleggen anders?
wij moeten ook nog steeds naar zo'n info-avond maar dat zijn gewoon een soort wekelijkse inloopdagen
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  Moderator dinsdag 7 juli 2009 @ 18:08:45 #174
5428 crew  miss_sly
pi_70748575
Fijn dat het toch voor een deel goed nieuws is, Chan. Jammer dat je nog niet terug kan naar de vk, maar die weg terug is toch nog niet definitief afgesloten?
Hopelijk volgende week helemaal goed nieuws!
pi_70749491
Wees welkom Leonieke!!! wauw ben er ondersteboven van!

Had vandaag de doos van Babydump opgehaald, echt de moeite waard! Zit geen enkele reclame in, er zat een zeehondenknuffel in, 2 tuitbekers,een slab,een wit rompertje,3 lepeltjes , een rood meeneemformaat billendoekjes opbergding,en een bon voor 5 euro kleding shoppen daar v baby of positie.
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
  dinsdag 7 juli 2009 @ 18:43:07 #176
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_70749715
quote:
Op dinsdag 7 juli 2009 16:49 schreef martine1984 het volgende:

ff terug komend op mn harde buiken, ik denk dat ik inderdaad te veel gedaan heb.... ben al dagen aan t klussen. Ik kan niet stil zitten . De babykamer wil ik graag af hebben... en het aan andere overlaten is geen optie, vind het veel te leuk om het allemaal zelf te doen. Alleen mn buik gaat steeds meer in de weg zitten dus er haast geboden zeg maar. Ik kijk het allemaal wel even aan en zal t bij de volgende controle wel overleggen met de VK.
Pas je een beetje opjezelf

Hier ook alles zelf gedaan aan het kamertje enzo (okay het behangen hebben we overgelaten aan de opa en oma )
Maar probeer de drukte wat te spreiden, op het moment werkt voor mij het beste een half uurtje wat doen en dan een klein kwartiertje rusten enz enz.
pi_70751362
Chan, misschien even bellen naar de verloskamers of je een rondleiding kan krijgen? Soms kan het ook wel tussendoor...
Fake it till you make it...
pi_70751719
quote:
Op dinsdag 7 juli 2009 18:36 schreef Poppejans het volgende:
Wees welkom Leonieke!!! wauw ben er ondersteboven van!

Had vandaag de doos van Babydump opgehaald, echt de moeite waard! Zit geen enkele reclame in, er zat een zeehondenknuffel in, 2 tuitbekers,een slab,een wit rompertje,3 lepeltjes , een rood meeneemformaat billendoekjes opbergding,en een bon voor 5 euro kleding shoppen daar v baby of positie.
Leuk! Ik krijg 'm ook vrijdag! En ook die van de Prenatal...iemand die die ook recent heeft opgehaald? Wat zit erin?
Lotte!
Noah!
pi_70751939
quote:
Op dinsdag 7 juli 2009 19:31 schreef Linda2205 het volgende:

[..]

Leuk! Ik krijg 'm ook vrijdag! En ook die van de Prenatal...iemand die die ook recent heeft opgehaald? Wat zit erin?
Iets van rompertje, speentje, luiers, boekjes, billendoekjesdoosje ofzo. Allemaal érg spectaculair Maar wel beter dan de Kruidvat en Etos dozen vond ik. Zat meer in.
Als je al die dozen haalt heb je trouwens echt een giga overschot aan billendoekjesdoosjes zeg
pi_70752265
Ik heb net vandaag een billendoekendoosje gekocht Naja, dat moet mn moeder 'm maar weer mee terug nemen, heeft zij er ook vast één staan
Lotte!
Noah!
  dinsdag 7 juli 2009 @ 19:46:50 #181
35189 Troel
scherp en bot
pi_70752472
Babydump kun je altijd halen toch? Binnenkort maar eens doen
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_70752576
Ja, met het bonnetje van de website, link staat op de homepage rechts
Lotte!
Noah!
  dinsdag 7 juli 2009 @ 20:00:15 #183
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_70753187
Oh ja, de Babydump doos, die moet ik ook nog steeds gaan halen. Die vond ik toen bij Sasha idd ook erg leuk.

Leonieke, welkom hier meid!
  dinsdag 7 juli 2009 @ 20:01:48 #184
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_70753271
Ik ben alleen nog niet de gele zwitsal doekjes doos tegen gekomen, en die vind ik nou juist zo handig.
  dinsdag 7 juli 2009 @ 20:06:13 #185
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_70753504
Mijn hormonen beginnen trouwens weer flink op te spelen.
Tranen omdat de kat in huis zeek gisteren, tranen omdat F. heel boos werd op de kat en ik dat weer zielig vond, tranen omdat F. niet mee wilde op muggenjacht (lenzen uit dus tamelijk nutteloos, maar toch), even slikken om de MJ memorial nu, slikken omdat Sasha over een paar weken al over gaat naar de volgende groep etc. etc. etc. Het is echt erg op dit moment.

Oh trouwens, bij een 2e kindje, vanaf wanneer kan de baby dan gaan indalen? Ik dacht eig. dat dat altijd wat later was dan bij de eerste toch? Niet dat ik nog weet wanneer dat was, maar ik heb nu af en toe een krampreig gevoel helemaal onderin mijn buik en ik ben morgen 34w. Het lijkt me wat vroeg.
  dinsdag 7 juli 2009 @ 20:07:35 #186
35189 Troel
scherp en bot
pi_70753579
Volgens mij heb ik er nog wel eentje BE, moet ik hem voor je apart zetten?
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_70753582
oh, die doos van de babydump ga ik deze week dan ook eens ophalen!
Hier vandaag de intake van de kraamzorg gehad. Lekker vroeg geloof ik aangezien Miss sly hem ook vandaag had. Ach beter te vroeg dan helemaal niet. Weinig bijzonders eigenlijk, aardig mens maar ja zij komt jammergenoeg niet bij me kramen.
Beter 10 sproetjes op je neus dan 1 in de lucht
  dinsdag 7 juli 2009 @ 20:07:46 #188
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_70753586
Niet dus

TRoel, graag!
Ik heb zo'n grote vierkante van pampers, maar daar moet je dan minstens 2 verpakkingen in doen volgens mij?
  dinsdag 7 juli 2009 @ 20:07:58 #189
35189 Troel
scherp en bot
pi_70753606
quote:
Op dinsdag 7 juli 2009 20:06 schreef Brighteyes het volgende:
Mijn hormonen beginnen trouwens weer flink op te spelen.
Tranen omdat de kat in huis zeek gisteren, tranen omdat F. heel boos werd op de kat en ik dat weer zielig vond, tranen omdat F. niet mee wilde op muggenjacht (lenzen uit dus tamelijk nutteloos, maar toch), even slikken om de MJ memorial nu, slikken omdat Sasha over een paar weken al over gaat naar de volgende groep etc. etc. etc. Het is echt erg op dit moment.

Oh trouwens, bij een 2e kindje, vanaf wanneer kan de baby dan gaan indalen? Ik dacht eig. dat dat altijd wat later was dan bij de eerste toch? Niet dat ik nog weet wanneer dat was, maar ik heb nu af en toe een krampreig gevoel helemaal onderin mijn buik en ik ben morgen 34w. Het lijkt me wat vroeg.
Vaak pas tijdens de bevalling toch?
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_70753682
BE gewoon even lekker huilen. En dan helpt zo'n herdenkingsdienst ook wel een beetje mee....
Beter 10 sproetjes op je neus dan 1 in de lucht
  dinsdag 7 juli 2009 @ 20:09:58 #191
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_70753725
Echt dan pas? Ik dacht toch wel ietsje eerder eig. Anders zou je toch allemaal het 'liggen want anders komt de navelstreng klem te zitten advies krijgen?

* Brighteyes is naar pufles...
  Moderator dinsdag 7 juli 2009 @ 20:17:50 #192
5428 crew  miss_sly
pi_70754146
BE, kan ook al vroeg hoor. Bij mijn vriendinnetje was de tweede al vanaf week 32 ofzo ingedaald.
pi_70754910
quote:
Op dinsdag 7 juli 2009 20:01 schreef Brighteyes het volgende:
Ik ben alleen nog niet de gele zwitsal doekjes doos tegen gekomen, en die vind ik nou juist zo handig.
Die kan je bij de prenatal kopen. Of bedoel je dat je 'm nog niet in een doos gezien hebt?

edit: zie dat je er al 1tje van Troel krijgt
Lotte!
Noah!
pi_70755202
Leonieke een plusje? Wat geweldig!!!!
Die gele doos van Zwitsal gebruik ik hier ook, vind hem ook erg handig. Jammer van die kleur maar ja.

Innepin, wat goed zeg die uitslagen so far!

Chan, fijn dat het goed lijkt te zijn met je kindje!

MeNicole, ben benieuwd of er nou nog wat in gang is gezet vanmiddag....!

Had vandaag zelf niet zo'n goede dag. Eerst al een slechte nacht doordat Meike niet lekker was.
Verder vandaag last van mijn lage bloeddruk denk ik. Beetje zweefie.
En de hele dag al pijn onder in de buik, niet heel erg, net alsof je honger hebt zeg maar.
Ben blij da'k weer thuis ben. Nog 7 keer werken.
Mijn leidinggevende stelde al voor dat ik ipv 2 hele dagen, 4 halve ging werken, maar eigenlijk zie ik dat nog minder zitten. Dus ik gok erop dat dit een dipdag was, en dat we verder weer gewoon normaal gaan doen.
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
pi_70755715
Das nog maar heeeel eventjes werken Karin, lekker dat het te overzien is!

Gewoon een jankdagje mag best hoor BE, niks geks aan

Die gele zwitsaldoekjesdoos heb ik ook! Die vind ik doordat ie rond is wel leuker staan dan die blokkige dozen.
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
pi_70756175
Die gele zwitsaldoekjesdoos zit toch in de Etosdoos? die heb ik nl per ongeluk 2x, dus BE je mag 'm van mij ook hebben

Ohja, indalen. Ik had eigenlijk bedacht dat 't kind nou wel es ingedaald zou zijn, maar nee hoor
En ik heb idd ook gehoord dat 't bij een tweede vaak pas bij de bevalling gebeurt.
  dinsdag 7 juli 2009 @ 20:59:08 #197
143848 huuphuup
Dorksided
pi_70756603
Karin

mijn beebje is half ingedaald ofzo? Het zal wel, ben benieuwd of ze verder is ingedaald volgende week.

Ik had juist gehoord dat een tweede wel later indaalt dan een eerste, soms zelfs pas bij de bevalling, maar das dus soms, hoeft niet altijd (of vaak) zo te zijn. Anders gewoon ff vragen BE

Hey een harde buik he, wat voelen jullie dan? Het wordt wel omschreven vaak als een "voetbal" ofzo. Maar voelt je buik dan echt rond en hard? Mijn buik voelt namelijk wel meerdere keren per dag heel hard en strak maar is absoluut niet rond, meer baby-shaped zeg maar als je bloot kijkt kun je haar zelfs een beetje zien liggen. Is dat dan ook een harde buik of is dat wat anders? Hier nog geen voetballen gevoeld namelijk
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  dinsdag 7 juli 2009 @ 20:59:20 #198
100412 mefke79
komt goed!
pi_70756614
Innepin, die doos van etos is dat die jonge ouders doos ofzo? Want ik heb em ook twee keer. Een keer heb ik em zelf opgehaald en later werd er ook nog eentje bezorgd, snap er niets van. Ik heb dus ook twee keer zo'n zwitsaldoos, wilde er al eentje beneden zetten en eentje boven.
Net terug van de gym en ik vond er niets aan, alles doet pijn vandaag. Rug, zitknobbels, heup, baby in mijn maag..ik denk dat ik maar eens het bedje in duik.
Chan, jammer dat je nog niet terugmag naar de vk, maar wel goed dat ze het in de gaten houden!
  dinsdag 7 juli 2009 @ 21:16:32 #199
100412 mefke79
komt goed!
pi_70757626
hmm, wie had het nou over waterdichte moltons? Ik heb even gekeken bij zowel ikea als hema online, maar ik kan bij de ikea alleen lengte 200cm vinden en bij de hema alleen 1 persoons. Weet iemand of de hema ze toevallig ook twee persoons heeft en dan het liefste 220cm? Wij hebben namelijk een bed van 210cm lang...
pi_70757713
Ik heb er van de week bij Leenbakker 1 gevonden Mefke! Wij zaten met tzelfde probleem door 180x210.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')