abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_70739618
quote:
Op dinsdag 7 juli 2009 10:42 schreef _Bar_ het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

Hoever staan jullie nu met het kamertje BE?
Ooh Bar wat leuk!!!
#geen
  Moderator dinsdag 7 juli 2009 @ 14:43:36 #152
5428 crew  miss_sly
pi_70739650
quote:
Op dinsdag 7 juli 2009 14:21 schreef mefke79 het volgende:

Innepin, zo moet ie! En als je nou zelf meer controle zou willen over je waarden, vraag dan eens aan je verzekeraar of je zo'n prikpen zelf moet betalen of dat ze die vergoeden. Als ze em vergoeden zou ik er eentje bestellen, dan heb je zelf de controle.
Mijn apotheek vertelde dat het dus niet vergoed wordt, in principe. Omdat ze bij mij in het ziekenhuis hebben aangegeven dat ik ook insuline moet spuiten, krijg ik het vergoed (ook al hoef ik dus niet te spuiten).
En goedkoop is het niet: een doosje met teststripjes kost al meer dan 150 euro
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_70739763
quote:
Op dinsdag 7 juli 2009 10:47 schreef McLaura het volgende:

[..]

Wij wilden geen feest, geen jurk en geen megataart maar gewoon een gemoedelijke, gezellige trouwerij met dierbaren. Vandaar dat we dachten dat het leuk was om dan een mooie datum te kiezen

Mijn Beppe (oma) was toen al flink dement en ik wilde het graag met haar delen. We hebben dus een hoop vis en hapjes laten aanrukken in het verpleeghuis waar zij woonde en daar met zijn allen (ouders, schoonmoeder, getuigen, ringenjochie, cameraman en Pake en Beppe) heerlijk geluncht.

Ruim 2 maanden na ons huwelijk is mijn Beppe na een kort ziekbed overleden, maar de herinnering staat voor altijd!
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
On-topic : ik vind het wel jammer dat mijn Beppe onze Sjakie niet meer zal kennen, maar ze zal toch op één of andere manier wel toekijken denk ik (hoop ik). Pake is er nog wel, die wordt in oktober 89!
Och McLaura wat klinkt dat als een mooie, bijzondere dag! Wat jammer dat je Beppe niet meer zal meemaken dat Sjakie ter wereld komt en hem niet zal leren kennen. Maar ze zal vast vanaf een wolkje toekijken Is je Pake er nog wel? Ja die is er gelukkig nog
#geen
  Moderator dinsdag 7 juli 2009 @ 14:47:54 #154
5428 crew  miss_sly
pi_70739839
Kraamzorg intake geweest, gewone aantal uren, uiteraard. Wegens drukte zal het ws. neerkomen op de minimale zorg van een uur of 3 per dag, maar goed.

Donderdag bellen voor de klossen, nog een tummytub en een kruikje regelen en dan is het klaar!
pi_70739862
quote:
Op dinsdag 7 juli 2009 14:21 schreef mefke79 het volgende:
ooo en ik ben zo'n emo-muts aan het worden, had gewoon echt tranen in mijn ogen door het plusje van Leonieke.
Ik had heel dat plusje nog niet gezien, maar nu wel En je bent niet de enige emomuts dan hoor!

Nou ik ben helemaal niet bijgelezen nu, maar ik ga er zo vandoor naar t ziekenhuis, heb gezellig weer eens de hele dag liggen slapen tot nu toe, gelukkig had ik een wekker gezet!
pi_70739896
Succes Chan!!
* Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje...*
pi_70740319
Innepin hoera!!!

Chan op naar een goede echo!!!

Potverdorie ben alweer kwijt op wie ik nog meer wilde reageren Sorry

Iig misselijke dames sterkte

En Martine dat klinkt idd behoorlijk harde-buikerig Even goed opletten want dan doe je wrs te veel.
#geen
  dinsdag 7 juli 2009 @ 14:59:57 #158
143848 huuphuup
Dorksided
pi_70740400
Succes strakjes Chan!

Ooooh het plusje van Leonieke *emo*
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  dinsdag 7 juli 2009 @ 15:01:49 #159
100412 mefke79
komt goed!
pi_70740483
Miss, je slaat de spijker op z'n kop: je krijgt als zwangere met zwangerschapsdiabetes bijna nooit iets vergoed tenzij je insuline moet gaan spuiten (want dan heb je 'verzekeringstechnisch' geen zwdiabetes maar gewone diabetes). Jouw ziekenhuis omzeilt de regels (en terecht in mijn ogen) door aan te geven dat je insuline zou moeten spuiten en dan mag het wel. Maar...dat ligt dus bij elke verzekering weer anders. Want er zijn verzekeraars waar je wel strips, prikpen en meetapparatuur vergoed krijgt. Je verzekeraar weet meestal wel precies hoe het zit, staat namelijk vaak niet in de polis.

Chan, succes!
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
  dinsdag 7 juli 2009 @ 15:02:22 #160
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_70740502
lekker Miss_Sly !!!
Herinnering is een vorm van ontmoeting.
pi_70741626
Miss_Sly, zo druk bij jullie? Hier kreeg ik nog echt niet de indruk dat ze omhoog zitten met personeel...

Een Leonieke plusje...?! *Ff op zoek gaat...*
Fake it till you make it...
pi_70742035
quote:
Op dinsdag 7 juli 2009 14:43 schreef miss_sly het volgende:
Mijn apotheek vertelde dat het dus niet vergoed wordt, in principe. Omdat ze bij mij in het ziekenhuis hebben aangegeven dat ik ook insuline moet spuiten, krijg ik het vergoed (ook al hoef ik dus niet te spuiten).
En goedkoop is het niet: een doosje met teststripjes kost al meer dan 150 euro
Voor degenen die het niet vergoed krijgen: op deze website kun je een gratis starterspakket bestellen om zelf te gaan meten: http://www.abbottdiabetescare.nl/bestellen/bestelformulier.html
Je krijgt dan de meter, prikpennen en teststripjes (20 stuks geloof ik) gratis. Bijbestellen van de teststripjes kost 26 euro voor 50 stuks.
pi_70743790
Voor de misselijke dames: Winegums en zuurtjes waren bij mij een uitkomst!!

Leonieke een plusje?! Wat geweldig!!
  dinsdag 7 juli 2009 @ 16:14:36 #164
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_70743902
innepin! wat ontzettend goed! gefeli!

Chan, hoe was de echo?

en hier ook even voor leonieke weest welkom hier, en blijf nog een maandje of 7 hangen

dames (en enkele heer), jullie zijn lief!
donderdag fysio
maandag gesprek met HR.
Kan wel inhoudelijk met mijn baas over dingen praten, maar hij is toch vooral heel erg praktisch ingesteld, en ziet me nu in de eerste plaats als een projectrisico (klinkt erger dan het is, ik weet van wie het komt... maar het steekt toch... k*thormonen...) dus ik wil met HR spreken overwat de mogelijkheden zijn op dat gebied.

ik hoef geloof ik niet te zeggen hoe vrolijk ik word van de gedachte dat ik mss met 14 wk (dan 15wk) al voor een bepaald percentage tijdelijk arbeidsongeschikt verklaard ga worden ivm rugklachten, neem ik aan...
(al zou het wel een boel rust geven, ergens... mss toch omdat ik al met het bijltje gehakt heb een keer... ik weet t niet. ben er vooral erg emo onder. ben boos op mn lichaam, maar dat geeft alleenmaar meer spanning, die op mn rug lsaat, dus kga maar weer op de bank liggen, harry potter lezen of zo. (en nog ff ziek melden, bijna vergeten...)
*O* Trotse mama van E l i en A v i v a *O*
Insanity is heritable. You get it from your children.
Ik ben wel gek, maar niet achterlijk.
If you can't beat them, confuse them.
pi_70744172
Zo, ik heb een gesprek met de anesthesioloog gehad en een opnamegesprek op de kraamafdeling. Nu nog even wachten tot D-day, maar alles is me nu duidelijk!
And if I could choose the world around me, the world I'd choose would all revolve 'round you
12/07/2009 om 12:07 kwam de zon op, om nooit meer onder te gaan....
En sinds 23/06/2015 staan er 2 zonnen aan onze hemel!
pi_70744508
wat fijn Lau! Stiekem lijkt me dat best lekker, weten waar je aan toe bent, of niet?
Lotte!
Noah!
pi_70745201
quote:
Op dinsdag 7 juli 2009 16:28 schreef Linda2205 het volgende:
wat fijn Lau! Stiekem lijkt me dat best lekker, weten waar je aan toe bent, of niet?
Dat is inderdaad zo.... Voor de rest vind ik het allemaal even minder leuk dat het zo moet.
And if I could choose the world around me, the world I'd choose would all revolve 'round you
12/07/2009 om 12:07 kwam de zon op, om nooit meer onder te gaan....
En sinds 23/06/2015 staan er 2 zonnen aan onze hemel!
pi_70745332
Davina

Mclaura, fijn dat je nu weet waar je aan toe bent.

ff terug komend op mn harde buiken, ik denk dat ik inderdaad te veel gedaan heb.... ben al dagen aan t klussen. Ik kan niet stil zitten . De babykamer wil ik graag af hebben... en het aan andere overlaten is geen optie, vind het veel te leuk om het allemaal zelf te doen. Alleen mn buik gaat steeds meer in de weg zitten dus er haast geboden zeg maar. Ik kijk het allemaal wel even aan en zal t bij de volgende controle wel overleggen met de VK.
pi_70746015
Oeh wat een hoop enthousiasme voor mijn suikerwaardes, wat lief

Davinia, dat klinkt niet fijn zo.. balen dat je rug zo opspeelt. Succes met je gesprek bij HR, ik hoop dat het allemaal op een vriendelijke manier opgelost kan worden, zonder dat het al te veel steekt...

En verder alvast een WELKOM voor Leonieke ook al durft ze nog niet, want ze lurkt vast wel mee
POLLETJE PREE MUURSCHILDERINGEN! Facebook en website
pi_70746200
quote:
Op dinsdag 7 juli 2009 16:45 schreef McLaura het volgende:

[..]

Dat is inderdaad zo.... Voor de rest vind ik het allemaal even minder leuk dat het zo moet.
Dat kan ik me wel voorstellen inderdaad! Maar de onzekerheid van hoe of wat is ook niet altijd alles.
Lotte!
Noah!
pi_70747283
Leonieke, een plusje, gefeliciteerd! Je bent van harte welkom hier!!!!

McLaura wat fijn al die informatie en duidelijkheid! Voelt goed hé?

Davinia, wat een enorme teleurstelling voor je hé? Maar je moet echt doen wat goed voor jou en de baby is...probeer er toch het beste van te maken zodat je toch kunt genieten van deze bijzondere periode...
#geen
pi_70747634
Zo ik ben weer thuis. De echo was op zich wel goed, maar niet goed genoeg om me meteen weer terug naar de vk te laten gaan. De buikomvang is in elk geval weer goed bijgegroeid en dus werkt mn placenta gewoon goed Maar het lijntje van groei van de hoofdomvang gaat nu al sinds een tijd bijna horizontaal, dus volgende week nog een keer ctg en de week daarna nog een keer een groeiecho en dan maar weer zien. Toch fijn dat ze het goed in de gaten houden
Ik had nog geinformeerd naar de informatiebijeenkomst over bevallen in het ziekenhuis, omdat de kans natuurlijk al groter wordt dat ik niet meer naar de vk terug mag, maar de enige die nog een beetje ruim voor mn uitgerekende datum is, is al vol

Nou als ik vanavond nog even mn ogen open kan houden ga ik weer bijlezen, nu eerst maar weer slapen want ik val om
  dinsdag 7 juli 2009 @ 17:49:49 #173
143848 huuphuup
Dorksided
pi_70747940
Fijn nieuws over het buikje Chan gelukkig maar!
Hopen dan dat je binnenkort beter nieuws over het koppie hebt. Kun je niet bellen naar de verlos-afdeling en je verhaal uitleggen anders?
wij moeten ook nog steeds naar zo'n info-avond maar dat zijn gewoon een soort wekelijkse inloopdagen
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  Moderator dinsdag 7 juli 2009 @ 18:08:45 #174
5428 crew  miss_sly
pi_70748575
Fijn dat het toch voor een deel goed nieuws is, Chan. Jammer dat je nog niet terug kan naar de vk, maar die weg terug is toch nog niet definitief afgesloten?
Hopelijk volgende week helemaal goed nieuws!
pi_70749491
Wees welkom Leonieke!!! wauw ben er ondersteboven van!

Had vandaag de doos van Babydump opgehaald, echt de moeite waard! Zit geen enkele reclame in, er zat een zeehondenknuffel in, 2 tuitbekers,een slab,een wit rompertje,3 lepeltjes , een rood meeneemformaat billendoekjes opbergding,en een bon voor 5 euro kleding shoppen daar v baby of positie.
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')