Ooh Bar wat leuk!!!quote:Op dinsdag 7 juli 2009 10:42 schreef _Bar_ het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Hoever staan jullie nu met het kamertje BE?
Mijn apotheek vertelde dat het dus niet vergoed wordt, in principe. Omdat ze bij mij in het ziekenhuis hebben aangegeven dat ik ook insuline moet spuiten, krijg ik het vergoed (ook al hoef ik dus niet te spuiten).quote:Op dinsdag 7 juli 2009 14:21 schreef mefke79 het volgende:
Innepin, zo moet ie! En als je nou zelf meer controle zou willen over je waarden, vraag dan eens aan je verzekeraar of je zo'n prikpen zelf moet betalen of dat ze die vergoeden. Als ze em vergoeden zou ik er eentje bestellen, dan heb je zelf de controle.
quote:Op dinsdag 7 juli 2009 10:47 schreef McLaura het volgende:
[..]
Wij wilden geen feest, geen jurk en geen megataart maar gewoon een gemoedelijke, gezellige trouwerij met dierbaren. Vandaar dat we dachten dat het leuk was om dan een mooie datum te kiezen
Mijn Beppe (oma) was toen al flink dement en ik wilde het graag met haar delen. We hebben dus een hoop vis en hapjes laten aanrukken in het verpleeghuis waar zij woonde en daar met zijn allen (ouders, schoonmoeder, getuigen, ringenjochie, cameraman en Pake en Beppe) heerlijk geluncht.
Ruim 2 maanden na ons huwelijk is mijn Beppe na een kort ziekbed overleden, maar de herinnering staat voor altijd!Och McLaura wat klinkt dat als een mooie, bijzondere dag!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.On-topic : ik vind het wel jammer dat mijn Beppe onze Sjakie niet meer zal kennen, maar ze zal toch op één of andere manier wel toekijken denk ik (hoop ik). Pake is er nog wel, die wordt in oktober 89!
Wat jammer dat je Beppe niet meer zal meemaken dat Sjakie ter wereld komt en hem niet zal leren kennen. Maar ze zal vast vanaf een wolkje toekijken
Is je Pake er nog wel? Ja die is er gelukkig nog
#geen
Ik had heel dat plusje nog niet gezien, maar nu welquote:Op dinsdag 7 juli 2009 14:21 schreef mefke79 het volgende:
ooo en ik ben zo'n emo-muts aan het worden, had gewoon echt tranen in mijn ogen door het plusje van Leonieke.
Voor degenen die het niet vergoed krijgen: op deze website kun je een gratis starterspakket bestellen om zelf te gaan meten: http://www.abbottdiabetescare.nl/bestellen/bestelformulier.htmlquote:Op dinsdag 7 juli 2009 14:43 schreef miss_sly het volgende:
Mijn apotheek vertelde dat het dus niet vergoed wordt, in principe. Omdat ze bij mij in het ziekenhuis hebben aangegeven dat ik ook insuline moet spuiten, krijg ik het vergoed (ook al hoef ik dus niet te spuiten).
En goedkoop is het niet: een doosje met teststripjes kost al meer dan 150 euro
Dat is inderdaad zo.... Voor de rest vind ik het allemaal even minder leuk dat het zo moet.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 16:28 schreef Linda2205 het volgende:
wat fijn Lau! Stiekem lijkt me dat best lekker, weten waar je aan toe bent, of niet?
Dat kan ik me wel voorstellen inderdaad! Maar de onzekerheid van hoe of wat is ook niet altijd alles.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 16:45 schreef McLaura het volgende:
[..]
Dat is inderdaad zo.... Voor de rest vind ik het allemaal even minder leuk dat het zo moet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |