Naar aanleiding van.quote:Op zondag 5 juli 2009 @ 19:03 schreef Do_As_Infinity het volgende:
[..]
Jij bent duidelijk niet op de hoogte van wat deze aandoening allemaal kan. Als beide ouders of zelfs 1 van beiden aids heeft kunnen de kinderen dat ook hebben. En trouwens wie zegt dat ze maagd was? Zoals The_Chosen_one al zei, als ze op haar 15e de pil al in gebruik heeft is ze zeker geen maagd meer.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 15% gewijzigd door RenRen- op 06-07-2009 21:19:40 ]
Kinderen hinderen, eensch dus.quote:Op maandag 6 juli 2009 21:08 schreef Picchia het volgende:
Als medicatie tegen zwangerschap bijvoorbeeld.
Hier kun je zelf dan toch ook aangeven hoe je erover nadenkt? Ik zeg niet dat je hem moet overtuigen.quote:Op maandag 6 juli 2009 @ 21:12 schreef rene90 het volgende:
Dit is dan toch gewoon een welles/nietes spelletje. Die Do-As blablabla zal zijn/haar ongelijk niet toegeven, en het valt niet te bewijzen.
Ligt eraan, is de pil dat langwerpige ding tussen de benen van een jongen? Of zo'n langwerpig ding onder het bed van mijn moeder?quote:Op maandag 6 juli 2009 @ 21:12 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Welke dame is er ontmaagd door een pil?
Klopt, de meeste meisjes van 15 liggen er als een dood vogeltje bij.quote:Op maandag 6 juli 2009 21:12 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Als je aan de pil bent zegt dat niet gelijk dat je ook seksueel actief bent.
Zoals ik al zei, ik lever alleen een discussiepunt, ik zeg niet dat ik het ermee eens ben.quote:Op maandag 6 juli 2009 @ 21:14 schreef Swine het volgende:
Bagger OP, maar on-topic:
Je wil dus bewijzen dat een meisje van 15 altijd geen maagd meer is als ze al aan de pil is? Daar zou je gelijk in kunnen hebben, maar het is wel een hypocriete gedachte, er zijn namelijk meer redenen.
Pil gebruik op 15e:
- tegen acné (Diane-pil)
- voorbehoedsmiddel ivm sex
- regulering cyclus
vul aan als ik wat vergeten ben..
teleurstelling voor al die homo's die zich op jouw maagdelijke sterretje hadden gefixeerd dan dus.quote:Op maandag 6 juli 2009 21:17 schreef B.E.D het volgende:
Als je de pil slikt ben je geen maagd meer?
Ik slik ook weleens een paracetamolletje, terwijl ik geen hoofdpijn heb
Dat dus.quote:Op maandag 6 juli 2009 21:14 schreef Swine het volgende:
Je wil dus bewijzen dat een meisje van 15 altijd geen maagd meer is als ze al aan de pil is? Daar zou je gelijk in kunnen hebben, maar het is wel een hypocriete gedachte, er zijn namelijk meer redenen.
Pil gebruik op 15e:
- tegen acné (Diane-pil)
- regulering cyclus
- hevige menstruatiesquote:Op maandag 6 juli 2009 21:14 schreef Swine het volgende:
Pil gebruik op 15e:
- tegen acné (Diane-pil)
- regulering cyclus
* proest *quote:Op maandag 6 juli 2009 21:14 schreef Picchia het volgende:
[..]
Klopt, de meeste meisjes van 15 liggen er als een dood vogeltje bij.
- te weinig menstruatiesquote:Op maandag 6 juli 2009 21:23 schreef dr.dunno het volgende:
[..]
- hevige menstruaties
- te vaak menstruaties
- te vaak te hevige menstruaties
- mode: borstgroei / meeloopgedrag
- misvatting dat de pil achteraf slikken een zwangerschap kan doen verdwijnen
bij te weinig is de pil wel het laatste wat je wilt geven, een advies in levensstijlverandering c.q. verwijzing naar een psychiater wegens anorexie is dan eerder aan de orde in de meeste gevallen.quote:Op maandag 6 juli 2009 21:47 schreef Suusje-V het volgende:
[..]
- te weinig menstruaties
oftewel gewoon ontzettend onregelmatig en niet netjes 1x in 28 dagen
vrijwel iedereen hoor; ik moet de eerste die die pil gebruikt als partydrug nog tegenkomen.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 18:12 schreef sabby01 het volgende:
Ik was op mn 13e al aan de pil omdat ik borstontstekingen kreeg. Terwijl je dat pas na je 35e krijgt normaal gesproken. Ik heb het als medicatie.
Uhm, dat je als anorexia patiënt menstruatie problemen kunt krijgen ok, maar dat als menstruatie uitblijft je meteen anorexia hebt is nieuw voor mij. Je zou toch beter moeten weten als geneeskunde student!quote:Op dinsdag 7 juli 2009 23:12 schreef dr.dunno het volgende:
[..]
bij te weinig is de pil wel het laatste wat je wilt geven, een advies in levensstijlverandering c.q. verwijzing naar een psychiater wegens anorexie is dan eerder aan de orde in de meeste gevallen.
Of.quote:Op woensdag 8 juli 2009 @ 02:11 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Uhm, dat je als anorexia patiënt menstruatie problemen kunt krijgen ok, maar dat als menstruatie uitblijft je meteen anorexia hebt is nieuw voor mij. Je zou toch beter moeten weten als geneeskunde student!
Het uitblijven van de menstruatie heeft meestal iets te maken met hormoonstoornis, ook in het geval van anorexia. Maar dit kan dus ook andere oorzaken dan anorexia hebben, obesitas, overmatig sporten, medicijnen, etc.
Dat is wel heel erg stom zeg!quote:Op woensdag 8 juli 2009 16:53 schreef Daniane het volgende:
Ik ben 15 en wil aan de pil. En heb mijn moeder nou ook zo ver dat het mag. ookal staat ze er niet achter en duurt het nog wel jaren voordat ze een doktersafspraak maakt.
Zij denkt inderdaad dat ik kei hard wil ketsen. (terwijl dat niet zo is, met wie zou ik dat moeten doen? heb ik dr ook gezegd) Maar ik wil aan de pil omdat ik altijd wel last heb van mijn ongesteldheid (dat ik bijv. een nacht niet kan slapen) en dat ik de laatste tijd om de 2 weken ongesteld ben. En als ik dat ben ben ik 't ook hevig.
Mijn moeder was het vroeger ook om de 2 weken, dus zij weet hoe kut het is en moet niet zo hypocriet doen.
A-men.
Damn wat een lekkere termquote:
quote:Op woensdag 8 juli 2009 17:25 schreef Rosbief het volgende:
[..]
Damn wat een lekkere term![]()
Bestaan er een timelapse video's van borstgroei?
Ik kan ook wel de pil gaan slikken, maar dat wil nog niet zeggen dat ik sex krijg.quote:Op maandag 6 juli 2009 21:12 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Als je aan de pil bent zegt dat niet gelijk dat je ook seksueel actief bent.
Eens.quote:Op maandag 6 juli 2009 21:11 schreef Rosbief het volgende:
Kan van alles zijn, je hebt ook pillen tegen griep bv, of met vitamines. Ouders die meteen aan neuken denken zijn zelf oversekst.
Wtf, onregelmatig heet dat.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 23:12 schreef dr.dunno het volgende:
[..]
bij te weinig is de pil wel het laatste wat je wilt geven, een advies in levensstijlverandering c.q. verwijzing naar een psychiater wegens anorexie is dan eerder aan de orde in de meeste gevallen.
Dat dus, zelfs ik weet dat.quote:Op woensdag 8 juli 2009 20:39 schreef _Loki het volgende:
[..]
Wtf, onregelmatig heet dat.
Dat heeft zowat iedereen in het begin, was voor mij ook een reden voor de pil.
Zonder moeder gaan.quote:Op donderdag 9 juli 2009 19:38 schreef Daniane het volgende:
Ik ben het net dus weer geworden na 2 weken.
Dus net meteen ff gezeikt om de pil.
Enfin, mama wil in de vakantie afspraak maken.
Maar ik zeg; doe gewoon morgen/volgende week dan kan ik meteen na mijn menstruatie beginnen
maarneee geen tijd blahblahblah. en gaat ze 't weer verder uitstellen. "ja we maken een x een afspraak"
ik van "eh nee, want ik bloed gewoon door je hebt gezegd in de vakantie dus 't gebeurt in de vakantie"
daarna zij van dat zij 't 7 jaar had dus ik zeg "ja en ik wil er nou vanaf dus ik wil 'm nou!"
daarna mama met "dat ik hem misschien wel niet krijg omdat ik 15 ben" SURE!
dus moet nog ff aanzien of we nou ook 's werkelijk gaan.
Moedersquote:Op donderdag 9 juli 2009 19:38 schreef Daniane het volgende:
Maar ik zeg; doe gewoon morgen/volgende week dan kan ik meteen na mijn menstruatie beginnen
maarneee geen tijd blahblahblah. en gaat ze 't weer verder uitstellen. "ja we maken een x een afspraak"
ik van "eh nee, want ik bloed gewoon door je hebt gezegd in de vakantie dus 't gebeurt in de vakantie"
daarna zij van dat zij 't 7 jaar had dus ik zeg "ja en ik wil er nou vanaf dus ik wil 'm nou!"
Microgynon 30 (waar de meeste vrouwen mee beginnen) kan je ook zonder recept halen. :]quote:Op donderdag 9 juli 2009 19:38 schreef Daniane het volgende:
Je hebt je moeder niet nodig om naar de huisarts te gaan hoor.quote:Op donderdag 9 juli 2009 19:38 schreef Daniane het volgende:
quote:Op donderdag 9 juli 2009 19:38 schreef Daniane het volgende:
quote:Op woensdag 8 juli 2009 17:30 schreef Tijgertje. het volgende:
@Danique.
Mijn moeder was er ook op tegen.
Gewoon zelf een afspraak maken en gaan.
ik ben een jongen en heb er niet geweldig veel verstand van maar mijn tip is:quote:Op donderdag 9 juli 2009 19:38 schreef Daniane het volgende:
juistt ., waar slaat dit op?quote:Op zaterdag 11 juli 2009 20:40 schreef Schenkstroop het volgende:
meisjes van 13-15 kunne pil gebruiken tegen onregelmatige menstruatie of andere dingetjes. Daarnaast nemen ze ze het ook in om te wennen en om te zien welke pil het beste voor ze is. voordat ze overgaan op het echte werk en met negers ed. naar bed gaan. geganbanged worden 4 uur sochtends door een hele rits antillianen smane met een vriendinnetje.
Am I not speaking the truth?quote:
nee , waarom zouden ze juist met deze groep allochtonen naar bed gaan.?quote:
quote:Op zaterdag 11 juli 2009 23:27 schreef Schenkstroop het volgende:
Ja ik wist wel dat je 'bitch' als compliment zou opvatten.
'Attent' zo ben ik ook wel weer weetje
als je nou eens gewoon goed leest wat er staat, in veel gevallen is anorexie of zwaar sporten (zogenaamde athlete's triad) de aanleiding voor amenorroe; de hormoonstoornis is geen oorzaak maar een symptoom bij bijvoorbeeld anorexie, boulimia, obesitas, turnen/balletdansen/te zwaar fysiek belasten van het lichaam anderszins, tumoren en chemo/radiotherapie, schildklierstoornissen, exogene hormoontoediening uit bv dieet of milieu, medicijnen en natuurlijk door zwangerschap (verstoort vanalles, niet alleen je hormonen).quote:Op woensdag 8 juli 2009 02:11 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Uhm, dat je als anorexia patiënt menstruatie problemen kunt krijgen ok, maar dat als menstruatie uitblijft je meteen anorexia hebt is nieuw voor mij. Je zou toch beter moeten weten als geneeskunde student!
Het uitblijven van de menstruatie heeft meestal iets te maken met hormoonstoornis, ook in het geval van anorexia. Maar dit kan dus ook andere oorzaken dan anorexia hebben, obesitas, overmatig sporten, medicijnen, etc.
Je zei de meeste, nu zeg je veel. Je zei het nogal zo alsof bij bijna alle gevallen (de meeste dus) het per definitie zo was dat bij te weinig, er meteen sprake was van anorexie.quote:Op zondag 12 juli 2009 01:05 schreef dr.dunno het volgende:
[..]
als je nou eens gewoon goed leest wat er staat, in veel gevallen is anorexie of zwaar sporten (zogenaamde athlete's triad) de aanleiding voor amenorroe; de hormoonstoornis is geen oorzaak maar een symptoom bij bijvoorbeeld anorexie, boulimia, obesitas, turnen/balletdansen/te zwaar fysiek belasten van het lichaam anderszins, tumoren en chemo/radiotherapie, schildklierstoornissen, exogene hormoontoediening uit bv dieet of milieu, medicijnen en natuurlijk door zwangerschap (verstoort vanalles, niet alleen je hormonen).
en ja, ik weet het beter, valt je dat nu pas op?
dat doet het ook (meeste of veel is hetzelfde), gaat tevens vaak samen met zwaar sporten en de andere problemen; ik kan er ook niks aan doen dat dit de statistische feiten zijn, de spreekuren zitten er vol mee.quote:Op zondag 12 juli 2009 02:01 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Je zei de meeste, nu zeg je veel. Je zei het nogal zo alsof bij bijna alle gevallen (de meeste dus) het per definitie zo was dat bij te weinig, er meteen sprake was van anorexie.
Ah, dus van de mensen die ermee naar de dokter gaan, hebben de meeste ofwel veel van de gevallen iets in dat ziektebeeld.quote:Op zondag 12 juli 2009 11:42 schreef dr.dunno het volgende:
[..]
dat doet het ook (meeste of veel is hetzelfde), gaat tevens vaak samen met zwaar sporten en de andere problemen; ik kan er ook niks aan doen dat dit de statistische feiten zijn, de spreekuren zitten er vol mee.
Ja inderdaad, want bij ieder meisje/iedere vrouw is deze tijd hetzelfde, hij duurt altijd precies 5 dagen en doet bij niemand pijn 14.gif!quote:Op zondag 19 juli 2009 15:50 schreef FNM het volgende:
tis gewoon een smoes om lkkr zonder condoom met je vriendje te kunnen neuken dat weten jullie ook wel!
Ja, opoffering my ass.quote:Op zondag 19 juli 2009 16:34 schreef FNM het volgende:
zoiets het opofferingen maken.
wat ik immers ook zou doen als ik van het andere geslacht was
Ja, want van iedere pil wordt je dik.quote:Op woensdag 22 juli 2009 13:36 schreef FNM het volgende:
blablabla
de pil bestaat nog maar 50 jaar, en daarvoor konden de vrouwen ook gewoon een leven leiden en misschien nog wat slanker ook.
Dus de pil ontmaagd je? Ik snap hier geen flikker van..quote:Op zaterdag 11 juli 2009 20:37 schreef RenRen- het volgende:
Jmaar Danique.
Als je de pil neemt, ben je geen maagd meer.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |